LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] over vacineren

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
Gast

Re: over vacineren

Ongelezen bericht door Gast »

wat zullen de dierenartsen trouwens blij zijn met dit kuddegedrag.
hebben ze jullie eerst wijsgemaakt d.m.v. jaarlijkste kaartjes in de busdat de bescherming van whatever vaccin is afgelopen.
blijkt nu dat die bescherming veel langer duurt dan maar 1 jaar en wat doen jullie... ???
nee hoor , ik ga toch lekker elk jaar prikjes blijven geven.
tjonge jonge..

ik vermoed dat jullie je honden ook vast brokken te eten geven omdat de aardige meneer van de reclame zegt dat dat het beste is en de dierenarts verkoopt het ook.

welterusten :wink:

Gast

Re: over vacineren

Ongelezen bericht door Gast »

Ik vraag mij af of hondeneigenaren zichzelf ook vol laten spuiten.
tegen ziekte van Weil b.v of rabies [is voor ons ook link]
ieder jaar tegen de griep,vervolgens ook nog maar een tekenband om ,ze vallen met bosjes op je kop in de bossen,misschien heb je ook wel wurmen :roll:

Gast

Re: over vacineren

Ongelezen bericht door Gast »

ik was nog niet klaar :shock:

je maakt van je hond een wandelende tijdbom met al dat gif in dr lijf
doe toch normaal mensen en denk na :twisted:

Gast

Re: over vacineren

Ongelezen bericht door Gast »

ze stoppen zich toch ook al vol met hormoonvlees
en ze krijgen zoveel gif en kwik naar binnen dat ik denk dat een worm niet kan overleven in zo'n klimaat en een teekje accuut dood neervalt
daar hebben ze geen frontline voor nodig :lol:

Gast

Re: over vacineren

Ongelezen bericht door Gast »

het duurt erg lang voordat mensen gaan nadenken.
het duurt erg lang voordat die grijze massa gaat werken.
daar gaan jaaaaaaaren over heen.
pas als ze het tig keer hebben gelezen en tig keer hebben gehoord, pas dan.... kunnen ze misschien zelf bedenken dat een enting op maat minder schadelijk is dan de lukrake , verstand op nul, blik op oneindig jaarlijkse cocktailparty..

Gast

Re: over vacineren

Ongelezen bericht door Gast »

ze stoppen zich toch ook al vol met hormoonvlees
en ze krijgen zoveel gif en kwik naar binnen dat ik denk dat een worm niet kan overleven in zo'n klimaat en een teekje accuut dood neervalt
daar hebben ze geen frontline voor nodig
o,maar dat krijgen de hondjes toch ook ? :shock:
dus die krijgen dubbelop :shock:

Gast

Re: over vacineren

Ongelezen bericht door Gast »

Kom je daar nu pas achter gast?????Dat wist ik al jaaaaaaaaren.Dat heb je als je al zolang mee draaid.!!!!!!!!!!!!!!
Groetjes :wink: :lol: :shock:

Gast

Re: over vacineren

Ongelezen bericht door Gast »

Langzaam maar zeker begin ik een heel goed gevoel te krijgen over deze topic, er wordt nu heel erg constructief vragen gesteld over vaccineren, en ook de duidelijkheid neemt toe, het gaat niet over wel of niet vaccineren, het gaat over;
zijn we de vaccinatie en entingprotocollen niet door onze eigen onzekerheid op een veel te groete en frequente schaal aan het toepassen, steeds meer honden en katten (en ook jawel kinderen)worden na de entingen veel te ziek, veel te hoge koortsaanvallen, stuipen, zouden we toch niet beter eens kijken naar de zeer goede en uitgebreide rapportages van voor, en de laatste tijd van minder frequent enten, het systeem is wel goed, maar net als bij penicelline kunnen we er weer niet genoeg van krijgen, en het zijn geen wondermiddelien, hoe graag we dit ook wensen.

