LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kwaliteit Packard Bell Computers

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: Kwaliteit Packard Bell Computers

Ongelezen bericht door Gast »

Bij deze wil ik alle forumleden die hun bijdrage geleverd hebben over Packard Bell en die ene mevrouw die liet weten dat Block alle verantwoordelijkheden van de hand wijst, van harte bedanken voor de bijdragen.
Dank zij jullie heb ik de zaak tegen Block gewonnen, waardoor de koop van de Packard Bell computer ongedaan gemaakt is geworden.
Inprincipe wou ik niet meer terugkomen op dit forum; dit omdat sommige mensen het kennelijk nodig vinden anderen voor alles uit te maken als ze ergens niet mee eens zijn, maar ik heb ingezien dat ik jullie toch nodig heb.
Zonder jullie berichten met klachten over Packard Bell en Block had ik het hoogstwaarschijnlijk niet gered.
Nogmaals mijn dank, forumleden.

Es.

Re: Kwaliteit Packard Bell Computers

Ongelezen bericht door Es. »

Jouw probleem klinkt me toch in de oren als n gebruikers/RTFM/en instaleer de boel n x schoon met alleen windows issue.. als je al die software eropgooit dan is het gewoon vragen om moeilijkheden.. er staat vast en zeker ook geen firewall + virus scanner op je computer en je hebt vast ook een kabel aansluiting..
Ik zelf heb al verschillende keren opnieuw geinstalleerd, ook zonder al die software van packard bell want die gebruik ik toch nooit,
Ik maak zeker wel gebruik van een virusscanner (norton antivirus 2004) en laat de computer uiteraard regelmatig scannen dat is allemaal prima in orde.

Gast

Re: Kwaliteit Packard Bell Computers

Ongelezen bericht door Gast »

firewall ......... je weet vast niet wat dat is... ^.- en van die 24 uur per dag kabel/dsl had ik goed gegokt of niet want daar begin je niet over :P

duurde maar n week om n antwoord te geven maar ja veel plezier dan...ik zie t volgende antwoord wel weer over een week..

Gast

Re: Kwaliteit Packard Bell Computers

Ongelezen bericht door Gast »

maak daar maar 3 weken van dan :D

Gast

Re: Kwaliteit Packard Bell Computers

Ongelezen bericht door Gast »

Packard Hell

Es.

Re: Kwaliteit Packard Bell Computers

Ongelezen bericht door Es. »

Geplaatst op 17 Aug 2004 22:46 door Gast
--------------------------------------------------------------------------------

firewall ......... je weet vast niet wat dat is... ^.- en van die 24 uur per dag kabel/dsl had ik goed gegokt of niet want daar begin je niet over

duurde maar n week om n antwoord te geven maar ja veel plezier dan...ik zie t volgende antwoord wel weer over een week..
Ik neem aan dat u hier een reactie geeft op mijn bericht.
Ik heb inderdaad een kabelaansluiting, en waarom denkt u dat ik niet weet wat een firewall is...
De reden waarom het lang duurde voordat ik een reactie gaf komt omdat het vakantieperiode is,
en aangezien het zo warm is geweest in mijn vakantie heb ik niet veel binnen achter de computer gezeten.
En daarbij komt dat mijn computer regelmatig uitvalt en dat ook niet erg prettig werkt.

Ik begrijp niet waarom u zo reageerd.
In mijn eerste bericht wilde ik alleen mijn ervaring delen, aangezien de topicstarter ook zo'n soort probleem had met zijn computer.
Maar ik wist niet dat er hier zo negatief op je berichten werd gereageerd anders had ik hier geen bericht geplaatst, ik dacht echt dat je op een forum als dat van radar serieus je problemen met de computer neer kon zetten maar helaas blijkt dat niet zo te zijn.

Gast hopelijk bent u tevreden met mijn (toch wel redelijk snelle)antwoord.
mvg Esther

edmoor
Berichten: 316
Lid geworden op: 10 jul 2003 17:24

Re: Kwaliteit Packard Bell Computers

Ongelezen bericht door edmoor »

Es.
Omdat je computer waarschijnlijk allang uit garantie is kun je deze rustig een keer open maken om er eens een stofzuiger doorheen te halen.
Vooral op de punten waar ventilatoren staan te draaien zoals bij je voeding, je processor en misschien de videokaart.
In de loop der tijd wil zich daar nog weleens stof ophopen.
Hij kan dan moeilijk z'n warmte meer kwijt.
Als je pc dan te warm wordt heb je grote kans dat deze zichzelf uitschakeld om erger te voorkomen.

