LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Fisher Kings
Re: Fisher Kings
Nog even voor studentje dan: over die lotto-miljonairs je bent geen na-aper als je alleen maar een lot koopt als je echt naaapt dan koop je het winnende lot.
-
Hoe vaak wil je dit bewijs zien?Ik kan precies hetzelfde hoor: bewijs maar dat het niet werkt en nu moet je niet met die paar mensen komen die het niet gelukt is, echte bewijzen.
Hoe vaak moet ik de totale omzet pakken, deze delen door het aantasl distributeurs/deelnemers/downliners of hoe die mensen ook heten die mee doen met dit prutsmethodiekje en er heilig in geloven?
Als je van die gemiddelde omzet die je dan krijgt de omzet aftrekt die enkele toppers halen, dan blijft er voor de rest nog minder over.
Die verdienen dus (bijna) niets.
Dit is al gedaan voor Herbalife en enkele anderen.
Kom maar met de cijfers van Kleeneze. Omzet is bekend, nu nog het aantal deelnemers. Dan reken ik je het zo voor.
Heel simpel, optellen, aftrekken, vermenigvuldigen en delen. Op de basischool geleerd.
Kom maar met je cijfers, ik zal ze even voor je uitrekenen.
Zie je nou zelf niet eens hoe simpel je eigenlijk bent.
Dus de omzet deel je door het totaal aantal distributeurs?
Dus met andere worden, elke distributeur doet precies hetzelfde, verdient dus hetzelfde en krijgt dezelfde bonus?
Bij Kleeneze krijg je betaald naar inzet aangezien niet elke ingeschreven distributeur ook nog eens actief is ( en met actief bedoel ik dat ze elke week bestellingen plaatsen bij het hoofdkantoor) en niet eens in de zoveel tijd, kun je die simpele berekening van jou niet echt serieus nemen.
Ik zei al geef een e-mailadres en je mag van mij elke maand precies zien hoeveel ik verdien.
Dus de omzet deel je door het totaal aantal distributeurs?
Dus met andere worden, elke distributeur doet precies hetzelfde, verdient dus hetzelfde en krijgt dezelfde bonus?
Bij Kleeneze krijg je betaald naar inzet aangezien niet elke ingeschreven distributeur ook nog eens actief is ( en met actief bedoel ik dat ze elke week bestellingen plaatsen bij het hoofdkantoor) en niet eens in de zoveel tijd, kun je die simpele berekening van jou niet echt serieus nemen.
Ik zei al geef een e-mailadres en je mag van mij elke maand precies zien hoeveel ik verdien.
-
En jij noemt mij simpel?Dus de omzet deel je door het totaal aantal distributeurs?
Voor de intellectueel deficienten zal ik het nogmaals uitleggen met een voorbeeld.
Omzet is 100.000; aantal distributeurs is 10.000, dat betekent dat de distributeurs gemiddeld 10 omzetten.
Als er 1 distributeur nu 1000 omzet dan blijft er voor de overige 9.999 distributeurs nog 99.000 over. Gemiddeld verdienen ze dan 9,90.
Stel dat er een top distributeur is die 10.000 omzet, voor de overige 9.999 blijft er dan 90.000 over, en gemiddeld verdienen ze dan 9,00
Zijn er echter al 5 top distributeurs met een omzet van 10.000 dan verdienen de overige 9.995 nog slechts 0,50.
Wat hieruit volgt is dat als een klein deel zeer veel verdient er voor de rest veel minder overblijft.
Omdat ik, student26 en talloze anderen hebben laten zien dat voor verscheidene mlm systemen de omzet beperkt is vergeleken met het aantal distributeurs en er een paar topverdieners tussen zitten de grote massa dus veel minder verdient.
Conclusie: de massa heeft het niet zo goed als jij beweert.
Maar geef nu eens antwoord op mijn vraag: hoeveel distributeurs heeft Kleeneze? Dan maak ik deze berekening ook voor Kleeneze.
Dus hoeveel je omzet is niet van belang?Bij Kleeneze krijg je betaald naar inzet
Ik hoef jouw bankafschriften niet te zien. Zoals student26 al zei, jij verdient misschien leuk, maar het gaat niet om de uitzondering, het gaat om al die duizenden die ook meedoen.
