witte angora schreef:sjohie schreef:blaasorkest schreef:Ik ga hier stoppen... De beste stuurlui staan aan wal.
ik rijd nu 9 maanden met dat ding en ik weet wel beter dacht ik.
Het is zinloos bepaalde mensen hier weten het toch beter.
tot ze voor hun donder worden gereden Door iemand die loopt te hannesen met dat slot Door een Door mij al eerder geschetste situatie.
ik wens azijnpissers en betweters het beste verder.
De fabrikant van (een van?) die dingen zegt bovenstaande, en daaruit maak ik op dat de door jou geschetste situatie komt doordat jij blijkbaar de werking van dat apparaat niet snapt, of eentje van een ander merk hebt in je auto, mogelijk met een andere programmering. Maar leg dat dan uit, ipv verongelijkt het slachtoffer uit te gaan lopen hangen. Als jij het als ervaringsdeskundige niet zegt, wat hebben leken als ikzelf dan nog om een mening op te baseren, behalve info van de fabrikant van zo'n apparaat?
+1
Het zou zomaar kunnen dat die fabrikant een niet geheel juiste voorstelling van zaken geeft. Dat gebeurt wel vaker. In plaats van dan maar hard weg te lopen zou je uit kunnen leggen wat er wel of niet klopt aan de gegeven uitleg van de fabrikant.
De fabrikant van die apparaten, Dräger, is een bekende fabrikant die een hele rits aan luchtanalyse-apparaten maakt, vele welke door het NTI zijn gecertificeerd voor gebruik door overheidsdiensten als de politie (ademtest), brandweer (asbest in lucht na brand, of vrijgekomen chemicaliën), en defensie voor het detecteren van chemische wapens etc. Nog los van het feit dat ze ook door de industrie gebruikt worden, denk aan ingenieursbureaus voor fijnstofmetingen, en metingen van chemische verontreinigingen in kruipruimten etc.
Wie zou meer reden tot liegen hebben, zo'n fabrikant, met vele grote contracten met de overheden etc, of iemand waarvan bewezen is dat die wet heeft overtreden?
Mogelijk had hij/zij een ander apparaat, dan bij deze mijn excuses voor mijn vooringenomenheid, maar zonder meer info over welk apparaat dit nou gaat, gun mijn voordeel van de twijfel aan de grootste fabrikant van die apparaten.