LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nederlandse Energie Maatschappij

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door mar42 »

Ik weet niet of het bij jullie ook zo is maar dit zou je na kunnen kijken op de jaar afrekening denk ik.
Een vriendin van mij vertelde dat zij bij eneco een bedrag van € 1600,00 bij moets betalen, terwijl zij altijd terug krijgt.
Zij ging navraag doen, en toen kwam ze er dus achter samen met eneco dat er niet de meterstanden waren verwerkt, maar dat het was neergezet als kubieke meters gas verbruik, en daar zit dus een heel groot verschil in en daarom moeten dus schijnbaar heel veel mensen nu bij betalen.
Het is voor mijn vriendin nu opgelost en verbeterd en zij krijgt nu gewoon zoals normaal geld terug van eneco.

Vandaar dat ik dit verhaal hier ook neerzet, wellicht is dat bij jullie ook zo gegaan, en bij andere energie leveranciers.
Dus lijkt mij wellicht een aandachts punt om dat eens te controleren. :wink:

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door mar42 »

Omdat mijn vriendin ook elk jaar terug kreeg, en nu ineens bij moet betalen terwijl er niks is veranderd bij haar thuis, dezelfde aantal personen.
En zij dus kreeg te horen dat er kubieke meter was berekend.
Heb nu net op internet zitten kijken, maar er word altijd per kubieke meter berekend.
:? :? Dus nu snap ik er geen sikkepit meer van. Ze krijgt nu wel geld terug, er zal wel wat anders aan de hand zijn geweest.

VTO1
Berichten: 95
Lid geworden op: 25 jan 2009 15:26

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door VTO1 »

http://www.volkskrant.nl/economie/artic ... n_optreden

AMSTERDAM - De Nederlandse Energie Maatschappij moet stoppen met reclames waarin Maurice de Hond optreedt. De opiniepeiler heeft een te groot gezag als onafhankelijk deskundige en mag daarom niet specifiek een product aanprijzen.
© ANP

Dat heeft de Reclame Code Commissie bepaald, schrijft de Volkskrant woensdag. Het energiebedrijf was toch al van plan half augustus met de reclame te stoppen, maar gaat wel in beroep.

In de reclame zegt De Hond dat 94 procent van de Nederlandse huishoudens geld kan besparen door van energieleverancier te veranderen. De opiniepeiler treedt op in spotjes op televisie en radio, en is ook te zien in advertenties in kranten en op internet.

De Reclame Code Commissie vindt dat de adverteerder daarbij gebruikmaakt van het vertrouwen dat De Hond geniet 'bij een belangrijk deel van het televisiekijkend publiek'. Het bedrijf is daarom gevraagd te stoppen met de reclame.

Hoewel de energieleverancier de reclame halverwege deze maand al zou staken, gaat het bedrijf tegen de uitspraak van de commissie in beroep omdat het in de toekomst bekende Nederlanders wil blijven inzetten.

Verbaasd

De Hond reageert verbaasd op de uitspraak. Hij wijst er in de krant op dat hij in zijn onderzoek niet in alle gevallen concludeert dat de Nederlandse Energie Maatschappij de goedkoopste is. "In reclames wordt zo vaak verwezen naar onafhankelijk onderzoek. Dat zou toch moeten kunnen?"

De Reclame Code Commissie kan geen boete opleggen. Wel kunnen media op basis van een uitspraak besluiten advertenties te weigeren.

theolientje
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 aug 2009 19:06

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door theolientje »

Werd overrompeld door een mederwerker van NEM. Die zei dat ik korting kreeg via eneco en dat alles gewoon hetzelfde zou blijven. Tot mijn schrik kreeg ik een brief dat ik was overgestapt 3 jaar contract, stelltje onbeschoften. Ze liegen de boel bij elkaar. Ben toen naar energiegeschil.nl gegaan en die hebben dit verholpen. Echt toppers!
T. Oudkerk

wolthoes68
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 aug 2009 19:07

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door wolthoes68 »

