LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mijn Postbank . NL
Re: Mijn Postbank . NL
meneer lucifer, een paar adviezen:
open een topic 'wie durft er iets slechts van de postbank te zeggen'
open nog een topic: ALLE BANKEN DIE GEEN POSTBANK ZIJN, ZIJN SLECHT
ga naar de dokter en vraag een goeie tranquilizer
Zoek een baan en - of een hobby (een andere dan..)
Maar als u zo doorgaat, krijgt u vandaag of morgen nog eens een hartaanval......
Wilt u deze adviezen ook doorgeven aan die andere personen die in uw schizofrene geest wonen aub.
open een topic 'wie durft er iets slechts van de postbank te zeggen'
open nog een topic: ALLE BANKEN DIE GEEN POSTBANK ZIJN, ZIJN SLECHT
ga naar de dokter en vraag een goeie tranquilizer
Zoek een baan en - of een hobby (een andere dan..)
Maar als u zo doorgaat, krijgt u vandaag of morgen nog eens een hartaanval......
Wilt u deze adviezen ook doorgeven aan die andere personen die in uw schizofrene geest wonen aub.
Ik snap er ook niks van, ik heb nog nooit problemen gehad met de site. Alles loopt altijd prima. Zelfs mijn vader kan ermee werken, dus zo moeilijk kan het toch niet zijn.
ach je hebt altijd van die heikneuters waar alles misgaat, of het nou de computer is, of in bed of op het werk...deze site is hun enige uitlaatklep.
Nou, ik heb ook totaal GEEN problemen met het internetbankieren van ABN en de Rabo, ook nog nooit gehad en ben er al van het begin bij.
Ja hoor, het is weer zover!!!
donderdag 12-804; 08.15 uur;
inloggen Mijn Postbank.nl/Internetsparen:
"De door u opgevraagde url bestaat niet (meer).
Onze excuses voor het ongemak"
donderdag 12-804; 08.15 uur;
inloggen Mijn Postbank.nl/Internetsparen:
"De door u opgevraagde url bestaat niet (meer).
Onze excuses voor het ongemak"
Je moet wel op tijd je rekening betalen om te kunnen internetten vrind.
Dit is gemakelijk in te stellen op postbank.nl.....oh nee, je kan er niet meer op.
Goeie positive bijdrage, vrind.
Hier heb je als postbankgebruiker echt iets aan.
Ik dacht trouwens dat de schoolvakanties van het vmbo al weer voorbij waren.
Hier heb je als postbankgebruiker echt iets aan.
Ik dacht trouwens dat de schoolvakanties van het vmbo al weer voorbij waren.
Hoi Rinus,
Herkenbaar, zeker!, maar let wel ook de post is niet te vertrouwen, het duurt ongeveer 7 werkdagen voor dat de post in Nederland eindelijk toch es een keer die brief wil bezorgen! heb al menig maal aanvaringen gehad, omdat de post (lees zelfde groep als Postbank) niet echt soepel loopt, en dit niet alleen in Nederland. Ook vanaf Nederland naar Spanje loopt het schrikbarend slecht met de Nederlandse Post. Of ze raken de post kwijt of het komt drie weken later aan! Ongelooflijk maar waar.
Groeten
G.
Herkenbaar, zeker!, maar let wel ook de post is niet te vertrouwen, het duurt ongeveer 7 werkdagen voor dat de post in Nederland eindelijk toch es een keer die brief wil bezorgen! heb al menig maal aanvaringen gehad, omdat de post (lees zelfde groep als Postbank) niet echt soepel loopt, en dit niet alleen in Nederland. Ook vanaf Nederland naar Spanje loopt het schrikbarend slecht met de Nederlandse Post. Of ze raken de post kwijt of het komt drie weken later aan! Ongelooflijk maar waar.
Groeten
G.
Internetsparen op 12/8/2004:
"Het systeem is momenteel(!) niet beschikbaar, probeer het later nog eens. Onze excuses voor het ongemak"
"Het systeem is momenteel(!) niet beschikbaar, probeer het later nog eens. Onze excuses voor het ongemak"
Dag balen,
Als je die melding krijgt, klik dan eens op home en daarna weer op internetsparen. Meestal krijg je dan wat je wil hebben. Sukses, groeten, Ton.