A.J.

Gast

Re: over vacineren

Ongelezen bericht door Gast »

:lol: :lol:
Kom je daar nu pas achter gast?????Dat wist ik al jaaaaaaaaren.Dat heb je als je al zolang mee draaid.!!!!!!!!!!!!!!
Groetjes
nee mens :wink:
ik bedoel het een beetje cynisch :lol: whaha
ik weet dit ook al jaren nml maar heel veel mensen beseffen gewoon niet dat dat gespuit op in van alle maar denkbare torep je hond niet zo goed doet.

want ik vraag mij echt af,doen ze dit bij hun kids en hunzelf ook?? :roll:

Gast

Re: over vacineren

Ongelezen bericht door Gast »

sorry..troep :wink:

Gast

Re: over vacineren

Ongelezen bericht door Gast »

Ik laat mijn hondje 1 maal per maand inenten, vindt ie leuk.

Gast

Re: over vacineren

Ongelezen bericht door Gast »

doe het wekelijks

Gast

Re: over vacineren

Ongelezen bericht door Gast »

je-zus

bijna allemaal anonieme gastjes hier
ach gossie, wie is wie, en wie is dezelfde maar doet of hij een ander is....

marcelle

Gast

Re: over vacineren

Ongelezen bericht door Gast »

dat is ''in'' marcelle
maar beste marcelle, met enkele ''inlog''namen of andere namen kan ik ook tig berichtjes versturen en net doen alsof ze van allemaal andere mensen zijn.
daar hoef je geen ''gast'' voor te zijn.

Gast

Re: over vacineren

Ongelezen bericht door Gast »

ik poets mijn honden zijn tanden met ontwormingspasta.
ELKE DAG!
goed he!! wat ben ik slim he!
zo vang ik 2 vliegen in een klap.
dat enten doe ik normaal gesproken elke maand , behalve als de R in de maand zit dan doe ik het 2 keer.
en als mijn hond loops is geweest geef ik meteen breed spectrale antibiotica i.v.m. een mogelijke baarmoederontsteking

mijn levensmotto is

better safe than sorry
:wink: :wink: :wink:

Gast

Re: over vacineren

Ongelezen bericht door Gast »

je hebt groot gelijk
:wink:
marcelle

Gast

Re: over vacineren

Ongelezen bericht door Gast »

precies

Gast

Re: over vacineren

Ongelezen bericht door Gast »

NO WAY :evil: :evil: :evil:

Gast

Re: over vacineren

Ongelezen bericht door Gast »

okay wat ik mij afvraag.
rabies is gevaarlijk voor de hond
rabies is gevaarlijk voor de mens
mens + hond gaan samen op vakantie naar het bos in frankrijk en komen een dolle vos tegen.
dolle vos bijt mens en bijt de hond want hij is dol in zijn koppie
de hond is ge-ent tegen rabies
de mens niet

waarom eigenlijk niet?

Gast

Re: over vacineren

Ongelezen bericht door Gast »

Beste gast.
Het ligt heel eenvoudig.Als je de hond niet inent kom je frankrijk nog niet eens in.Geen enkel europees land kom je niet in,dat zijn nu eenmaal de regels.Want je moet zo wie zo een dierenpaspoort hebben en daarop moeten al de gegevens kloppen en er op staan.Als een buitenlander naar ons land wil komen met de hond is het precies het zelfde verhaal.Als je het niet doe komen ze nederland ook niet in.Dat zijn nu de vastgestelde regels die je verplichten om te enten..Dat was het antwoord.Mensen kunnen er inderdaad doodziek van worden door een beet van zo;n hond Die zelf gebetenis door de vos.En voor je het weet krijg je een epidemie,omdat het besmettelijk is .Ik zie de noodzaak daarvan heel goed in alleen neem ik mijn hond niet mee als ik twee weken naar het buitenland ga. Dan wordt hij liefdevol verzorgd.

Gesloten