Logistiekmedewerker is geloof ik tegenwoordig de officiële term
Huiskamer
-
reggie2
vindt dit leuk
Re: Huiskamer
Tja, overal mooie namen voor, maar nog even rottig betaald en behandeld.
Oftewel de Nederlandse normen en waarden bestaan niet. Ze zijn nogal afhankelijk van je afkomst, geografische herkomst, politieke en geloofsovertuiging, inkomen, leeftijd, sekse en weet ik wat niet allemaal..Techneut71 schreef: ↑10 aug 2022 18:18Je bedoelt de normen en waarden van de SGP? Of bv van de reformatorische gemeenschap? Daar wens ik me in ieder geval niet in te herkennen als "eigen".
'Onze normen en waarden'....
Wat een onzin!
Mijn voorspelling is uitgekomen:kuklos schreef: ↑10 aug 2022 17:50Jouw redenatie truc ken ik en daarom weiger ik erin mee te gaan. Het eindigt altijd met "we hebben geen Nederlandse normen en waarden", of "we hebben geen Nederlandse normen en waarden als je ze niet kan beschrijven" en dus met een nog sterker wegkijken, bagatelliseren en "weg met ons".
J. Deltoer
en reggie2
vinden dit leuk
-
Maar even concreet dan kuklos: zijn de normen en waarden van de SGP ook degene die u definieert als "eigen"?
Nee hoor, dat staat er eigenlijk helemaal niet, maar ik verwacht echt niet van je dat je dat snapt.kuklos schreef: ↑10 aug 2022 18:37Mijn voorspelling is uitgekomen:kuklos schreef: ↑10 aug 2022 17:50Jouw redenatie truc ken ik en daarom weiger ik erin mee te gaan. Het eindigt altijd met "we hebben geen Nederlandse normen en waarden", of "we hebben geen Nederlandse normen en waarden als je ze niet kan beschrijven" en dus met een nog sterker wegkijken, bagatelliseren en "weg met ons".
Konkreet worden vraagt kuklos alleen aan anderen, niet aan zichzelfTechneut71 schreef: ↑10 aug 2022 18:41Maar even concreet dan kuklos: zijn de normen en waarden van de SGP ook degene die u definieert als "eigen"?
Dank dat de twee reacties nog even mijn punt bewijzen.
-
Waarom haalt u er steeds de SGP bij? . Dit is een zeer kleine groep onder de bevolking.
Ik vind dat weer zo'n politiek correct willen zijn opmerking.
kuklos
, J. Deltoer
en reggie2
vinden dit leuk
-
Omdat dan weer feiten ontkend kunnen worden. Omdat dan weer gezegd kan worden dat islam niet botst met Nederlandse normen en waarden, want we hebben de SGP.juliomariner schreef: ↑10 aug 2022 18:44Waarom haalt u er steeds de SGP bij? . Dit is een zeer kleine groep onder de bevolking.
Tja een ander heeft dan weer de voorkeur om d66 aan te halen en weer een ander vooral 'links'...juliomariner schreef: ↑10 aug 2022 18:44Waarom haalt u er steeds de SGP bij? . Dit is een zeer kleine groep onder de bevolking.
Maar welke groep vertegenwoordigd de meerderheid dan?
De SGP in elk geval niet, en dat weet iedereen ook wel maar toch wordt juist die partij er steeds bewust bij gehaald.angel1978 schreef: ↑10 aug 2022 18:48Tja een ander heeft dan weer de voorkeur om d66 aan te halen en weer een ander vooral 'links'...juliomariner schreef: ↑10 aug 2022 18:44Waarom haalt u er steeds de SGP bij? . Dit is een zeer kleine groep onder de bevolking.
juliomariner
en reggie2
vinden dit leuk
De zeespiegel stijgt, water genoeg dus. Misschien eens gaan bedenken we dit op een redelijk effectieve manier kunnen gebruiken. Er zijn genoeg voorbeelden, maar die zijn vooralsnog duurder. Wij Nederlanders moeten toch een methode kunnen vinden waarop we ontzilting effectiever kunnen maken en daardoor tijdens schaarste dit kunnen gebruiken? Ja, dan wordt het drinkwater maar wat duurder, dat wordt het door schaarste nu ook al.moederslink schreef: ↑10 aug 2022 10:26Moeten we nu last van " sproeischaamte " krijgen?
Mijn tuin heeft water nodig en ik moet tóch sproeien.
Ik doe het wel efficiënt, pas in de avond en vrij kort.
Ik denk dan aan zonnepanelen die tijdens de zomer meer leveren dan het net nodig heeft, kunnen we in die periode heel wat overtollige energie kwijt. De warmte die vrij komt, zouden we eventueel weer ergens anders voor kunnen gebruiken.
Mogelijkheden te over om als klein landje dat groot is in water naar te gaan kijken.
Voor de beeldvorming. 70% van het drinkwater in Saoedi Arabië komt van zeewater, 30% van Israëlisch drinkwater. Het is dus totaal geen onmogelijkheid.
moederslink
vindt dit leuk
Niet door mij. Maar welke partij of groep dan wel?kuklos schreef: ↑10 aug 2022 18:49De SGP in elk geval niet, en dat weet iedereen ook wel maar toch wordt juist die partij er steeds bewust bij gehaald.angel1978 schreef: ↑10 aug 2022 18:48Tja een ander heeft dan weer de voorkeur om d66 aan te halen en weer een ander vooral 'links'...juliomariner schreef: ↑10 aug 2022 18:44Waarom haalt u er steeds de SGP bij? . Dit is een zeer kleine groep onder de bevolking.
Ben namelijk echt oprecht benieuwd of 'de' normen en waarden passen bij mij.
-
Door er een bepaalde marginale maar extreme groep erbij te halen, of het nou ergens op slaat of niet is een typische "deugmens" methodekuklos schreef: ↑10 aug 2022 18:49De SGP in elk geval niet, en dat weet iedereen ook wel maar toch wordt juist die partij er steeds bewust bij gehaald.angel1978 schreef: ↑10 aug 2022 18:48Tja een ander heeft dan weer de voorkeur om d66 aan te halen en weer een ander vooral 'links'...juliomariner schreef: ↑10 aug 2022 18:44Waarom haalt u er steeds de SGP bij? . Dit is een zeer kleine groep onder de bevolking.
Je verwoordt precies wat ik ook al dacht. Ik wilde termen als deugen vermijden omdat dat nog meer olie op het vuur gooit, maar het klopt wel.juliomariner schreef: ↑10 aug 2022 18:54Door er een bepaalde marginale maar extreme groep erbij te halen, of het nou ergens op slaat of niet is een typische "deugmens" methode
reggie2
vindt dit leuk
-
Ik haal de SGP erbij omdat er gesteld werd dat de Islam niet bij ons past vanwege hun mening over homo's. Nu zijn er binnen NL flink wat mensen - o.a. aanhangers van de SGP, maar ook van bv de CU - die er net zo over denken als veel moslims. Ik vind het nogal hypocriet om te stellen dat de Islam niet past vanwege hun mening over homo's en bv over vrouwen, terwijl de NL bible belt bewoont wordt door mensen die er net zo over denken.juliomariner schreef: ↑10 aug 2022 18:44Waarom haalt u er steeds de SGP bij? . Dit is een zeer kleine groep onder de bevolking.
En opnieuw wordt mijn stelling bevestigd. Dank.
reggie2
vindt dit leuk