LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door puma73 »

Nou je het zegt, :lol:

Ik was er zo snel niet opgekomen, :idea: maar de overeenkomst is zeer goed gelijkend. :roll:

Gast

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Gast »

Wie zegt eigenlijk dat die Cable Guy bij UPC werkt.
Misschien is het wel iemand, die zich alleen maar voor doet als een medewerker om jullie vooroordelen te onderbouwen.

moos

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door moos »

upc beter pffffff laat me niet lachen

Cable Guy
Berichten: 61
Lid geworden op: 14 apr 2004 13:07

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Cable Guy »

Over vooroordelen gesproken:

Iemand de film Cable Guy gezien ???
Hierin probeerd een dwaas zonder sociale kontakten de held uit te hangen door mensen met hun kabelaansluiting te "helpen"

Zie ik als enige hierin nu een overeenkomst ??
Over feiten gesproken:

Iemand dit bovenstaande berichtje gelezen?
Hierin probeert een dwaas zonder sociale contacten grappig te zijn, door mensen "belachelijk" te maken.

Zie ik als enige hierin wie er nu echt belachelijk is? 8)

Gast

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Gast »

Ben het heelemaal met Cablekuy eens

Gast

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Gast »

Ook al geen gevoel voor humor! :oops:

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door puma73 »

Dat hebben ze bij UPC nooit gehad

hoffie

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door hoffie »

ooit een UPC medewerker met humor gezien dan??????? hebben ze geen tijd voor joh zijn veel te druk bezig met het goedpraten van hun blunders....... zeker onze enige echte gable gay

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door puma73 »

:D :D :D :lol: :lol: :lol: :lol: en ook een groot :idea: id de duisternis

Cable Guy
Berichten: 61
Lid geworden op: 14 apr 2004 13:07

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Cable Guy »

Tuurlijk Schoffie,
Had jij niet inmiddels lekker ADSL?

En voor jullie informatie, bij UPC wordt heel veel gelachen, je krijgt er dan ook zoveel zielepoten aan de telefoon...
Soms nemen we de gesprekken ook op, dan kunnen we lekker nagenieten met z'n allen, zo collegiaal zijn we nou ook wel weer.

Typetjes als die Schoffie mogen altijd extra vaak bellen van ons, dan hebben we nog meer lol!

Gast

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Gast »

Ik bel graag met jullie gratis nummer. Vinden de dames altijd leuk.

Maaike

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Maaike »

Okay, we dwalen weeeeeer af met zijn allen. Ik wilde nog even terugkomen op mijn eerdere verhaal. Wat ik bedoelde te zeggen dat er ook vaak klanten zijn die niets betalen en als ze dan afgesloten zijn dat ze dan gaan klagen. Of dat ze pas reageren als ze een afsluitbrief hebben gekregen. In dat soort gevallen ligt het gewoon MEESTAL, aan de klant.
Alle andere verhalen, het niet komen opdagen van monteurs, verhuizingen e.d. daar mag UPC wel beter zijn best in doen. Men neemt wel een dag(deel) vrij hiervoor.
Zelf heb ik gewerkt bij een helpdesk voor een bedrijf die ook niet altijd positief in het nieuws is geweest. Mijn ervaring is hiermee dat men deze aandacht gebruikt om het zelf veroorzaakte probleem af te schuiven op het bedrijf. Of het erger maken dan dat het is.
Natuurlijk zijn er ook fouten veroorzaakt door het bedrijf en een oplossing ervoor zoeken kan soms lang duren en tot vele frustraties leiden.


Nou, ik houd maar weer eens op!

Doei

Maaike

Gast

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Gast »

Bedankt Maaike om beide kanten van de zaak te belichten.

Gast

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Gast »

Denk dat het nu na de reorganisatie alleen maar slechter kan gaan bij Chello, de zitteblijvers zijn de laag opgeleiden alsmede de goedkoopste medewerkers.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door puma73 »

Dat is gewoon het hele eiereten bij UPC, ze geven nooit thuis.


Voor wat betreft het maken van fouten, iedereen kan fouten maken, maar als je ze maakt wees dan zo eerlijk omdat toe te geven.

