Het voorschot kan ook 2500 euro zijn geweest -/- loon Pals en dat krijgtwitte angora schreef:Weet ik, ik heb niet voor niets gezegd dat ik verwacht dat er volgende maand een reëler voorschot komt, in afwachting van het eindbod.Chocomelk schreef:witte angora schreef:Persoonlijk denk ik dat dit een soort nood-voorschot is. Immers, alle belangenbehartigers zijn de hort op. Anderen hebben hier over moeten beslissen. Ik denk dat dit voorschot bedoeld is om de vakantieperiode van de bb's te kunnen overbruggen, en zo gauw de bb's weer terug zijn, dat er een ander, hoger voorschot gaat komen.
Immers, als er nu een voorschot gegeven kan worden, kan er volgende maand een reëler voorschot gegeven worden, in afwachting van een definitief eindbod.
Ik lach jou niet uit hoor WA, maar volgens belangenbehartiger kon er helemaal geen voorschot verstrekt worden, dat is wat Friestyler is verteld.
Immers, als een klein voorschot mogelijk is, is een grote ook mogelijk. Was een doelbewuste uitspraak van me om Pals voor het blok te zetten, en Frystyler extra munitie te geven.
Friestyler dan dus niet in handen. (denk ik zomaar)
Dat moet je dan bovenop de 2500 euro tellen.