Ik heb NEM lang van mij af kunnen houden, totdat ze kwamen met een verhaal over een adres verificatie van Neckermann, mijn vrouw besteld daar wel eens iets, dus wilden ze checken of het adres correct was. Gevolg: een 3 jarig contract met NEM. Ik had daar geen behoefte aan dus bellen om van deze verhandeling af te zien. Dot kon alleen maar schriftelijk, zo werd verteld:, Meneer, u stuurd het info pakket terug, met een briefje erbij en dan is de kous af. Zo gehandeld maar toch doorzetten, de NEM.bleek, was de jonge heer aan de telefoon even vergeten te vertellen, dat dit aangetekend verstuurd had moeten worden... :twisted: Dus de levering werd door gezet, ik heb het maar zo gelaten. Tot ik plots een brief kreeg van Cannock Chase met de mededeling dat ik de NEM een bedrag moet betalen voor verhuizing en contract breuk.
Volle berbazing, geen idee, dus navragen...Ik krijg amper informatie terug, maar het blijkt te gaan om een mogelijk contract dat ik gesloten zou hebben in augtus 2007 op mijn oude adres.. waar ik al weg was ruim voor de factuurdatum. Tevens is het zo dat de NEM mij voorheen nooit diensten heeft geleverd :shock:
De deurwaarder blijft aandringen dat ik moet betalen voor een contract dat er nooit is geweest en diensten die nooit zijn geleverd..

Wat is dit voor een raar bedrijf?? Ik snap dat er een economischecrisis is maar op op deze manier je als bedrijf door de crisis te slaan gaat mij wel wat te ver.

Mijn voorkeur gaat uit dat ik geen diensten meer wil ontvangen van deze club, als je zo met je afnemers om gaat, maar ook dat is moeilijk omdat ze je meteen een contract van 3 jaar aansmeren. Dit heeft niets meer met dienstverlening, service verlening en klantgerichtheid te maken maar neigt meer naar legale oplichting..

Hoe pak ik dit eigenlijk aan?

daniellle
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 aug 2009 21:08

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door daniellle »

Ik ben al weken bezig om mijn zogenaamde overplaatsing van de NEM weer terug te zetten.
Eeen paar weken geleden ben ik telefonisch benaderd of ik naar hun wou overstappen maar door ziekte zat ik niet goed in elkaar en snapte weinig van het verhaal;.
Ik heb gevraagd mij alles toe te sturen zodat ik alles rustig kon bekijken, dat was prima maar of ik eerst het bandje wou inspreken en ja wou zeggen dat kon gerust ik zat nergens aan vast pas als ik mijn handtekening thuis had gezet.

Ik ben vrij wantrouwend en na ongeveeer 20x proberen het bandje in te spreken en gerustgesteld te worden was dat geregeld, een tijd later ontvang ik het welkomstpakket.
Gelijk heb ik opgebeld dat dit niet de afspraak was en ze zouden het weer ongedaan maken en mij een bevestigingsmail sturen.

Nooit heb ik die mail gehad maar ondertussen kreeg ik allemaal brieven van de NEM over meterstanden en de eerste rekening.
De Nuon gebeld of ik nog wel bij hun was maar nee daar zat ik niet meer.
Vervolgens werd ik gebeld door de NEM dat ik een betalingsachterstand heb en het maar snel moet overmaken.

Weken ben ik al bezig om het terug te draaien maar ze beloven van alles maar komen niets na, de Nuon wil mij wel terug nemen maar van hun heb ik inmiddels de eindnota van 270 euro of ik die deze maand maar even wil betalen.
De Nuon kan mij pas terug nemen als de NEM hun daarover bericht geeft maar volgens hun is alles wettelijk eerlijk gegaan.

Ik ben het zo zat en er vreselijk boos over, ik ben een alleenstaande moeder en werk fulltime om mijn hoofd boven water te houden en ik betaal al mijn rekeningen op tijd maar ik ben niet van plan de NEM te betalen voor iets waar ik niet om heb gevraagd.
Ik heb gewoon geen tijd om elke keer te bellen en afspraken aan te horen die niet nagekomen worden.

Bah bah bah het is dat Rotterdam te ver weg is en ik geen tijd heb anders ging ik er graag heen om verhaal te halen.

Polleke_666
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 aug 2009 18:49

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door Polleke_666 »

Ik ben in 2008 wel overgestapt naar de NEM, moet zeggen dat alles goed is verlopen, kreeg in maart2009 jaarafrekening, die was vrij hoog, maar dat had ik verwacht.

