LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mediamarkt levert Apple Imac voor 2 euro 19

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Mediamarkt levert Apple Imac voor 2 euro 19

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

witte angora schreef:
08 jul 2020 16:06
Sja, ik had hem dus teruggestuurd op kosten van MM. Willen ze dat niet, dan mag de rechter zich er over uitspreken. Vind ik prima.
Mijn Kleindochter trok de doos ruig open en zag een nieuwe......
en ze gaat voor andermans fouten niet betalen en 2e kansje..... ze heeft hem al laten vallen, kras buitenkant....
3e kansloze dus extra voordelig.... maar op haar kosten inleveren......

Ze was in een winkel en die weigerde die kapot gescheurde doos, onverkoopbaar....!

Moneyman
Berichten: 30437
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Mediamarkt levert Apple Imac voor 2 euro 19

Ongelezen bericht door Moneyman »

fonsflons schreef:
15 jul 2020 13:54
Ik heb het sterke vermoeden dat als de ontvangers van de iMacs van 2,19 KKT inschakelen als woordvoerder de MM al heel snel zal zeggen...'in godsnaam hou die dingen maar, en stop met dit gezever.'
Inderdaad. Net zoals ik zelf zou zeggen, overigens.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Mediamarkt levert Apple Imac voor 2 euro 19

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

1 Ontvangster die ook nog minderjarig is heeft KKT inderdaad om advies gevraagd!

De rest geen idee, en ik heb geadviseerd, ga langs winkel op de fiets, maar die weigerde en haar 2ling broer heeft daar filmpje van.
Ze wacht nu op een Deurwaarder en uitnodiging voor een rechtszaak.

Ze kocht niet bewust een €2,19 maar heeft bewijs van zoekmachine die het als Furby voor €219,- aanbood....

En dat ze maar €2,19 zonder €2,99 bezorgkosten rekenen is ook hun fout!
Dan had ze vreemd bedrag gezien en mijn wel gebeld.

Onder €20,- is bezorgkosten!

Geld vragen voor retour door hun fout..... en nog weigeren als winkel wegens die doos....
Ja, deze is nu gebruikte en op diverse krasjes na wegens haar lange nagels en de val op vloer.....

MM die met een MM Apple als 3e kansje gaat lopen, ik heb er geen bezwaar tegen!
Zij moet levenservaring op doen en als ik hier lezen hoe op papier volwassenen soms doen?

Bij minderjarige die Furby denken te kopen.... wacht rustig af op wat M. M. verder gaat doen.

Ik brand mijn vingers hier niet aan, .... Ik ben toch niet Gek!

Lady1234
Berichten: 27337
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Mediamarkt levert Apple Imac voor 2 euro 19

Ongelezen bericht door Lady1234 »

KKT is zijn schade al flink aan het inlopen.

Moneyman
Berichten: 30437
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Mediamarkt levert Apple Imac voor 2 euro 19

Ongelezen bericht door Moneyman »

Lady1234 schreef:
15 jul 2020 15:01
KKT is zijn schade al flink aan het inlopen.
En het topic weer aan het verpesten met onzin. Kap eens, kromkommer.

witte angora
Berichten: 31188
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Mediamarkt levert Apple Imac voor 2 euro 19

Ongelezen bericht door witte angora »

MM verkoopt ook pureermachines, wisten jullie dat? Perfect voor komkommers... ;)

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Mediamarkt levert Apple Imac voor 2 euro 19

Ongelezen bericht door hebra98 »

Maar dan is het al snel kwamkwammer.

sake1987

Re: Mediamarkt levert Apple Imac voor 2 euro 19

Ongelezen bericht door sake1987 »

Hij is weer terug van vakantie 🥒🥒

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Mediamarkt levert Apple Imac voor 2 euro 19

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Wist niet dat onze Gerechtsdeurwaarder ook Pureer machines verkocht, blijkbaar toch iets gemist!

Ik geloofde het ook eerst niet, maar na bewijs van een echte rotte Apple en alles gezien te hebben......
We wachten op de Deurwaarder nadat de Winkel gratis inleveren weigerde en dat is het enige bewijs dat we nu hebben!

Weet iemand hoeveel ze in dat half uurtje geleverd hebben naast de 3 uit de krant?

JozJan
Berichten: 1027
Lid geworden op: 04 mar 2011 10:08

Re: Mediamarkt levert Apple Imac voor 2 euro 19

Ongelezen bericht door JozJan »

Lucht het een beetje op, KKT, dat je je verhalen hier weer kwijt kunt na je 'vakantie'? :-):-):-)

Nijogeth
Berichten: 10189
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Mediamarkt levert Apple Imac voor 2 euro 19

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ik denk dat ie in die tijd alles heeft opgeschreven, gezien het aantal posts, en deze nu allemaal neerplempt.

alfatrion
Berichten: 21957
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Mediamarkt levert Apple Imac voor 2 euro 19

Ongelezen bericht door alfatrion »

Ik heb KKT een aantal keer erg behulpzaam zien zijn. Die versie vind ik erg leuk.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Mediamarkt levert Apple Imac voor 2 euro 19

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

sake1987 schreef:
08 jul 2020 16:02
En dan zijn al die I mac's uit verpakking gehaald, geïnstalleerd en gebruikt, dus dat worden tweede kansjes ook een kosten post voor Media Markt.
1 Ik dacht aan de €1000,- versie, Refurbished en adviseerde, koop maar.... :mrgreen:

2 Waarom kreeg Madam geen Porto kosten te zien, elk artikel onder de €20,- is €2,99 of meer extra bezorgkosten.

3 Niemand hier heeft er 1 gekocht, zelfs ik niet....slechts familie van zeggen ze...

4 Gebruikt, ja de gescheurde doos en de lang nagels en nog laten vallen ook....

5 Op Camping laten bezorger t.a.v. huisje nr XX en met sleutel nummer + bankpas als legitimatie....
Hoe vind je die koopster?

