| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Feedback op het Forum - deel 1
-
juliomariner
Re: Feedback op het Forum - deel 1
Ik hoop dan dat de mods goed kunnen lezen want ik vind dat dit topic inmiddels onleesbaar is geworden
Dit is een mooie plek en gelegenheid om mee te praten lijkt me.vroem schreef:Ben benieuwd naar de feedback vanuit moderatie...
Tja, de feedback wordt een hangplek. Toch jammer.
En dat is dus goede feedback, maar ik denk niet dat men daar op wenst te acteren....crazyme schreef:Dit is een mooie plek en gelegenheid om mee te praten lijkt me.vroem schreef:Ben benieuwd naar de feedback vanuit moderatie...
Na het lezen van de helft der berichten on dit topic zijn ze met een psycholoog in gesprek gegaan over de geestestoestand der leden.fonsflons schreef:Die zitten met open mond mee te kijken en zich rijk te rekenen als het boek '20 jaar Tros Radar forum: hoe een succes in een drama eindigde' uitkomt.vroem schreef:Ben benieuwd naar de feedback vanuit moderatie...
Ik vernam dat de psycholoog de ontwikkelingen alhier zeer interresant vind voor zijn praktijk.
Dat valt wel mee. De feedback wordt gewoon onder het tapijt geveegd.
-
stofzuigertje
Vreemd, waarom mag het enorme verhaal van mijn kleinkinderen blijven en mijn reactie hierop is spoorloos?
Ik denk dat ze geen 10 pagina's willen en kunnen lezen dus als ik nu 1/3 zou melden en zij verwijderen word het echt een losse rommel topic.
Wel heb ik het wachtwoord aangepast en mogen de kruimeldiefjes zelf een account aanmaken, ik ben als Opa niet verantwoordelijk en na nalezen regels forum nergens een minimale leeftijd gevonden!
Ik denk dat ze geen 10 pagina's willen en kunnen lezen dus als ik nu 1/3 zou melden en zij verwijderen word het echt een losse rommel topic.
Wel heb ik het wachtwoord aangepast en mogen de kruimeldiefjes zelf een account aanmaken, ik ben als Opa niet verantwoordelijk en na nalezen regels forum nergens een minimale leeftijd gevonden!
Hier wordt echt geen “feedback” op het forum verwacht, maar het is gewoon een tijdelijk aangeboden overdrukventiel.
De enige reactie zou moeten zijn, we willen MM terug. Klaar.
+1.Lady1234 schreef:Hier wordt echt geen “feedback” op het forum verwacht, maar het is gewoon een tijdelijk aangeboden overdrukventiel.
-
witte angora
+4
Net nog even in de slijmpb gekeken van de redactie, en als je goed leest staat er:
Net nog even in de slijmpb gekeken van de redactie, en als je goed leest staat er:
Over de maatregelen tegen Moneyman (en eventuele wijzigingen daarin) communiceren wij enkel met deze forumgebruiker zelf, en niet met derden. Hierover kunnen wij dus verder geen uitspraken doen.
-
arvandongen
+6
Maar nu ik een tijdje gewoon heb meegelezen zie ik feitelijk dezelfde topics voorbij komen. Een groot aantal lijkt bedoeld om reacties van bepaalde forummers uit te lokken. Ook zelfde schrijfwijze. Dit forum is een aanfluiting geworden. Er zijn duidelijk een aantal rancuneuze bannelingen bezig. Wat deze keyboardheroes bezielt zal ik nooit begrijpen. Evenzo de forummoderatie.
Maar nu ik een tijdje gewoon heb meegelezen zie ik feitelijk dezelfde topics voorbij komen. Een groot aantal lijkt bedoeld om reacties van bepaalde forummers uit te lokken. Ook zelfde schrijfwijze. Dit forum is een aanfluiting geworden. Er zijn duidelijk een aantal rancuneuze bannelingen bezig. Wat deze keyboardheroes bezielt zal ik nooit begrijpen. Evenzo de forummoderatie.
-
moederslink
En dat was dan ook de reden waarom ik dat topic heb geopend en daarbij de vraag of de moderatie hun taak wel naar behoren doet.....Lady1234 schreef:........De enige reactie zou moeten zijn, we willen MM terug. Klaar.
Nu lees ik 10 pagina.s feedback en het verzandt hier en daar al weer behoorlijk.
Er is meer dan genoeg gezegd nu en de bal ligt nu bij RADAR .
Bundel deze feedback ( er staat zeer goede feedback tussen , vind ik !) kom in actie en ik verwacht nu de interactie.
Een excuus , waarschuwingen intrekken en MM terug en veel beter modereren en dus ook niet de gemelde berichten direct verwijderen .
Anders zie ik echt dat het e.e.a uiteindelijk toch weer op hetzelfde uitmondt .
En in no time is er dan misschien dus weer gedonder en gemor, hoewel ik dat echt erg zou vinden .
