LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pals: (titel aangepast) voorschot & puinhoop

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
jeanne-veghel

Re: Pals: (titel aangepast) voorschot & puinhoop

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

witte angora schreef:
Chocomelk schreef:
witte angora schreef:Persoonlijk denk ik dat dit een soort nood-voorschot is. Immers, alle belangenbehartigers zijn de hort op. Anderen hebben hier over moeten beslissen. Ik denk dat dit voorschot bedoeld is om de vakantieperiode van de bb's te kunnen overbruggen, en zo gauw de bb's weer terug zijn, dat er een ander, hoger voorschot gaat komen.

Immers, als er nu een voorschot gegeven kan worden, kan er volgende maand een reëler voorschot gegeven worden, in afwachting van een definitief eindbod.

:lol: :lol: Ik lach jou niet uit hoor WA, maar volgens belangenbehartiger kon er helemaal geen voorschot verstrekt worden, dat is wat Friestyler is verteld.
Weet ik, ik heb niet voor niets gezegd dat ik verwacht dat er volgende maand een reëler voorschot komt, in afwachting van het eindbod.

Immers, als een klein voorschot mogelijk is, is een grote ook mogelijk. Was een doelbewuste uitspraak van me om Pals voor het blok te zetten, en Frystyler extra munitie te geven.
Het voorschot kan ook 2500 euro zijn geweest -/- loon Pals en dat krijgt
Friestyler dan dus niet in handen. (denk ik zomaar)
Dat moet je dan bovenop de 2500 euro tellen.

snepke

Ongelezen bericht door snepke »

witte angora schreef:
Immers, als een klein voorschot mogelijk is, is een grote ook mogelijk. Was een doelbewuste uitspraak van me om Pals voor het blok te zetten, en Frystyler extra munitie te geven.
Pals is slim,ze helpen mensen die op de fora protesteren,zodat deze weer zwijgen.
Dan kunnen ze weer verder met geld graaien van mensen die niet protesteren.

Pals maakt gebruik van het psychologische feit dat de mensen alleen protesteren als ze zelf belangen hebben.
Dus geef die mensen een verrot schijntje ,dan houden ze zich stil

Pals is door en door ver***

Friestyler

Ongelezen bericht door Friestyler »

@Snepke

ik was niet van plan me hierna stil te houden...doe niet mee aan verkapte zwijggelden wat onder "voorschot" moet doorgaan.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Pals is slim,ze helpen mensen die op de fora protesteren,zodat deze weer zwijgen.
Slim, maar niet slim genoeg. Waar het nu even om gaat is dat Frystyler verder kan. Met Pals zijn we nog lang niet klaar, denk ik. Maar dat zal de toekomst uitwijzen.

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Nu nog even afwachten hoeveel Friestyler aan voorschot krijgt, of hij
ook daadwerkelijk die 2500,00 op zijn bankrekening gestort gaat krijgen.
En hoelang dit gaat duren.....

Friestyler

volgens Van H. was dhr Z. (van Achmea) een echte fries, moeilijk te overtuigen..al met al een moeilijk figuur.

denk dat dát meer een kwestie was van indekken van Van H.
"ja sorry, Z. was niet te overtuigen..dus.."
indekken van z'n eigen onbenul.

nu blijkt dat e.e.a. toch makkelijker gaat terwijl niemand van de betrokken partijen aanwezig is..het blijft me verbazen.

tevens is, naar zeggen van Pals, de heer T.F bij Achmea aangesproken, dit is de vervanger van Z.
Dhr. T.F. was dus alleen voor spoedgevallen aan te spreken. (zie out of office mail)

tevens zie ik deze Pals actie als het toegeven van diverse zaken...doet de geloofwaardigheid geen goed.

Friestyler

Chocomelk schreef:Nu nog even afwachten hoeveel Friestyler aan voorschot krijgt, of hij

desnoods haal ik 't persoonlijk op, kan ik gelijk even met wat mensen ouwehoeren..

en die 2500 komt er ook, god mag weten wat er verder vanafgehaald word of juist niet.
dat is een zorg voor later.

