Ik heb NEM lang van mij af kunnen houden, totdat ze kwamen met een verhaal over een adres verificatie van Neckermann, mijn vrouw besteld daar wel eens iets, dus wilden ze checken of het adres correct was. Gevolg: een 3 jarig contract met NEM. Ik had daar geen behoefte aan dus bellen om van deze verhandeling af te zien. Dot kon alleen maar schriftelijk, zo werd verteld:, Meneer, u stuurd het info pakket terug, met een briefje erbij en dan is de kous af. Zo gehandeld maar toch doorzetten, de NEM.bleek, was de jonge heer aan de telefoon even vergeten te vertellen, dat dit aangetekend verstuurd had moeten worden...
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Dus de levering werd door gezet, ik heb het maar zo gelaten. Tot ik plots een brief kreeg van Cannock Chase met de mededeling dat ik de NEM een bedrag moet betalen voor verhuizing en contract breuk.
Volle berbazing, geen idee, dus navragen...Ik krijg amper informatie terug, maar het blijkt te gaan om een mogelijk contract dat ik gesloten zou hebben in augtus 2007 op mijn oude adres.. waar ik al weg was ruim voor de factuurdatum. Tevens is het zo dat de NEM mij voorheen nooit diensten heeft geleverd
De deurwaarder blijft aandringen dat ik moet betalen voor een contract dat er nooit is geweest en diensten die nooit zijn geleverd..
Wat is dit voor een raar bedrijf?? Ik snap dat er een economischecrisis is maar op op deze manier je als bedrijf door de crisis te slaan gaat mij wel wat te ver.
Mijn voorkeur gaat uit dat ik geen diensten meer wil ontvangen van deze club, als je zo met je afnemers om gaat, maar ook dat is moeilijk omdat ze je meteen een contract van 3 jaar aansmeren. Dit heeft niets meer met dienstverlening, service verlening en klantgerichtheid te maken maar neigt meer naar legale oplichting..
Hoe pak ik dit eigenlijk aan?