LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Palladium
Re: Palladium
Jij beweert dus nog steeds dat die Tros uitzending van 1-10-2012 over Medirisk,VVAA en en de vele reacties van lotgenoten flauwekul zijn. Je blijft doorgaan met in de hemel prijzen van artsen, terwijl er dagelijks doden en gewonden door medisch ingrijpen vallen en er bewezen is dat de artsen de klachten hierover opzettelijk negeren en mensen opzettelijk verder benadelen door onvolledige dossiers, zoekgeraakte foto's, geen herstelbehandelingen, dat geven de artsen zelf ook toe! Zoals gezegd zijn jou reacties typisch voor iemand die artsengezind is. Je past net als de andere reageerders precies in het profiel van een arts.
Ah, de aluhoedjes reactie.
@Kanik, wat ik beweer is dat JIJ nooit bewijzen levert voor jouw laster. En dat JIJ alle artsen en alle gevallen op 1 hoop gooit. Wat ik ook beweer, en beweerd heb, en zal blijven beweren, is dat er in de medische wereld fouten gemaakt worden. En dat dit niet altijd even goed opgelost wordt. Maar de wijze waarop jij de hele medische stand belastert, keer op keer weer, zonder ook maar enig bewijs voor jouw beweringen te leveren, die zal ik nooit steunen. Dan neem ik liever palladium in.
@Kanik, wat ik beweer is dat JIJ nooit bewijzen levert voor jouw laster. En dat JIJ alle artsen en alle gevallen op 1 hoop gooit. Wat ik ook beweer, en beweerd heb, en zal blijven beweren, is dat er in de medische wereld fouten gemaakt worden. En dat dit niet altijd even goed opgelost wordt. Maar de wijze waarop jij de hele medische stand belastert, keer op keer weer, zonder ook maar enig bewijs voor jouw beweringen te leveren, die zal ik nooit steunen. Dan neem ik liever palladium in.
dat er geen positieve reactie komt is logisch, de meeste fora schrijven vnl mensen die wat te klagen hebben, degenen die tevreden zijn (de overgrote meerderheid) heeft die behoefte niet/minder, of het moet met het doel zijn die minderheid bij te staan/te helpen, zoals hier. Jammer dat jij je nog steeds niet laat helpen trowuens, want je negeert diverse antwoorden op je eigen vragen gewoon...Kanik schreef:Typische reacties van artsengezinden. Zeker niet de laatste uitzending van Radar 1-10-2012 gezien en de vele reacties daarop. Ik zie daarbij geen enkele positieve, wel herken ik de bekende artsentrucs zoals liegen, bedriegen en frauderen..... http://www.trosradar.nl/uitzending/laat ... raars/?p=1
1 ding is mij duidelijk: je hebt die uitzending zelf niet goed bekeken en niet goed geluisterd, aangezien je blijft generaliseren, en dus lasterlijk en beledigend bezig blijft.
daarnaast blijf je uitgaan van een fout, echter ik heb daar nog neits van gezien, zie mijn antwoord op tandarts.nl. voorzover ik kan beoordleen met de beperkte info die we wel hebben is er sprake van vervelende complicaties ja, maar een fout? ik denk het niet, alleen een don quichotte achtige manier van je zelf, niet willen afwijken van je eigen zeer waarschijnloijk niet juiste visie op zaken. Wellicht omdat je een onstuitbare drang hebt anderen de schuld te geven van wat jou overkomen is, daarbij voorbijgaand aan het simpele gegeven dat we allemaal wel eens met pech te maken kunnen hebben, zonder schuldige...maar blijf vooral jezelf pesten en dwarszitten, zolang je niet accepteert hoe zaken zijn, zal je ook geen herstel kunnen realiseren namelijk.