Chocomelk

Friestyler schreef:volgens Van H. was dhr Z. (van Achmea) een echte fries, moeilijk te overtuigen..al met al een moeilijk figuur.

denk dat dát meer een kwestie was van indekken van Van H.
"ja sorry, Z. was niet te overtuigen..dus.."
indekken van z'n eigen onbenul.

nu blijkt dat e.e.a. toch makkelijker gaat terwijl niemand van de betrokken partijen aanwezig is..het blijft me verbazen.

tevens is, naar zeggen van Pals, de heer T.F bij Achmea aangesproken, dit is de vervanger van Z.
Dhr. T.F. was dus alleen voor spoedgevallen aan te spreken. (zie out of office mail)

tevens zie ik deze Pals actie als het toegeven van diverse zaken...doet de geloofwaardigheid geen goed.

Het is heel vreemd.
Je belangenbehartiger vertelt je dat een voorschot niet mogelijk is omdat er een eindbod ligt.......dat zei hij afgelopen week tegen je, terwijl die persoon al vanaf begin juli op vakantie is.

Nu ze hier lezen op het forum kan er plots wel een voorschot geregeld worden.

Chocomelk

Friestyler schreef:
Chocomelk schreef:Nu nog even afwachten hoeveel Friestyler aan voorschot krijgt, of hij

desnoods haal ik 't persoonlijk op, kan ik gelijk even met wat mensen ouwehoeren..

en die 2500 komt er ook, god mag weten wat er verder vanafgehaald word of juist niet.
Dat is juist wat er bij die Ron gebeurde Friestyler, daar werd gelijk zoveel % van het voorschot ingehouden omdat het eerst naar de derdenrekening van Pals Groep gaat.
Wat over bleef werd gestort naar die persoon zijn rekening.

jeanne-veghel

Friestyler schreef:

Ik denk zelf dat hun bijdrage er al vanaf is getrokken, maar ik kan het mis hebben. Ik zou het vragen hoe het zit.
Of de 2500 euries ook de som is die Achmea beschikbaar heeft gesteld.

Al met al de hele behandeling is te triest voor woorden.

Friestyler

@Pals

graag zou ik bij deze nog de urendeclaraties willen ontvangen (heb ik nog niet bij de documentatie aangetroffen)

heerlijk, via een lullige site communiceren..'t werkt toch :mrgreen: is al aangetoond

Chocomelk

Friestyler schreef:@Pals

graag zou ik bij deze nog de urendeclaraties willen ontvangen (heb ik nog niet bij de documentatie aangetroffen)

heerlijk, via een lullige site communiceren..'t werkt toch :mrgreen: is al aangetoond
:lol: :lol: Daar zul je waarschijnlijk heel lang op moeten wachten.

Chocomelk

Het is heel vreemd.
Je belangenbehartiger vertelt je dat een voorschot niet mogelijk is omdat er een eindbod ligt.......dat zei hij afgelopen week tegen je, terwijl die persoon al vanaf begin juli op vakantie is.

Wie o wie kan hier mij een antwoord op geven ?

jeanne-veghel

Ik denk dat je ook duidelijk moet aangeven dat ncnp voor jou
niet aan de orde is en dat je ernstig bent misleid door Pals toen
je vroeg wat "Wijsheid" was.
Daardoor heb je een andere beslissing genomen, welke je duidelijk
niet genomen zou hebben als ze eerlijk waren geweest.

jeanne-veghel

Chocomelk schreef:

:lol: :lol: Daar zul je waarschijnlijk heel lang op moeten wachten.
Nu ze die toestand met mij aan de hand hebben wel ja. :oops:

Friestyler

Chocomelk schreef:Het is heel vreemd.
Wie o wie kan hier mij een antwoord op geven ?
het financiele aspect is gelijk (kan letterlijk maar een paar euro schelen), rest van de situatie is ook gelijk..dus ik snap er ook niks van

Dit voorschot zat niet in de spreekwoordelijke pijplijn, dit gezien het geregeld is via de vervanger van Z.
Van H. is reeds op vakantie, dus die heeft hier ook niks mee van doen

anyway..mijn situatie is onveranderd, even wat op een forum klikken en deuren gaan op een kier..iets wat met Van H. dus niet lukt.

ik snap er eigenlijk wél iets van..maar dat moge duidelijk zijn ;)
ik snap dat er niet veel deugt.

