LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ***BROKKENMAFFIA****
Re: ***BROKKENMAFFIA****
juist marcelle
je hebt een MERCEDES & een fiat PANDA
beide zijn auto's
en toch zit er verschil in
en zo heb je ook vers vlees puppen & brokken puppen
beide zijn pups
entoch zit er verschil in
je hebt een MERCEDES & een fiat PANDA
beide zijn auto's
en toch zit er verschil in
en zo heb je ook vers vlees puppen & brokken puppen
beide zijn pups
entoch zit er verschil in
Het is niet voor jou bedoeld marcelle want ik weet dat jij reuze goed bent voor je honden. sorrie datje dat dacht.Ik wil alleen ermee zeggen om te kijken omdat het vreselijk is met die puppen.Ik heb het al gezien en zal naar radar kijken.Nee marcelle jij bent goed en het zit goed bij jou. heb heel veel vertrouwen in je.Daarom juist.Er werd hier een stelling gedaan om extra door te berekenen als je versvoer geeft-Danword het inderdaad onbetaalbaar en dan is er een risico dat de mensen juist naar dat soort fokkers heen gaan.Eerlijk gewoon alles berekenen en dan de prijs van de pup berekenen.Maar ik bedoelde het goed in het belang van de honden.Sorrie dat ik gevraagt hebt om de prijs.Vergeet het maar even want dat gaat mij ook niets aan.Ik hoop dat je het een beetje begrijpt wat ik ermee bedoel.Grotjes...nel en moos
P.S Marcelle.
Ik was een tijd heel bang voor herders.Maar toen mijn buren een herder hadden ben ik begonnen om mijn angst kwijt te raken.En dat is gebeurd.Ik kon er goed mee omgaan en dat was een winst.Toen zei op bed lag ging ik er mee op straat uitlaten en raakte ik van de angst af dus zodoende.Aldoende leer ik nog een hoop en daar ben ik blij mee.
groetjes .....moos en nel
Ik was een tijd heel bang voor herders.Maar toen mijn buren een herder hadden ben ik begonnen om mijn angst kwijt te raken.En dat is gebeurd.Ik kon er goed mee omgaan en dat was een winst.Toen zei op bed lag ging ik er mee op straat uitlaten en raakte ik van de angst af dus zodoende.Aldoende leer ik nog een hoop en daar ben ik blij mee.
groetjes .....moos en nel
dank je wel Moos
knap van je dat je over je angst voor herders heen bent gestapt.
ik ben zelf als pietje dood voor Rottweilers en Dobberman Pinchers
en ik heb een onbehaagelijk gevoel bij de rassen die we tegenwoordig zoveel zien.. de cane corso, boerbull en de presa canario
sorry voor de mensen die er 1 hebben,voel je aub niet aangesproken.
ik zal vanavond trouwens zeker weer kijken naar Radar
die andere aflevering staat nog op de videoband
dat word dus weer janken
groetjes
marcelle
knap van je dat je over je angst voor herders heen bent gestapt.
ik ben zelf als pietje dood voor Rottweilers en Dobberman Pinchers
en ik heb een onbehaagelijk gevoel bij de rassen die we tegenwoordig zoveel zien.. de cane corso, boerbull en de presa canario
sorry voor de mensen die er 1 hebben,voel je aub niet aangesproken.
ik zal vanavond trouwens zeker weer kijken naar Radar
die andere aflevering staat nog op de videoband
dat word dus weer janken
groetjes
marcelle
de DSZ heeft het niet!
toets bij duck de postcode in om het in de buurt te kunnen kopen, rodi en smuldier zijn bij de c100 te koop
de DSZ heeft alleen vuile pens
toppie, dat is boffen want dat is moeilijk te krijgen 1 x per week is dat perfect!!
de Dierenarts adviseert dit of dat..
de dierenarts adviseert datgene wat hij verkoopt en dat zijn brokken, bovendien weet een dierenarts veel af van nutrienten en niet van ingredienten. een dierenarts gaat tijdens zijn studie naar de vermalerijen om de poeders en kadavervet te zien waaruit een brok wordt opgebouwd, daarom geven veel dierenartsen hun eigen honden vers.
de vriezer is te klein
elke dag naarde c1000 of een vriezer erbijkopen maar het is van de zotte dat de gezondheid van een hond moet afhangen van de grootte van jouw vriezer!
regelmatig vergeten uit de vriezer te halen
je gaat elke avond naar bed en elke avond voordat je gaat slapen haal je het eten uit de vriezer, dan wordt het op den duur een gewoonte.
en als het nog niet ontdooid is omdat je het bent vergeten, doe je het voer in een grote pan en die pan zet je in de gootsteen die gevuld is met heet water. dan gaat het reuze snel!
het stinkt , wat jij lekker vind reuken , zoals parfum, dat hoeft voor een hond niet.
en hoe meer het stinktdatgene wat je er in stopt hoe geurlozer datgene is wat er uitkomt!
te ver rijden , het kan in grote verpakkingen thuisbezorgd worden en de c1000 zit tegenwoordig overal.
