Pagina 9 van 9
Re: De QR-code van Mediamarkt om een bestelling op te halen
Geplaatst: 08 feb 2025 23:55
door Thijs124
Maar dan ook nog eens personen die voor zover bekend waarschijnlijk geen catalogus van opeenvolgende nicknamen bezitten. Dat is natuurlijk niet voor iedereen zo.
Re: De QR-code van Mediamarkt om een bestelling op te halen
Geplaatst: 09 feb 2025 00:19
door BL2
Moneyman schreef: ↑08 feb 2025 20:42
......Maar dan nog is het een onzinnig verwijt.....
Onze meningen hoeven niet hetzelfde te zijn.......
Re: De QR-code van Mediamarkt om een bestelling op te halen
Geplaatst: 09 feb 2025 09:46
door Moneyman
BL2 schreef: ↑09 feb 2025 00:19
Moneyman schreef: ↑08 feb 2025 20:42
......Maar dan nog is het een onzinnig verwijt.....
Onze meningen hoeven niet hetzelfde te zijn.......
Exact.
Re: De QR-code van Mediamarkt om een bestelling op te halen
Geplaatst: 09 feb 2025 10:17
door Papegaaiduiker
En we gaan weer offtopic...
Nu de soap van MediaMarkt voorbij is en opgelost, tijd voor de orde van de dag. Slotje erop en/and we live on.
Re: De QR-code van Mediamarkt om een bestelling op te halen
Geplaatst: 10 feb 2025 09:39
door Teunbosseman
Thijs124 schreef: ↑06 feb 2025 10:59
Dan kan ik weer alleen maar zeggen dat ik de anonieme bronnen van vele topics gebruik zowel hier als bij de buren van mensen die hulpeloos verstrikt zijn geraakt in geschillen met Klarna.
Zover ik het begrepen heb gaat het vaak over zendingen die niet of niet tevredenstellend aangekomen zijn. Daarna willen ze Klarna daarom niet betalen waarna ze in grote financiële problemen raken. Ze denken dan dat als Klarna maar niet betaald wordt ben ik er van af. Juist daar ligt de verantwoordelijkheid geheel anders. De deurwaarder kan dat veel beter uitleggen, maar dat is een dure boodschapper.
Meestal zal het allemaal wel goed komen.
Maar juist in moeilijkere zaken raken de verantwoordelijkheden van de leverancier en de bank op drift en resulteert via incasso en rechtszaken tot loonbeslag.
En dan ben je in strijd met een Zweedse bank.
Warrig verhaal. Ik heb ook wel eens disputen gehad met leveranciers en deze zijn door Klarna perfect opgelost en verwerkt.
Wel die je nauwkeurig je claim in te dienen en te onderbouwen met foto / filmpje als daarom wordt gevraagd. Beetje a la vakantieveilingen welke een soortgelijk claim systeem hanteerd,
Wellicht dat het daar bij de buren van mensen mis is gegaan ?