LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Gast

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 29 Apr 2004 10:17 door Kattekwaad


--------------------------------------------------------------------------------

Het wordt weer vakantietijd!
1x raden welke beesten er straks met een touwtje vastgebonden zitten aan een boom?
Hondenbezitters? :shock:

Gast

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door Gast »

Ik denk dat jij zelf heel erg hyphokriet ben want iedereen liegd als die zegd dat er met de hond gewandeld word in de vroege morgen en dat ze de hond zich zelf uitlaten???? mens laat je na kijken .Misschien dat jij zelfover heel veel fantasie beschikt.Jij bent een gefrusteerde honden hater.Je gaat je gang maar.Ik weet wel beter.En ik betaal ook honden belasting ,al jaren.Maar ga me nu niet voor leugenaar uitmaken.Begin bij jezelf voordat je mensen beledigd.Ga ergens anders je frustaties
botvieren maar niet op mensen die hun dieren goed uitlaten en heel goed voor hun dieren zijn.Dus hou op om alle honden bezitters voor leugenaar uit te maken.Dat zegd genoeg al over je mentaliteit.
Moos :evil: :evil:

pisatche

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door pisatche »

Hail to Moos! :lol:

Fzwiebel

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door Fzwiebel »

Ik ben volkomen eens met de brief.
Ik heb ook last van loslopende katten, die hun behoeftes doen bij mij op grasveld, beplanting vernielen enz.
Ik heb zelf een hond gehad, die piep altijd aan de lijn en de behoeftes deed in de voor honden gereserveerd gebied.

Ik vraag me ook af waarom katten geen belasting moeten betalen, en honden wel??

Die mensen die katten hebben en die bij anderen in de tuin laten lopen, hoe zouden die het vinden asl anderen hun hond zouden laten lopen ik hun tuinen en de behoeften daar deden!!!

LET WEL, ben geen katten hater, zijn mooie dieren, maar dan niet in mijn tuin!!! :twisted:

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door JH »

Wat zou ik graag mijn behoefte willen doen op uw grasveld :lol:
Als u uw nodig uw behoefte moet doet dan schuwt u toch ook niet om dat in het wild te doen !
En de hondenbelasting is er omdat eigenaren gewoon hardleers zijn en hun hond midden op het trottoir laten s c h i j t e n. De enige manier om ze dat af te leren is om ze te pakken in hun portemonnee !!

quote
mensen hebben als zodanig niets tegen katten maar zijn gewoon gefrustreerde hondenbezitters die hondenbelasting moeten betalen.

JustJack

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door JustJack »

Wat zou ik graag mijn behoefte willen doen op uw grasveld
Als u uw nodig behoefte doet dan schuwt u toch ook niet om dat in het wild te doen !
En de hondenbelasting is er omdat eigenaren gewoon hardleers zijn en hun hond midden op het trottoir laten s c h i j t e n. De enige manier om ze dat af te leren is om ze te pakken in hun portemonnee !!
Maar dan nog. Moeten ze duiven gaan afschieten omdat ze toevallig mijn doucheraampje onderchijten? Omdat ze er toevallig nestelen? Dan moeten paarden ook verplicht worden om zo'n zak onder hun staart te hangen.
Pure nonsens om allen de hondebezitters te pakken in dit geval dan!

Gast

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door Gast »

Daar is hij weer met zo;n KUL VERHAAL. van j.l Overal zie je hem verschijnen.Kan nooit positief zijn wat de mensen ook doen.Maar ga je gang J.L. Wat de mensen ook zeggen of doen Negatief staat bij jou hoog in het vaandel. By my gest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gast

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door Gast »

P.S. Het moet J.H. zijn dat stukje wat ik geschreven hebt.Sorrie J.L.nIET VOOR JOU MAAR VOOR L.H.

JustJack

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door JustJack »

Hedde ge t nou op mij of op JH?

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door JH »

kennelijk is het niet zo'n kul verhaal gegeven je reactie een van de vele anonieme gasten. Als het echt zo'n kul verhaal is zoals jij doet vermoeden reageer gewoon niet !
Overigens, ikzeg niet dat ik op een grasveld mijn behoefte ga doen. Daar zijn sanitaire voorzienigen genoeg voor. Ik illustreer allleen maar dat mensen zonder meer ook hun behoefte doen tussen openbaar groen, wanneer de nood het hoogst is.

Dus justjack je hebt gelijk mens en dier noemen. zoals jij omschrijft met de duiven en de paarden dat geldt ook voor de""geciviliseerde" mens. alhoewel :wink:

Niet voor de poes

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door Niet voor de poes »

Geplaatst op 28 Apr 2004 15:32 door justjack
Kruip terug in die kattenmand van je en hou je mond voordat we je afschieten
Weer zo'n blafferig verhaal. Nu zielig doen over duivenschijterij, maar wel iemand anders af willen schieten omdat hij/zij achter een mening staat!
Volgens mij heb jij inderdaad ergens overlast van en misschien komt dat ooit nog eens goed.

