LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Yarden-uitvaartverzekering

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Vok
Berichten: 408
Lid geworden op: 25 jun 2007 16:16

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Vok »

..
Laatst gewijzigd door Vok op 03 aug 2007 21:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Ayla

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Ayla »

....................
Laatst gewijzigd door Ayla op 04 aug 2007 11:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Vok
Berichten: 408
Lid geworden op: 25 jun 2007 16:16

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Vok »

..
Laatst gewijzigd door Vok op 03 aug 2007 21:09, 1 keer totaal gewijzigd.

janssen
Berichten: 395
Lid geworden op: 01 okt 2004 19:57

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door janssen »

-----------
Laatst gewijzigd door janssen op 04 aug 2007 10:43, 2 keer totaal gewijzigd.

deksel
Berichten: 25
Lid geworden op: 24 feb 2006 14:59

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door deksel »

Beste schrijvers,

Ik lees de berichten al geruime tijd en wat mij zo opvalt is dat er veel geschreven wordt in dit forum. Ayla, Vok, Testcase en mcwimpy51 die waarschijnlijk de postmaster van Yarniek is. Prima hoor, maar praatjes vullen geen gaatjes. Ik zag op de site van Yarniek dat er al 776 aanmeldingen zijn. Ik ga ervan uit dat deze aangemelde personen een e-mail adres hebben. Wordt het niet eens tijd deze mensen te mailen met diverse vragen, zoals wilt u procederen en tot welk bedrag heeft u in gedachten.
Of bent u bereid een bijdrage te betalen voor het huren van een zaal waar we een landelijke bijeenkomst willen gaan houden?
Of bent u bereid een sticker op uw auto of woning te plakken met de volgende tekst.

Een Yarden verzekering !!!!!!

Nooit afsluiten
Uw dood staat vast.
Hun polis voorwaarden niet

Een Yarden verzekering !!!!!!
Geeft minder zekerheid dan uw dood

Ik ben de bedenker van bovenstaande teksten. Heb beide teksten gelamineerd en aan de beide achter zijruiten van mijn auto geplaatst
Ik las ook dat velen op het forum denken och die “oudjes” denken laat, maar dat betwijfel ik. Dus beste forum schrijvers en Yarniek schrijf niet enkel op weblogs of forums.
Doe wat en als Yarniek nog wat tijd nodig heeft om b.v gezamenlijk actie te gaan ondernemen lijkt mij een vermelding hiervan een must op de site.

Groetjes Kliko

H.Don Swifterbant

Vok
Berichten: 408
Lid geworden op: 25 jun 2007 16:16

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Vok »

..
Laatst gewijzigd door Vok op 04 aug 2007 11:39, 1 keer totaal gewijzigd.

testcase
Berichten: 605
Lid geworden op: 03 jun 2007 01:03

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door testcase »

--
Laatst gewijzigd door testcase op 27 okt 2007 12:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Vok
Berichten: 408
Lid geworden op: 25 jun 2007 16:16

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Vok »

..
Laatst gewijzigd door Vok op 10 sep 2007 09:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Vok
Berichten: 408
Lid geworden op: 25 jun 2007 16:16

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Vok »

..
Laatst gewijzigd door Vok op 10 sep 2007 09:01, 3 keer totaal gewijzigd.

Ayla

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Ayla »

Deksel

Als je dan zelf eens komt met wat nuttige tips. ik houd me aanbevolen.

ayla

Ayla

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Ayla »

Dag Vok,

Ja JA gaatjes vullen heel goed de gaatjes

groetjes Ayla

Vok
Berichten: 408
Lid geworden op: 25 jun 2007 16:16

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Vok »

..
Laatst gewijzigd door Vok op 10 sep 2007 09:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Eres
Berichten: 297
Lid geworden op: 09 mei 2007 20:31

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Eres »