Friestyler

jeanne-veghel schreef: /knip Ik denk dat je ook duidelijk moet aangeven dat ncnp voor jou
eerlijkheid is blijkbaar ver te zoeken
ik weet niet welke functie de persoon had die mij te woord stond.

feit is wel dat ik nogweleens een praatje wil maken met wat volk uit het hoge Pals segment...daarvoor wil ik wel even naar Emmen rijden

dient als laatste nog gezegd te worden:
Pals, ik kan wel wat neerzetten, maar als het volgens jullie anders is gegaan dan ik hier verwoord dan verneem ik dat uiteraard graag
(hoewel een voorschot aanbieden stilzwijgend aangeeft dat ik er niet naast zit ;) )

jeanne-veghel

Friestyler schreef:
jeanne-veghel schreef: /knip Ik denk dat je ook duidelijk moet aangeven dat ncnp voor jou
eerlijkheid is blijkbaar ver te zoeken
ik weet niet welke functie de persoon had die mij te woord stond.

feit is wel dat ik nogweleens een praatje wil maken met wat volk uit het hoge Pals segment...daarvoor wil ik wel even naar Emmen rijden

dient als laatste nog gezegd te worden:
Pals, ik kan wel wat neerzetten, maar als het volgens jullie anders is gegaan dan ik hier verwoord dan verneem ik dat uiteraard graag
(hoewel een voorschot aanbieden stilzwijgend aangeeft dat ik er niet naast zit ;) )

Pals heeft inmiddels wel gemerkt dat we niet stil in een hoekje
gaan zitten wachten tot het volgende probleem zich aan zal dienen. :mrgreen:

letsel

Ongelezen bericht door letsel »

vandaag voel ik mij net als friestyler( ik wil je topic niet bevuilen of overnemen, hoor!)

vanmiddag kreeg ik ook het bericht dat een voorschot....tja, nou nee hoor, dat vinden we niet nodig.. :evil: :evil:
niet nodig........wie zijn zij :twisted: ik heb al drie jaar geen cent gezien :evil:

ik heb weliswaar een andere TP; hoe was het ook al weer friestyler?
zij gingen op vakantie en wij hebben voor hun zakgeld gezorgd? :twisted: :twisted:

Friestyler

letsel schreef:vandaag voel ik mij net als friestyler( ik wil je topic niet bevuilen of overnemen, hoor!)

vanmiddag kreeg ik ook het bericht dat een voorschot....tja, nou nee hoor, dat vinden we niet nodig.. :evil: :evil:
niet nodig........wie zijn zij :twisted: ik heb al drie jaar geen cent gezien :evil:

ik heb weliswaar een andere TP; hoe was het ook al weer friestyler?
zij gingen op vakantie en wij hebben voor hun zakgeld gezorgd? :twisted: :twisted:
vrees dat wij wel z'n zakgeld betalen ja..helaas wel
als ik in een schappelijke bui ben en hij deed z'n werk, dan had ie op mijn kosten een biertje kunnen halen...nu doet hij dat alsnog...alleen ben ik minder schappelijk gestemd.

vraag me trouwens af wat Van H. straks gaat doen als ie terug is..
laat ie de zaak zoals ie is en houdt hij vast aan hoe de zaak er nu voor staat incl. de opties die ik heb
óf..gaat ie straks 3 stappen harder lopen?

dáár ben ik wel benieuwd naar

als ie handig is doet ie 't tweede...

Gesloten