Wat heb ik verloren dan?Typisch het gedrag van een verliezer die alles en iedereeen over een kam scheert.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Er was eens.....sprookje deel 2
Re: Er was eens.....sprookje deel 2
Omdat ik er nooit aan ben begonnen daarom stop ik ermee.
Dat was 8Mei. Verveel je je nog steeds? Wat heb jij toch een spannend leven.....!Geplaatst op 08 May 2004 15:53 door Roelof
--------------------------------------------------------------------------------
jij verveelt je zeker "Slim"
Ga wat nuttigs doen met je leven
Zie hier een oneliner van een verliezer! Wartaal noemen ze dit.Geplaatst op 13 Aug 2004 16:39 door madeliene
--------------------------------------------------------------------------------
Omdat ik er nooit aan ben begonnen daarom stop ik ermee.
Eerst zeggen dat ze ermee stopt en dan toch maar ffies een zinnetje neerzetten! Zucht......arm mens!
Nou, de ware aard van MLM (NWM) komt boven! Hoop dat veel mensen die informatie zoeken op dit forum terechtkomen. Zijn gelijk genezen als ze lezen welk soort publiek MLM aantrekt.
Tros, sluiten de boel.
Tros, sluiten de boel.
Nou, de ware aard van een verliezer komt boven. Heb ik ergens gezegt dat ik met mlm werk?Geplaatst op 13 Aug 2004 16:46 door Madeleine
Nou, de ware aard van MLM (NWM) komt boven! Hoop dat veel mensen die informatie zoeken op dit forum terechtkomen. Zijn gelijk genezen als ze lezen welk soort publiek MLM aantrekt.
Tros, sluiten de boel.
Nee! En info over mlm zoek je niet op dit forum. Of zoek jij ook auto's op botentekoop.nl? Soort plubliek? Miljoenen mensen werken met mlm, en jij gaat uit van een persoon die net eens met mlm werkt?
Oe, wat ga je hier toch weer heerlijk onderuit.
Ziehier de noodkreet van een verliezer.Tros, sluiten de boel.
Ik kan niet winnen,......Tros help, gooi dicht die boel!
Madeleinewijsneusjepffffdinges, ik heb meelij met je.......
Dus wat wel? Je was altijd al onduidelijk in je uitspraken, maar nu maak je het me wel erg lastig? Komt het omdat je eigenlijk ook een beetje 'NIEUW'bent?.......Dus wel!
Modereerbeleid
Het modereerbeleid is er in eerste instantie op gericht om alle berichten, onafhankelijk van de inhoud, te laten staan. Een (scherpe) discussie moedigen we alleen maar aan. Daar is een forum per slot van rekening voor bedoeld. Als blijkt dat een bezoeker zich niet aan deze regels houdt, wordt deze ten alle tijden van het forum verwijderd.
- Agressief, bedreigend, lasterlijk, vulgair, schadelijk, obsceen, racistisch, misleidend of anderszins ongepast zijn.
- Links bevatten naar websites die inhoudelijk niet stroken met de algemeen geldende fatsoensregels.
- Reclame-uitingen bevatten.
- Geplaatst zijn door een persoon die zich voordoet als iemand anders.
- Als blijkt dat een bezoeker zich niet aan deze regels houdt, wordt deze te allen tijde van het forum verwijderd.
Het modereerbeleid is er in eerste instantie op gericht om alle berichten, onafhankelijk van de inhoud, te laten staan. Een (scherpe) discussie moedigen we alleen maar aan. Daar is een forum per slot van rekening voor bedoeld. Als blijkt dat een bezoeker zich niet aan deze regels houdt, wordt deze ten alle tijden van het forum verwijderd.
- Agressief, bedreigend, lasterlijk, vulgair, schadelijk, obsceen, racistisch, misleidend of anderszins ongepast zijn.
- Links bevatten naar websites die inhoudelijk niet stroken met de algemeen geldende fatsoensregels.
- Reclame-uitingen bevatten.
- Geplaatst zijn door een persoon die zich voordoet als iemand anders.
- Als blijkt dat een bezoeker zich niet aan deze regels houdt, wordt deze te allen tijde van het forum verwijderd.
Nee, jij trekt volle zalen met dat geblaat van je.Dat was 8Mei. Verveel je je nog steeds? Wat heb jij toch een spannend leven.....!
Vertel eens: hoe ziet mijn leven eruit?
Ik trek volle zalen zei Paul van Vliet omdat ik artiest ben.
Het zal iedereen wel duidelijk zijn wie hier de "loser" is inmiddels... Behoorlijk triest, het gedrag van deze gast. En hij is volgens mij ook de enige die door heeft dat Madeleine niet hetzelfde is als Madeliene. Zoek de verschillen, das misschien meer een puzzeltje van jouw niveau.
MLM is gewoon een leuke business je komt met iedereen in contact zelf heb ik vele contacten in bejaardenhuizen met Herbalife ik geef die mensen wat monsters en dan gaan ze bestellen als gekken smeer ik ze ook nog wat autoverzekeringen, de meeste hebben geen auto en strijk de provisie op.
En daarna strijk ik de viool zet mijn hoed op de grond en kassa.
En daarna strijk ik de viool zet mijn hoed op de grond en kassa.
Slecht! Erg slecht, helemaal in de toekomst.Vertel eens: hoe ziet mijn leven eruit?
Ooohhh vertel eens! Ik ben benieuwd.Geplaatst op 13 Aug 2004 19:32 door Student 27
Slecht! Erg slecht, helemaal in de toekomst.
MLM-er,
Wat een leuk sprookje!
Maar er zijn er die NIET doof zijn en zich toch niets aantrekken van de commentaren. Erg leuk.
Vr. gr. Jan v. Eechoud.
(en omdat ik geen bericht krijg van dit forum dat er een reactie geweest is, zal ik best wel eens wat missen)
Wat een leuk sprookje!
Maar er zijn er die NIET doof zijn en zich toch niets aantrekken van de commentaren. Erg leuk.
Vr. gr. Jan v. Eechoud.
(en omdat ik geen bericht krijg van dit forum dat er een reactie geweest is, zal ik best wel eens wat missen)
Als de MLM inkomsten tegenvallen zal je wel moeten bedelen op het Centraal Station ja.En daarna strijk ik de viool zet mijn hoed op de grond en kassa.
Over "domme" opmerkingen gesproken!
Vr. gr. Keesjan.
Jan van Eechoud
Vr. gr. Keesjan.
Jan van Eechoud