Als iedereen nu wil meewerken om dit forum zuiver te houden en onderling niet steeds de strijd aangaan en er maar 1 doel moet zijn : de vraagsteller helpen .
groet moederslink
+9 helaas vrees ik dat dit topic niet onder mat geveegt word maar dat we er onder geveegt zijn vanaf het moment dat het aangemaakt is puur om van de random topics af te zijn en de admin het niet zo druk heeft met die delete knop
Maar vind het best, help gewoon geen mensen meer op tros radar
Maar vind het best, help gewoon geen mensen meer op tros radar
-
stofzuigertje
16.56 kleinkinderen plaatsen bericht.
18.01 volgende bericht.
Zij missen diverse berichten en ook die van mijn zelf iets later is spoorloos.
Wel iemand die niet alles leest, Mama, mijn dochter dus gaat nu corrigeren want we zijn Donald Trump niet!
Een Morgenster, kunnen ze van de stadswacht gehoord hebben en/of Moeders heeft erg veel aangepast....
Ik weet het niet, was biertje halen met volgens hun 187 km rijden!
Als je hier over oud topic Kledingbak AH begint zonder de link, hebben ze 100% gelijk in... moet ik ook vaker doen, net als alle anderen hier!
Verder is Moneyman aanvallen door te zeggen dat Deurwaarders ook wel eens een foutje maken en dit voorbeeld uitgebreid neer zetten wel goed, mits hij zich had kunnen verdedigen en reageren!
Helaas is de kater verdwenen! Witte Angora had via zijn relatie met Moneyman dit kunnen plaatsen en had hier daarom om deze reden hier niet kunnen staan.
Ze hadden dit verhaal over bekende kleine Haagse Incasso bureau die ook vaak dingen opkoopt beter in nieuwe topic als advies kunnen plaatsen.
Ik lees; Ze waarschuwde voor hoge gerechtelijke kosten en kregen die nu zelf!
Als Kleinkinderen iets wel eens vaker horen en foutloos het verhaal hier laten neer zetten, en na lezen pag. 403 teletekst slimmer zijn dan Donald Trump!
Beter informatief leren dan een domme Game spelen zeg ik dan maar!
Maar waarom kreeg ik geen bericht meer van verwijderde reactie iets later op de avond toen ik thuis kwam?
Ze hebben blijkbaar een Modder Rator!
18.01 volgende bericht.
Zij missen diverse berichten en ook die van mijn zelf iets later is spoorloos.
Wel iemand die niet alles leest, Mama, mijn dochter dus gaat nu corrigeren want we zijn Donald Trump niet!
Een Morgenster, kunnen ze van de stadswacht gehoord hebben en/of Moeders heeft erg veel aangepast....
Ik weet het niet, was biertje halen met volgens hun 187 km rijden!
Als je hier over oud topic Kledingbak AH begint zonder de link, hebben ze 100% gelijk in... moet ik ook vaker doen, net als alle anderen hier!
Verder is Moneyman aanvallen door te zeggen dat Deurwaarders ook wel eens een foutje maken en dit voorbeeld uitgebreid neer zetten wel goed, mits hij zich had kunnen verdedigen en reageren!
Helaas is de kater verdwenen! Witte Angora had via zijn relatie met Moneyman dit kunnen plaatsen en had hier daarom om deze reden hier niet kunnen staan.
Ze hadden dit verhaal over bekende kleine Haagse Incasso bureau die ook vaak dingen opkoopt beter in nieuwe topic als advies kunnen plaatsen.
Ik lees; Ze waarschuwde voor hoge gerechtelijke kosten en kregen die nu zelf!
Als Kleinkinderen iets wel eens vaker horen en foutloos het verhaal hier laten neer zetten, en na lezen pag. 403 teletekst slimmer zijn dan Donald Trump!
Beter informatief leren dan een domme Game spelen zeg ik dan maar!
Maar waarom kreeg ik geen bericht meer van verwijderde reactie iets later op de avond toen ik thuis kwam?
Ze hebben blijkbaar een Modder Rator!
Ik zal me wel niet populair maken, maar ik kan het PB wel waarderen.
Ze weerspreken een aantal hardnekkige geruchten zonder de privacy van MM of anderen te schenden.
De keuze is nu aan ons, we geloven Radar en dan hebben ze naar eer en geweten behandeld. Of..we geloven ze niet. In het laatste geval zou ik persoonlijk dus vertrekken.
Ik hoop dat dit niet vaak het geval zal zijn en dat de mensen die het helemaal zat waren terugkomen.
Over MM doe ik geen uitspraken meer, dat laat ik aan de moderators en hemzelf over.
Ze weerspreken een aantal hardnekkige geruchten zonder de privacy van MM of anderen te schenden.
De keuze is nu aan ons, we geloven Radar en dan hebben ze naar eer en geweten behandeld. Of..we geloven ze niet. In het laatste geval zou ik persoonlijk dus vertrekken.
Ik hoop dat dit niet vaak het geval zal zijn en dat de mensen die het helemaal zat waren terugkomen.
Over MM doe ik geen uitspraken meer, dat laat ik aan de moderators en hemzelf over.