Laatst gewijzigd door vroem op 03 okt 2012 17:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gewoon geen aandacht meer geven, niet reageren dan heeft deze trol geen enkel voedingsbodem om op te reageren.newmikey schreef:Hè hè, eindelijk zijn we er...puma73 schreef:IK denk dat we deze forumtrol eens moeten gaan negeren en niet meer reageren op zijn spam en andere onzin die hij hier neerplempt.
Volgens mij kickt hij gewoon op alle aandacht die hij hier krijgt.
Radar is blijkbaar niet bij machte om deze trol de mond te snoeren.
Pas dit eens op jezelf toe en lever nu eindelijk het bewijs eens voor AL jouw belasterende hier gedane uitspraken. En zo niet, hou dan alsjeblieft voor eens en voor altijd je kop. Dat continue belasteren zijn we allemaal goed zat hier.Kanik schreef:Draai er niet om heen, speel geen verstoppertje
Harde woorden maar wel de waarheid !kuklos schreef: Pas dit eens op jezelf toe en lever nu eindelijk het bewijs eens voor AL jouw belasterende hier gedane uitspraken. En zo niet, hou dan alsjeblieft voor eens en voor altijd je kop. Dat continue belasteren zijn we allemaal goed zat hier.
Je hebt gelijk, negeren is de beste optie.puma73 schreef: Gewoon geen aandacht meer geven, niet reageren dan heeft deze trol geen enkel voedingsbodem om op te reageren.
Radar is blijkbaar niet bij machte om deze trol de mond te snoeren.
Kanik schreef:De afwerking van klachten van artsen lijkt op niets. Artsen gaan liever door met het ingooien van hun eigen glazen. Een normaal bedrijf zou met zoveel slechte reclame allang failliet zijn gegaan. Artsen weten dat ze onmisbaar zijn en daar profiteren ze van en daarom worden de klagers opzettelijk niet serieus gekomen, toch? Voor hun tien anderen. Patiënten blijven wel binnenstromen in de ziekenhuizen.vroem schreef:dat er geen positieve reactie komt is logisch, de meeste fora schrijven vnl mensen die wat te klagen hebben, degenen die tevreden zijn (de overgrote meerderheid) heeft die behoefte niet/minder, of het moet met het doel zijn die minderheid bij te staan/te helpen, zoals hier. Jammer dat jij je nog steeds niet laat helpen trowuens, want je negeert diverse antwoorden op je eigen vragen gewoon...Kanik schreef:Typische reacties van artsengezinden. Zeker niet de laatste uitzending van Radar 1-10-2012 gezien en de vele reacties daarop. Ik zie daarbij geen enkele positieve, wel herken ik de bekende artsentrucs zoals liegen, bedriegen en frauderen..... http://www.trosradar.nl/uitzending/laat ... raars/?p=1
1 ding is mij duidelijk: je hebt die uitzending zelf niet goed bekeken en niet goed geluisterd, aangezien je blijft generaliseren, en dus lasterlijk en beledigend bezig blijft.
daarnaast blijf je uitgaan van een fout, echter ik heb daar nog neits van gezien, zie mijn antwoord op tandarts.nl. voorzover ik kan beoordleen met de beperkte info die we wel hebben is er sprake van vervelende complicaties ja, maar een fout? ik denk het niet, alleen een don quichotte achtige manier van je zelf, niet willen afwijken van je eigen zeer waarschijnloijk niet juiste visie op zaken. Wellicht omdat je een onstuitbare drang hebt anderen de schuld te geven van wat jou overkomen is, daarbij voorbijgaand aan het simpele gegeven dat we allemaal wel eens met pech te maken kunnen hebben, zonder schuldige...maar blijf vooral jezelf pesten en dwarszitten, zolang je niet accepteert hoe zaken zijn, zal je ook heen herstel kunnen realiseren namelijk.
Over het negeren van antwoorden: Ik heb je al een paar keer gemeld dat de tandarts door een palladium kies naar de kaakholte heeft geboord en dat er daar een ontsteking is ontstaan(te zien op de opg) en dat deze OPZETTELIJK niet door kno-artsen wordt gezien en behandeld. Een makkelijke casus voor een echte arts lijkt mij, zelfs na enige tijd voor een leek.
