LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
NBrouwer
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 okt 2011 17:58

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door NBrouwer »

@ReinoutSch

Ook ik heb gisteren via Koopgoedkoop.nl een aankoop gedaan gaat hier om een bureau stoel, ik kwam op deze site via kelkoo.

Echter kreeg ik vandaag al een mailtje van UPC dat mijn bestelling was aangemeld, daar zag ik dat het een pakket was in opdracht van Woger Trading B.V., omdat ik echter meer aankopen heb gedaan via het internet gisteren (23/10) heb ik deze naam even gegoogeld.

En na het lezen van dit topic de pagina van ups KLIK maar eens even vernieuwd en tot mijn verbazing was het paket klaar voor verzending en wordt morgen aangeboden.

Dit lijkt mij zeer snelle service van het bedrijf, ik houd jullie op de hoogte!

duiner
Berichten: 637
Lid geworden op: 10 okt 2011 21:23

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door duiner »

Ellen76 schreef:Hallo,

Ik zou graag wat willen weten over koopgoedkoop.nl. Zijn er mensen die er ervaring mee hebben met dit bedrijf? Ik ben op zoek naar een tuinset maar heb niet zo veel te besteden en ze bieden een mooie set aan tegen een leuke prijs. Ik zou hem dan ongezien moeten kopen en laten bezorgen. Aangezien ik het bedrijf niet ken en nog geen reviews kan vinden op internet vraag ik het hier.

Alvast bedankt voor de reacties.

groeten,

Ellen
voor een tuinset moet je echt wachten tot september, dan komen ze in de uitverkoop !
Maar door het slechte weer was het dit jaar zelfs al eerder !!

En het voordeel van in de winkel; staan, is dat je de kwaliteit ziet, en er op kan zitten
..

ReinoutSch
Berichten: 13
Lid geworden op: 24 okt 2011 09:33

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door ReinoutSch »

Zojuist even de UPS traceercode bekeken, hij staat nu al 30 uur op 'Betaling verwerkt, klaar voor UPS'. Ben benieuwd hoelang dit zo blijft...

NBrouwer
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 okt 2011 17:58

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door NBrouwer »

Vandaag het pakket ontvangen, na minder dan 48uur na de bestelling. Bureau stoel is compleet incl. gereedschappen en duidelijke handleiding.

Persoonlijk denk ik dat er te weinig mensen met positieve ervaringen dit topic bereiken. ik hoop voor hun dat het aantal mensen uit dit topic gelijk staat voor het aantal klanten per dag van koopgoedkoop.nl, en waar gewerkt word worden fouten gemaakt.

voor mij een 5 uit 5

ReinoutSch
Berichten: 13
Lid geworden op: 24 okt 2011 09:33

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door ReinoutSch »

Mijn bestelling is verzonden en wordt volgens UPS morgen avond afgeleverd, als dit klopt zou dat heel netjes zijn. Ik houd jullie op de hoogte.

ReinoutSch
Berichten: 13
Lid geworden op: 24 okt 2011 09:33

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door ReinoutSch »

Gistermiddag pakket ontvangen. Doos kwam lichtelijk beschadigd aan. Producten waren van een matige kwaliteit. Ik heb een green screen backdrop gekocht. Het systeem was vrij wankel, en de schroefjes om de bovenbalk vast te maken waren van rubber. Het schroefdraad is dus na 1 keer al kapot.

Levering dus na 3 werkdagen, goede staat, matige kwaliteit.
Maar he, voor 60 euro mag ik echt niet klagen, voor zo'n doek betaal je normaal al 70-80 euro. Ik heb geen verwarring met de service van deze site, maar tot nu toe zal ik het zeker aanbevelen.

hansdieter
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2011 11:32

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door hansdieter »

voor 1e keer bij koopgoedkoop besteld. levering en afwikkeling puik in orde, kwalieit goed voor de prijs:een hangende barbecue. bestel beslist vaker.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Guardian72 »

hansdieter schreef:voor 1e keer bij koopgoedkoop besteld. levering en afwikkeling puik in orde, kwalieit goed voor de prijs:een hangende barbecue. bestel beslist vaker.

Tuurlijk / 7 bladen vol met problemen, en een keer goed dus is het bedrijf in orde....

ReinoutSch
Berichten: 13
Lid geworden op: 24 okt 2011 09:33

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door ReinoutSch »

Guardian72 schreef:
hansdieter schreef:voor 1e keer bij koopgoedkoop besteld. levering en afwikkeling puik in orde, kwalieit goed voor de prijs:een hangende barbecue. bestel beslist vaker.