Ik heb even vrij van de "baas" vandaar ik even tijd heb om een simpele berekening te maken.
Aan deze berekening liggen gegevens ten grondslag die een ieder op de site van http://www.fisherkings.biz en http://www.mibinternational.net/894062/indexdutch.php kan natrekken !!
Van de site van Fisher Kings komen de volgende gegevens:
- Door aanmelding bij FK én HUN systeem te volgen,kan je verwachten €7000 per maand (of meer) te verdienen.
- Biedt ongekende mogelijkheden om rijk te worden.
- Omzet Kleeneze UK + Ierland €150 miljoen per jaar
- Aantal distributeurs in UK en Ierland is 14.000
- Heren Webb en Scott verdienen elk €375.000 per jaar.
- Verdiensten:Max. 24% v.d. omzet + 24% bonus.
Indien deze cijfers onjuist zijn, u gelieve zich dan te vervoegen bij de webmasters van die sites !!
Vraag: Is de kans om VEEL geld te verdienen met Kleeneze werkelijk zo groot als FK, met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid, suggereert ?
Tijd dus om even Oudhollands te gaan rekenen.
Omzet van €150 miljoen : 14.000 distributeurs = GEMIDDELD €10.700 per distributeur.
Let wel: OMZET, dus GEEN verdienste !!
Mee eens ?? Niet zo moeilijk toch ??
Eigenlijk zouden we nu dus al klaar zijn, maar mijn pauze is nog niet om dus spitten we nog even verder.
De heren Webb en Scott VERDIENEN elk €375.000 per jaar; samen dus €750.000. Dit bestaat uit commissie over omzet + bonus.
Hoeveel omzet is hier voor nodig ??
De verdiensten bestaan uit max. 24% winst uit omzet + 24% bonus.
De verhouding winst uit omzet / bonus is dus 50 / 50. Oke ??
SAMEN verdienen de heren dan €375.000 aan winst uit omzet.
De OMZET van beide heren samen bedraagt dan (375.000: 24)x100 = €1.562.500. Mee eens ??
De GEMIDDELDE OMZET per distributer bedroeg echter slechts €10.700 !!
Wat betekent dit nu ??
Heel simpel:
Tegenover deze 2 aimabele heren staan (1.562.500 : 10.700)-2 = 144 distributeurs met NUL omzet en dus met NUL verdiensten.
Reken maar na: (144+2)x10.700 = 1.562.200 (op 300 afronding kijken we even niet in de wereld van MLM-miljoenen; peanut).
Het antwoord op de vraag of de kans om veel geld met Kleeneze ..... etc. is dus: LARIEKOEK !!!
Vervolgens kijken we op http://www.mibinternational.net/894062/indexdutch.php :
Chris en Wendy verdienen: 421.890
Julie en Peter verdienen: 111.720
Caroline en Graig verdienen: 41.160 (de stakkers).
Roy en Margaret verdienen: 252.840
Totaal verdienen deze 4 gelukkige Kleeneze-koppels €827.610 per jaar.
Als je nu op precies dezelfde manier rekent als bij de heren Webb en Scott, dan kom je tot de volgende slotsom:Tegenover deze 4 koppels staan 157 distributeurs met NUL omzet en dus met NUL verdiensten.
M.a.w: Deze 6 Grootverdieners zorgen dus voor 301 NULverdieners !!
Reken nu zelf maar uit hoe groot JOUW kans is dat je met Kleeneze ook maar €100 verdient, laat staan €7000/maand= €84.000 per jaar !!
Hierbij moet je nog bedenken dat de bereidheid in Nederland om via MLM te kopen een stuk lager ligt dan in UK. De gemiddelde omzet zal dus ook eerder lager dan hoger liggen.
Realiseer je verder dat je, volgens het systeem van FK, 2 x keer per week 200 catalogi moet rond brengen EN weer halen.
Na 4 weken zijn die dingen dan OF verdwenen OF met goed fatsoen niet meer leesbaar. Ze hebben immers bij 8 huishoudens gelegen.