6 Bank rekening? Voor je naast Mail adres de rest ook hebt, denk dat Media Markt er wel een aantal als spoorloos zal opgeven.

7 Gebruik ook een zoekmachine voor 2e Kans, Demo, Refurbished of Opruiming aanbiedingen!
Die zoekmachine vind al dit soort fouten ook gelijk, daar kan ik ook niet tegenop.

8 Nu pas, ja, SK gaf mijn 2 weken Radar Vakantie en daarom nu de bulk voor zover er nog iets nuttigs binnen kwam..

9 Laptops Blokkeren door Apple? Er staat al Ubuntu 20-04 naast dus bleef gewoon werken... dan verwijderen we de rest gewoon even! Of halen we ergens een Download op 't Zwarte Web?

witte angora
Berichten: 31188
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Mediamarkt levert Apple Imac voor 2 euro 19

Ongelezen bericht door witte angora »

Ben ik de eerste die op een onverklaarbare manier acute hoofdpijn heeft, of zijn er meerdere?

Dorfje
Berichten: 90
Lid geworden op: 08 mei 2017 00:21

Re: Mediamarkt levert Apple Imac voor 2 euro 19

Ongelezen bericht door Dorfje »

Is niet onverklaarbaar.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Mediamarkt levert Apple Imac voor 2 euro 19

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

witte angora schreef:
15 jul 2020 18:41
Ben ik de eerste die op een onverklaarbare manier acute hoofdpijn heeft, of zijn er meerdere?
Paracetamol van Chinese Grondstoffen geslikt?

Lady1234
Berichten: 27337
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Mediamarkt levert Apple Imac voor 2 euro 19

Ongelezen bericht door Lady1234 »

witte angora schreef:
15 jul 2020 18:41
Ben ik de eerste die op een onverklaarbare manier acute hoofdpijn heeft, of zijn er meerdere?
Compleet verklaarbaar.

Moneyman
Berichten: 30437
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Mediamarkt levert Apple Imac voor 2 euro 19

Ongelezen bericht door Moneyman »

En inmiddels is er alweer ruim een pagina met alleen maar onzinnige berichten dankzij de terugkomst van de Kromkommer-fantasieën... :roll:

Radar
Site Admin
Berichten: 5513
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Mediamarkt levert Apple Imac voor 2 euro 19

Ongelezen bericht door Radar »

Komkommertijd schreef:
15 jul 2020 14:56
1 Ontvangster die ook nog minderjarig is heeft KKT inderdaad om advies gevraagd!

De rest geen idee, en ik heb geadviseerd, ga langs winkel op de fiets, maar die weigerde en haar 2ling broer heeft daar filmpje van.
Ze wacht nu op een Deurwaarder en uitnodiging voor een rechtszaak.

Ze kocht niet bewust een €2,19 maar heeft bewijs van zoekmachine die het als Furby voor €219,- aanbood....

En dat ze maar €2,19 zonder €2,99 bezorgkosten rekenen is ook hun fout!
Dan had ze vreemd bedrag gezien en mijn wel gebeld.

Onder €20,- is bezorgkosten!

Geld vragen voor retour door hun fout..... en nog weigeren als winkel wegens die doos....
Ja, deze is nu gebruikte en op diverse krasjes na wegens haar lange nagels en de val op vloer.....

MM die met een MM Apple als 3e kansje gaat lopen, ik heb er geen bezwaar tegen!
Zij moet levenservaring op doen en als ik hier lezen hoe op papier volwassenen soms doen?

Bij minderjarige die Furby denken te kopen.... wacht rustig af op wat M. M. verder gaat doen.

Ik brand mijn vingers hier niet aan, .... Ik ben toch niet Gek!
Euhm, wat is nou precies het punt van deze reactie? Ik heb het drie keer gelezen, maar op het gebied van samenhang, logica en consistentie valt er nog een hoop te winnen.

Dit soort 'stream-of-consciousness'-achtige geneuzel leidt in verschillende topics bovendien alweer tot irritatie, en ik moet eerlijk gezegd bekennen dat ik dat volkomen begrijp. Bij dezen dan ook een allerlaatste verzoek om dit soort onbegrijpelijke wartaal tot een absoluut minimum te beperken, anders gaan we echt even kijken of het banknopje ook functioneert als de ingestelde duur van de ban langer is dan twee weken. Aan dit soort berichten heeft namelijk niemand iets.

Hartelijke groet, Radar^SK

Lowieze
Berichten: 6719
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Mediamarkt levert Apple Imac voor 2 euro 19

Ongelezen bericht door Lowieze »

Hear hear 👍

Gesloten