Nou vond ik van de week mijn energietarieven terug die ik van Nem had gehad, deze vergeleek ik met de jaarafrekening en daar kwam ik niet helemaal uit, kan iemand mijn helpen?

Op de tarieflijst staat dat de leveringstarief voor Gas 0,2491 per m3 is, er staat bij dat dat INCL 19% btw is.

Tevens komt er regiotoeslag bij van 0,14336 ook daarbij staat INCL 19% BTW.

Nu krijg ik de jaarafrekening en daar staat bij levering 0,39246 (0,2491 + 0,14336) x 1920m3 = 757, en nog wat. Excl Btw., daar komen nog wat dingen bij (vastrecht, transport enz enz) en dan gaat het totaalbedrag naar de kolom waar BTW word geheven, en word over het gehele bedrag 19% btw geheven..

Mis ik nu iets, of snap ik iets niet, of word ik hier nu gewoon opgelicht?

Kan iemand mij dit uitleggen?? Nem gebeld en die probeerde het af te schepen met schrijf maar een brief.

annie o1
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 aug 2009 20:51

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door annie o1 »

ik ben per nov 2007 een contract voor 3 jaar aangegaan met nem....dus dat loopt dus af zou je zeggen nov 2010....ik ben op 12-12-2008 verhuisd en had dit schriftelijk in nov 2008 aan nem doorgegeven..eind dec 2008 had ik nog steeds geen meterstandenkaart voor mijn nieuwe adres ontvangen van nem...ik gebeld en er was iets fout gegaan en mijn verhuisbericht was en schriftelijk en telefonich niet verwerkt.. en zou hem alsnog ontvangen ...in jan 2009 nog geen meterstandenkaart wel inmiddels een afrekening van oude adres weer gebeld weer geen verhuizing verwerkt maar ..wat gek!!had wel de jaarafrekening van oude adres op mijn nieuwe adres en ook kreeg ik in jan 2009 een brief dat ik per 9 jan stroom en een nieuw contract voor 3 jaar had bij nem.nu tot 2012 tegen mijn weten en wil in..ik heb niks getekend geen bandje ingesproken helemaal niks en toch ineens een nieuw contract!!!!!???????...ik weer gebeld en gezegd dat ik per 12-12-2008 verhuisd was dus geen nieuw contract....op de jaarafrekening kreeg ik een boete opgelegd van maar liefst 151,00....en deze zou ik dus omdat nem een fout had gemaakt terug krijgen(deze was al met de jaarafrekening geincasseerd) denk je het is opgelost....ben je gek....kreeg eind jan weer een brief...dat ik per 20 jan 2009 (dus 11 dagen na de eerste zogenaamde contractverbreking)weer mijn contract was stopgezet en per 21 jan 2009 weer een nieuw contract voor 3 jaar aan mijn broek had en wat denk je ....131,00 boete.....ik op hoge poten gebeld maar kreeg geen reactie...ondertussen kreeg ik incasso buro op mijn nek.....met dreigbrieven voor afsluiten.....in mrt 2009 een brief naar nem.....geen reactie......mei aangetekende brief naar nem....geen reactie als alleen maar dreigbrieven voor afsluiten....in juni aangetekende brief naar nem....vermeld dat ik weiger 131,00 boete te betalen (die inmiddels tot bijna 300,00 bij incassoburo was opgelopen)dat ik de eerdere onterchte boete van 151,00 nog steeds niet heb ontvangen en dat ik mijn contract nu dus wel ga opzeggen.omdat ik bang ben voor afsluiten en de kosten wat erbij komen kijken...ook tros radar en geschillencommissie inschakel...2 weken later een telefoontje van nem....de excuses voor de gemaakte fouten...die 151,00 zijn overgemaakt naar mijn ex.(he is toch mijn contract)....en die andere 131,00 kwamen te vervallen....maaaaaaarrr de overige kosten van het incasso buro van maar liefst bijna 200,00 die moest ik wel betalen!!!!!?????hun maken fouten en de kosten mag ik betalen????over mijn contract word gezwegen en het feit dat ik inmiddels wel ben overgestapt door dat ze niet reageerden op al mijn pogingen telefonich schriftelijk aangetekend 2x en per mail word ook gezwegen....in july mijn jaarafrekening gekregen en moest maar liefst 400,00 betalen aan boetes en aanmaningkosten...weer een aangetekende brief....heb mijn zaak overgedragen aan de geschillen comissie......en dat alles omdat ik verhuisd ben!!!!!!!!!!!!! *** bedrijf....ik vind het gewoon stelen en afpersing....zo van ...wij als bedrijf schotelen je wat cijfers voor omdat wij fouten maken en als je niet betaald sluiten we je af..want die macht hebben wij........das toch afpersing!!!!!!al die tijd reageerd nem niet op mijn pogingen voor oplossing...waardoor kosten en acties(overstappen) overbodig was geweest......we moeten met zijn zijn allen deze maffiapraktijken stoppen!!!!!!!!!!!!