Dit betekent dat je JAARLIJKS MINIMAAL 200 x 13 catalogi à €0,50 = €1.300 moet afnemen. Doe je dit niet dan volg je het systeem van FK niet en dan misluk je en dat is dan je "eigen" schuld.
Een ieder trekke hier zijn/haar eigen conclusie uit.
Fijn weekend !
Succes all and have fun !!
V_I.
Aan deze berekening liggen gegevens ten grondslag die een ieder op de site van http://www.fisherkings.biz en http://www.mibinternational.net/894062/indexdutch.php kan natrekken !!
Van de site van Fisher Kings komen de volgende gegevens:
- Door aanmelding bij FK én HUN systeem te volgen,kan je verwachten €7000 per maand (of meer) te verdienen.
- Biedt ongekende mogelijkheden om rijk te worden.
- Omzet Kleeneze UK + Ierland €150 miljoen per jaar
- Aantal distributeurs in UK en Ierland is 14.000
- Heren Webb en Scott verdienen elk €375.000 per jaar.
- Verdiensten:Max. 24% v.d. omzet + 24% bonus.
Indien deze cijfers onjuist zijn, u gelieve zich dan te vervoegen bij de webmasters van die sites !!
Vraag: Is de kans om VEEL geld te verdienen met Kleeneze werkelijk zo groot als FK, met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid, suggereert ?
Tijd dus om even Oudhollands te gaan rekenen.
Omzet van €150 miljoen : 14.000 distributeurs = GEMIDDELD €10.700 per distributeur.
Let wel: OMZET, dus GEEN verdienste !!
Mee eens ?? Niet zo moeilijk toch ??
Eigenlijk zouden we nu dus al klaar zijn, maar mijn pauze is nog niet om dus spitten we nog even verder.
De heren Webb en Scott VERDIENEN elk €375.000 per jaar; samen dus €750.000. Dit bestaat uit commissie over omzet + bonus.
Hoeveel omzet is hier voor nodig ??
De verdiensten bestaan uit max. 24% winst uit omzet + 24% bonus.
De verhouding winst uit omzet / bonus is dus 50 / 50. Oke ??
SAMEN verdienen de heren dan €375.000 aan winst uit omzet.
De OMZET van beide heren samen bedraagt dan (375.000: 24)x100 = €1.562.500. Mee eens ??
De GEMIDDELDE OMZET per distributer bedroeg echter slechts €10.700 !!
Wat betekent dit nu ??
Heel simpel:
Tegenover deze 2 aimabele heren staan (1.562.500 : 10.700)-2 = 144 distributeurs met NUL omzet en dus met NUL verdiensten.
Reken maar na: (144+2)x10.700 = 1.562.200 (op 300 afronding kijken we even niet in de wereld van MLM-miljoenen; peanut).
Het antwoord op de vraag of de kans om veel geld met Kleeneze ..... etc. is dus: LARIEKOEK !!!
Vervolgens kijken we op http://www.mibinternational.net/894062/indexdutch.php :
Chris en Wendy verdienen: 421.890
Julie en Peter verdienen: 111.720
Caroline en Graig verdienen: 41.160 (de stakkers).
Roy en Margaret verdienen: 252.840
Totaal verdienen deze 4 gelukkige Kleeneze-koppels €827.610 per jaar.
Als je nu op precies dezelfde manier rekent als bij de heren Webb en Scott, dan kom je tot de volgende slotsom:Tegenover deze 4 koppels staan 157 distributeurs met NUL omzet en dus met NUL verdiensten.
M.a.w: Deze 6 Grootverdieners zorgen dus voor 301 NULverdieners !!
Reken nu zelf maar uit hoe groot JOUW kans is dat je met Kleeneze ook maar €100 verdient, laat staan €7000/maand= €84.000 per jaar !!
Hierbij moet je nog bedenken dat de bereidheid in Nederland om via MLM te kopen een stuk lager ligt dan in UK. De gemiddelde omzet zal dus ook eerder lager dan hoger liggen.
Realiseer je verder dat je, volgens het systeem van FK, 2 x keer per week 200 catalogi moet rond brengen EN weer halen.