Deksel
Mijn advocaat is al aan het werk, hoop naruurlijk dat er snel iets uit voortkomt.Maar het zal wel een langdurige kwestie worden.
Voorlopig stel ik maar zo, we hebben in ieder geval de eerstkomende 5 jaar de tijd, zou er wat betreft de verzekering nog niet zoveel veranderen en daarna is het afwachten, ik hoop wel nog veel langer mee te gaan.
Zelf vrees ik dat er een soort compromis gesteld gaat worden, gelijk de dexia affaire en dan win je er niet veel mee.
In het Kifid heb ik niet veel vertouwen, ook in de rechtspraak niet echt, Nederland is daar naar mijn idee te corrupt en onbetrouwbaar voor, genoeg voorbeelden de laatste tijd.Ik had een paar kranten aangeschreven om iets over Yarden te publiceren, maar die geven geen reactie, dus ook daar misschien iets van belangen verstrengeling.
Een zaal afhuren zou best een goed idee zijn ook om publiciteit te krijgen, maar misschien doet de tros straks in september nog wat voor ons, uiteindelijk waren die er het eerste bij.
Maar ik zou zeggen iedereen die goede ideeën heeft, schrijf het naar Yarniek, lijkt me in ieder geval tot nu toe een verzamelpunt, wie weet wat eruit ontstaat.

Vok
Berichten: 408
Lid geworden op: 25 jun 2007 16:16

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Vok »

..
Laatst gewijzigd door Vok op 10 sep 2007 09:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Ayla

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Ayla »

Dag Vok

Ik wist het wel dat je niet ging padre ha ha :D even tussen de verplichtingen door, geniet van het mooie weer.
ik heb een paar keer bericht gehad ,maar dan was er niets, ik denk er het mijne van

groetjes ayla

ps en tussendoor kijk ik gauw even

doodgewoon
Berichten: 18
Lid geworden op: 24 jun 2007 15:28

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door doodgewoon »

Vandaag het antwoord ontvangen van Yarden op mijn bezwaarbrief aan hen (brief is bekend in deze thread).

Mijn broek zakte af toen ik hem begon te lezen, nergens werd inhoudelijk ingegaan op je schrijven aan hen, gewoon 4 pagina's met **** gelul van hen gehad, geslijm in de ruimte en een en al leugens, ik ben witheet op die gasten en kreeg zin om ze allemaal nu al te cremeren, wat een asemmers zijn dat daar.

Maar goed, ik had hier in deze thread ook een voorbeeld-email geplaatst, een email om al je kennissen en vrienden te sturen, dit om ze te waarschuwen voor dat leugenachtige bedrijf dat Yarden heet.... morgen gaat hij bij mij de email bak uit, en ik hoop dat iedereen die hem ontvangt, ook weer doorstuurd naar zijn kennissen..... etc etc etc

Laat ze maar bekend worden..... heel heel slecht bekend worden, door heel veel mensen.....

Ben heel boos op Yarden, die vuile ratten verzieken gewoon je weekend met zo'n slijmbrief op zatermorgen in je brievenbus....bah

En nu op naar de volgende stap tegen hen.... ook zal ik wederom een berichtje naar de Consumentenbond doen, en hun zijdelings laten weten dat mijn opzegging klaar ligt als zij zich niet meer gaan inzetten voor hun leden, want met hun huidige houding van aan de zijlijn staan en met vingertjes naar bedrijven wijzen heb ik zo onderhand mijn buik wel vol van ze..... slappe flut-bond van niks, zakkenvullers zijn het die allerlei blaadjes proberen te slijten aan allerlei verschillende consumenten.... ze kunnen beter de versnipperbond gaan heten...

Hoop dat we iemand treffen die ons wel kan helpen om Yarden terug op het juiste pad te zetten.

Vok
Berichten: 408
Lid geworden op: 25 jun 2007 16:16

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Vok »

..
Laatst gewijzigd door Vok op 10 sep 2007 09:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Eres
Berichten: 297
Lid geworden op: 09 mei 2007 20:31

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Eres »