Tuurlijk / 7 bladen vol met problemen, en een keer goed dus is het bedrijf in orde....
Dit is een internationaal bedrijf, en verkoopt misschien wel 100 producten per dag. Tevens is dit topic al 1 jaar oud, en elke winkel krijgt klachten. Ook bevat dit topic niet alleen maar klachten, ook veel complimenten.

Wkle
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 okt 2011 11:07

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Wkle »

Ook ik had interesse in zo'n green screen van Koopgoedkoop. Daarnaast nog een ander artikel gezien dat ik graag wil hebben. Beide goed voor 60 euro.

Natuurlijk even checken wat de ervaringen zijn met deze winkel. Als bij Google dan meteen Tros Radar bovenaan staat, dan is dat over het algemeen geen goed teken. En inderdaad de nodige kritiek over onder andere de service. Toch kwam ik hier en daar ook wat positieve reacties tegen.

Toch maar de gok gewaagd en besloten mijn bestelling in tweeën te verdelen: de proef op de som nemen. Maar wel met knikkende knieën.

Zondagavond 23 okt besteld en betaald via Paypal. Het verliep voorspoedig... totdat ik bij "mijn orders" keek en niets zag staan. "Ja hoor, die berichten kloppen dus toch", DACHT IK. "Dat wordt morgen bellen."

Voordat ik daar echter de kans toe kreeg, had ik maandagmorgen al een email van de service-afdeling. Ze hadden gezien dat er iets met mijn Paypal-betaling was mis gegaan. Of ik een bewijs van betaling kon sturen? Screenshotje met de benodigde gegevens gemaakt en gemaild. Binnen anderhalf uur hadden ze mijn bestelling in werking gezet. Ontving zelfs nog een vriendelijk telefoontje dat alles in orde was en dat de bestelling was verwerkt!!!

Woensdag 26 okt mijn bestelling via UPS mogen ontvangen.
Voor die prijs van 60 euro ben ik zeer tevreden over de kwaliteit van de green screen met achtergrondsysteem.

Ik wil niets afdoen aan de klachten van velen uit het verleden. Ongetwijfeld zullen ze bij Koopgoedkoop de nodige steekjes/steken hebben laten vallen.
Ik kan alleen mijn huidige positieve ervaring melden. Mijn tweede bestelling bij deze club komt eraan :)

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Guardian72 »

@ wkle -
mogelijk hebben ze dit (en andere ) forum ontdekt, en zijn ze beter gaan opletten.

De tijd zal het leren..

Wkle
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 okt 2011 11:07

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Wkle »

Guardian72 schreef:@ wkle -
mogelijk hebben ze dit (en andere ) forum ontdekt, en zijn ze beter gaan opletten.

De tijd zal het leren..
Als dat zo is, dan heeft deze topic dus duidelijk zijn dienst bewezen en zijn de klachten niet voor niets geweest!

melmxx
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 nov 2011 00:21

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door melmxx »

Hier mijn ervaring over koopgoedkoop.nl of woger trade of elke andere naam die ze gebruiken..

Wonend in het buitenland, was ik eindelijk in Nederland om een behandelstoel via koopgoedkoop.nl te kunnen bestellen..zou je net zien: uitverkocht
Bellen dan maar om te weten wanneer ze hem weer hebben, 3 weken oke, jullie verzenden niet naar Frankrijk? Nee.

kijken dan maar op marktplaats..hey das vreemd op de datum dat de behandelstoel uitverkocht is lopen ze er wel leuk advertenties van neer te zetten.

Goed Ebay dan maar, na een lange veilig de stoel gekocht en wordt nog verzonden naar Frankrijk ook. Helaas ging ik pas na de betaling woger trading opzoeken..na dan kom je snel bij een lijst met klachten en de adres + tel gegevens van koopgoedkoop uit! oh oh wat heb ik mezelf aangedaan!

Na een week de stoel gekregen, ''leer'' geschuurd, blauwige gloed ipv wit, plastic vast geniet met leer aan de stoel??!! en de transport tas is een lapje stof.

Direct koopgoedkoop gebeld, ga niet emailen, nee mevrouw u heeft niet bij ons gekocht u heeft via ebay gekocht. Ja maar ik heb dit nummer van ebay ontvangen ( beetje bluffen als je weet dat woger trading koopgoedkoop is of andersom!) ohw eeuhh ja wat is uw ebay naam dan zoek ik het op, oh nu kan het opeens wel???

Nieuwe tafel beloofd, toen weer niet, ect ect om een lang verhaal kort te maken nu, ander halve maand later zit ik nog steeds met een beschadigde behandelstoel! ze antwoorden wanneer ze zin hebben en verdraaien ook nog eens de woorden die in de emails staan!