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door Ron58 »

Neem dan een variabel contract bij een ander.
Bespaar tussen 400 en 600 euro per jaar.
Hoe kan dat nou, 94% van de mensen betaalt te veel omdat ze niet bij de NEM zitten, dat zegt Maurice de Hond en die is betrouwbaar,...... toch?

frenkievee
Berichten: 284
Lid geworden op: 20 jun 2007 16:19

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door frenkievee »

Heeft Maurice nou al eens onderzoek gedaan naar het percentage tv-kijkers wat zijn meedoen met deze campagne bovenmatig irritant vind?

annie o1
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 aug 2009 20:51

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door annie o1 »

ik vraag me af ...hebben jullie al eens vaker gehoord of gelezen het wel eens mis gaat met verhuizen...ik bedoel jullie staan al langer op dit forum en ik heb wel wat gelezen maar gaat meestal over de mannier van klantewerving.(wat werkelijk schandalig is)..en ja daar ben ik ook ingetrapt destijds...maar wat nu gebeurd met een verhuizing en ze je gewoon je contract verbreken tot 2x toe in 1 mnd tijd en een kleine 300,00 plus ongevraagd je contract verlengen voor weer 3 jaar??.. vraag me af of er meer mensen zijn met zon gelijk verhaal....

frederik andre
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 aug 2009 10:05

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door frederik andre »

Ik kreeg helemaal geen aanmeldingsbrief, maar meteen een brief waarin bevestigd werd dat ik sinds dan energie bij hen koop. volgens hen te laat met annuleren, had ikmoeten doen na het krijgen van een brief die ik nooit ontvangen heb. Bellen met klantenservice, emails, aangetekend schrijven, niets helpt om een andere reactie te krijgen volgende rekeningen, verhoogd met dreigingen (afsluiten, boetes). Pas na 1000 en een copieen naar incassoburo gestuurd te hebben reageerden ze met een schamel advies.
Ze geven me ook geen antwoord op de vraag hoe ik hun handelen kan voorleggen aan beroepsinstantie.
elke keer als ik die d'wetenschappelijk onderzoeker' zie oversteken om reclame te maken erger ik me groen en geel.
wie weet het adres waar ik een klacht kan indienen ?
frederik andre

annie o1
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 aug 2009 20:51

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door annie o1 »

ik zou de geschillencomissie inschakelen ...heb ik ook gedaan.......die aanmeldingsbrief die kreeg ik veel te laat...het kwaad was al geschied...ze hebben mij zonder weten mijn contract verbroken en weer vernieuwd....2 x in een mnd tijd..ook bij mij reageren ze niet op aangetekende brieven ..mail en telefoontjes...overstappen???ik zeg doen!!!....geschillencomissie? ....ik zeg doen!!!

Salisi
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 aug 2009 11:38

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door Salisi »

Enige tijd geleden heb ik via een klachtenformulier voor de zoveelste keer aangegeven niet meer door de NEM gebeld te willen worden. Voor mij zijn ze zeer zeker de goedkoopste niet en zelfs als ze dat zouden zijn zou ik niet overstappen door de manier waarop ze je te woord staan.