Dat kan UPC niet, die blijven stom, doof en blind voor correspondentie over betalingen, fouten in rekeningen waar op gewezen wordt door de klant.
Inderdaad ik moet nog een X-bedrag betalen aan UPC, maar dat krijgen ze pas als het bedrijf op een normale manier met zijn (ex) kanten communiceert. Ik heb altijd in mijn contacten aangegeven bereid te zijn om te betalen, maar dan wel de juiste bedragen en niet wat UPC berekent.

Een ding had ik namelijk al heel snel geleerd en dat was dat eenmaal betaalt je maar moest zien dat het geld terug kwam en kreeg je het geld terug dan rekent UPC euro 12,50 administratiekosten. Over je eigen geld nota bene. Hoezo het zijn een stelletje oplichters bij UPC.

Speed-Ray

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Speed-Ray »

Ik ben blij, dat gast zo slim is, dat hij over andere mensen hun intelligentie kan oordelen.
Gast: graag naam en toenaam, dan ben je een held.
Anoniem over mensen oordelen kan iedereen.

Gast

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Gast »

Yep zelfs UPC kan anoniem oordelen over haar klanten speed sniffing ray

Gast

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Gast »

Quoting Cable Guy
En voor jullie informatie, bij UPC wordt heel veel gelachen, je krijgt er dan ook zoveel zielepoten aan de telefoon...
Natuurlijk krijgen jullie veel zielepoten aan de lijn; upc-abonnees!!

hofie

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door hofie »

en dat worden ondanks alle reclame steeds minder, en ja hoor ook mijn schoteltje is onderweg

Gast

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Gast »

Beste iedereen hier,

ik zelf ben een oud werknemer van UPC en heb er veel meegemaakt gezien en gedaan. Ik kan me voorstellen dat mensen ontevreden zijn. Maar zo zijn er ook genoeg mensen die wel tevreden zijn maar die hoor je niet, want die hebben ten slotte niets te zoeken op een site als deze. Ik vind het jammer dat er algemene uitspraken worden gedaan over medewerkers hun bereidheid en IQ. Tuurlijk zitten er rotte appels in een bedrijf met zoveel medewerkers. Ik kan nog wel een aantal bedrijven noemen waar dat zo is waar IK de nodige problemen mee heb gehad. Maar goed daar gaat het nu verder niet over. De opmerking over dat de reoganisatie ten nadele zal zijn van de service vanwegen het iq van de overblijvende medewerkers vind ik stekend. Deze reorganisatie vind plaats om de elle lange wegen die mensen af moeten leggen te verkorten. Gewoon voor iedere regio 1 en de zelfde afdeling zodat voor iedere afdeling bijvoorbeeld voor "betalen" 15 mensen die over heel ons service gebied gaat inplaats van 3 afdelingen en 75 mensen en geen communicatie. Als onze service in alle gevallen echt zo slecht zou zijn denken jullie dan niet dat de wachttijden een stuk langer zouden zijn? Ik als medewerker heb wel degelijk een groot verschil gezien tussen nu en 5 jaar geleden. Dat praat niet goed dat er mensen nu nog steeds veel last van fouten hebben maar ik vraag me ook af of je het in zo'n groot bedrijf ook echt weg kan nemen.
Dan hoor ik iemand zeggen dat je nee tegen je baas moet zeggen..... en dus ook tegen de woningbouw vereniging? en je dagelijkse maaltijd? en tegen wat dan ook.

Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat net als ik zelf er genoeg zeer gemotiveerde mensen werken die heel veel over hebben voor de klant en zich werkelijk uit de naat werken. Maar ze kunnen maar zover gaan als toegestaan word. Het gaat niet over wat de medewerkers willen maar wat ze mogen en opgelegd krijgen. Dus kom op kanker op het bedrijf, de structuur, de dienstverlening maar scheer niet alle medewerkers over een kam.

Zo dat wilde ik al 5 jaar doen en nu kan het eindelijk :D
P.S. ik ben woordblind dus ga nou niet allemaal lame opmerkingen maken over mijn spelling. :?

Gesloten