LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] The Vacation Store

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
smul

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door smul »

kijk op thevacationstory.web-log.nl

teleurgesteld

Ongelezen bericht door teleurgesteld »

helaas mensen het is over met the vacationstore

AT

Ongelezen bericht door AT »

ben benieuwd onder welke nieuwe naam deze organisatie verder gaat;
(tenminste als het bericht echt is dat de stekker eruit gaat/is);
werd het hun te warm/heet onder de voeten?
er zijn nl. al diverse namen geweest waaronder zij hun praktijken hebben uitgevoerd. Traveljet Vacation Shop; Continental Yet Hollidays.
Zal wel iets zijn met de T de V en de S. Kunnen ze hetzelfde briefpapier blijven gebruiken!!!!
Dat kan allemaal in Nederland.

PatriciaKorf

Ongelezen bericht door PatriciaKorf »

Het schijnt zo te zijn dat TVS op dit moment brieven rondstuurt om klanten te werven!!!! :twisted: Laat zo veel mogelijk mensen weten dat ze hier niet in moeten trappen.

Dit kan helaas gewoon in Nederland. En de politie kan ook niks voor ons doen. Het is te hopen dat er snel, of via Radar of via Opgelicht ruchtbaarheid aan wordt gemaakt. Dit kan zo niet doorgaan!! :evil:

nborger

Ongelezen bericht door nborger »

TVS, we hebben onze 6 weken opgemaakt. Niet geheel tevreden, maar ook niet ontevreden. Als je denkt dat TVS oplichters zijn, kijk dan uit voor de club die zich Design Vacation Ltd. noemt. Nederlanders met zo'n zelfde club als TVS maar dan gevestigd op Gran Canaria. Zij staan ook op de zwarte lijst bij http://www.crimeshare.net/list.html. TVS wordt daar trouwens nog niet in vermeld.

Tijdens een vakantie op Gran Canaria is de kans groot dat je aangesproken wordt op straat en met een kraslot een hoofdprijs wint. Je wordt met een taxi naar een reisbureau gereden om je prijs op te halen. In ons geval was dat Design Vacation in Arguineguin. Je ontmoet daar een Nederlandse verkoper. En wordt omgepraat om bij hun voor een lidmaatschap te tekenen van 15, 25 jaren, of levenslang. Als hij je nog niet overtuigd heeft, komt er nog een ander bij. En ze blijven door praten tot je ja zegt. Het gaat om bedragen van 10.000 tot 20.000 euro. Omdat het Nederlanders zijn lijkt het vertrouwd, maar kijk uit! Je tekent een wurg contract! En probeer later je voorschot maar terug te krijgen. Jij hier en zij in Gran Canaria. Criminele zakkenvullers zijn het.

AT

nborger, wat heb je voor die, niet geheel tevreden, 6 weken betaald?

nborger

Ongelezen bericht door nborger »

Voor de 6 weken TVS heb ik 5000 euro betaald. TVS is falliet, RMI neemt het over. Echter RMI Consortium staat op de zwarte lijst, zie http://www.crimeshare.cc/list.html. Ik ben blij dat mijn 6 weken op tijd op zijn gemaakt. Tijdens ons kennismaking gesprek met TVS 3 jaar geleden, heb ik hun nog gevraagd wat er gebeurt als ze plotseling falliet gaan. "Is niet mogelijk" was het antwoord, "we zijn verbonden aan RCI". Met dit soort clubs doe ik nooit meer zaken.

AT

TVS failliet, natuurlijk, het werd hun weer te heet onder de voeten met alle juridische zaken. En is dhr. Pijpers de direkteur van RMI Consortium? zoals hij ook direkteur was van Traveljet en TVS.

wbreunesse

Ongelezen bericht door wbreunesse »

tja,
waar wat moet je nu doen als gedupeerde van the vacation store die nu door rmi consortium is overgenomen.....
wei heeft er de gouden tiop????

Cees Peek

Ongelezen bericht door Cees Peek »

OPROEP

Hierbij willen wij een oproep doen, aan alle gedupeerden, van timeshare aankopen en in het bijzonder van Club La Costa.

1. Wie zijn wij.
Wij zijn een aantal mensen welke ontevreden zijn over het product timeshare, en mij hebben benaderd met vragen.
2. Wat willen wij.
Proberen met een zo groot mogelijk aantal mensen, gezamenlijk een juridisch statement te creëren naar de timeshare bedrijven toe, dit door middel van vragen aan een jurist van of ECC (Europees Consumenten Centrum) of een andere jurist welke op de hoogte is van internationaal recht en timeshare.
3. Waar gaat het om.
Onze zoals door Club La Costa en andere timeshare bedrijven verkochte timeshare punten, welke wij indertijd hebben aangekocht in een vakantie roes, terug te laten kopen zoals het een goed bedrijf betaamd, wanneer er mensen zijn die niet tevreden zijn met het product en de manier van verkoop.
4. Wat is de doelstelling.
Men zou een groot aantal ontevreden klanten ( zoals wij zijn )weer financieel gelukkig kunnen maken, waardoor er niet meer negatief op Tros Radar hoeft worden gereageerd door ons, welke ontevreden zijn met de gang van zaken binnen timesharing, wellis waar zijn we zelf misschien naïef geweest indertijd, maar er zijn ook voorbeelden van misleiding tijdens de verkoop geweest, zoals waarde vast en weer terug kunnen verkopen, zij met wat verlies.
5. Wat is de actie.
Een ieder die mee wil doen, om als nog te proberen van zijn timeshare af te komen, gelieve contact op te nemen met mij, probeer zoveel mogelijk mensen te contacten welke in het zelfde schuitje zitten om ook met mij contact op te nemen, ik ga het dan aanblok voor leggen aan de Jurist zodat niet iedereen afzonderlijk actie hoeft te ondernemen dit spaart weer een hoop kosten per persoon.
6. Wie en wat is het contact.
Ik ben het contact tussen de diverse mensen en probeer dit op een goede manier te coördineren, contact opnemen met mij kan op diverse manieren:
Per E-mail: [email protected]
Of kijk op : http://timesharesprookjeofnachtmerrie.blogspot.com/
Dit is een kennisbank voor iedereen.

7. Waar staat de oproep.
Deze oproep willen we op verschillende plaatsen zetten, Kassa, Marktplaats, Speurders en op Tros Radar binnen verschillende Forums, om een zo breed mogelijk publiek te bereiken.
8. Wat hebben wij nodig.
Om goed met elkaar te kunnen communiceren hebben we uiteraard een aantal gegevens van u nodig zoals:
Naam, adres, postcode, woonplaats, telefoon en/of mobiel en uiteraard E-mail adres.
Deze gegevens zullen uiteraard alleen hiervoor en strikt geheim behandeld worden, zij worden niet openbaar gemaakt op internet om de privacy te bewaren, behalve als men hier geen bezwaar tegen heeft, maar dan dient het uitdrukkelijk gezegd te worden.

Gesloten