Wat wordt de boel hier toch flink opgeblazen!
Katten zorgen voor levensbedreigende ziektes, mensen gaan spontaan elke dag met hun handen de tuin omspitten, feestjes worden afgezegd vanwege kattenoverlast, planten worden vernield, etc, etc.

En als je gefrustreerd bent omdat JIJ wel hondenbelasting betaalt (als je al betaalt) en kattenbezitters niet, teken dan bezwaar aan bij de gemeente die je de belasting oplegt.
Zo ook als je over
Mensen als je dit zo leest, en wees nou eens zo eerlijk, moet je dan niet lachen om al die opgeklopte verhalen? Nee? Ik wel!

Gast

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door Gast »

vOOR JUST JACK ik ben het volkomen met je eens.Altijd dat gemekker over de honden bezitters zeuren daar wordt ik nou doodziek van.Ga ergens anders het frum bevuilen.Ook nog even wij zijn blij dat er heel veel goede honden bezitters zijn die heel goed zijn in het welzijn van de dieren en gelukkig geen gefrusteerde mensen zijn zoals het nu de honden bezitters ten onrechte gekwalifiseerdt worden door een stelletje gefrusteerde mensen die hun ei niet kwijt kunnen!!!!!!!!!!!!!!!!Moos .Ik zet teminste mijn naam er onder terwijl de negatievelingen hun naam niet er onder zetten Dat is pas ....Vul het zelf maar in
MOOS

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door JH »

oke Moos jij je zin, en doe de groeten aan Sam :lol:

Kattekwaad

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door Kattekwaad »

Voor diegenen die niet meer weten waar deze topic over gaat:

Handtekeningenaktie VOOR kattenoverlast.
(zie begin).

Kijk, en daar ben ik nu op tegen!

Dat er hier en daar al gereageerd wordt van kattenoverlast en sommigen de vergelijking maken van hondenpoep-overlast, mag blijkbar hier niet.
Hier mag men blijkbaar alleen maar reageren als dat in het straatje van de meest gebekte forummer past.

Kattekwaad

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door Kattekwaad »

Nog even vergeten erbij te zetten dat een naam onder een reactie niets zegt.
Iedereen kan wel Piet, Jan, Klaas, JH, Moos, etc. eronder zetten.
Dus als er een naam onder staat, al dan niet verzonnen, ben je niet anoniem aan het reageren.
Nou vooruit dan maar....
gr.
Piet

Givaana

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door Givaana »

wat zijn jullie ook zielig ....

echte nederlanders..!!!!!!

klagen klagen en nog is klagen...

laat die katten met rust ze doen niemand kwaad !!!
denk liever aan de aanslagen ga daar wat over schrijven !!
want er zijn veel ergere dingen in het leven dan zeuren over een katje

Gast

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door Gast »

Aanslagen, ***** mina. Ga jij maar fijn protestmarsen lopen, geitewollensokkenrokker

warriorprinces

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door warriorprinces »

Ik heb niet alle reacties gelezen, maar wil wel graag mijn mening geven over het onderwerp.
Ik vind persoonlijk dat er ook maar regels moeten komen voor katten. Dit omdat katten inderdaad buiten rondlopen en bij anderen in de tuin hun behoefte doen. Ook vinden katten het heerlijk om in de zandbak ( waar kinderen in spelen ) hun behoefte te doen.
Katten zouden eigenlijk ook maar uigelaten moeten worden aan een lijntje of binnengehouden moeten worden. Da's wel zo fris.

Daarintegen moeten hondenbezitters ( ben er zelf eentje ) eens een keertje opletten waar ze hun hond laten poepen. Want vaak vind je een drol op de stoep. Niet fris.

En ook paardenpoep is een onderwerp. Ook niet fris, die grote plakken op het fietspad. En daar hoor je niemand over klagen!

Kattekwaad

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door Kattekwaad »

Ook vinden katten het heerlijk om in de zandbak ( waar kinderen in spelen ) hun behoefte te doen
Ook honden vinden het heerlijk om in de zandbak (waar kinderen spelen) hun behoefte te doen.

En honden vinden het ook heerlijk om op het grasveld (waar kinderen spelen) hun behoefte te doen.

En honden vinden het ook heerlijk om op de stoep (waar u en ik lopen) hun behoefte te doen.

En honden vinden het ook heerlijk om op het fietspad (waar u en ik fietsen) hun behoefte te doen.

En honden vinden het ook heerlijk om in de tuin (van u en mij) hun behoefte te doen.

En honden vinden het heerlijk dat hun baasjes daar niets aan doen!

warriorprinces

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door warriorprinces »

Daar heb ik het ook over Kattenkwaad. De eigenaren van de honden moeten daar ook beter in zijn. Daar wel ( in het bos bijvoorbeeld ) en waar kinderen spelen niet hun behoefte doen.
Bij katten is dat minder goed te regelen omdat de meeste katten buiten lopen en dingen doen waar de eigenaar geen weet van heeft.

[/quote]

Gesloten