Schriftelijk bevestiging gekregen dat ik niet meer gebeld zou worden. Ik ben inmiddels idd een paar weken niet meer gebeld. Maar ze hebben nu net zoals Essent iets nieuws verzonnen. Als telefonisch niet werkt, dan komen we toch gewoon langs de deuren! Stelletje figuren die langs komen niet te geloven. En ze zijn agressief ook. Als ze de kans krijgen steken ze zo hun voet tussen je deur. Is hier niet iets aan te doen? Ik zit niet bij de NEM en dat zal ik ook nooit doen. Nu alleen nog van die maffiapraktijken af!!!

Maria_95
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 aug 2009 14:30

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door Maria_95 »

Geachte Hr. Colijn.

Geschokt heb ik kennis genomen van Uw reactie op het ingezonden bericht van " The Voice" op de Forumpagina van TROS Radar m.b.t. klachten over de N.E.M.

U doet het voorkomen alsof Uw maatschappij volledig toegankelijk is voor klachten/ goede-volledige informatie e.d.
Niets is minder waar !!!

Inmiddels ben ik al enige maanden verwikkeld in een onverkwikkelijk dispuut met de N.E.M. waarbij ik word overladen met de meest idiote, uit de lucht gegrepen, aanmaningen.
Iedere poging, enkel gedaan van mijn zijde ,om tot een afhandeling van dit dossier te komen faalt keer op keer doordat de N.E.M. toezeggingen doet die zij vervolgens niet nakomt.
Wat mij betreft is dan ook de maat vol.

U zou velen een groot genoegen doen Uw energie enkel te stoppen in het verbeteren van Uw organisatie i.p.v. onzinnig/onwaar te reageren op een ingezonden brief op een forum dat overspoeld wordt met klachten over U.

Met vriendelijke groet,

"Uitgeput door N.E.M." ( Maria_95)

peter13
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 aug 2009 19:46

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door peter13 »

ben op een schofterige manier gebruikt door n,e,m werd gebelt door andere leverancier heb niets toegezegt maar wel afgemeld bij n,e,m.krijg van n,e,m een eindnota + een boete van de somma van 383,42 euro omdat ik opgestapt zou zijn met andere woorden ik wist nergens van en toch geven ze mij de schuld van iets waar ik niks van wist.na veel heen en weer gepraat en twee aangetekende brieven verder krijg ik een eindnota dat ik van m,n 383,42 nog 200,terug kan krijgen omdat ik volgens een telefoniste toch weg ben geweest.en dat noemt zichzelf een goedkope leverancier ik noem het oplichting dus nooooooooit doen .
ps nog steeds niets terug gehad en de zaak loopt al vanaf februari :evil:

vanhaut
Berichten: 69
Lid geworden op: 02 jun 2004 21:01

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door vanhaut »

Ben je nou werkelijk zo goedkoop uit ? Reken het nu eens na beste mensen.. Oxxio, ED, NEM EON etc.. zo goedkoop zijn ze niet. Pak je huidige tarief bij je huidige leverancier (neem even essent) neem een normaal contract , dus geen vaste prijs voor x jaar, pak dan de leveringstarieven etc. er eens bij.. en zie.. je bent niet eens zo gek veel duurder uit bij je huidige leverancier waar het allemaal wel goed ging..

Conclusie.. lekker blijven zitten bij je oude vertrouwde, Nuon, Essent of weet ik veel hoe ze heten tegenwoordig..

vanhaut
Berichten: 69
Lid geworden op: 02 jun 2004 21:01

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door vanhaut »

Maar de mensen maken de fout om vooral niet alle tarieven eens goed door te nemen. JE krijgt zo'n pakket thuis gestuurd en dan moet je binnen 7 dagen de hele handel weer terugsturen. Je moet dus wel even de tijd nemen om alles uit te pluizen.

Zo heb ik de proef op de som genomen met Eon.. ik werd gebeld, en heb de handel laten komen, puur uit nieuwsgierigheid. Alle tarieven van mijn eigen leverancier erbij gepakt, de tarieven van Eon en mijn verbruik.. Ik kwam tot de conclusie dat mijn eigen leverancier goedkoper bleek te zijn en dat ik aan het eind van de rit bij mijn eigen leverancier prima zat (het is niet van belang welke leverancier dat is)..