Na 4 weken zijn die dingen dan OF verdwenen OF met goed fatsoen niet meer leesbaar. Ze hebben immers bij 8 huishoudens gelegen.
Dit betekent dat je JAARLIJKS MINIMAAL 200 x 13 catalogi à €0,50 = €1.300 moet afnemen. Doe je dit niet dan volg je het systeem van FK niet en dan misluk je en dat is dan je "eigen" schuld.
Een ieder trekke hier zijn/haar eigen conclusie uit.
Fijn weekend !
Succes all and have fun !!
V_I.
En die nulverdieners, hoeveel uur werken die voor Kleeneze ???
Juist ook nul !!!!
Want niet werken is ook niet betaald krijgen, zoals het ook hoort.
Juist ook nul !!!!
Want niet werken is ook niet betaald krijgen, zoals het ook hoort.
gast400 snapt het niet.
Voor je ook maar 1 eurocent verdiend hebt met zoiets als kleeneze, heb je er al zeer veel uren in moeten steken, waar je nooit iets van terugziet. De enige die daar garen bij spint, is de bedenker van deze geld uit de zak klopperij. Een ander woord heb ik niet voor mlm.
En die luchtspiegelingen zoals een grote auto, verre vakanties of een groter huis: als een mlm-er dat het grootste levens-ideaal vindt, dan is het maar een zielig persoontje.
Ga jij maar lekker naar je baas, daar hebben ze het over. Nou, wat is er mis met het werken voor een baas? Ik hoef niet zo nodig de klatergouden idealen na te streven die een mlm-er mij voorspiegelt.
Voor je ook maar 1 eurocent verdiend hebt met zoiets als kleeneze, heb je er al zeer veel uren in moeten steken, waar je nooit iets van terugziet. De enige die daar garen bij spint, is de bedenker van deze geld uit de zak klopperij. Een ander woord heb ik niet voor mlm.
En die luchtspiegelingen zoals een grote auto, verre vakanties of een groter huis: als een mlm-er dat het grootste levens-ideaal vindt, dan is het maar een zielig persoontje.
Ga jij maar lekker naar je baas, daar hebben ze het over. Nou, wat is er mis met het werken voor een baas? Ik hoef niet zo nodig de klatergouden idealen na te streven die een mlm-er mij voorspiegelt.
Die zogenaamde cijfers zijn allang verouderd, in de kansbrochure die iedereen van me kan krijgen staan deze cijfers ook alleen jammer dat deze verhalen (wat na te trekken is) al 5 jaar oud zijn.
Dat de webmasters van F.K hun site niet bijhouden ligt niet aan Kleeneze maar aan de webmasters.
Ik heb hier ook de nieuwe brochures liggen met de inkomsten van het afgelopen jaar.
Gavin Scott: 600.000 euro
Bob Webb : 900.000 euro
Allan Moffat: 252.000 euro
Zoals al eerder gezegd ik kan en wil je graag de bewijzen even opsturen ,hoor maak even een nieuw e-mailadres aan en je krijgt het van me.
P.s: Ook al gezegd, je kan de berekening niet doen zoals jij het zegt, je kan niet weten welke distributeurs wat doen.
Ook het aantal distributeurs klopt niet, al verouderd.
Op dit mment zijn er 24.000 in Engeland en Ierland en rond de 1500 in Nederland.
Precieze cijfers zijn er niet omdat er nou eenmaal elke dag mensen bijkomen en weer afvallen.
Ook bestaan de verdienste niet alleen uit de 24% omzet en 24% bonus, je hebt ook de executive bonussen over je gouden distributeurs.
Over de verdienste van elke 2 gouden distributeurs krijg je max. 7% .
Aangezien Gavin alleen al 4000 man in zijn downline heeft met een zeer groot aantal gouden distributeurs loopt dit aardig op.
De KANS om veel geld te verdienen is er wel degelijk, zoals al eerder gezegd dupliceerbaar systeem en dus te gebruiken door iedereen.