Zeker als je beweerd een echte tandarts te zijn moet deze situatie bekend voor komen. Geef daar daar dus eens een antwoord op. Draai er niet om heen, speel geen verstoppertje zoals andere artsen tot nu toe gedaan hebben. Waarom worden deze ontstekingen niet behandeld door de kno-arts?
dat er palladium bij een behandeling in de kaak is gekomen kan, die foto wil ik wel eens zien overigens. want die ontsteking kan meerdere oorzaken hebben, en zoals ik je al eerder verteld heb is het de kaakchirurg en niet een KNO arts die dit moet behandelen, gezien herkomst (dentaal). en gezien herkomst is de KNO arts niet voor dit soort ingrepen opgeleid, reden waarom hij het niet kan. is niet een kwestie van niet willen maar niet kunnen, mede omdat de specifieke apparatuur ontbreekt. En ook al is er palladium ingekomen, zoals eerder ook al verteld moet de oorzaak weggehaald als daar gevoeligheid voor is, dus de kroon vervangen, en daar kan de KNO ook niets mee. Dit is niet de eerste keer dat ik dit vertel, alleen toen deed je er neits mee, nu waarschijnlijk ook niet. en heeft niets met fouten verhullen t emaken dus houd met die onzin eindelijk eens op...
Ben benieuwd of je een inhoudelijk antwoord terug gaat krijgen Vroem.vroem schreef: dat er palladium bij een behandeling in de kaak is gekomen kan, die foto wil ik wel eens zien overigens. want die ontsteking kan meerdere oorzaken hebben, en zoals ik je al eerder verteld heb is het de kaakchirurg en niet een KNO arts die dit moet behandelen, gezien herkomst (dentaal). en gezien herkomst is de KNO arts niet voor dit soort ingrepen opgeleid, reden waarom hij het niet kan. is niet een kwestie van niet willen maar niet kunnen, mede omdat de specifieke apparatuur ontbreekt. En ook al is er palladium ingekomen, zoals eerder ook al verteld moet de oorzaak weggehaald als daar gevoeligheid voor is, dus de kroon vervangen, en daar kan de KNO ook niets mee. Dit is niet de eerste keer dat ik dit vertel, alleen toen deed je er neits mee, nu waarschijnlijk ook niet. en heeft niets met fouten verhullen t emaken dus houd met die onzin eindelijk eens op...
Ik ook.. De foto bevat waarschijnlijk alle antwoorden. Dus denk ik dat we die niet te zien krijgen...
Kijk dat bedoel ik nou met er telkens omheen draaien en verstoppertje spelen. Een bezochte kaakchirurg verwijst mij naar de kno-arts, de kno-arts weer terug naar de kaakchirurg, een ander bezochte kno-arts verwijst weer naar een kaakchirurg, de kaakchirurg beweert dat ie de operatie niet doen kan doen zonder de kno-arts, de kno-arts wil niet meewerken en zo gaat het maar door met die artsen en zo kunnen we nog jaren doorgaan dankzij het liegen en bedriegen van deze goed betaalde hulpverleners. Dit is de bekende artsentruc 'van het kastje naar de muur sturen'.
Ik wil u de fraaie opg-foto en ook een mooie endoscoop foto van de kaakholte tonen, niet op dit forum maar onder vier ogen.
Ik wil u de fraaie opg-foto en ook een mooie endoscoop foto van de kaakholte tonen, niet op dit forum maar onder vier ogen.
