LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Corendon/travel Contact, Overboeking hotel

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Janske

Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel

Ongelezen bericht door Janske »

Ik had me ooit eens opgegeven voor een nieuwsbrief bij Corendon en vanmiddag kreeg ik zo,n brief via de mail.

Een hele leuke aanbieding voor een reisje naar Side 8 dagen LO in een eenvoudig hotel met vertrek op 22 Mei voor ons beiden € 323. incl.tax en dergelijke.

Maar nu is mijn vraag: is het wat? Zou ik het erop kunnen wagen aangezien die vele klachten hier? Heeft iemand dit al eens via Corendon gedaan? Ben benieuwd!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Eenvoudig hotel! Dat staat er toch, nou dan weet je t wel, dat lijkt mij dus niets, 323 is dan veel betaalt voor die eenvoudigheid, zou er niet in trappen. Hier in nederland weet u wat eenvoudig inhoudt, maar hoe ziet eenvoudig er in turkye uit??? Denk een ienemienie hotelletje, krakkemikkige kamer en karig ontbijt... Trap er niet in.

Janske

Ongelezen bericht door Janske »

Het gaat om Hotel Kharman of zoiets. Ik had al even op vakantiereiswijzer gekeken en daar stonden toch veel verschillende meningen op. Daar heb ik zelf ook dat eenvoudig van af gehaald. Zo te lezen inderdaad een net, maar eenvoudig hotel met, ja inderdaad een eenvoudig ontbijt, maar dat maakt ons niet zoveel uit.

Het gaat mij meer over de vliegtuigen en tijden. Daar staan hier ook zoveel klachten van op. En ja over die overboekingen!!! Maar dan denk ik voor dat geld? Slechter kun je toch niet krijgen, dacht ik zo! Daarom vroeg ik eigenlijk af, of iemand dit al eens via Corendon gedaan had?

Gast

Aanbieding naar Side :

Advies: NIET DOEN. Je hebt de uitzending toch gezien.

Gast

Janske: ben je nou dom of niet, je ziet toch welke problemen corendon geeft en je gaat weer alleen op de prijs af. 100% miskleun die lui

Gast

Dus als je met Corendon op vakantie wilt of gaat, dan ben je dom?

Gast

ja, een hele lijst met klachten klachten en nog eens klachten dan denk je toch wel even beter na he?! Maar goed Corendon leeft van de domme mensen die verblind door de lage prijzen al hun gezond verstand en redelijkheid opzij gooien.

Gast

Wij zijn al 2 keer met Corendon naar Turkije geweest. De eerste keer een appartement geboekt, maar bij aankomst bleek die overboekt te zijn. We kwamen toen in een hotel met half pension. Dit is ons zeer goed bevallen. De tweede keer hoorden we een week van tevoren al dat het hotel van onze keuze overboekt was. Ze gaven ons een alternatief en dit was een prima hotel. Het hotel was wel 40,- euro goedkoper, maar het verschil kregen we netjes terugbetaald.
Dus het kan ook goed zijn.

Gast

Dat geloof ik graag dat u daar blij mee was. Maar ik vind, dat als ik een hotel of appartement zie na mijn zin, mag ik er toch vanuit gaan dat ik ook daar kom!

Jij zegt zelf al dat jullie accomodatie 2 x overboekt was. Dat is toch niet de manier? Jij hebt het toevallig getroffen met de accomodatie die je alsnog aangeboden werd, maar vaak lees ik hier dat het mindere zijn.

Zelf gaan wij al jaren op vakantie naar oa. Spanje, maar zijn nog nooit overboekt geweest. Met welke touroperator dan ook!

Gast

Als je al overboekt bent dan is er iets grondig mis, dus als je mazzel hebt hebben ze een goewd aletrnatief voor je. Zo niet hang je mooi, dat jij mazzel hebt gehad zegt absoluut niets over Corendon. Beter nog nu zien we weer wat een gehannes het is met deze maatschappij dus niet boeken!!!

