Huiskamer
Re: Huiskamer
Dat hangt van het soort werk af.
Gewoon gedetailleerd plan inleveren.
witte angora
en sjohie
vinden dit leuk
-
Verstandig om Putin nu al het vooruitzicht te geven dat de toeristenindustrie weer op zal bloeien nadat hij grote delen van Oekraïne heeft ingenomen en de rest met de grond gelijk heeft gemaakt.Nijogeth schreef: ↑11 apr 2022 18:57Het staat op mijn verlanglijst, maar alles ligt aan de situatie. Als de oorlog voorbij is, is het natuurlijk onzin om te proberen de Russische economie te blijven treffen. Zoals de geschiedenis als vele malen duidelijk heeft gemaakt, kan dat ook weer naar nieuwe problemen leiden.J. Deltoer schreef: ↑11 apr 2022 10:05Over sancties gesproken, ik hoop dat de mensen die een vakantie of stedentrip naar Rusland op een wensenlijst hadden een andere bestemming uitzoeken. Met wegvallen toerisme raak je een economie ook.
Tja, als je hem het vooruitzicht geeft dat stoppen nutteloos is en de sancties blijven, dan zal ie vast wel gaan stoppen.
Mooi voor scrabble.
Zijn daar meer apps voor? Dan zou het wel handig zijn als er een wandelroutenetwerkknooppuntenappvergelijker was.
Jablan
vindt dit leuk
-
Erthanax
vindt dit leuk
-
Ik zit eerder op een vergelijkingsvergelijker te wachten.J. Deltoer schreef: ↑12 apr 2022 20:08Energievergelijkers kun je tegenwoordig ook vergelijken, dus nog handiger is een vergelijkerwandelroutenetwerkknooppuntenappvergelijker.
J. Deltoer
vindt dit leuk
Al iets bekend over @Moederslink?
Ik neem aan dat als @Moederslink weer in staat is om reacties te plaatsen, en dat ook wil, zij dat wel zal doen.
Moneyman
vindt dit leuk
Daar vroeg ik niet om, er zijn duidelijk mensen die buiten dit forum contact hebben.
Angel, je hoeft niet zo te reageren. Reggie stelt gewoon een vraag, omdat deze graag wil weten of het goed gaat. Dat mag toch? Ik wil ook wel weten hoe het met haar gaat. Niet dat iemand verplicht is iets te zeggen, maar vragen mag toch?
Xannemien
, reggie2
, juliomariner
, Lowieze
, Jablan
, Onkruid71
en scharrelschipper
vinden dit leuk
Mooi dat het je hobby is, Breien. Ik ben al tevreden als ik 400 meter in minder dan acht minuten haal.
*
Moederslink zal vast meelezen, maar nog niet voldoende hersteld zijn om meer te kunnen, daarom Beterschap en hopelijk tot binnenkort.
*
Uit een ander onderwerp
Je weet toch, dat een behandeling bij een psycholoog/psychiater maximaal 6 sessies heeft? Daarna is het 'tot ziens' en de straat op. Sommigen met medicatie, meestal zonder. Nederland, een land vol draaideurpatiënten
*
Moederslink zal vast meelezen, maar nog niet voldoende hersteld zijn om meer te kunnen, daarom Beterschap en hopelijk tot binnenkort.
*
Uit een ander onderwerp
Af en toe? ^^witte angora schreef: ↑13 apr 2022 11:25Geloof me, vanmorgen weer in het dorp voor een paar boodschappen. Af en toe krijg ik het idee dat Nederland één grote open instelling is.
Je weet toch, dat een behandeling bij een psycholoog/psychiater maximaal 6 sessies heeft? Daarna is het 'tot ziens' en de straat op. Sommigen met medicatie, meestal zonder. Nederland, een land vol draaideurpatiënten
Ja, bij de buren kan men ongetwijfeld het hele jaar op de bank bij Siegmund Freud liggen. En worden de pillen en gros verstrekt.
En een open instelling? Wellicht in de stad, maar ik ben kort geleden verhuisd van, bij wijze van spreken, uit de polder naar een dorp. Ervaar hier niets anders dan vriendelijkheid en voorkomendheid.
Zelfs vreemde, onbekende kinderen groeten als je ze passeert. Uiteraard groet ik terug, maar voor iemand die tot een paar jaar geleden in een stad woonde, is dat een bijzondere ervaring. Zeer plezierig vind ik.
Dus je eigen houding is zeer belangrijk.
En een open instelling? Wellicht in de stad, maar ik ben kort geleden verhuisd van, bij wijze van spreken, uit de polder naar een dorp. Ervaar hier niets anders dan vriendelijkheid en voorkomendheid.
Zelfs vreemde, onbekende kinderen groeten als je ze passeert. Uiteraard groet ik terug, maar voor iemand die tot een paar jaar geleden in een stad woonde, is dat een bijzondere ervaring. Zeer plezierig vind ik.
Dus je eigen houding is zeer belangrijk.