Re: Mediamarkt
Geplaatst: 07 jul 2005 00:13
Beste mensen,
Natuurlijk is het nooit leuk als je pc defect is en deze moet worden gerepareerd, helaas is het wel zo dat de meeste pc's moeten worden opgestuurd en met de eenvoudige reden dat de fabrikant dat eist, mede omdat zo de kosten van reparatie in handen blijft van de leverancier/fabrikant. Dit geld echter niet alleen voor pc's maar ook voor andere electronica.
Dat de pc echter terug komt met dezelfde klacht is natuurlijk niet goed te praten, maar verwijt dit niet alleen de mediamarkt. De pc's die we opsturen, krijgen we met klachtomschrijving, reparatiekosten en met een lijst van herstelde componenten terug.
We kunnen niet alle reparatie's bij terugkomst testen, als we dit namelijk doen duurt het nog langer voor de klant zijn pc terug heeft en natuurlijk verwachten wij ook dat de pc goed is gerepareerd. Gelukkig komen dit soort situaties weinig voor. Zelf werk ik in Groningen bij de Media Markt en probeer ik een passende oplossing te vinden in zo'n situatie.
Verder wil ik inhaken op mensen die reageren en denken dat we alleen demo-modellen verkopen. In elke winkel worden demo-modellen verkocht, ik weet alleen zeker wat wij de minste demo-modellen verkopen omdat we vaak grote voorraden hebben. Als er dan een demo-model wordt verkocht wordt dit duidelijk aangegeven en blijft dezelfde garantie van kracht. Natuurlijk wordt er vaak korting gegeven op dit soort modellen.
Met vriendelijke groet,
Jaap
Natuurlijk is het nooit leuk als je pc defect is en deze moet worden gerepareerd, helaas is het wel zo dat de meeste pc's moeten worden opgestuurd en met de eenvoudige reden dat de fabrikant dat eist, mede omdat zo de kosten van reparatie in handen blijft van de leverancier/fabrikant. Dit geld echter niet alleen voor pc's maar ook voor andere electronica.
Dat de pc echter terug komt met dezelfde klacht is natuurlijk niet goed te praten, maar verwijt dit niet alleen de mediamarkt. De pc's die we opsturen, krijgen we met klachtomschrijving, reparatiekosten en met een lijst van herstelde componenten terug.
We kunnen niet alle reparatie's bij terugkomst testen, als we dit namelijk doen duurt het nog langer voor de klant zijn pc terug heeft en natuurlijk verwachten wij ook dat de pc goed is gerepareerd. Gelukkig komen dit soort situaties weinig voor. Zelf werk ik in Groningen bij de Media Markt en probeer ik een passende oplossing te vinden in zo'n situatie.
Verder wil ik inhaken op mensen die reageren en denken dat we alleen demo-modellen verkopen. In elke winkel worden demo-modellen verkocht, ik weet alleen zeker wat wij de minste demo-modellen verkopen omdat we vaak grote voorraden hebben. Als er dan een demo-model wordt verkocht wordt dit duidelijk aangegeven en blijft dezelfde garantie van kracht. Natuurlijk wordt er vaak korting gegeven op dit soort modellen.
Met vriendelijke groet,
Jaap