Tis maar een ideetje maar zeker niet de eerste keer dat ik zoiets meegemaakt heb.
De schone pc's draaien weer als een zonnetje.

Gast

Re: Kwaliteit Packard Bell Computers

Ongelezen bericht door Gast »

Nooit met een stofzuiger dan krijg je koersluiting.

edmoor
Berichten: 316
Lid geworden op: 10 jul 2003 17:24

Re: Kwaliteit Packard Bell Computers

Ongelezen bericht door edmoor »

Een weldenkend mens haalt dan natuurlijk eerst de stekker van de PC uit het stopcontact.

Gast

Re: Kwaliteit Packard Bell Computers

Ongelezen bericht door Gast »

En daarbij komt dat mijn computer regelmatig uitvalt en dat ook niet erg prettig werkt.

dat ligt niet aan u maar aan die zogenaamde kwaliteitscomputer van packard Hell!
u moet u niet zo druk maken om wat die jan doedels tegen u zeggen, dat die Ph machines een ramp zijn is algemeen bekend.
godzijdank had ik al meteen problemen met die gore rotzooi van Packard hell waardoor ik de koop van die troep ongedaan heb kunnen maken.
u moet maar zo denken mensen die allerlei onzin uitkramen zoals danielle1974 e.v. die denken heel wat te weten terwijl ze niks meer dan een grote nul zijn.
alhoewel ik met die rommel van PH niks meer te maken heb, wou ik toch een hart onder uw riem steken.
ik heb begrepen dat u die rotzooi al heel lang in uw bezit heeft, dan mag u eigenlijk nog van geluk spreken, er zijn mensen die nietsvermoedend voor het design vallen en na aankoop er achter komen dat ze geen computer gekocht hebben maar een kat in de zak.
dan die helpdesk van PH is ook een lachertje.
voor mensen die dan geen pech gehad hebben en die rommel van PH zo ophemelen, veel succes ermee, jullie beurt komt nog wel.
ik zie er dattegaat vol verlangen naar uit.
maar als het noodlot toeslaat bij jullie, dan moeten jullie niet op dit forum verschijnen met klachten, dat is niet gepast.
jullie vonden het toch zo beste machines, dan moeten jullie ook maar de wonden likken.

movieboy
Berichten: 21
Lid geworden op: 03 mei 2004 19:49

Re: Kwaliteit Packard Bell Computers

Ongelezen bericht door movieboy »

Packard Bell is een prima pc. Het zijn de geruikers die het verklooten.

Gast

Re: Kwaliteit Packard Bell Computers

Ongelezen bericht door Gast »

Geruikers, ja.
Het BLIJFT een merk waar een luchie aan zit! :lol:

Es.

Re: Kwaliteit Packard Bell Computers

Ongelezen bericht door Es. »

Edmoor: Bedankt voor u reactie
Toen de problemen met uitvallen net begonnen heb ik dit advies ook gekregen, ik heb het meteen geprobeerd en er zat aardig wat stof in,
maar helaas waren de problemen niet verholpen al had ik natuurlijk gehoopt van wel want dat was een eenvoudige oplossing geweest.

Gast: Bedankt voor u reactie.
Fijn dat er inderdaad mensen zijn die de problemen met packardbell serieus nemen, het is altijd gemakkelijk om de gebruiker als onervaren te bestempelen wannneer er problemen zijn met de computer.
Maar de personen die ook problemen hebben met de packardbell weten hoe vervelend dat is.

Ik begrijp natuurlijk wel dat na 3 jaar een computer ver op is, maar het blijft vervelend.
Nu ik dit bericht aan het typen was viel die weer uit, en daar wordt je toch lichtelijk aggressief van als je net een kwartier bezig bent en het wordt zwart..
Ik ben mij nu aan het orienteren voor een nieuwe computer maar weet echt niet welke ik moet nemen, jammer dat packard bell zo tegenvalt want de prijs is goed maar ik heb er geen vertrouwen in en dat maakt de keus toch moeilijk want hier wordt zowat alleen dat merk verkocht.