Ben heel benieuwd of u de foto naar Vroem toezend via pb !Kanik schreef:Kijk dat bedoel ik nou met er telkens omheen draaien en verstoppertje spelen. Een bezochte kaakchirurg verwijst mij naar de kno-arts, de kno-arts weer terug naar de kaakchirurg, een ander bezochte kno-arts verwijst weer naar een kaakchirurg, de kaakchirurg beweert dat ie de operatie niet doen kan doen zonder de kno-arts, de kno-arts wil niet meewerken en zo gaat het maar door met die artsen en zo kunnen we nog jaren doorgaan dankzij het liegen en bedriegen van deze goed betaalde hulpverleners. Dit is de bekende artsentruc 'van het kastje naar de muur sturen'.
Zodat Vroem de foto kan beoordelen.
foto nog niet ontvangen per pb.
overigens:
U wel zolang ik de foto niet krijg. Ik zie trouwens geen enkele reden waarom de foto niet gewoon hier geplaatst kan worden, naam gegevens kan je afschermen.
Is altijd uitermate leerzaam voor meelezers. Ik beloof wel wanneer hij per pb binnenkomt hem niet openbaar te plaatsen.
overigens staat het altijd vrij naar een ander ziekenhuis te gaan, naar een kaakchirurg die zelfs niets van voorgeschiedenis weet.
Is er al een klacht ingediend, want van kastje naar muur sturen kan natuurlijk niet.
overigens:
ik speel geen verstoppertje.Kijk dat bedoel ik nou met er telkens omheen draaien en verstoppertje spelen.
U wel zolang ik de foto niet krijg. Ik zie trouwens geen enkele reden waarom de foto niet gewoon hier geplaatst kan worden, naam gegevens kan je afschermen.
Is altijd uitermate leerzaam voor meelezers. Ik beloof wel wanneer hij per pb binnenkomt hem niet openbaar te plaatsen.
overigens staat het altijd vrij naar een ander ziekenhuis te gaan, naar een kaakchirurg die zelfs niets van voorgeschiedenis weet.
Is er al een klacht ingediend, want van kastje naar muur sturen kan natuurlijk niet.
Je wil dus eigenlijk zeggen dat Vroem dus ook liegt en bedriegt ?Kanik schreef:Foto is opgestuurd naar Vroem en door hem beoordeeld.
Zoals verwacht is het weer niets geworden.
Wederom wordt het echte probleem waar het omgaat, de palladiumboorfout van de tandarts in de kaakholte, totaal genegeerd door Vroem.
Artsen liegen en bedriegen nog steeds bij medische missers.
Ik zie geen enkele reden waarom Vroem tegen jou zou moeten liegen en
ik denk ook dat hij dat ook echt niet heeft gedaan.
Ben benieuwd naar Vroem zijn reactie.
Vertaling: Hij deelt jouw mening niet. Mooi dan weten we gelijk welke waarde we moeten hechten aan hetgeen jij het hele topic al zegt en hieronder zegt:Kanik schreef:Foto is opgestuurd naar Vroem en door hem beoordeeld.
Zoals verwacht is het weer niets geworden.
Iedereen die het niet met jou eens is liegt en bedriegt. Dáár komt het dus op neer. Zelfs al geeft elke arts een ander oordeel, dan nog liegen ze allemaal en heb alleen jij gelijk. Dát is wat jij zegt.Kanik schreef:Wederom wordt het echte probleem waar het omgaat, de palladiumboorfout van de tandarts in de kaakholte, totaal genegeerd door Vroem.
Artsen liegen en bedriegen nog steeds bij medische missers.