Als je die melding krijgt, klik dan eens op home en daarna weer op internetsparen. Meestal krijg je dan wat je wil hebben. Sukses, groeten, Ton.
Net nog even gecheckt en alles up-to-date,echt SUPER postbank.nl!
er had iemand nog geld gestort op mijn postbankrekening.
Kan gebeuren.
Maar omdat het nog steeds niet mogelijk is om de laatste mutaties (meteen) in beeld te krijgen (het saldo is WEL up-to-date, maar de laatste mutaties komen pas dagen later in het overzicht) gaf het behoorlijk wat romslomp om te kijken of dit ook inderdaad was gebeurd.
Ongetwijfeld gaat hieronder nou een achterlijke opmerking geplaatst worden door de schizofreen die zich afwisselend Fritz the Cat / Lucifer en Gast noemt, maar ik vertrouw erop dat de lezers die WEL hersens hebben en NIET in een inrichting voor verstandelijk gehandicapten achter de PC zitten, daar doorheen zullen prikken.
Postbank rammelt nog steeds aan alle kanten, op mijn klachten volgt geen antwoord meer en ik ben héél blij dat ik nou een bank heb waar internetbankieren vlekkeloos verloopt.
Kan gebeuren.
Maar omdat het nog steeds niet mogelijk is om de laatste mutaties (meteen) in beeld te krijgen (het saldo is WEL up-to-date, maar de laatste mutaties komen pas dagen later in het overzicht) gaf het behoorlijk wat romslomp om te kijken of dit ook inderdaad was gebeurd.
Ongetwijfeld gaat hieronder nou een achterlijke opmerking geplaatst worden door de schizofreen die zich afwisselend Fritz the Cat / Lucifer en Gast noemt, maar ik vertrouw erop dat de lezers die WEL hersens hebben en NIET in een inrichting voor verstandelijk gehandicapten achter de PC zitten, daar doorheen zullen prikken.
Postbank rammelt nog steeds aan alle kanten, op mijn klachten volgt geen antwoord meer en ik ben héél blij dat ik nou een bank heb waar internetbankieren vlekkeloos verloopt.
Ik vind het er zeker niet beter op geworden. Het duurt erg lang en je moet veel meer handelingen verrichten. Laat aub girotel blijven.
Ook als je wilt zien, wat er een paar dagen eerder is gebeurd , is een heel ritueel. Ik vind het absoluut GEEN verbetering.
R.Blom-Duivenvoorde
Ook als je wilt zien, wat er een paar dagen eerder is gebeurd , is een heel ritueel. Ik vind het absoluut GEEN verbetering.
R.Blom-Duivenvoorde
Maak sinds een paar maanden gebruik van het telebankieren via de postbank .nl Heb in het begin heel veel moeite gehad om er in gelogd te komen maar uiteindelijk heb ik van de postbank veel hulp gehad en nu werkt het redelijk naar tevredenheid Ik moet wel zeggen dat ook via telebankieren met de INGbank werk en dat is de laatste tijd een crime om meet te werken , maar ja ze zijn gefuseerd met de postbank he!
ik heb nu een goede maand postbank internet bankieren
maar tot nu toe werkt het perfect overmaken en afschrijvingen
kijken gaat heel snel
maar tot nu toe werkt het perfect overmaken en afschrijvingen
kijken gaat heel snel
Ook ik heb moeite om overschrijvingen te doen bij dit internetbankieren: of er is een fout op de pagina, of de links zijn niet aanklikbaar, of de pagina is maar deels geladen. Dit kan niet liggen aan de verbinding: ik heb breedband via de kabel. Dat het aan de instellingen van de computer ligt (Windows XP) lijkt me ook onwaarschijnlijk, want als ik maar steeds weer opnieuw inlog en de pagina vernieuw dan komt het uiteindelijk toch nog goed.(De instellingen die ze zelf geven op de site heb ik uiteraard nagelopen, en met mijn klacht konden ze verder ook niks?) Het kost me wel een eeuwigheid in totaal en zeker 2 tancodes! Dit moet toch veel beter kunnen.
Ik werk nu maanden met de postbank en moet zeggen dat ik slechts 2 maal niet heb in kunnen loggen. Alles gaat perfect en erg snel. Overschrijvingen zijn binnen één dag bij de ander binnen. Het gaat allemaal eenvoudiger en sneller dan met girotel.