Ik heb de hele handel teruggestuurd en werd later gebeld door Eon waarom ik er alsnog van afzag .. ik heb vervolgens samen met die man alles doorgerekend en Eureka ! hij kwam tot dezelfde conclusie (tot zijn eigen verbazing overigens). Wat al die leveranciers goedkoop lijkt te maken zijn de aktietarieven voor het eerste jaar .. daarna betaal je gewoon de volle mep.. en dan gaan de mensen piepen en probeer er dan nog maar vanaf de komen.. Getuige de vele reacties die je hier leest is dat nog niet zo eenvoudig.

Als iedereen nou eens die tijd zou nemen zou er niets aan de hand zijn.

Op zich is een Eon, NEM ED en Oxxio niet slecht maar qua administratie is het nog wel eens een puinhoop en de tarieven zijn ondoorzichtig. En als je dan ook nog eens niet alles voor jezelf op een rijtje hebt dan kan het behoorlijk veel ellende met zich meebrengen. Maar goed, dat is niet alleen bij energiebedrijven, hetzelfde gaat op voor leningen, verzekeringen etc.

Mensen, succ6 allemaal met het opzeggen van je bak ellende !

Jojobuitenzorg
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 apr 2008 15:50

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door Jojobuitenzorg »

[quote="Maria_95"]Geachte Hr. Colijn.

Geschokt heb ik kennis genomen van Uw reactie op het ingezonden bericht van " The Voice" op de Forumpagina van TROS Radar m.b.t. klachten over de N.E.M.

U doet het voorkomen alsof Uw maatschappij volledig toegankelijk is voor klachten/ goede-volledige informatie e.d.
Niets is minder waar !!!

Inmiddels ben ik al enige maanden verwikkeld in een onverkwikkelijk dispuut met de N.E.M. waarbij ik word overladen met de meest idiote, uit de lucht gegrepen, aanmaningen.
Iedere poging, enkel gedaan van mijn zijde ,om tot een afhandeling van dit dossier te komen faalt keer op keer doordat de N.E.M. toezeggingen doet die zij vervolgens niet nakomt.
Wat mij betreft is dan ook de maat vol.

U zou velen een groot genoegen doen Uw energie enkel te stoppen in het verbeteren van Uw organisatie i.p.v. onzinnig/onwaar te reageren op een ingezonden brief op een forum dat overspoeld wordt met klachten over U.

Met vriendelijke groet,

"Uitgeput door N.E.M." ( Maria_95)[/quote]
[quote="frenkievee"]Gisteren de commercial gezien op de televisie, maar ik heb nou niet de indruk dat het allemaal zo overtuigend (en echt....) overkomt. Voor de liefhebbers: hij kan [url=http://tinyurl.com/nlenergie]hier[/url] bekeken worden.

Fransje staat allemaal bekers met zijn eigen gezicht te ordenen, vind ik een beetje afgekeken van die reclame van Frans en Marco in een CD-winkel: "hebben jullie echt alleen maar Frans Bauer hier?"...[/quote]

Jojobuitenzorg
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 apr 2008 15:50

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door Jojobuitenzorg »

STEUNPUNT BREEK DE NEM

Sedert geruime tijd wordt de NEM en haar activiteiten nauwlettend gevolgd:

Uit de diverse fora op internet melden zich tientallen gedupeerden bij dit steunpunt.

Diegene die gemotiveerd met bewijzen hun gelijk willen halen, worden hierbij uitgenodigd zich ook aan te melden bij dit steunpunt. Doelstelling is het gezamenlijk optreden tegen deze organisatie, waarbij uiteindelijk het verkrijgen van recht en een publieke ontmaskering het einddoel zullen zijn.

Ook publicitaire- en juridische bijdragen worden bijzonder op prijs gesteld.

De NEM mag dan denken ongeveer onaantastbaar te zijn, maar de macht van de massa en de publiciteit zal hen uiteindelijk de das om doen. Daar helpt geen Natasja Froger, Maurice de Hond of zelfs Frans Bauer tegen.

Denkt U aan de gestelde voorwaarden te voldoen of anderzijds een waardevolle bijdrage te kunnen leveren:

Mail dan uw gegevens naar [email protected] en reageer op dit forum.

Gesloten