Pagina 9 van 13

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Geplaatst: 15 apr 2004 14:45
door puma73
Nou je het zegt, :lol:

Ik was er zo snel niet opgekomen, :idea: maar de overeenkomst is zeer goed gelijkend. :roll:

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Geplaatst: 15 apr 2004 15:10
door Gast
Wie zegt eigenlijk dat die Cable Guy bij UPC werkt.
Misschien is het wel iemand, die zich alleen maar voor doet als een medewerker om jullie vooroordelen te onderbouwen.

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Geplaatst: 15 apr 2004 18:42
door moos
upc beter pffffff laat me niet lachen

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Geplaatst: 15 apr 2004 19:28
door Cable Guy
Over vooroordelen gesproken:

Iemand de film Cable Guy gezien ???
Hierin probeerd een dwaas zonder sociale kontakten de held uit te hangen door mensen met hun kabelaansluiting te "helpen"

Zie ik als enige hierin nu een overeenkomst ??
Over feiten gesproken:

Iemand dit bovenstaande berichtje gelezen?
Hierin probeert een dwaas zonder sociale contacten grappig te zijn, door mensen "belachelijk" te maken.

Zie ik als enige hierin wie er nu echt belachelijk is? 8)

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Geplaatst: 15 apr 2004 20:28
door Gast
Ben het heelemaal met Cablekuy eens

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Geplaatst: 15 apr 2004 20:50
door Gast
Ook al geen gevoel voor humor! :oops:

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Geplaatst: 15 apr 2004 21:13
door puma73
Dat hebben ze bij UPC nooit gehad

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Geplaatst: 15 apr 2004 21:14
door hoffie
ooit een UPC medewerker met humor gezien dan??????? hebben ze geen tijd voor joh zijn veel te druk bezig met het goedpraten van hun blunders....... zeker onze enige echte gable gay

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Geplaatst: 15 apr 2004 21:40
door puma73
:D :D :D :lol: :lol: :lol: :lol: en ook een groot :idea: id de duisternis

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Geplaatst: 15 apr 2004 21:49
door Cable Guy
Tuurlijk Schoffie,
Had jij niet inmiddels lekker ADSL?

En voor jullie informatie, bij UPC wordt heel veel gelachen, je krijgt er dan ook zoveel zielepoten aan de telefoon...
Soms nemen we de gesprekken ook op, dan kunnen we lekker nagenieten met z'n allen, zo collegiaal zijn we nou ook wel weer.

Typetjes als die Schoffie mogen altijd extra vaak bellen van ons, dan hebben we nog meer lol!

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Geplaatst: 15 apr 2004 23:54
door Gast
Ik bel graag met jullie gratis nummer. Vinden de dames altijd leuk.

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Geplaatst: 16 apr 2004 00:14
door Maaike
Okay, we dwalen weeeeeer af met zijn allen. Ik wilde nog even terugkomen op mijn eerdere verhaal. Wat ik bedoelde te zeggen dat er ook vaak klanten zijn die niets betalen en als ze dan afgesloten zijn dat ze dan gaan klagen. Of dat ze pas reageren als ze een afsluitbrief hebben gekregen. In dat soort gevallen ligt het gewoon MEESTAL, aan de klant.
Alle andere verhalen, het niet komen opdagen van monteurs, verhuizingen e.d. daar mag UPC wel beter zijn best in doen. Men neemt wel een dag(deel) vrij hiervoor.
Zelf heb ik gewerkt bij een helpdesk voor een bedrijf die ook niet altijd positief in het nieuws is geweest. Mijn ervaring is hiermee dat men deze aandacht gebruikt om het zelf veroorzaakte probleem af te schuiven op het bedrijf. Of het erger maken dan dat het is.
Natuurlijk zijn er ook fouten veroorzaakt door het bedrijf en een oplossing ervoor zoeken kan soms lang duren en tot vele frustraties leiden.


Nou, ik houd maar weer eens op!

Doei

Maaike

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Geplaatst: 16 apr 2004 00:32
door Gast
Bedankt Maaike om beide kanten van de zaak te belichten.

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Geplaatst: 16 apr 2004 11:44
door Gast
Denk dat het nu na de reorganisatie alleen maar slechter kan gaan bij Chello, de zitteblijvers zijn de laag opgeleiden alsmede de goedkoopste medewerkers.

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Geplaatst: 16 apr 2004 12:03
door puma73
Dat is gewoon het hele eiereten bij UPC, ze geven nooit thuis.