Plus in de komende 5 jaar 750 miljoen potentiele distributeurs schrijf 1 tiende procent in en verdien aan iedereen 1 euro per maand ( van mijn part 1 honderdste procent)en je hoeft ze niet zelf in te schrijven, dat kunnen je downlines doen, dan verdienen zij eraan en jijzelf ook, zo help je elkaar om een zeer leuk inkomen te verdienen.
En nog even over jou mooie voorbeelden: Bij de meeting word het volgende gezegd .
1 op de 10 mensen die je inschrijft daar heb je wat aan, je hebt altijd wel iemand die het beter kan en het systeem dus niet volgt, waardoor hij op een gegeven moment de mist ingaat en stopt.
4 mensen beginnen niet eens, ze laten de boeken in de doos en verwachten dat ze vanzelf gaan lopen.
4 mensen beginnen maar geven snel op omdat ze dachten even snel rijk te worden.
En 1 persoon is wel serieus en gaat er vol voor.
Dit houd dus in dat je 50 man inschrijft om er ongeveer 5 over te houden die ook echt iets gaan doen met dit systeem, en die dus ook.
Er zijn ook distributeurs die vrede hebben met alleen hun winst en niet netwerken.Niet iedereen heeft behoeft aan een groot inkomen er zijn erbij die een paar honderd euro per maand genoeg vinden.
Dus op geen enkele manier slaat jou berekening ergens op want je kan niet bepalen wie wat doet en wie wat verdient.
Over die opmerking dat de omzet niet van belang is: als je gewoon elke dag je boekjes wegbrengt( 50 stuks) dan komt die omzet vanzelf.
De produkten worden namelijk echt wel besteld. Ik ben absoluuut geen uitzondering maar ik breng wel trouw elke dag de boeken weg en haal ze weer op en het gebeurt maar zeer zelden dat er geen bestellingen tussen zitten. Ook is het nog eens zo dat je een klantenkring opbouwt die regelmatiger betsellen alleen maar omdat ze het een leuk systeem vinden en anders de produkten zelf moeten gaan halen.
En je moet eens weten hoeveel mensen er gewoon koopziek zijn.
Dat de webmasters van F.K hun site niet bijhouden ligt niet aan Kleeneze maar aan de webmasters.
Ik heb hier ook de nieuwe brochures liggen met de inkomsten van het afgelopen jaar.
Gavin Scott: 600.000 euro
Bob Webb : 900.000 euro
Allan Moffat: 252.000 euro
Zoals al eerder gezegd ik kan en wil je graag de bewijzen even opsturen ,hoor maak even een nieuw e-mailadres aan en je krijgt het van me.
P.s: Ook al gezegd, je kan de berekening niet doen zoals jij het zegt, je kan niet weten welke distributeurs wat doen.
Ook het aantal distributeurs klopt niet, al verouderd.
Op dit mment zijn er 24.000 in Engeland en Ierland en rond de 1500 in Nederland.
Precieze cijfers zijn er niet omdat er nou eenmaal elke dag mensen bijkomen en weer afvallen.
Ook bestaan de verdienste niet alleen uit de 24% omzet en 24% bonus, je hebt ook de executive bonussen over je gouden distributeurs.
Over de verdienste van elke 2 gouden distributeurs krijg je max. 7% .
Aangezien Gavin alleen al 4000 man in zijn downline heeft met een zeer groot aantal gouden distributeurs loopt dit aardig op.
De KANS om veel geld te verdienen is er wel degelijk, zoals al eerder gezegd dupliceerbaar systeem en dus te gebruiken door iedereen.
Plus in de komende 5 jaar 750 miljoen potentiele distributeurs schrijf 1 tiende procent in en verdien aan iedereen 1 euro per maand ( van mijn part 1 honderdste procent)en je hoeft ze niet zelf in te schrijven, dat kunnen je downlines doen, dan verdienen zij eraan en jijzelf ook, zo help je elkaar om een zeer leuk inkomen te verdienen.
En nog even over jou mooie voorbeelden: Bij de meeting word het volgende gezegd .
1 op de 10 mensen die je inschrijft daar heb je wat aan, je hebt altijd wel iemand die het beter kan en het systeem dus niet volgt, waardoor hij op een gegeven moment de mist ingaat en stopt.
