Ik ben er niet ingetrapt ,kreeg die gladjanussen aan de telefoon en ik wist genoeg.
Ook vind ik het al vreemd als ik uit tich pups kan kiezen...
Uiteindleijk heb ik prive nest gevonden,lang gezocht gevonden,mijn hummel lag gewoon bij zijn mama
Sterker heb alle foto ,s van geboorte,van elke wk van hem...
Kwestie van goed en helder nadenken en neeeee ik ben niet oh zo goed,
Maar wel op de hoogte en ik ben zo achterdochtig als ik weet niet wat....en ik heb dus gelijk al die fokkers komen hier voorbij...
Nou ik ben blij met de mijne..heeft even geduurd,maar hij ligt nu lekker......mijn toffel te slopen( grapje) ( voor ciske) hij blaakt godzeidank van gezondheid..
Ook gingen we er heen en hadden we afgesproken....oke..eerst kijken of hij oke is,ik wist wasr ik op oest lette ,oogjes ,neusje,vacht,kontje,buikje ,moederhond( ze kan zoveel zeggen door telefoon) maar
Liet ons gelijk even alleen om te kijken en....dus hoppa ik hummel onderzocht man ook...meer kan je niet doen,dingen besproken,hoe en wat,ziektes,ma en pa...en ach toen zat ie wel al op schoot ...
Maar had het niet zo goed geweest,sorry had ik het niet gedaan,dierenpoltie gebeld dan,daar ben ik hard in...
Nog even dus niet makkelijk gezegd dan gedaan.....er heen gaan is funest,en daar spelen ze op in!!
Ee tje zei zelfs,,ja echt! Kan er ook eentje komen brengen,pardon????wil toch ff zelf alles zien,gaan haren rechtop van staan..maar van die staat internet vol!! Dus zegt genoeg!!!!
Belde alleen eens om te kijken of hij nou daadwerkelijk zo handeld ja dus...eikel oeps sorry..eikel van een boom bedoel ik...oh overal liggen ******