Gisteren op een endocongres, dus wat late reactie. Heb OP en beelduitsnede it OP gezien, en een scan. Er zit iets in de kaakholte, TS beweert palladium maar dat weet je pas als het eruit is.op de op niet zichtbaar zoals metaal zichtbaar zou moeten zijn namelijk. Dus die conclusie kan ik niet hebben erbij. Wat ik wel zou willen is een cone beam scan. Daar zie je veel meer op want behalve dat partikel is er meer zichtbaar onder andere een zwarting bij de wortelpunt van de 25 waar een open verbinding met de kaakholte lijkt te bestaan , en de 26 die nog wel op de foto staat is er naar zeggen TS inmiddels uit dus dan heb je een beeld nodig van nu. Kaakholtebodem kan behalve bij 25 ook bij 26 doorgebroken zijn, en als daar dan een chronische ontsteking zit vind ik dat niet gek. Dat partikel kan dat ook zonder palladium te zijn prima veroorzaken. TS stelt dat verder alle palladium eruit is maar ik ben dus wel benieuwd van welk materiaal dan de kronen op 25 en de andere zijn. Als die inmiddels vervangen zijn vind ik dat mn voor de 25 erg kortzichtig mn omdat als ik naar de foto kijk dat element deels ook verdachte is en bovendien geen lange toekomst meer heeft gezien parodontaal en endodontisch probleem.
Ik heb TS naam gegeven van een top kaakchirurg die ook beschikking heeft over cone beam. Dit is iets wat echt door een goede kaakchirurg behandeld moet worden en niet door een kno. Maar dat niemand wat doet is niet komen een klacht waard. Maar behalve dat het niet correct is dat we niet behandeld wordt zie ik geen medische misser anders dan wellicht bij de tandarts die de wortelkanaalbehandelingen gedaan heeft, maar dat moet je dan ook nog in het licht van d eitje zien waarin dat gebeurt is.
Mijn idee zou zijn 25 eruit, conventionele brug z24 tot 27 of botopbouw en implantaat 25 en 26 indien hij het geld er voor over heeft en er geen contraindicaties in de anamnese staan. Bij verwijderen 25 zou ik kaakchirurg inschakelen om in dezelfe ingreep gelijktijdig de kaakholtebodem te reconstrueren en een sinuslifting te doen , kan gelijk ontstekingsweefsel verwijderd worden. Maar dat is mijn idee, TS blijft liever hangen in zijn eigen dogma ipv constructief te denken.jammer voor hem. Normaal had ik dit verhaal via de mail gestuurd maar gezien bovenstaande reactie van TS denk ik dat dit toch wel gedeeld moet worden, hij deelt zijn visie op mijn eerste korte inschatting ook hier immers.
Ik heb TS naam gegeven van een top kaakchirurg die ook beschikking heeft over cone beam. Dit is iets wat echt door een goede kaakchirurg behandeld moet worden en niet door een kno. Maar dat niemand wat doet is niet komen een klacht waard. Maar behalve dat het niet correct is dat we niet behandeld wordt zie ik geen medische misser anders dan wellicht bij de tandarts die de wortelkanaalbehandelingen gedaan heeft, maar dat moet je dan ook nog in het licht van d eitje zien waarin dat gebeurt is.
Mijn idee zou zijn 25 eruit, conventionele brug z24 tot 27 of botopbouw en implantaat 25 en 26 indien hij het geld er voor over heeft en er geen contraindicaties in de anamnese staan. Bij verwijderen 25 zou ik kaakchirurg inschakelen om in dezelfe ingreep gelijktijdig de kaakholtebodem te reconstrueren en een sinuslifting te doen , kan gelijk ontstekingsweefsel verwijderd worden. Maar dat is mijn idee, TS blijft liever hangen in zijn eigen dogma ipv constructief te denken.jammer voor hem. Normaal had ik dit verhaal via de mail gestuurd maar gezien bovenstaande reactie van TS denk ik dat dit toch wel gedeeld moet worden, hij deelt zijn visie op mijn eerste korte inschatting ook hier immers.
Jammer dat u nu reageert via dit forum en niet meer via mail dan had ik u verder kunnen informeren over het volgende.
De kroon op kies 25 was ook van Palladium is allang verwijderd evenals alle andere palladiumbevattende materialen in het gebit. Toch wijzen tests uit dat er nog palladiumbronnen aanwezig zijn. Zoals u gemaild is in de mond totaal geen ontsteking meer aanwezig behalve zoals aan u gemaild de bloedvatverwijding ter hoogte van de caldwel luc.