de buurman zegt dat zijn hond op brokken 17 jaar is geworden
mijn opa is 97 jaar geworden op een doos sigaren en een halve liter jenever op een dag
de andere hond lust het niet en 2 honden op verschillend voer is te veel
elke hond lust vers. ze moeten er in het begin mischien aan wennen , maar eten doen ze het allemaal.
tja. je hoort het ik heb er ervaring in.
laat ze maar komen die argumenten
er zijn namelijk geen argumenten.
als ze willen dat doen ze het en je moet er voor zorgen dat ze het willen!
en dat kan maar op 1 manier.
ervoorzorgen dat ze geen brokken willen geven aan hun hond, en dat zul je moeten gaan beargumenteren.
toets bij duck de postcode in om het in de buurt te kunnen kopen, rodi en smuldier zijn bij de c100 te koop
de DSZ heeft alleen vuile pens
toppie, dat is boffen want dat is moeilijk te krijgen 1 x per week is dat perfect!!
de Dierenarts adviseert dit of dat..
de dierenarts adviseert datgene wat hij verkoopt en dat zijn brokken, bovendien weet een dierenarts veel af van nutrienten en niet van ingredienten. een dierenarts gaat tijdens zijn studie naar de vermalerijen om de poeders en kadavervet te zien waaruit een brok wordt opgebouwd, daarom geven veel dierenartsen hun eigen honden vers.
de vriezer is te klein
elke dag naarde c1000 of een vriezer erbijkopen maar het is van de zotte dat de gezondheid van een hond moet afhangen van de grootte van jouw vriezer!
regelmatig vergeten uit de vriezer te halen
je gaat elke avond naar bed en elke avond voordat je gaat slapen haal je het eten uit de vriezer, dan wordt het op den duur een gewoonte.
en als het nog niet ontdooid is omdat je het bent vergeten, doe je het voer in een grote pan en die pan zet je in de gootsteen die gevuld is met heet water. dan gaat het reuze snel!
het stinkt , wat jij lekker vind reuken , zoals parfum, dat hoeft voor een hond niet.
en hoe meer het stinktdatgene wat je er in stopt hoe geurlozer datgene is wat er uitkomt!
te ver rijden , het kan in grote verpakkingen thuisbezorgd worden en de c1000 zit tegenwoordig overal.
de buurman zegt dat zijn hond op brokken 17 jaar is geworden
mijn opa is 97 jaar geworden op een doos sigaren en een halve liter jenever op een dag
de andere hond lust het niet en 2 honden op verschillend voer is te veel
elke hond lust vers. ze moeten er in het begin mischien aan wennen , maar eten doen ze het allemaal.
tja. je hoort het ik heb er ervaring in.
laat ze maar komen die argumenten
er zijn namelijk geen argumenten.
als ze willen dat doen ze het en je moet er voor zorgen dat ze het willen!
en dat kan maar op 1 manier.
ervoorzorgen dat ze geen brokken willen geven aan hun hond, en dat zul je moeten gaan beargumenteren.
dat laatste was misschien niet helemaal duidelijk.
er zijn 0 argumenten om je hond geen vers te geven, alleen smoezen en argumenten die direct gerelateerd zijn aan laksheid en luiheid.
er zijn 1.000 argumenten om je hond geen brokken te geven qua gezondheid van je hond.
er zijn 0 argumenten om je hond geen vers te geven, alleen smoezen en argumenten die direct gerelateerd zijn aan laksheid en luiheid.
er zijn 1.000 argumenten om je hond geen brokken te geven qua gezondheid van je hond.
en by the way, ik vind rottweilers verschrikelijk lief
het zijn moedige, onverschrokken superrelaxte kanjers die je allerbeste vriend kunnen worden en je beschermen tegen al net kwaad van buitenaf!
het zijn moedige, onverschrokken superrelaxte kanjers die je allerbeste vriend kunnen worden en je beschermen tegen al net kwaad van buitenaf!
MERCEDES & een fiat PANDA
met de een doe je wat langerdan met de ander.. over het algemeen.
tenminste dat was vroeger zo.. nu ook niet meer..
met de een doe je wat langerdan met de ander.. over het algemeen.
tenminste dat was vroeger zo.. nu ook niet meer..
nou, als ik mocht kiezen tussen een mercedes en een pandaatje...
dan wist ik het wel!
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, niet de panda!!!
dan wist ik het wel!
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, niet de panda!!!
als ik kon kiezen tussen een verspup of een brokkenpup dat wist ik het ook wel!!
het is alleen jammerdat de verspupjes bijna nergens te koop zijn omdat brokken nu eenmaal veel goedkoper en makkelijk zijn.
op termijn dan he,
een vers pup is natuurlijk makkelijker en gezonder en goedkoper op de langere termijn!
het is alleen jammerdat de verspupjes bijna nergens te koop zijn omdat brokken nu eenmaal veel goedkoper en makkelijk zijn.
op termijn dan he,
een vers pup is natuurlijk makkelijker en gezonder en goedkoper op de langere termijn!