Raad het niemand maar dan ook niemand aan om hier iets te bestellen!! Snap niet dat zulke bedrijven niet direct worden aangepakt!

thijs28
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 okt 2011 18:57

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door thijs28 »

Mijn fiets is gerepareerd. 40 euro retour gekregen.
nu inmiddels 5 dagen in gebruik. ongeveer... 20 km gefietst :)

Na de 4e dag heeft het achterwiel het begeven helaas.... mijn 85 kg was hem toch iets te veel... Ik denk dat je ook niet meer van het spul van fietsdealz moet verwachten :0

Bij de fietsenmaker geweest. Het binnenwerk van de fiets weer losgemaakt en het 'fietst' weer.

Toen ik mijn fiets op kwam halen (staat op het station in een beveiligde fietsenhal waar ook een fietsenmaker zit) vroeg de fietsenmaker mij even mee te lopen.

Bovenin de stalling stond een exact dezelfde fiets als die van mij. (vrouwenuitvoering dat wel) Die mevrouw had exact hetzelfde aangeleverd gekregen :) Hele fiets in een week naar de kl*t*n

Nu lees ik hier terug dat we met zijn allen rekening moeten houden dat deze winkel 100en zendingen per dag verstuurd... Wekamp doet dit ook.. otto doet dit ook. zoveel winkels doen dit ook. Er zijn vast slechte recenties over deze winkels te vinden maar toch niet zo beroerd als deze :)

Ook moet je rekening houden dat misschien maar 1% van de klachten hier op de website komt (wat nog veel zou zijn) ;) niet iedereen zet zijn klacht op het radar forum.

gr

Thijs

zusjej21
Berichten: 171
Lid geworden op: 19 okt 2011 22:11

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door zusjej21 »

Kringloopwinkel: te kust en te keur!

tcp
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 jan 2010 12:48

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door tcp »

mijn dochter wilde graag een metalen bed,vond er 1 op koopgoedkoop.nl voor een super aantrekkelijke prijs.
eerst op internet gezocht naar ervaringen over deze webwinkel(wat ik altijd doe voordat ik iets online koop) en na alle negatieve reacties toch maar een bed besteld.
heb deze dinsdag besteld en als het goed is komt hij vandaag aan. alles ging netjes en duidelijk met emails enz. nu nog maar afwachten of alles compleet is enz. ben erg benieuwd

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Guardian72 »

tcp schreef:mijn dochter wilde graag een metalen bed,vond er 1 op koopgoedkoop.nl voor een super aantrekkelijke prijs.
eerst op internet gezocht naar ervaringen over deze webwinkel(wat ik altijd doe voordat ik iets online koop) en na alle negatieve reacties toch maar een bed besteld.
heb deze dinsdag besteld en als het goed is komt hij vandaag aan. alles ging netjes en duidelijk met emails enz. nu nog maar afwachten of alles compleet is enz. ben erg benieuwd
Maar, heb je deze gelijk ook betaald?

tcp
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 jan 2010 12:48

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door tcp »

Guardian72 schreef:
tcp schreef:mijn dochter wilde graag een metalen bed,vond er 1 op koopgoedkoop.nl voor een super aantrekkelijke prijs.
eerst op internet gezocht naar ervaringen over deze webwinkel(wat ik altijd doe voordat ik iets online koop) en na alle negatieve reacties toch maar een bed besteld.
heb deze dinsdag besteld en als het goed is komt hij vandaag aan. alles ging netjes en duidelijk met emails enz. nu nog maar afwachten of alles compleet is enz. ben erg benieuwd
Maar, heb je deze gelijk ook betaald?
ja heb hem via ideal gelijk betaald.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Tja..
dan word het spannend..

Succes, en laat het weten.

Wkle
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 okt 2011 11:07

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Wkle »

Wkle schreef: Ik wil niets afdoen aan de klachten van velen uit het verleden. Ongetwijfeld zullen ze bij Koopgoedkoop de nodige steekjes/steken hebben laten vallen.
Ik kan alleen mijn huidige positieve ervaring melden. Mijn tweede bestelling bij deze club komt eraan :)
Inmiddels gisteren mijn tweede bestelling binnen gekregen, 3 dagen na het plaatsen van de order (vooraf via Ideal betaald): een studio lampenset met statieven en paraplu's.
Vandaag alles opgebouwd en getest. Het werkt prima. Natuurlijk is het kwaliteit waar een professionele filmmaker/fotograaf ha(r)telijk om zou lachen. Maar ach, voor een hobbyist... Voor een gewone hobby is het toch wel serieus geld.

Als ik zo de reacties lees, dan ben ik blij dat ik geen GEBRUIKSvoorwerp gekocht heb. Ik kan de green screen en lampen gewoon neerzetten. Kan volgens mij verder weinig mee gebeuren (hoef er niet aan te hangen of op te zitten waardoor het ijzer gaat buigen).

Gesloten