Ik ook, maar dan steeds wanneer ik meer dan 1 citaat in mijn post had.Mucha schreef:Dat had ik ook net. Toen ik reactie gaf op een vraag over Marktplaats en Broodfokkers.
En nu weer. Toen ik bovenstaande tekst van Witte angora wilde quoten.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)
Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)
-
Test... nu gaat het bij mij goed.Julie4444 schreef:Ik ook, maar dan steeds wanneer ik meer dan 1 citaat in mijn post had.Mucha schreef:Dat had ik ook net. Toen ik reactie gaf op een vraag over Marktplaats en Broodfokkers.
Bij mij ging het fout bij het gebruik van ( haakjes ).witte angora schreef:Test... nu gaat het bij mij goed.Julie4444 schreef:Ik ook, maar dan steeds wanneer ik meer dan 1 citaat in mijn post had.Mucha schreef:Dat had ik ook net. Toen ik reactie gaf op een vraag over Marktplaats en Broodfokkers.
Verwijderen leek soms het probleem op te lossen. Nogal willekeurig lijkt het.
[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]
-
Wel een mooie nieuwe site zeg!
-
Inmiddels is de foutmelding er weer als ik een pb wil versturen, en nu lukt het versturen van een pb helemaal niet meer. Krijg een blanco scherm en daarna helemaal niets meer. 

-
Ik moet nog steeds speciaal overschakelen van Firefox naar Chrome om iets op dit forum te kunnen posten. Heb ook de indruk dat het forum minder levendig is dan voorheen. En dat verbaast me niet.
Ik werk alleen met Firefox, kan alles zien en doen, zo ook quoten...Bob Schurkjens schreef:Ik moet nog steeds speciaal overschakelen van Firefox naar Chrome om iets op dit forum te kunnen posten. Heb ook de indruk dat het forum minder levendig is dan voorheen. En dat verbaast me niet.
Dus ik weet niet waar het aan ligt als dat níet lukt.
'Minder levendig' is een mooie uitdrukking. Volgens mij zijn er veel minder trollen; de 'oude zeuren' zijn er nog wel steeds en er zijn ook weer nieuwe. Namen noem ik niet want de moderatie heeft nog steeds haar lievelingetjes.
Zijn er nog mensen die deze melding krijgen, waar WA het over heeft? Zo ja, dat horen wij graag!witte angora schreef:@ Redactie:
Sinds gisteravond krijg ik regelmatig deze melding:
LET OP!
Onbevoegde actie gedetecteerd.
Foutieve melding?
Mail ons: webmaster@avrotros.nl
Naar home
De link naar het mailadres werkt ook niet. Het gebeurt steeds als ik een bericht van iemand quote. Ook met het quoten van de foutmelding ging het mis.
Probleem is er weer/nog steeds, maar lijkt een beetje sporadisch. De ene keer mag ik wel quoten, de andere keer maar 1, en soms helemaal niet. Noodgedwongen sommige reacties maar in 2 posts te doen. Maar ik had het net op een ander topic (1 minuut geleden) en hier doet hij het wel normaal.witte angora schreef:Test... nu gaat het bij mij goed.Julie4444 schreef:Ik ook, maar dan steeds wanneer ik meer dan 1 citaat in mijn post had.Mucha schreef:Dat had ik ook net. Toen ik reactie gaf op een vraag over Marktplaats en Broodfokkers.
Radar schreef:Zijn er nog mensen die deze melding krijgen, waar WA het over heeft? Zo ja, dat horen wij graag!witte angora schreef:@ Redactie:
Sinds gisteravond krijg ik regelmatig deze melding:
LET OP!
Onbevoegde actie gedetecteerd.
Foutieve melding?
Mail ons: webmaster@avrotros.nl
Naar home
De link naar het mailadres werkt ook niet. Het gebeurt steeds als ik een bericht van iemand quote. Ook met het quoten van de foutmelding ging het mis.
Ik kreeg een SQL foutmelding.
-
Ik ook, kon de hele ochtend niet op het forum komen. Niet dat er nou zoveel te doen is, maar ok.
Ik heb nergens last van...
Komt misschien omdat mijn reacties nooit gelezen worden?
Komt misschien omdat mijn reacties nooit gelezen worden?
-
Hier idem........ vanmorgen nog. Nu is alles weer okalfatrion schreef:Ik kreeg een SQL foutmelding.

En de problemen zijn weer terug.
-
Hier niet (Windows 8.1 met Firefox)Moneyman schreef:En de problemen zijn weer terug.
cache misschien? Heb het ook nog niet gezien.Moneyman schreef:En de problemen zijn weer terug.