4 mensen beginnen niet eens, ze laten de boeken in de doos en verwachten dat ze vanzelf gaan lopen.
4 mensen beginnen maar geven snel op omdat ze dachten even snel rijk te worden.
En 1 persoon is wel serieus en gaat er vol voor.
Dit houd dus in dat je 50 man inschrijft om er ongeveer 5 over te houden die ook echt iets gaan doen met dit systeem, en die dus ook.
Er zijn ook distributeurs die vrede hebben met alleen hun winst en niet netwerken.Niet iedereen heeft behoeft aan een groot inkomen er zijn erbij die een paar honderd euro per maand genoeg vinden.
Dus op geen enkele manier slaat jou berekening ergens op want je kan niet bepalen wie wat doet en wie wat verdient.
Over die opmerking dat de omzet niet van belang is: als je gewoon elke dag je boekjes wegbrengt( 50 stuks) dan komt die omzet vanzelf.
De produkten worden namelijk echt wel besteld. Ik ben absoluuut geen uitzondering maar ik breng wel trouw elke dag de boeken weg en haal ze weer op en het gebeurt maar zeer zelden dat er geen bestellingen tussen zitten. Ook is het nog eens zo dat je een klantenkring opbouwt die regelmatiger betsellen alleen maar omdat ze het een leuk systeem vinden en anders de produkten zelf moeten gaan halen.
En je moet eens weten hoeveel mensen er gewoon koopziek zijn.
Vrijheid misschien ... Kunnen doen en laten wat jezelf wilt, andere mensen helpen die het minder hebben op deze prachtige globe. Jij werkt tenslotte 40 jaar voor je rekeningen en je hypotheek
Dan nog iets sluwe vogels, de omzet van Kleeneze daar is de 24% winst van de distributeurs al af. Wij betalen alleen maar de inkoopsprijzen aan Kleeneze. De winst van de distributeurs is dus geen omzet voor Kleeneze!
Ook zijn de catalogi aftrekbaar, het zijn tenslotte kostenposten.
Ook zijn de catalogi aftrekbaar, het zijn tenslotte kostenposten.
aftrekbaar van wat?
Dit systeem wordt niet eens erkend door de belastingdienst.
Dit systeem wordt niet eens erkend door de belastingdienst.
Wat wordt volgens jouw niet erkend door de belastingdienst ? Fisher of MLM ?
Weer een onzin argument van een tegenstander die niet weet waar hij/zij over praat. Je dient je BTW of Sofi-nummer op te geven als je start met een goed MLM bedrijf. Belasting betalen doen we allemaal dus ook de MLM-ers! MLM is dan ook volledig ingeburgerd in de Nederlandse belastingwet en regelgeving.beide
1-0 voor mij
Hey gast, het was al iets meer dan 1-0 hoor voor de mlm-ers.
Maar veel zin heeft het toch niet, eerst zeggen de anti`s dat MLM in zijn geheel niet werkt, dan zijn we na-apers, dan zijn er geen miljonairs en dan weer een paar, dan dit weer dan dat.
Ik denk dat het beste is wat we kunnen doen , vooral doorzetten en als wij ook de rijkdom hebben bereikt met zijn allen met ons smoelwerk op internet gaan staan. We zullen zien wie hier het laatst lacht.
Ik geef niet op en adviseer elke MLM-er omdat vooral ook niet te doen.
Met welk systeem je ook bezig bent, zolang je er zelf in gelooft zal het werken ook.En als je er niet in gelooft, gewoon ver uit de buurt blijven van MLM, er zijn nog meer dan zat kandidaten.
Maar veel zin heeft het toch niet, eerst zeggen de anti`s dat MLM in zijn geheel niet werkt, dan zijn we na-apers, dan zijn er geen miljonairs en dan weer een paar, dan dit weer dan dat.
Ik denk dat het beste is wat we kunnen doen , vooral doorzetten en als wij ook de rijkdom hebben bereikt met zijn allen met ons smoelwerk op internet gaan staan. We zullen zien wie hier het laatst lacht.
Ik geef niet op en adviseer elke MLM-er omdat vooral ook niet te doen.
