LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] uw huis veilig.nl

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
paulenbrigitte
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 nov 2012 20:45

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door paulenbrigitte »

nou ik heb helaas het contract getekend en nu blijkt dat je er niet eens vanaf kan
omdat het na 8 dagen is
heb nog niets laten installeren en belde en mailde netjes af omdat mijn contract niet verlengt word
dus je dat dan ook niet elke maand kan bekostigen
zeggen ze je zit er gewoon 5 jaar aan vast of je moet het door iemand anders over laten nemen

ben hier totaal niet blij mee !!! :evil:

paulenbrigitte
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 nov 2012 20:45

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door paulenbrigitte »

Na telefonisch contact gehad te hebben met zo.n meid die zeer negatief was
Word ik vandaag terug gebeld door de manager
Hopen dat dat positief word

Kan dus echt niet zomaar vijf jaar aan iets vast zitten wat ik nog niet eens in huis heb


En ja hoor superr die manager zonder problemen gewoon :D geannulleerd

Jubbutje
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 nov 2012 15:47

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Jubbutje »

Zojuist was het weer zover, er werd hier in de buurt weer een blik losgetrokken met verkopers die je via allerlei slinkse manieren willen proberen een contract te laten ondertekenen. Hoogst ergerlijk en bovendien uiterst vervelend. Deze lieden weten overduidelijk niet waar ze mee bezig zijn en bovendien blijken deze verkopers ook nog eens analfabeet en misleidend te zijn !
Ik heb namelijk op mijn deur een zeer duidelijk leesbaar bord hangen dat ik GEEN verkopers aan de deur wil hebben!

Toch bellen ze bij mij aan, melden doodleuk dat ze niets willen verkopen alleen maar iets willen weg geven, namelijk een beveiligingssysteem voor ons huis. (al voor de derde keer dit jaar!)
Mijn reactie was van dat alarmsysteem wil ik wel, maar dat abonnement op dat beveiligingsbedrijf wat ik moet kopen hoef ik niet.
Dan krijg je die installatie ook niet was de reactie omdat die dan nutteloos zou zijn. Dus was er wel degelijk sprake van een verkooppoging!
Het volgende punt is dat dit volgens mij een illegale koppelverkoop is, namelijk het één aanbieden, maar alleen als je ook iets anders daarbij afneemt.
Als het al tot op dit moment nog niet verboden zou zijn, dan zou dat toch heel snel moeten gebeuren en zouden dit soort bedrijven ook zwaar beboet moeten worden.

Gelukkig leven we in een land waar we onze mening mogen luchten, en over dit soort bedrijven heb ik dan ook maar één mening: "Mijn mening is dat het oplichters zijn die op allerlei mogelijke slinkse manieren mensen iets aan willen smeren desnoods met gebruikmaking van ontoelaatbare psychische druk."

Tot slot een advies aan 'uwhuisvelig.nl': leer uw mensen lezen! En vooral te respecteren wat de mensen aangeven via bv. een bordje bij de deur.

hakan1980
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 dec 2012 23:33

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door hakan1980 »

waarom zijn mensen zo negatief
Laatst gewijzigd door hakan1980 op 16 dec 2012 23:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Barman »

hakan1980 schreef:waarom zijn mensen zo negatief, zeg beste mensen er wordt een promotie actie gehouden door uw huis veilig ja inderdaad we geven een beveiliging systeem gratis weg als je geen interesse in hebt zeg dan gewoon nee dan gaat de adviseur wel verder naar diegene die wel veiligheid belangrijk vindt. EN niet aan diegene die het niet belangrijk vindt. ik werk zelf bij uw huis veilig en een ding is zeker dit is het beste en vertrouwelijkste bedrijf waar ik de afgelopen 5 jaar voor werk en heb in deze 5 jaar zoveel excuses van klanten gehoord omdat ze door anderen zoals de buren of vrienden of familie over hun een beslissing over veiligheid nemen echt jammer gewoon wees gewoon eerlijk tegen je zelf en neem je zelf niet in de maling en als je iets niet wilt wordt het je ook niet gedwongen of iets dergelijks zeg nee dan loopt een van mijn collega s gewoon door zo simpel is het dus mochten jullie toch veiligheid belangrijk vinden kunt u gerust bellen naar nr 0614023878 dhr H.ates advies kosten zijn gratis :D :D :D
Jij moet wel een erg wanhopig verkopertje zijn om je telefoornnummer op internet te zetten. Veel sterkte met de spam die je gaat ontvangen.

Wat is trouwens in vredesnaam een vertrouwelijk bedrijf?

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

.
Laatst gewijzigd door Leo The Emperor op 05 okt 2018 12:33, 1 keer totaal gewijzigd.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door trail46 »

Nu jij dit topic zelf weer nieuw leven in hebt geblazen kan uw huis veilig misschien verlaat antwoord geven zoals beloofd op dit forum, of werd het te moeilijk? Heb hen toen voorzien van de info maar het beloofde antwoord kwam nooit, gek he. Voor de rest, niet doen! Er kunnen wel degelijk extra kosten ontstaan door het gebruik van de meldkamer en dat kan behoorlijk duur worden en komt bovenop alle vaste kosten, hoe bedoel je ''gratis alarm''? :mrgreen:
door Uw Huis Veilig » 24 sep 2012 15:42
Beste Trail46,

zou u een postcoderegio kunnen aangeven waar dit gesprek zojuist plaats vond?