Nogmaals bedankt voor de antwoorden,
Gr Esther

Heidy
Berichten: 161
Lid geworden op: 15 sep 2003 15:42

Re: Kwaliteit Packard Bell Computers

Ongelezen bericht door Heidy »

Ik heb in 1998 een Packard Bell Platinum 7500 gekocht bij de dixons met extra garantie.
Ik heb niets dan problemen met dan ding.
De cd-rom ging kapot, De videokaart ook.
Nieuw monitor want die deed het ook niet meer.
Nieuw moederboard + nieuwe prosessor.
En nu gaat hij weer terug naar de dixons want mijn harde schijf is kapot.
Blij dat ik nog garantie heb tot november.
Nietw dan problemen met dat ***ding.

edmoor
Berichten: 316
Lid geworden op: 10 jul 2003 17:24

Re: Kwaliteit Packard Bell Computers

Ongelezen bericht door edmoor »

Esther,

Als je toch nog geen keuze hebt gemaakt kijk dan eens op http://www.computerland.nl, dat is een bedrijf waar ik zelf regelmatig onderdelen koop.
Ook heb ik daar 3 complete pc's gekocht.
Mijn ervaring met dit bedrijf is prima, ze leveren goede spullen en die keren dat ik op garantie moest terugvallen werd het ook netjes opgelost.

Ze zijn niet duur en zitten op meerdere plekken in ons land.

Wat betreft je eigen pc, ook al zou deze gerepareerd kunnen worden, het blijft dan toch nog een verouderd systeem waar je niet lekker meer mee werkt.

Succes met het maken van een keuze.

Groetjes,
Ed

Gast

Re: Kwaliteit Packard Bell Computers

Ongelezen bericht door Gast »

Graag gedaan.

dan jouw opmerking:
jammer dat packard bell zo tegenvalt

packard hell is in america niet voor niets failliet gegaan.
ik denk dat het hier in nederland ook weleens een tijd aanbreekt dat packard hell over de kop gaat.
het is natuurlijk niet te hopen voor mensen die niets vermoedend zo'n ph machine pas geleden gekocht hebben, want die zitten dan met de gebakken peren en dat gun ik niemand toe.
behalve dan de mensen die andere mensen voor alles maar uitmaken; die verdienen niet beter.

Gast

Re: Kwaliteit Packard Bell Computers

Ongelezen bericht door Gast »

Packard Bell is een prima pc.
droom maar lekker verder, steenezel!

Gast

Re: Kwaliteit Packard Bell Computers

Ongelezen bericht door Gast »

Nu ik dit bericht aan het typen was viel die weer uit, en daar wordt je toch lichtelijk aggressief van als je net een kwartier bezig bent en het wordt zwart..
als wel eens een goeie virus scanner uitgeprobeerd????
lijkt me verdacht veel op een wormpje...................

Es.

Re: Kwaliteit Packard Bell Computers

Ongelezen bericht door Es. »

Edmoor: Bedankt voor u reactie, ik zal de website eens gaan bekijken.
aan een reparatie heb ik eerst ook gedacht maar omdat inderdaad de computer toch al "oud" is koop ik liever een nieuwe dan misschien toch wel hoge reparatiekosten te betalen met natuurlijk geen garantie dat er daarna niet weer iets anders kapot gaat.
Ik heb er ook niet zoveel vertrouwen in aangezien de computer vanaf dag 1 al een probleemkindje was.

Gast: Bedankt voor u reactie.
Ik heb de laatste versie van Norton antivirus, ik download de laatste updates en hij draait regelmatig een totale virusscan.
Hij geeft verder geen virussen aan.

Gr Esther

Gast

Re: Kwaliteit Packard Bell Computers

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb er ook niet zoveel vertrouwen in aangezien de computer vanaf dag 1 al een probleemkindje was.

dan begrijp ik niet van Es, dat u niet terug gegaan bent ermee naar de leverancier.
het is namelijk zo: als je een product koopt en het blijkt dat het een probleem geval is, dan had u het product kunnen ruilen of uw geld terug kunnen krijgen.
om een lang verhaal kort te maken, ik vind dat u zeer nalatig gehandeld heeft.
packard hell pc.'s zijn terecht een hell, maar ik vind dat u n.a.v. uw bericht, de hand in uw eigen boezem moet steken.
jammer heel jammer is dat, dat u zolaat gereageerd heeft en pas na 3 jaar gaat klagen.

Gesloten