Gast

Gast van 11 mrt 15:09
Het is u nog nooit overkomen in spanje. Heeft u het al afgeklopt ???
We hebben ook wel eens een nacht ergens anders geslapen en de volgende dag naar ons hotel gebracht
Een jaar later nofg een keer.Wij maken daar geen punt van,want dan kan je overal wel je eigen gaan opwinden.Overboeking kan wel eens gebeuren.Helaas maar als je een goed alternatief aan geboden krijg,en waar je tevreden mee bent moet je verders niet gan miauwen. En dat doen deze gast ook niet.Maar je hebt altijd bedweters die het beter weten dan jezelf.Maar zeg nooit mij is het nooit overkomen. Het kan altijd nog. Aldoende leert men er mee omgaan!

Gast

Beste gast van 9.43 ur.

Ik zeg toch niet dat het ons nooit zal overkomen! Ik zei, wij gaan al jaren naar Spanje, vaak 2x per jaar met verschillende touroperators geweest, maar ons is het tot NU nog nooit overkomen.

Wel een keer dat voor de reis de accomodatie niet beschikbaar bleek, maar mochten toen, of annuleren of een door hun geboden beter alternatief kiezen. Maar dat was nog ruim voor vertrek.

Ik begrijp ook wel dat ,als een accomodatie tegenvalt, dat wij er dan zelf wat van moeten maken, want ergeren doe ik niet en al helemaal niet als ik op vakantie ben.

Maar wat ik hier en ook op andere forums lees, is dat Corendon en nog wel een paar van die low cost organisatie,s , een gewoonte hebben, om mensen hier wat te laten boeken en als men op plaats van bestemming, is alles om te gooien. Zowel met de accomodatie als ook met de vluchttijden. Ik vind dat persoonlijk niet prettig.

Maar een ieder moet doen en laten wat ie wil. Jullie ook een fijne vakantie toegewenst.

Gast

een fijne vakantie zonder de problemen,met accomodatie.! :D

Gast

Gorendon staat weer bol van de aanbiedingen.Als er al zoveelellende daarmee is zoals hier beschreven word,vraag ik me af waarom de mensen dan nog boeken en weg gaan met Gorendon ???Ik zou dan niet gaan. Als de low prijzen de hoofdzaak zijn om te gaan normaliter,
dan weegt dat niet op tegen al die ellende die je meemaakt op je bestemmingen met Gorendon. En soms zijn er mensen die geboft hebben en tevreden zijn. En dat hou je aldoor in de reis wereld. Het is maar net waar je voor kiest.Zoveel mensen,zoveel meningen en ervaringen. Een goede beslissing nemen dat is de clu. :roll:

Gast

Wil je nog meer vakantie ervaringen, maar vooral ook leed lezen, kijk eens op:

www.klotevakantie.nl

Gast

Wierp even een snelle blik, Turkije turkije turkije bijna allemaal turkije.

Gast

ja, iedereen is zo vol van Turkije. Ze zeiden tegen mij ook van, als je er èèn keer bent geweest wil je altijd. Nou, echt niet hoor! Ikke niet meer!

christel

Ongelezen bericht door christel »

Juni 2003 met Corendon naar Club Kadicale geweest, vanaf Eindhoven, en last minute geboekt. alles prima verlopen, zeker geen klachten, :D :lol:

Gast

2003... ja en??? het gaat over de laatste zomer dat t zo bedroevend slecht is geweest.

Gast

In oktober hadden we voor het eerst geboekt met oad.2 Dagen voor we gingen werden we opgebeld dat het appartement niet doorging en
dat er een optie was van 2 keuzes.We hebben het aanvaard,en het is fantastisch geweest.ook is de hostes bij ons geweest of het ons beviel. Zo niet gingen ze alsnog op zoek.Maar we waren dik tevreden en zodoende was iedereen blij dat het zo goed is opgelost naar alle tevredenheid.Zo kan het ook.En nu dus weer met hun op vakantie naar het zelfde appartement.En hopelijk komt er niets tussen.

Gesloten