LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ***BROKKENMAFFIA****

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
Gast

Re: ***BROKKENMAFFIA****

Ongelezen bericht door Gast »

100 pagina's en 1500 reacties.
het is inderdaad een beetje feest bij de brokkenmaffia
:wink: :lol: :D :) :o :lol:

heb trouwens net nog ff naar de herhaling zitten kijken van de petfood aflevering van de keuringsdienst van waarde en ik vond het heel frappant dat Werner de duitse journalist net zo eindigde als Naomi in haar brokkenmaffia stuk.

alles draait om Geld, Money.

en als wij hondenbezitters ons dat realiseren, kunnen wij nuchter beschouwd , met onze beide benen op de grond door die ballon heen prikken en onze hondjes gewoon rauw en vers geven zoals de wolfjes dat al duizenden jaren doen!

PROOST :!: :wink:

Gast

ook wij hebben gekeken op marktplaats naar de teckels, wat mij opvalt is dat naom veel tekels heeft er voor kiest om te adverteren op marktplaats, een leuk verhaal heeft dat andere broodfokkers zijn maar hoe kan ik zien als ze op marktplaatst adverteert dat zij anders is, waarom heeft ze niet eerst gezorgt dat ze mensen had die intresse in een pup hebben voordat ze een nest fokt, waarom moet zij met haar pups adverteren als ze zo goed bezig is lijkt mij dat niet nodig. waarom kosten haar pups 750 euro (fl 1650,-) terwijl er ook opstaan voor 300 euro. lijkt mij dat zij dikke winst maakt. is zij nou zoveel anders als een broodfokker ??

wilhelmina

Ongelezen bericht door wilhelmina »

ook wij hebben gekeken op marktplaats naar de teckels, wat mij opvalt is dat naom veel tekels heeft er voor kiest om te adverteren op marktplaats, een leuk verhaal heeft dat andere broodfokkers zijn maar hoe kan ik zien als ze op marktplaatst adverteert dat zij anders is, waarom heeft ze niet eerst gezorgt dat ze mensen had die intresse in een pup hebben voordat ze een nest fokt, waarom moet zij met haar pups adverteren als ze zo goed bezig is lijkt mij dat niet nodig. waarom kosten haar pups 750 euro (fl 1650,-) terwijl er ook opstaan voor 300 euro. lijkt mij dat zij dikke winst maakt. is zij nou zoveel anders als een broodfokker ?? :D

ben het helmaal met je eens

Gast

WAAROM TWEE KEER HETZELFDE STUKJE ER OP ZETTTEN GAST EN WILHELMINA????Wilde je indruk maken???Dat feest gaat niet door!!!!!
Moos-nel

Gast

Zeker weten.ze is eeelijk en geeft het beste aan de hondjesEn ze fokt met campioenen Het beste van het beste krijgen ze en verder is het haar zaak om op die markt plaats te komen.Heb ik ook da kans om ze te bewonderen.Ook is ze er ziels gelukkig mee en dat stralen de puupjes uit.En ze is absoluut een fijne en goede fokster. :!: :!: :lol:
Nel en moos