Vanavond om 21:30 is de petfood uitzending van KVW op NED 3
Er is al een klein stukje op tv geweest van petfood.
Hier is deel 1 van petfood: http://www.omroep.nl/rvu/sites/kvw/tv/chocolade.html
En deel 2 vanavond op T.V. en vanaf 26 mei op: http://www.omroep.nl/rvu/sites/kvw/tv/petfood.html
De url's van filmpje deel 2 staat er al maar werkt pas op de 26e na de uitzending!
Allemaal kijken!
Er is al een klein stukje op tv geweest van petfood.
Hier is deel 1 van petfood: http://www.omroep.nl/rvu/sites/kvw/tv/chocolade.html
En deel 2 vanavond op T.V. en vanaf 26 mei op: http://www.omroep.nl/rvu/sites/kvw/tv/petfood.html
De url's van filmpje deel 2 staat er al maar werkt pas op de 26e na de uitzending!
Allemaal kijken!
Marcelle.
Heb je de uitzending gezien op de T.V???Ik heb ook mijn handtekening gezet.En met het vragenuurtje wat elke dinsdag van 2 tot 3 komt hadden het er ook over in de tweede kamer.Marijke vos had pittige vragen aan die minister veerman.Ik volg alles op dat gebied.Maar het was weer om te huilen,wat een toestand.En een gast die een puppie had gekocht werd ziek had parvo en stierf en dezelfde dag ging ze weer een andere pup kopen bij die zelfde fokker en was verbaasd dat ze die niet hoefde te betalen.En nog vroeg ze op het forum of ze eventuele kosten van ziekte en overlijden op die fokker kon verhalen:Dat vond ik het toppunt van stommiteit.Woest was ik.Maar ja ik heb er op geantwoord.Je gaat toch niet tweekeer bij de zelfde fokker een hond halen!!!!!!!Groetjes ......................Moos
Heb je de uitzending gezien op de T.V???Ik heb ook mijn handtekening gezet.En met het vragenuurtje wat elke dinsdag van 2 tot 3 komt hadden het er ook over in de tweede kamer.Marijke vos had pittige vragen aan die minister veerman.Ik volg alles op dat gebied.Maar het was weer om te huilen,wat een toestand.En een gast die een puppie had gekocht werd ziek had parvo en stierf en dezelfde dag ging ze weer een andere pup kopen bij die zelfde fokker en was verbaasd dat ze die niet hoefde te betalen.En nog vroeg ze op het forum of ze eventuele kosten van ziekte en overlijden op die fokker kon verhalen:Dat vond ik het toppunt van stommiteit.Woest was ik.Maar ja ik heb er op geantwoord.Je gaat toch niet tweekeer bij de zelfde fokker een hond halen!!!!!!!Groetjes ......................Moos
de uitzending is er over een uurtje !!!
spannend
zou de toekomst van de hondenbrok er na vanavond anders uit zien..
ik hoop het maar
spannend
zou de toekomst van de hondenbrok er na vanavond anders uit zien..
ik hoop het maar
Ik vond het geweldig dat er aandacht aan besteed is door de keuringsdienst van waarde.
eindelijk!
en ik was wel erg benieuwd wat de journalist van de stern dan wél aan zijn hond gaf !
de meneer van energique was bang voor de brokkenfabrikanten,
bang voor de brokkenmaffia.
en ik vond het ook grappig om te zien de persiflage op een "onderzoek"
De hoogleraar was erg mat en voorzichtig, "misleidend" vond hij de teksten op de zakken en pakken en blikken.
en dar heeft hij helemaal gelijk in.
eindelijk!
en ik was wel erg benieuwd wat de journalist van de stern dan wél aan zijn hond gaf !
de meneer van energique was bang voor de brokkenfabrikanten,
bang voor de brokkenmaffia.
en ik vond het ook grappig om te zien de persiflage op een "onderzoek"
De hoogleraar was erg mat en voorzichtig, "misleidend" vond hij de teksten op de zakken en pakken en blikken.
en dar heeft hij helemaal gelijk in.
helaas ben ik bang dat veel mensen gaan denken hierdoor dat pedigre een gooie merk is, en dat vele mensen niet begrijpen hebben dat er
merk 1 zeer slechte rotzooi was
merk 2 slechte rotzooi was
merk 3 rotzooi was
merk 1 zeer slechte rotzooi was
merk 2 slechte rotzooi was
merk 3 rotzooi was
ik vond het toch echt wel duidelijk dat het juist heel sarcastisch bedoeld was zo'n vergelijkend "onderzoek"
m.a.w. de misleidende wervende teksten zijn gefundeerd op niets
m.a.w. de misleidende wervende teksten zijn gefundeerd op niets
Ik gebruik nu brokken van Eukanuba Vital Health System en m'n hond is gelijk van de dunne af. Is dit wel goed of minder goed ?????
P.s. Krijgt ook een glimmende huid en vacht van.
P.s. Krijgt ook een glimmende huid en vacht van.