Het verdachte bultje in de kaakholte thv kies 26, de afwijking met daarin vermoedelijk palladium, wordt opvallend telkens door tandartsen, kaakchirurgen en kno-artsen niet eens gemeld, vermeld en dus genegeerd. Duidelijk is dat de artsen hiermee proberen de fout van de tandarts te verdoezelen!
De kroon op kies 25 was ook van Palladium is allang verwijderd evenals alle andere palladiumbevattende materialen in het gebit. Toch wijzen tests uit dat er nog palladiumbronnen aanwezig zijn. Zoals u gemaild is in de mond totaal geen ontsteking meer aanwezig behalve zoals aan u gemaild de bloedvatverwijding ter hoogte van de caldwel luc.
Het verdachte bultje in de kaakholte thv kies 26, de afwijking met daarin vermoedelijk palladium, wordt opvallend telkens door tandartsen, kaakchirurgen en kno-artsen niet eens gemeld, vermeld en dus genegeerd. Duidelijk is dat de artsen hiermee proberen de fout van de tandarts te verdoezelen!
Je hebt je best gedaan Vroem !
Mischien neemt die persoon contakt op met de kaakchirurg die jij
hem hebt aanbevolen.
Maar dat is aan hemzelf wat hij er mee doet.
@ kanik, je schrijft zelf : Het verdachte bultje in de kaakholte thv kies 26, de afwijking met daarin vermoedelijk palladium, wordt opvallend telkens door tandartsen, kaakchirurgen en kno-artsen niet eens gemeld, vermeld en dus genegeerd
Hoe kom jij daarbij dat er palladium in moet zitten, hoe weet je dat ?
Mischien neemt die persoon contakt op met de kaakchirurg die jij
hem hebt aanbevolen.
Maar dat is aan hemzelf wat hij er mee doet.
@ kanik, je schrijft zelf : Het verdachte bultje in de kaakholte thv kies 26, de afwijking met daarin vermoedelijk palladium, wordt opvallend telkens door tandartsen, kaakchirurgen en kno-artsen niet eens gemeld, vermeld en dus genegeerd
Hoe kom jij daarbij dat er palladium in moet zitten, hoe weet je dat ?
En dat is mede het probleem... Nu is het ineens vermoedelijk palladium. Dat ik niet per email reageer heb je aan jezelf te danken...zie bovenstaande reactie waar je mijn reactie diskwalificeert als verdoezelen, maar de rest uit mijn reactie negeer je, ook nu weer. Feit blijft dat het mi eenkleurig voor kaakchirurg is, en zolang niet duidelijk is wat dat partikel is kan je niet stellen dat het om een fout gaat. Het enige wat fout is is dat er niets gedaan wordt maar ik hang steeds meer de mening aan dat je dat met de houding wel eens aan jezelf gedenken kan hebben. Ben erg benieuwd naar de versie van kno en kc die dit gezien hebben, en van de tandarts. Want nu hebben weinig steeds alleen. Jouw verhaal en ik kan. Pas echt een conclusie trekken na ook de versie van de rest van de betrokkenen meegewogen te hebben. Ik weet niet of er foto's zijn na extractie 26, zo nee waarom niet zo ja waarom heb je die danNiet meegestuurd....
Wat is het nu Kanik........het is vermoedelijk Palladium....???Kanik schreef:We weten inmiddels dat artsen heel goed zijn in liegen bedriegen bij medische missers. Als artsen het verdachte bultje niet eens opmerken en vermelden heet dat fraude en is dat crimineel. Artsen hebben zorgplicht. Maar de kno artsen, vooral in het in het Isala Zwolle hebben daar schijt aan, als het hun slecht uitkomt....
Maar als je tegen artsen/specialisten/tandartsen zo praat zoals hier
dan geloof ik ook dat die schijt aan jou krijgen.
Ah, tijd voor nog meer laster. Dat is natuurlijk veel beter dan ingaan op de vragen van vroem.