Gast

hahaha dus nu is ieder fokker die op internet adverteert een broodfokker die zijn honden opkoopt in oosteuropa en ze in plastic kratjes stopt.
ik kijk elke dag op martktplaats en er staan zeer gerenomeerde fokkers op. en honden met stamboom varieren in prijs van 450 euro tot wel 1500 euro. de fokker waar ik mijn bullmastiff van heb die adverteert ook op marktplaats en op pup net. en hij is beslist geen broodfokker.
een broodfokker is iemand die pups verkoopt voor het geld omdat dat zijn enige inkomsten zijn. het is zijn brood
ik heb niet het idee dat Naomi moet rondkomen van de opbrengsten van pups. volgens mij doet ze het gewoon omdat ze het leuk vindt.
asl ik eennest bulmastiffs wil fokken dan zal ik er op voorhand al best een paar mensen voorhebben maar op marktplaats heb je nu eenmaal erg veel response en krijg je wel enorme bekendheid.
op marktplaats bieden trouwens ook veel particulieren hun nest aan en dat zijn toch ook geen broodfokkers?
dus er zijn particulieren, er zijn fokkers en broodfokkers.
en allemaal weten ze de weg naar internet te vinden.
je moet als puppiekoper gewoon heel goed uitkijken waar je een hondje koopt maar voordat je een pup koopt ga je toch eerst kijken?
ga je toch eerst met eigen ogen kijken hoe de pups verzorgd worden en hoe de vader en moeder zijn van de pups.
als je bij een boer op een erf komt en de pups zitten in een schuur.. nou nee dank je wel.
maar bij iemand in de huiskamer dat vind ik toch wel fijn voor jonge honden. heb trouwens even op de site van de dierenbescherming gekeken en daar staat dat een goede pup bij een goede fokker met stamboom al gauw 750 euro kost. maar ik blijf erbij dat als je een lief hondje op internet ziet gewoon een afspraak moet maken en pas als je een goed gevoel hebt bij de fokker en dat je zelf ziet hoe de pups wonen dan pas weet je of het goed zit ja of nee.
nu met die heisa over broodfokkers zijn we gelukkig allemaal extra alert.

Blaf.....

Ongelezen bericht door Blaf..... »

Ik zie, ik zie een nel-moos enne moos-nel enne nel moos, wie is er flauw aan het doen Pluisje soms????? Of is het..................

Naomi heeft misschien aandelen bij Duck en co of zie ik dit ook verkeerd.

Geef m'n hond gewoon vers ook soms van Duck maar ook zeker een lekkere Brokkie Brok. Vind ze lekker ( geeft zelfs een pootje ervoor ) M'n eerste hond en die leeft nog steeds is al ruim 10 jaar en rent er op los.

Gast

voor de laatste keer kom ik er uit blafVan die moos-nel heeft naomi mij aan gesproken nadat ik haar gefeliciteerd heb Vond het trouwens leuk bedacht.Maar mijn naam is DOOBY-NEL hOPELIJK SNAPT IEDEREEN MIJ WANT IK WORDT HIER HORENDOL VANIk weet niet wat er aande hand is maar dat geeft aan dat ik beter kanstoppen.En waarschijndelijk doe ik dat ook.Ik vind het heel erg maar dit is vreselijk ,Iedereen bedankt.Jij ook blaf.Ik blijf wel vogen en zal een gaste nog persoonlijk mailen want die is er nu even niet.Maar die zal ik in het week- end mailen .Zo iedereen bedankt en veel plezier.By by . dooby- nel

Gast

P.S yogen moet volgen zin sorrie luitjes

Gast

beste dooby-nel

wat mij betreft, ook al komen er 100 bij ben jij de enige echte moosje hoor!
dus wat mij betreft maak je er dooby -moos van of moos-nel..

we weten echt wel dat jij het bent :lol: :lol:

en blaf, brokkie brokkie is slecht voor je hond.
en hij geeft aleen maar een pootje omdat hij blij is dat hij wat te eten krijgt.
maar als het aan je hond lag at hij alleen nog maar vers.
maar ik kan natuurlijk niet in je portomonee kijken of dat wel haalbaar is elke dag vers vooor je hondjes

groetjes!

Gast

Beste gast van 21:41
Heel hartelijk bedankt voor je bemoediging.Het was voor mij vervelend omdat de mail die ik niet geschreven zou hebben maar door een ander gedaan was wel eens anders over zou komen.Heb er flink over na gedacht en neem dus die naam aan voor degene die weten wie ik ben.Het is voor mij verwarrend geweest,zodat ik mij niet zo kon consentreren en dan fouten ga maken.Sorrie daarvoor.Maar het was even vervelend voor me.Nu gaat het wel weer.Heel veel dank aan jou.Ik was zo blij voor naomi en de pups.Dus hoop ik dat deze naam goed zal blijven gaan.Heel veel groetjes van: booby-nel.En jullie nog heel veel plezier toegewenst.Dat had ik ook.Prettige avond en een fijn week-end