Allereerst vind ik het spijtig als het inderdaad klopt wat u zegt, wij willen dan ook meteen de adviseur kunnen berispen op een mogelijk foutief advies of het verstrekken van verkeerde informatie.
Anderzijds wil ik ook graag zeker zijn dat het een adviseur van onze organisatie betreft. Wij hebben namelijk geen website op de borst en er zijn andere organisaties die met donkere jassen beveiliging aanbieden. Wellicht dat het een adviseur van een andere organisatie betreft en dit een miscommunicatie betreft. Indien het wel een adviseur is welke UwHuisVeilig uitdraagt, zullen wij direct passende actie ondernemen.

Ik zie uw reactie graag tegemoet.
UwHuisVeilig

DBM88
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 dec 2012 23:07

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door DBM88 »

Waarom zijn de berichten van 19 en 20 december opeens verdwenen?
Ik zie ze er niet meer tussen staan... :shock:

ontevredenhuisveilig
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 jan 2013 16:42

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door ontevredenhuisveilig »

.
Laatst gewijzigd door ontevredenhuisveilig op 08 jan 2013 16:38, 1 keer totaal gewijzigd.

ontevredenhuisveilig
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 jan 2013 16:42

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door ontevredenhuisveilig »

.
Laatst gewijzigd door ontevredenhuisveilig op 08 jan 2013 16:39, 1 keer totaal gewijzigd.

ontevredenhuisveilig
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 jan 2013 16:42

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door ontevredenhuisveilig »

.
Laatst gewijzigd door ontevredenhuisveilig op 08 jan 2013 16:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Uw Huis Veilig
Berichten: 70
Lid geworden op: 15 mar 2012 14:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Uw Huis Veilig »

.
Laatst gewijzigd door Uw Huis Veilig op 09 jan 2013 00:17, 1 keer totaal gewijzigd.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door trail46 »

Uw Huis Veilig schreef: Interne navraag heeft bij niemand een belletje doen rinkelen betreffende uw "klacht".
Ik zou u dan ook nogmaals willen verzoeken om uzelf kenbaar te maken. Wij zullen klachten zoals het hoort netjes oplossen en aangezien u het forum gebruikt om uw klacht te deponeren, ( kan ook via onze website) zullen wij de kijkers op de hoogte houden omtrent de vorderingen van uw klacht.

Uw Huis Veilig??
Dat is kennelijk een soort ontkennen van problemen, want op eerdere vragen kwam een soortgelijk antwoord!
Dat laatste is ook onwaar, u zou nadat ik u netjes de postcode-range had gemeld (waarom u zelf op dit forum vroeg) in een eerdere bericht uitzoeken hoe het zat. Zinloos om te zeggen dat dit nooit gebeurd is ondanks meerdere verzoeken,deed zeker ook geen belletje rinkelen. :mrgreen:

ontevredenhuisveilig
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 jan 2013 16:42

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door ontevredenhuisveilig »

.
Laatst gewijzigd door ontevredenhuisveilig op 08 jan 2013 16:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Uw Huis Veilig
Berichten: 70
Lid geworden op: 15 mar 2012 14:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Uw Huis Veilig »

.
Laatst gewijzigd door Uw Huis Veilig op 09 jan 2013 00:18, 1 keer totaal gewijzigd.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door trail46 »

Uw Huis Veilig schreef:Geachte ontevreden klant,

Graag zou ik u willen verzoeken om via de website uw klacht te deponeren of aan de telefoon kenbaar te maken wie u bent en wat de voorgeschiedenis is. Lijkt mij dat we u zo sneller kunnen helpen dan via het forum.
Mvgr,
U Huis Veilig??
En kunnen fouten beter onder de pet houden,en dit soort reacties blijven geven :lol:
uveilighuis...Interne navraag heeft bij niemand een belletje doen rinkelen betreffende uw "klacht".

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

.
Laatst gewijzigd door Leo The Emperor op 05 okt 2018 12:33, 1 keer totaal gewijzigd.

Twinky
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 feb 2012 14:07

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Twinky »

d'r zit nu iemand bij mij op de bank, blij met z'n baantje... Hij mag 150 euris houden van een klant. Dus weet waar je geld naar toe gaat.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Twinky schreef:d'r zit nu iemand bij mij op de bank, blij met z'n baantje... Hij mag 150 euris houden van een klant. Dus weet waar je geld naar toe gaat.
Ze werken dus niet alleen met een vast inkomen maar ook naar mate
van verkoop.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door trail46 »

uwhuisveilig schreef:Leuk om even te weten.
Het werkt ook nog niet eens perfect:

Je kunt je afvragen wat dergelijke acties nu toevoegen aan het vertrouwen(betrouwbaarheid) in het bedrijf ''uwhuisveilig.nl''
Er zijn meer dan voldoende beveiligingsfirma's die deze kunstenmakerij niet nodig hebben en dus blijft het motto ', je huis veilig? Kijk eens verder dan de schreeuwers van ''uw huis veilig.nl'' want waar rook is is vaak vuur.

Gesloten