Met welk systeem je ook bezig bent, zolang je er zelf in gelooft zal het werken ook.En als je er niet in gelooft, gewoon ver uit de buurt blijven van MLM, er zijn nog meer dan zat kandidaten.
En die gast die om 15.01 heeft gereageerd moet niet praten over iets waar hij blijkbaar nog niets vanaf weet.
Als je een beetje had gelezen hoe Kleeneze werkt had je gezien dat je vanaf de eerste verkopen je gelijk je 24% in je zak houd. Dus hoe je erbij komt dat je eerst uren voor niks werkt, kweet het niet, maar eerst je ergens in verdiepen vooor je commentaar geeft anders zet je jezelf flink voor jeweetwel. En wanneer gaan de mensen snappen dat er ontzettend veel MLM systemen zijn en dat je dus niet kan zeggen dat MLM niet werkt.
Dat er een bepaald MLMbedrijf niet zou werken O.K, maar MLM in zijn geheel afdoen als onzin is echt lomp geouwehoer.
En kan degene die zegt dat de belasting MLM niet erkend dat even komen zeggen tegen mijn belastinginspecteur, ik heb toch echt wel moeten betalen. (zoals elke andere zelfstandige).
Als je een beetje had gelezen hoe Kleeneze werkt had je gezien dat je vanaf de eerste verkopen je gelijk je 24% in je zak houd. Dus hoe je erbij komt dat je eerst uren voor niks werkt, kweet het niet, maar eerst je ergens in verdiepen vooor je commentaar geeft anders zet je jezelf flink voor jeweetwel. En wanneer gaan de mensen snappen dat er ontzettend veel MLM systemen zijn en dat je dus niet kan zeggen dat MLM niet werkt.
Dat er een bepaald MLMbedrijf niet zou werken O.K, maar MLM in zijn geheel afdoen als onzin is echt lomp geouwehoer.
En kan degene die zegt dat de belasting MLM niet erkend dat even komen zeggen tegen mijn belastinginspecteur, ik heb toch echt wel moeten betalen. (zoals elke andere zelfstandige).
Wahahaha, ja hoor, nog ff Je hebt de stand niet echt goed bijgehouden blijkbaar.Hey gast, het was al iets meer dan 1-0 hoor voor de mlm-ers.
Dat maak jij er allemaal van. Zoals de serieuze tegenstanders het hier stellen geldt:Maar veel zin heeft het toch niet, eerst zeggen de anti`s dat MLM in zijn geheel niet werkt, dan zijn we na-apers, dan zijn er geen miljonairs en dan weer een paar, dan dit weer dan dat.
- MLM als geheel is een falend systeem. Dat is het al ruim 60 jaar. Al sinds het begin wordt geroepen dat MLM het volgend jaar helemaal gaat maken. Vooralsnog laten de wereldwijde cijfers zien dat er van relatieve groei geen sprake is en ook zaken als consumententrends neigen eerder naar andere systemen;
- MLM is gebaseerd op duplicatie, wat jij na-apen noemt;
- Enkelen worden extreem rijk met MLM, de meesten verdienen weinig, niets of maken verlies. Dit kan ook niet anders, zoals hier eerder al eens door een MLM'er is bevestigd;
- MLM is gebaseerd op een onmogelijke en onbestaanbare basis, namelijk die van een ongelimiteerde bevoking;
Dit geldt voor IEDER MLM systeem. Zo zijn er nog wel wat algemene zaken, zoals het grote aantal leugens en fabeltjes dat binnen de MLM wereld de ronde doet, maar dit zijn de belangrijkste. Los daarvan kunnen nog wat opmerkingen en kanttekeningen worden gezet bij specifieke MLM systemen, wat hier ook regelmatig gebeurt.
Deze stellingen zijn al sinds het begin van de discussies over MLM hetzelfde. Dat een enkele gast, zich presenterend als tegenstander, een aantal opmerkingen maakt die volstrekte onzin zijn doet niets aan deze basisstandpunten af.
Voorlopig hoor ik hier alleen maar gelach door MLM'ers, dus deze uitspraak zou wel eens uit kunnen komen.We zullen zien wie hier het laatst lacht.
