Huiskamer
Re: Huiskamer
Al die zenders moeten ergens mee gevuld worden, dus dan maar met zulke onzin. Maar je bent gelukkig niet verplicht om te kijken.
-
Nou... zoekend naar een ander tv-meubel bij een goede zaak kwam ik thuis met een afdruiprek van de Ikea. Bedoel je zoiets? Ben blij genoeg met dat ding om geen psych nodig te hebben. Enkel wapperende handjes om dat oude okergele ding meteen weg te mieteren/naar de kringloop te brengen. Geen idee trouwens waar ik dat ding ooit vandaan heb gehaald...breien schreef: ↑18 apr 2022 18:04Zijn hier nog slachtoffers?
https://nieuwspaal.nl/crisisteam-helpt- ... oulevards/
Psychologische hulp na een Ikea-bezoek is zeker aan te radenbreien schreef: ↑18 apr 2022 18:04Zijn hier nog slachtoffers?
https://nieuwspaal.nl/crisisteam-helpt- ... oulevards/
Uit Problemen met assortiment, levertijd en/of kwaliteit:
Ikea is bij ons niet om de hoek en overigens afgevallen nadat ik daar spullen voor een badkamer moest halen. Artikel 1 moest wel uit de winkel worden meegenomen, artikel 2 uit de stellingen komen en artikel 3 pas na de kassa en drie kwartier wachten bij een balie worden afgehaald. Dat is geen winkel, dat is een strafexpeditie. Echt, nooit meer die winkel.
En in de recensies van gasten is Ikea helemaal verdwenen. Zo tussen 2012 en 2017 dook die winkel nog wel eens op, daarna niet meer.
Ikea? Prima zaak. Prima spullen. Ben vijf jaar geleden verhuisd, had het een en ander nodig. Thuis lijstje gemaakt, naar winkel en aangeschaft. Klaar.
Ikea is niet slecht nee, veel keus en best goede spullen.
Alleen niet fijn dat je letterlijk de hele winkel door moet
Alleen niet fijn dat je letterlijk de hele winkel door moet
Ik kijk er niet structureel naar, maar de enige aflevering die ik gezien heb, ging die boer niet met z'n mobiele stormram even protesteren tegen het stikstofbeleid ofzo, dus er wordt wel een bepaald beeld geschetst. Niet verwonderlijk gezien de neven-activiteiten van de presentatrice. Beetje net al met de onderwerpen in Radar, die passen ook best vaak in het ideële straatje van de presentatrice.Jablan schreef: ↑18 apr 2022 17:22Absoluut.
Al roepen sommige beelden rare associaties op. Maar daarvoor kan ik beter een beeld van een markt gebruiken, waar we kort geleden door een schoonzus heen werden gesleept. 90% kleding of textiel, 10% ander spul. Meeste kramen zoals je gewend bent, maar ééntje was anders. Graaibakken en de verkopers stonden ernaast. Op het moment dat wij erlangs kwamen, stonden aan alle kanten vrouwen te graaien. Dus voorover buigen, zoeken, rechtop staan, omhoog houden.
En wij hadden prompt een heel ander beeld voor ogen. Een kippenboerderij met in de stal 10 hennen rond een voerschaaltje en waterpunt.
Een boer met logees doet mij daar ook een beetje aan denken. Eerlijk gemeend: de Nederlandse versie van het programma is wel heel erg lief, aaibaar en met veel respect voor de deelnemers gemaakt. Maar het concept van logeren en kiezen ...
Op zich niet al te veel mis mee, maar het is in beide gevallen, maar één van de facetten die belicht wordt, oa door de montage keuzes. Hopelijk krijgen ze door het logeren, een wat duidelijker beeld van het bestaan.
ALS engeltjes bestaan, zaten ze allemaal op haar schouders https://www.telegraaf.nl/nieuws/2630997 ... k-nog-leef
Net, onder het genot van een kopje koffie, zitten te genieten van een koppeltje Appelvinken op de voederplank.
Prachtige vogeltjes en wat kan iets simpels als dit mij zoveel genoegen geven.
Bij zoiets kan je, al is het maar voor heel even, alle ellende die de mens elkaar aandoet naar de achtergrond schuiven.
Bij zoiets kan je, al is het maar voor heel even, alle ellende die de mens elkaar aandoet naar de achtergrond schuiven.
Lowieze
, Lady1234
, moederslink
, reggie2
, Moneyman
en witte angora
vinden dit leuk
Ik kan daar ook heel erg van genieten. Eerst komen de vogeltjes in de tuin eten, daarna nemen ze een bad in de schaal met water en daarna nog een zandbadscontra schreef: ↑19 apr 2022 11:05Net, onder het genot van een kopje koffie, zitten te genieten van een koppeltje Appelvinken op de voederplank.
scontra
, Lady1234
, moederslink
en reggie2
vinden dit leuk
Appelvinken zijn mooie vogeltjes!
-
Daarom is het ook zo fijn om je tuin te vergroenen i.p.v te betegelen.
Zelfs bij een kleine (stads) tuin komen er dan vogeltjes.
Zelfs bij een kleine (stads) tuin komen er dan vogeltjes.
Mijn kat taalt niet naar de vogels in de tuin, ze zit er heel ontspannen naar te kijken. De vogels weten het ook, want die trekken zich niets van haar aan. Muizen vangt ze daarentegen als de beste.
reggie2
vindt dit leuk
*miauw*
(Geronk van spinnende kat)
*
Via danas.rs een mededeling van Russische generaal Leonid Ivašov: Putin geeft strafrechtelijk beleid op en treedt af.
Het is een Servische nieuwssite, die opvallend goed geïnformeerd is. Ben benieuwd of dit waar wordt.
(Geronk van spinnende kat)
*
Via danas.rs een mededeling van Russische generaal Leonid Ivašov: Putin geeft strafrechtelijk beleid op en treedt af.
Het is een Servische nieuwssite, die opvallend goed geïnformeerd is. Ben benieuwd of dit waar wordt.
-
reggie2
vindt dit leuk
het is niet anders.
scharrelschipper
vindt dit leuk
Hier ook, maar de hele voortuin als kattenbak gebruiken is dan wat minder, dus daar liggen kippengaas en cacaodoppen om dat ontmoedigen. Achterhuis gaan ze hun gang maar.
Laatst lag er een drol van een flinke hond, midden op de stoep voor ons hekje, wat voor hondenbezitter laat dat a) toe, en b) ruimt dat niet op. Klotebeesten.