Gast

P.S dooby -nel en niet booby.Sorrir foutje :!: :!: :wink:

Gast

f,ga je mee naar de markt plaats om de puppies te bekijken blaf???
Ze zijn zo schattig.En na de vakantie gaan we kijken in drachten voor een pup.Want mmos mist zijn maatje!!Dus ga ik even kijken naar de puppies van naomi.Ik vind het zo leuk voor haar.Ook zie je een stuk tuin.Ik heb ook wel een tuin met appel en peren pruimen en druiven.En dat groeid al goed.Groetjes: dooby -nel.

Gast

Naomi.
Jij hebt nu kleine pups nu had ik een vraag over kittens.Onze dochter heeft op zo;n tuintjes Complex % kittens gevonden en ze zijn op verschillende tijden wezen kijken maar nog nooit de moeder poes gezien er bij .Nu zijn ze bij haar en is er intensief mee bezig.Ze liggen lekker warm bij haar.En geeft speciale kitten eten.en kittenmelk met flesjes.Zou het niet goed zijn om er een warme rubberen kruik neer te leggen???Vanochten gaan ze lans onze dierenarts want ze hebben toch de poeperij en gaan we haar daarna de dierenarts helpen.Het is idioot maar dat heeft ze niet van een vreemde.Dan gaan we met ons drieen samen aan de gang.Maar ja er is nooit iets over katten hier en meestal heb je ze ook nooit zo jong gelukkig.Ze is net zo;n dieren gek als ik.Zou een kruikje goed zijn denk je???Ze heeft nu hooi en een dekentje.We zitten daar mooi mee.Maar ja misschien slap geklets maar ik wilde het weten.
Heel veel groetjes en een knuffeltje voor die scheetjes van
Moos-nel

Gast

Hi Moosje,

ik kan niet uit je verhaal opmaken hoe oud de kittens precies zijn.
maar de dierenarts zal zeker kunnen vaststellen wat de leeftijd ongeveer is van de kittens en welke verzorging en voeding daar precies bij komt kijken.
misschien is de moederpoes er niet meer, misschien is ze heel erg schuw en weggebleven.neemt je dochter de kittens mee naar huis?
als ze nog heel jong zijn dan lijkt me een niet te warme kruik met een hoesje van flanel wel heel fijn voor ze. maar ik wil liever dat je het advies van de DA overneemt want hij heeft de kittens persoonlijk gezien.

heel veel succes met het jonge grut !
Groetjes,
Naomi.

Gast

Bedankt naomi ze zijn drie weken nu en ze heeft hulp gehad en onze moos ging ze intensief wassen.O ngelooflijk lief was hij. Ze is nu naar huis en ze heeft een kuurtje en dat slaat goed aan.En ook de oojes moet ze twee keer per dag behandelen et een zalfje.Ook heeft ze hooi met een dekentje en dat gaat prima.Ze hebben de katjes bij mij in de tuin laten spelen en tegelijk een schotel tje met kitten melk.Ze liepen er eerst doorheen maar dat komt goed.In iedergeval bedankt voor je advies ook namens monica.Heel veel groetjes van ons allen en een knuufel voor jou dieren.O ja ze krijgen bij haar ook vers als ze groter zijn..Doei naomi :!: :wink: :lol:

Gast

P.S Het bericht voor naomi is van Moos-nel

Gast

GASJE WAAR BEN JE,EN NEEM HET BORD MEE VAN MENS ERG JE NIET
GROETJES EN RAAD MAAR WIE IK BEN

Gast

Gasje zit op andere topics ook weer Sesamstraat te kijken en te "Mens erger je niet-en".

Ik hoop dat ie zich vandaag of morgen in een pionnetje verslikt... :shock:

Gast

Weet je soms waar die ook zit dan zal ik het zeggen zijn pionnetje mee tenemen naar huis

Gesloten