Ik denk dat deze gast bedoelt dat je eerst je investeringen in inschrijfgeld en catalogi terug zal moeten verdienen. Misschien is het handig als jij eerst eens nadenkt over wat anderen schrijft voordat je reageert en concludeert dat een ander zich ergens niet in heeft verdiept.Als je een beetje had gelezen hoe Kleeneze werkt had je gezien dat je vanaf de eerste verkopen je gelijk je 24% in je zak houd. Dus hoe je erbij komt dat je eerst uren voor niks werkt, kweet het niet,
Daarbij verwijs ik terug naar het begin van dit bericht.dat er ontzettend veel MLM systemen zijn en dat je dus niet kan zeggen dat MLM niet werkt.
Daar gaan we weer:
Volgens jou werkt MLM in zijn geheel niet, je moet de mensen eens de kost geven die met Tupperware, Herbalife, Kleeneze en noem ze maar op toch echt een hele dikke boterham hebben verdiend, daarbij werkt het voor mij, mijn sponsor, mijn downlines, verschillende MLM-ers op dit forum en bij al die verschillende miljonairs die worden voorgesteld bij al die verschillende systemen endus KUN je niet concluderen dat MLM in zijn geheel niet werkt.
Dan het gezwets weer over de "investeringen" bij ons systeem is dat hooguit 75 euro (met de catalogi erin) en als je 50 boeken wegbrengt per dag is dat terugverdient in 2 a 3 dagen a 2 uur werk per dag.
Goh, goh wat een probleem.
ALs je een bedrijf begint ga je ook geld lenen bij een bank en duurt het ook even voor je dat terugverdiend hebt.
Gezien het feit dat jijzelf dus ook beweerd dat MLM dupliceerbaar is, en er een aantal miljonairs zijn (zoals al bewezen) is het dus simpel wat zij kunnen kan jij ook.
Over de bevolking: er komen er elk jaar heel wat 18 jarigen bij dus potentie genoeg zullen we maar zeggen.Daarbij is Kleeneze nu pas actief in 3 landen en dus blijven er nog meer dan 200 over.
Volgens jou werkt MLM in zijn geheel niet, je moet de mensen eens de kost geven die met Tupperware, Herbalife, Kleeneze en noem ze maar op toch echt een hele dikke boterham hebben verdiend, daarbij werkt het voor mij, mijn sponsor, mijn downlines, verschillende MLM-ers op dit forum en bij al die verschillende miljonairs die worden voorgesteld bij al die verschillende systemen endus KUN je niet concluderen dat MLM in zijn geheel niet werkt.
Dan het gezwets weer over de "investeringen" bij ons systeem is dat hooguit 75 euro (met de catalogi erin) en als je 50 boeken wegbrengt per dag is dat terugverdient in 2 a 3 dagen a 2 uur werk per dag.
Goh, goh wat een probleem.
ALs je een bedrijf begint ga je ook geld lenen bij een bank en duurt het ook even voor je dat terugverdiend hebt.
Gezien het feit dat jijzelf dus ook beweerd dat MLM dupliceerbaar is, en er een aantal miljonairs zijn (zoals al bewezen) is het dus simpel wat zij kunnen kan jij ook.
Over de bevolking: er komen er elk jaar heel wat 18 jarigen bij dus potentie genoeg zullen we maar zeggen.Daarbij is Kleeneze nu pas actief in 3 landen en dus blijven er nog meer dan 200 over.
En student vertel eens, hoeveel heeft jou studie gekost zonder de garantie op een baan.
Hoeveel mensen zijn er niet die duizenden euro`s schuld op zich nemen voor een studie die 4,8 of zelfs 12 jaar duren zonder dat ze ook maar enige zekerheid hebben op een baan?
Zeg je dan ook dat het leersysteem in zijn geheel niet deugt?
Hoeveel mensen zijn er niet die duizenden euro`s schuld op zich nemen voor een studie die 4,8 of zelfs 12 jaar duren zonder dat ze ook maar enige zekerheid hebben op een baan?
Zeg je dan ook dat het leersysteem in zijn geheel niet deugt?