Ik ben al bezig vanaf april direct na de tros/radar uitzending, met eerst een protest naar yarden, het kifid(toen nog de ombudsman verzekeringen), het keurmerk instituut uitvaart verzekeringen en later de politiek.
Ik had van yarden toen nog geen enkele verandering ontvangen, maar ik ondernam al direct actie, met een ijdele hoop dat hun nog iets aan het verstand te brengen was.
Tevergeefs ze zijn smeriger als ik op dat moment dacht en later dus ook mijn rechtsbijstand aangesproken.
Ik heb binnen mijn familie en kennissen kring en wat andere ouderen de boel geactiveerd, praat met collegae, sommigen hebben zelfs nu nog niets van yarden ontvangen.
Ik weet nu niets meer te bedenken wat er nog te doen valt, slechts afwachten waarmee mijn advocaat komt en of er een groeps actie komt, van het kifid heb ik na een tweede brief van mij een negatieve reactie ontvangen op de eerst was dus nooit gereageerd en in de consumentenbond geloof ik helemaal niet(Is een commercieel bedrijf een oude ervaring met ze).

Vok
Of ik er een goede kijk op heb, weet ik niet, ik kan alleen niet tegen onrecht.
Ik zeg wat ik zo’n beetje denk en probeer dat zo netjes en voorzichtig mogelijk te doen.
Je mag yarden natuurlijk geen punten aangeven waar ze van kunnen profiteren bij een eventuele rechtszaak, laat hun in hun slordigheid maar veel fouten maken.
Hoop hier via dit forum en yarniek informatie te krijgen velen bij elkaar weten meer.
Door de reacties van bv. testcase hoor ik eigenlijk dhr P van Wageningen, dus kan je ook van die denkwijze profiteren.
Het lijkt me best interessant om te weten hoeveel verzekerden nu echt bezig zijn.
2500 opzeggingen volgens yarden en 400 senioren en nog meer bij de advocaat Beilen, 700 bij yarniek gemeld, dus ik schat zo’n beetje 5000 verzekerden, lijkt veel maar in procenten niet nog geen 0,6%en daar schermt yarden dan weer mee.
Ik kan me haast niet voorstellen dat van de 900.000 verzekerden er zo weinig maar zich slachtoffer voelen of ouderen zijn die nog niets in de gaten hebben.
Daarom probeer ik nog steeds nog meer landelijke kranten(bv De Telegraaf) hiervoor te interesseren, Yarden moet veel meer negatieve publiciteit krijgen, nu blijft alles steeds op het Internet.
Dus Deksel het zijn echt niet alleen maar praatjes.

janssen
Berichten: 395
Lid geworden op: 01 okt 2004 19:57

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door janssen »

quote="vok"

Geplaatst op: 04 Aug 2007 16:25 Onderwerp: yarden uitvaart


]Dag Ayla en Janssen,

Frater Fernansius Pseudoniem (alias Vok.)
Gaat niet op reis.
Hij is door zijn confrater berispt,! daar hij niet goed in zijn agenda heeft gekeken, hij moet a.s dinsdag naar een feestelijke bijeenkomst.

MEA CULPA MEA CULPA MEA MAXIMA CULPA

En tot boetedoening veroordeeld tot zitten in de tuin, met een koeldrankje.


Groetjes Vok


Dag vok>

Boetedoening ken ik niet, dus wat jij schrijft is voor mij vreemd.

Ik ben protestant opgevoed.
Latijns is ook niet mijn sterktse kant.
Vroeger maar een paar regels geleerd.

Maar er zijn ergere dingen.
Morgen gaan wij een dag op reis maar niet zover ik denk 120 km retour.
De airco aan en dan is het wel vol te houden.
Over Yarden is er op dit monent weinig te schrijven.
Er komen dus toch nog lullige brieven bij verzekerden binnen.
Gewoon even geduld tot de vacanties voorbij zijn.

Dan zal er hoop ik toch aktie komen.
Dan zullen wij toch zeker ook tros-radar bestoken met mailtjes.
De overheid nog wat meer.
Consumenten organisatie, of anders gewoon lidmaatschap opzeggen.
Vak organisaties door hen die lid van een vakbond zijn.
Want het huidige saaie gedoe begint mij een beetje te vervelen.

Vul zelf maar verder in.

Groet janssen.

MAXIEM

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag VOK,

Je kunt beter zo weinig mogelijk aandacht schenken aan testcase. Dit individu is veranderd van een mol in een wolf met schaapskledij en werkt waarschijnlijk voor de firma Yarden. :idea:

Vriendelijke en collegiale groet.

Gesloten