Huiskamer
-
Re: Huiskamer
WE, is dat inclusief mezelf? Dan is WE incorrect, want ik zit niet op die informatie te wachten.
-
Ik wel. Als iemand mij ergens niet wil dan kom ik er niet meer.
kuklos
vindt dit leuk
-
Nee. En ik wil ook niet weten hoe het me je ex en dochter in Vietnam is, ook niet hoe het bij de friettent of de gemeente gaat, en of je nu wel of geen scharrel hebt in Frankrijk boeit me ook niet.
En al het andere wat je te vertellen heb interesseert me ook niet.
juliomariner
, Lisa29
en kuklos
vinden dit leuk
Arjen Lubach had het gisteren in zijn rubriek "En nu is het afgelopen!" over crypto.
Wat mij betreft zeer waard om terug te kijken. Hij had het over alle irritante mensen die je er telkens over lastig vallen, over mensen die erom lachen dat ze jongeren in de financiële afgrond hebben gestort. Oftewel: ik ben er klaar mee, afgelopen met crypto.
Wat mij betreft zeer waard om terug te kijken. Hij had het over alle irritante mensen die je er telkens over lastig vallen, over mensen die erom lachen dat ze jongeren in de financiële afgrond hebben gestort. Oftewel: ik ben er klaar mee, afgelopen met crypto.
-
-
Wat een haat tegen amyvld. Kan iemand mij vertellen onder welke andere naam deze een ban heeft gekregen en waar de haat vandaan komt?
Dat hebt u toch al in de reacties kunnen lezen?Ik_weet_niet_alles schreef: ↑06 mei 2022 20:07Wat een haat tegen amyvld. Kan iemand mij vertellen onder welke andere naam deze een ban heeft gekregen en waar de haat vandaan komt?
Ridder777Ik_weet_niet_alles schreef: ↑06 mei 2022 20:07Wat een haat tegen amyvld. Kan iemand mij vertellen onder welke andere naam deze een ban heeft gekregen en waar de haat vandaan komt?
-
Nevermindkuklos schreef: ↑06 mei 2022 21:03Ridder777Ik_weet_niet_alles schreef: ↑06 mei 2022 20:07Wat een haat tegen amyvld. Kan iemand mij vertellen onder welke andere naam deze een ban heeft gekregen en waar de haat vandaan komt?
-
Dat was een andere, mr. Pierrot, en dat weet je heus wel. De enige overeenkomst tussen die twee is het vermogen om onbeperkt accounts aan te maken en zich niks aan te trekken van alle permabans die ze aan de broek hebben hangen.J. Deltoer schreef: ↑06 mei 2022 21:07Nevermindkuklos schreef: ↑06 mei 2022 21:03Ridder777Ik_weet_niet_alles schreef: ↑06 mei 2022 20:07Wat een haat tegen amyvld. Kan iemand mij vertellen onder welke andere naam deze een ban heeft gekregen en waar de haat vandaan komt?
kuklos
vindt dit leuk
Ik_weet_niet_alles schreef: ↑06 mei 2022 20:07Wat een haat tegen amyvld. Kan iemand mij vertellen onder welke andere naam deze een ban heeft gekregen en waar de haat vandaan komt?
Bizar, heel vreemd. Je ziet een naam en dan haten?? Op een forum waar niet eens een echte naam staat
Dat noemen ze " volwassen gedrag".
Ik haat niemand. Ik vind alleen bepaalde bewoordingen van amy echt irritant. Vooral als ik aangeef dat ik iets stom vind en dan mijn naam verkleind wordt gevolgd door toch het stomme onderwerp. Dan ga je over mijn irritatie grens.
Maar goed, dit soort forummers werkt zichzelf vanzelf dusdanig in de nesten dat er uiteindelijk wel een ban zal komen
Maar goed, dit soort forummers werkt zichzelf vanzelf dusdanig in de nesten dat er uiteindelijk wel een ban zal komen
-
In de tijd dat dit spreekwoord ontstond (dat ging om een echte horecagelegenheid in Amsterdam) waren zowel permabans als crypto inderdaad nog verre toekomst...
Lisa29
vindt dit leuk
Witte Angora: leid me nou niet in bekoring om mijn (echte) ervaringen met brutale apen te delen
Erthanax
vindt dit leuk
Er is blijkbaar echt iets met de moderatie aan de hand, staking wellicht?, dat er nog steeds niet ingegrepen wordt.
Het is voor sommige mensen meivakantie. Maar er is vandaag wel ergens een slotje op een topic gegaan (ben even kwijt waarop) dus moderatie is wel degelijk (soms) aanwezig. Ze zullen wel duidelijke handvaten moeten hebben om iemand aan te pakken neem ik aan.
Om maar weer iets positievers te melden:
De meeste theaters komen deze of volgende maand met het programma voor seizoen 2022-2023. Daar kijk ik echt ontzettend naar uit. Komende tijd nog een aantal inhaal-voorstellingen en dan hopelijk lekker veel theater vanaf september
De meeste theaters komen deze of volgende maand met het programma voor seizoen 2022-2023. Daar kijk ik echt ontzettend naar uit. Komende tijd nog een aantal inhaal-voorstellingen en dan hopelijk lekker veel theater vanaf september
reggie2
, Erthanax
en witte angora
vinden dit leuk