mich24 schreef:laralyon schreef:Bewijzen?.....nou een 18 jarige die 2 abo`s tegelijk neemt en binnen een half uur in 2 andere winkels ook is op zijn minst vreemd?
Waarom kan Vodafone wel zo coulant zijn???
Vodafone is de enigste die netjes op MIJN brieven heeft gereageerd met "mevrouw, naar aanleiding van uw zoon"
de andere 2 negeren MIJN reacties en schrijven direct mijn zoon aan.....vind ik onbeschoft!
Daarnaast heeft T-Mobile verzuimd in het blokkeren nadat ik hen de situatie uitgelegd en gezegd dat ze de simkaart moesten blokkeren.....kwam er zelfs de volgende dag achter dat het nummer nog steeds actief was (werd gewoon opgenomen door de dader)
Een kosten overzicht heb ik van t-mobile niet eens gehad, wel de rekening!!!
Dan nog het feit dat de daders tegen mijn zoon zeiden dat er 2 personen in de t-mobile winkel werken en hun meehelpen,....daar wordt echter ook geen aandacht aan besteed!!!
Het is toch van de gekke!!
In ieder geval, ik zal NOOIT een abo nemen bij t-mobile of bij KPN
(toevallig had ik al mijn mobiele abonnement bij Vodafone en ook voor mijn zoon nooit geen problemen mee gehad)
Ja dat zullen ze willen. Hun denken anders dan dat jij en vele andere er over denken he.
Ik bekijk het even vanuit het standpunt van KPN. Vandaar dat ik bijna zeker weet dat men bewijzen wil. Dit komt vaker voor, en helaas kloppen er ook mensen bij een provider aan als het geheel bijvoorbeeld niet onder dwang is gegaan,begrijp je? En daarom zullen ze denk ik de zekerheid willen van een rechterlijke uitspraak.
Het is ook erg raag hoe T-Mobile er trouwens mee omgaat, alleen er zit helaas nogal een verschil tussen de winkel,een hoofdkantoor en een klant.
Ik doe niks af aan jou zaak, alleen ik som alleen op hoe ik denk en denk te verwachten hoe de andere providers kunnen reageren. Dat Vodafone dit coulant oplost is natuurlijk netjes.
Wat ik niet begrijp is dat ze er dan niets aan doen om de klant en henzelf te beschermen.
Blijkbaar lijden henzelf geen (groot) verlies want anders hadden ze wel betere voorzorgs maatregelingen genomen.
Ik hoop echt dat de wet er komt zodat met name jongeren zonder (genoeg) inkomen niet klakkeloos meerdere abonnementen kunnen afsluiten.
ook dat er gemakkelijk een vals adres kan worden doorgegeven, vroeger moest je nog je laatste bankafschrift meenemen, het wordt ze eigenlijk alleen maar gemakkelijker gemaakt.
En dan ga je toch denken dat het die providers allemaal niet kan schelen als ze er maar weer een klantje bij hebben (vrijwillig of niet het is toch kassa voor hen!)
De pot op met al die providers die alleen maar aan zichzelf denken,..what about de slachtoffers?...het is al vreselijk als ze je kind zoiets aandoen, dan heb je nog gevallen zoals je bij mopsje kunt lezen die veel en veel erger zijn!!!
Jonge levens worden er mee verziekt.
En wat lijden die providers er onder?......eigenlijk niets want in mijn geval zijn er niet eens zoveel belkosten ze hoeven alleen maar het contract te verbreken en de kosten van de telefoons?.....die zijn natuurlijk nooit zo hoog als dat ze de klant ervoor laten betalen en daar zullen ze zelfs voor verzekerd zijn neem ik aan!
laten we het nou eens voor de slachtofers opnemen en niet voor de geldwolven!!