Deurwaarder Mark schreef:
Mocht er niet betaald worden, en je wilt verdere actie, geef je maar een gil!
- Hou ik je aan,alleen hoop ik dat het niet nodig is
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Deurwaarder Mark schreef:
Mocht er niet betaald worden, en je wilt verdere actie, geef je maar een gil!
Dank voor het compliment.De Tegenpartij schreef:Ok, misschien dat Lindorff idd direct betaald. In de zaak welke ik had Lindorff/Greenchoice hebben we het geld bij Greenchoice gehaald, ondanks het feit dat deze naar Lindorff verwezen. Ik hou van korte lijnen![]()
Juridisch gezien is het CD waar je mee te maken hebt, niet Lindorff.
De brief van Pavlova is prima bruikbaar voor CD
Graag gedaan. Ik wilde nog een geintje maken over 'waarheen kan ik mijn declaratie sturen' maar je zult je buik wel vol hebben van gesteggel over onkosten enzovoort.snepke schreef:Oke zal ik doen.Mensen jullie zijn onbetaalbaar,hier heb ik geen rechtsbijstandverzekering voor nodig.Ik heb aan jullie meer gehad dan aan mijn rechtsbijstandverzekering.
Hahahasnepke schreef:Stuur maar naar cd of Lindorff je mag zelf kiezen,voor mijn part stuur je alle twee een rekening en als ze niet betalen stuur je Mark er opaf.
Pavlova schreef:
Hahahaen dan in een rechtzaak dadelijk de vordering onderbouwen. Om nog maar te zwijgen van de andere forumleden die dadelijk hun aandeel bij mij gaan opeisen. Nee ik zie er toch maar van af.
Goedemorgen Snepke ik hoop dat je al een beetje bent bekomen van de uitspraak.In afwachting van de bijschrijving van die 75 euro,denk ik dat het voor jou ook verstandig is om even bij te komen van alle emotie's.snepke schreef:Pavlova schreef:
Hahahaen dan in een rechtzaak dadelijk de vordering onderbouwen. Om nog maar te zwijgen van de andere forumleden die dadelijk hun aandeel bij mij gaan opeisen. Nee ik zie er toch maar van af.
- Nou het is toch goed advies dat ik gehad heb,print het uit en leg het de rechter voor(heel dit topic)Me dunkt dat de rechter zegt goed werk,dat is wel wat waard.
- Nee mensen serieus dit was maar een grapje natuurlijk.
- Als jullie in de buurt komen jullie zijn altijd welkom
reactie,jvn : Helemaal mee eens!Guardian72 schreef:Even een vraagje.
CD moet die 75 betalen toch?
Dus is Lindorff niet veroordeeld? Terwijl zij jou toch op kosten hebben gejaagd? (En vergeet de stress, frustratie en alle leugens over jou niet).
Het is toch krom eigenlijk.
jvn schreef:reactie,jvn : Helemaal mee eens!Guardian72 schreef:Even een vraagje.
Dus is Lindorff niet veroordeeld? Terwijl zij jou toch op kosten hebben gejaagd? (En vergeet de stress, frustratie en alle leugens over jou niet).
Ik ben van mening dat voor beide partijen zowel de opdrachtgever als de incassant een claim wegens aantasting van eer en goede naam rieel zou zijn.
Uiteindelijk is iemand toch beschuldigd ,voor iets,terwijl de persoon in kwestie achteraf nergens schuld aan had.De opdrachtgever moet zorgen dat hij zijn administratieve zaken op orde heeft,en de incassant moet eerst controleren,en niet klakkeloos iemand zomaar aanschrijven,dan kan iedereen wel zeggen dat hij geld van je wil.Terwijl jij als gedupeerde ( gratis in je vrije tijd !) de adminstratie
mag doen,en moet zorgen dat die weer in orde komt.Terwijl de tegenpartij toch wel betaald word al maken ze er nog zo'n zooitje van.Het word ook tijd dat ze de wet gaan aanpassen zodat ook het aantal gewerkte uren door de gedupeerde die hij onvrijwillig aan de zaak moest besteden geclaimd mogen worden.
Ik hoop dat er eens iemand uit de politiek daar een wetsvoorstel over wil indienen.
Dan is het gauw afgelopen met die incasssoterreur,zingen ze wel een toontje lagerDan gaat het hun geld kosten.
snepke schreef:jvn schreef:reactie,jvn : Helemaal mee eens!Guardian72 schreef:Even een vraagje.
Ik ben van mening dat voor beide partijen zowel de opdrachtgever als de incassant een claim wegens aantasting van eer en goede naam rieel zou zijn.
Uiteindelijk is iemand toch beschuldigd ,voor iets,terwijl de persoon in kwestie achteraf nergens schuld aan had.De opdrachtgever moet zorgen dat hij zijn administratieve zaken op orde heeft,en de incassant moet eerst controleren,en niet klakkeloos iemand zomaar aanschrijven,dan kan iedereen wel zeggen dat hij geld van je wil.Terwijl jij als gedupeerde ( gratis in je vrije tijd !) de adminstratie
mag doen,en moet zorgen dat die weer in orde komt.Terwijl de tegenpartij toch wel betaald word al maken ze er nog zo'n zooitje van.Het word ook tijd dat ze de wet gaan aanpassen zodat ook het aantal gewerkte uren door de gedupeerde die hij onvrijwillig aan de zaak moest besteden geclaimd mogen worden.
Ik hoop dat er eens iemand uit de politiek daar een wetsvoorstel over wil indienen.
Dan is het gauw afgelopen met die incasssoterreur,zingen ze wel een toontje lagerDan gaat het hun geld kosten.
- Ik ben het met jullie eens.En jvn als je een pb stuurt is dat voor niemand zichtbaar,alleen voor mij.En ik ben ook geen 20 meer,zit ook aan de verkeerde kant van de 50
- En hierbij allemaal nog bedankt voor jullie hulp
- heb net een mailtje van Mevr Bosch gehad,ze gaan de uitbetalingsprocedure in gang zetten.Maar ik bewaar de brief van Pavlova toch maar,je weet maar nooit.
snepke schreef:Daarom juist.
Nee dat is niet krom.Guardian72 schreef:Even een vraagje.