Voor wat betreft het maken van fouten, iedereen kan fouten maken, maar als je ze maakt wees dan zo eerlijk omdat toe te geven.

Dat kan UPC niet, die blijven stom, doof en blind voor correspondentie over betalingen, fouten in rekeningen waar op gewezen wordt door de klant.
Inderdaad ik moet nog een X-bedrag betalen aan UPC, maar dat krijgen ze pas als het bedrijf op een normale manier met zijn (ex) kanten communiceert. Ik heb altijd in mijn contacten aangegeven bereid te zijn om te betalen, maar dan wel de juiste bedragen en niet wat UPC berekent.

Een ding had ik namelijk al heel snel geleerd en dat was dat eenmaal betaalt je maar moest zien dat het geld terug kwam en kreeg je het geld terug dan rekent UPC euro 12,50 administratiekosten. Over je eigen geld nota bene. Hoezo het zijn een stelletje oplichters bij UPC.

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Geplaatst: 16 apr 2004 14:09
door Speed-Ray
Ik ben blij, dat gast zo slim is, dat hij over andere mensen hun intelligentie kan oordelen.
Gast: graag naam en toenaam, dan ben je een held.
Anoniem over mensen oordelen kan iedereen.

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Geplaatst: 16 apr 2004 14:16
door Gast
Yep zelfs UPC kan anoniem oordelen over haar klanten speed sniffing ray

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Geplaatst: 16 apr 2004 16:32
door Gast
Quoting Cable Guy
En voor jullie informatie, bij UPC wordt heel veel gelachen, je krijgt er dan ook zoveel zielepoten aan de telefoon...
Natuurlijk krijgen jullie veel zielepoten aan de lijn; upc-abonnees!!

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Geplaatst: 16 apr 2004 21:02
door hofie
en dat worden ondanks alle reclame steeds minder, en ja hoor ook mijn schoteltje is onderweg

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Geplaatst: 16 apr 2004 23:09
door Gast
Beste iedereen hier,

ik zelf ben een oud werknemer van UPC en heb er veel meegemaakt gezien en gedaan. Ik kan me voorstellen dat mensen ontevreden zijn. Maar zo zijn er ook genoeg mensen die wel tevreden zijn maar die hoor je niet, want die hebben ten slotte niets te zoeken op een site als deze. Ik vind het jammer dat er algemene uitspraken worden gedaan over medewerkers hun bereidheid en IQ. Tuurlijk zitten er rotte appels in een bedrijf met zoveel medewerkers. Ik kan nog wel een aantal bedrijven noemen waar dat zo is waar IK de nodige problemen mee heb gehad. Maar goed daar gaat het nu verder niet over. De opmerking over dat de reoganisatie ten nadele zal zijn van de service vanwegen het iq van de overblijvende medewerkers vind ik stekend. Deze reorganisatie vind plaats om de elle lange wegen die mensen af moeten leggen te verkorten. Gewoon voor iedere regio 1 en de zelfde afdeling zodat voor iedere afdeling bijvoorbeeld voor "betalen" 15 mensen die over heel ons service gebied gaat inplaats van 3 afdelingen en 75 mensen en geen communicatie. Als onze service in alle gevallen echt zo slecht zou zijn denken jullie dan niet dat de wachttijden een stuk langer zouden zijn? Ik als medewerker heb wel degelijk een groot verschil gezien tussen nu en 5 jaar geleden. Dat praat niet goed dat er mensen nu nog steeds veel last van fouten hebben maar ik vraag me ook af of je het in zo'n groot bedrijf ook echt weg kan nemen.
Dan hoor ik iemand zeggen dat je nee tegen je baas moet zeggen..... en dus ook tegen de woningbouw vereniging? en je dagelijkse maaltijd? en tegen wat dan ook.

Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat net als ik zelf er genoeg zeer gemotiveerde mensen werken die heel veel over hebben voor de klant en zich werkelijk uit de naat werken. Maar ze kunnen maar zover gaan als toegestaan word. Het gaat niet over wat de medewerkers willen maar wat ze mogen en opgelegd krijgen. Dus kom op kanker op het bedrijf, de structuur, de dienstverlening maar scheer niet alle medewerkers over een kam.

Zo dat wilde ik al 5 jaar doen en nu kan het eindelijk :D
P.S. ik ben woordblind dus ga nou niet allemaal lame opmerkingen maken over mijn spelling. :?