Verklaar dan eens het volgende: volgens jou was er een afvalpercentage bij HL (dus mensen die de producten niet meer willen) van 2%.
Nee, ik heb gezegd een 'afvalpercentage' in mijn eigen downline van 2%.
Dus zijn deze klanten niet tevreden anders stoppen ze niet.
Maar nee, er zijn geen ontevrden afvallers volgens jou.
De reden dat mensen stoppen is natuurlijk persoonlijk en voor iedereen anders. (Als ik bijv. een bepaald soort brood lekker vind, wil niet zeggen dat ik het de rest van mijn leven ga eten, én koop ik het een tijdje niet, wil niet zeggen dat ik ontevreden ben)
Verklaar dan eens waarom er zo weinig mensen slechts klant zijn bij HL?
Jullie zitten toch in 59 landen?
Er zijn toch 173.000 supervisors, die pas supervisor mogen worden als ze een fors aantal ditributeurs hebben geworven?
Nogmaals: van de 'actieve' distributeurs hebben ieder een gemiddeld aantal klanten. Laten we zeggen dat je downline van 15 distr. ieder 20 klanten heeft, zelf heb je ook rond de 20 klanten. Dat is een totaal van 320 klanten in je eigen organisatie. Ieder onafhankelijk distr. in je downline heeft wederom een eigen downline en zo gaat het maar door. Klinkt ingewikkeld misschien maar het is vrij simpel...gewoon dupliceren!
Nee, je mag supervisor worden wanneer jij dat zelf wilt. 'supervisor' is gewoon een term die we gebruiken voor iemand die op de hoogste winstmarge zit, namelijk 50%. Als je bij HL komt en je laat je inschrijven als distr. heb je meteen een winstmarge van 25%...
Dat je distributeurs zelf hebt geworven is niet bepalend voor de supervisor status.