LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Verschil MLM & Franchise!
-
Re: Verschil MLM & Franchise!
Goeie middag,
ik wens hier iedereen die dit aangaat een prettig weekend toe. Diegenen die hun onderneming (en) écht in hun hart hebben gesloten, niet het geld maar wel De Liefde op de eerste plaats stellen zie ik op een dag op de mooiste stranden van de wereld.
Mario.
ik wens hier iedereen die dit aangaat een prettig weekend toe. Diegenen die hun onderneming (en) écht in hun hart hebben gesloten, niet het geld maar wel De Liefde op de eerste plaats stellen zie ik op een dag op de mooiste stranden van de wereld.
Mario.
Jij ook een goed en zonnig weekend daar in Antwerpen, waar het doorgaans zonniger is dan in dit natte kikkerlandje.
-
S, kikkerbilletjes, is toch lekker.
Kikkerbilletjes?
Nou nee, moet er persoonlijk niet aan denken.
Ben best een makkelijke eter, maar heb ooit slakken voorgeschoteld gekregen en daar heb ik nog trauma's van.
Holland wordt ook wel kikkerland genoemd vanwege de vele nattigheid en de grote hoeveelheid kwakertjes die dit aantrekt.
Hun billetjes mogen ze houden, vind ik beslist niet aantrekkelijk.
Nou nee, moet er persoonlijk niet aan denken.
Ben best een makkelijke eter, maar heb ooit slakken voorgeschoteld gekregen en daar heb ik nog trauma's van.
Holland wordt ook wel kikkerland genoemd vanwege de vele nattigheid en de grote hoeveelheid kwakertjes die dit aantrekt.
Hun billetjes mogen ze houden, vind ik beslist niet aantrekkelijk.
-
S,
het is hier ook niet allemaal rozegeur en maneschijn. Ik zou hier in Antwerpen een aantal personen de gelegenheid 'moeten' geven om tijd en geld voor hun te laten werken en in feite verdienen ze het het niet.
Echt he?
het is hier ook niet allemaal rozegeur en maneschijn. Ik zou hier in Antwerpen een aantal personen de gelegenheid 'moeten' geven om tijd en geld voor hun te laten werken en in feite verdienen ze het het niet.
Echt he?
'Starten als franchisenemer!'
Ben ik wel zelfstandig ondernemer als ik voor franchise kies? Waar krijg ik mee te maken als ik me aansluit bij een franchisegever? Wat voor producten en diensten zijn er beschikbaar? Helpt een franchisegever mij met een financiering en het zoeken naar een geschikte locatie?
Deze en andere vragen zullen worden beantwoord tijdens de door ons, in samenwerking met Cube BV, georganiseerde Masterclasses.
Overige thema's zijn:
Wat is franchise en waar komt het vandaan;
Welke vormen van franchise zijn er;
Wat zijn de voor- en nadelen van franchise;
Ontwikkelingen in franchise;
De Franchise-overeenkomst;
De begeleiding door de franchisegever;
Franchise praktijkvoorbeelden;
De Top-5 "valkuilen" voor franchisenemers.
Voor wie is de Masterclass bestemd?
Voor ondernemende mensen die meer willen weten over franchising als ondernemingsvorm;
Voor kandidaat-franchisenemers die zich willen aansluiten bij een formule; Overige franchise-geïnteresseerden.
Na afloop van de Masterclass heeft u een goed inzicht in de mogelijkheden van deze sterk groeiende vorm van ondernemerschap en kunt u verdere stappen zetten om hierin succesvol te worden. Ook is er na afloop gelegenheid om een borreltje te drinken met de initiatiefnemers, de mensen achter Cube BV en FranchiseFormules.NL.
De kosten voor deelname bedragen € 75,- incl.btw per deelnemer.
Voor meer informatie over de Masterclass en inschrijving,....
Zijn ze helemaal GEK geworden???
€ 75,00.... om informatie te krijgen hoe je tienduizenden euro's moet investeren.....?
Schandalig...!!
Ik stuur M&M en E wel even op ze af....
DIE maken pas indruk!!!!
SBI.... ...., sorry...
Themadag Lancelots
Op vrijdagmiddag 12 oktober a.s. organiseert Lancelots in of rond Utrecht een gezellige en informele themamiddag, met aansluitend een borrel en avondmaaltijd. Als thema nemen we gelijk de belangrijkste vaardigheid voor alle freelancers: acquisitie.
Hij (de trainer) helpt ondernemers professioneler en met meer plezier bezig te zijn met marketing en profileren, acquisitie en klantgerichtheid.
Hééé..., dat noemen jullie toch leuren? Mensen er in kletsen? Overtuigen? Ronselen??
So be it...
Op vrijdagmiddag 12 oktober a.s. organiseert Lancelots in of rond Utrecht een gezellige en informele themamiddag, met aansluitend een borrel en avondmaaltijd. Als thema nemen we gelijk de belangrijkste vaardigheid voor alle freelancers: acquisitie.
Hij (de trainer) helpt ondernemers professioneler en met meer plezier bezig te zijn met marketing en profileren, acquisitie en klantgerichtheid.
Hééé..., dat noemen jullie toch leuren? Mensen er in kletsen? Overtuigen? Ronselen??
So be it...
-
Hhhiii!!!
Je hebt alle redenen om boos te zijn op me en indien het zo is dan heb ik dit zuur verdiend. Ik heb me schuldig gemaakt aan het iedereen hier van goede wil "Ik ben er voor jou." Het allerbeste toe te wensen voor het jaar 2008 in gezondheid en voorspoed.
Mijn e-mail adres is nu: [email protected].
Met gezegende groeten vanwege Mario Van Mooter.
Je hebt alle redenen om boos te zijn op me en indien het zo is dan heb ik dit zuur verdiend. Ik heb me schuldig gemaakt aan het iedereen hier van goede wil "Ik ben er voor jou." Het allerbeste toe te wensen voor het jaar 2008 in gezondheid en voorspoed.
Mijn e-mail adres is nu: [email protected].
Met gezegende groeten vanwege Mario Van Mooter.