LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hamburger-Mannheim

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
EchteMeisje

Re: Hamburger-Mannheim

Ongelezen bericht door EchteMeisje »

Geplaatst op 05 Mrt 2005 11:57 door Econometrist

--------------------------------------------------------------------------------

Kan ik ergens de polisconstructie van Hamburger Mannheim opvragen? Dan reken ik tot op de cent nauwkeurig voor je uit wat een verzekeringnemer teveel betaalt als gevolg van de gekozen verkoopmethode.
Econometrist, ik wens je veel succes.

Dat is een van de best bewaarde geheimen van deze wereld.
Hoe zou dat nou toch komen? :lol:
Laatst gewijzigd door EchteMeisje op 05 mar 2005 18:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Veel susses

Wat is suSSes?

Zjeflegrande

Ongelezen bericht door Zjeflegrande »

Hij heeft 2 managers overhead. Vindt hij een assistent-jongste bediende en schuift hij ook bij aan de bestuurstafel dan moet de assistent-jongste bediende de centen verdienen voor zichzelf, de jongste bediende, de lampenverkoper en Fritske, 3 man overhead.
De hoogste positie binnen HMI is positie 6.
Dus is er max 5 lagen overhead.
Niks aparts hoor als je dat vergelijkt met de reguliere markt.
Als we het toch over Fritske hebben, hoeveel lagen denk je dat er in dat bedrijf zijn ??

Maarschalk

Ongelezen bericht door Maarschalk »

De hoogste positie binnen HMI is positie 6.
Dus is er max 5 lagen overhead.
Niks aparts hoor als je dat vergelijkt met de reguliere markt
Oh nee? Bij de reguliere markt schuift niet iedereen die al werkt aan bij de bestuurstafel, managementtafel of je dat ding ook noemt elke keer dat er een jongste bediende bijkomt.

Gast

Maarschalk en econometrist, jullie hebben toch allang aangetoond bepaald geen 'managers' materiaal te zijn?! Waarom proberen jullie toch steeds weer aan de bestuurstafel aan te schuiven.

Oh, wacht ff, jullie zijn gewoon de synoniemen van Student, de man met de universitaire graad die factuurtjes mag versturen. Pracht van een carriereplan!! :lol:

student26

Ongelezen bericht door student26 »

Oh, wacht ff, jullie zijn gewoon de synoniemen van Student, de man met de universitaire graad die factuurtjes mag versturen.
Nou het ligt iets ingewikkelder dan dat. Zoals je vast weet zijn er nogal wat facturatieproblemen bij de verschillende energiebedrijven. Ik ben 1 van de mensen die die rotzooi op mag ruimen :)

En nee, ik ben niet Maarschalk noch Econometrist. En ja, ik heb een universitaire studie tot een goed einde gebracht.

Gast

Ojee. Ik hou mijn hart vast. Nu gaat er nog meer bureaucratie bij de energiebedrijven komen. Parttime zei je. Ik wou dat het waar was maar ik ben bang dat jij een fulltime 'ik krijg mijn zin wel' mannetje bent.
En natuurlijk geloven we je als je zegt dat je maarschalk of econometrist niet bent. We zijn toch goedgelovig zeg je zelf. En wat jij zegt is waar, dus...

Gast

'ik krijg mijn zin wel' mannetje bent
Kleine correctie, het is: " ik krijg mijn zin wel" vrouwtje

Maarschalk

Kleine correctie, het is: " ik krijg mijn zin wel" vrouwtje
Ik zie dat we weer leuk zijn.
Moet jij niet stoeptegels van een viaduct op auto's gooien of zo?
Of ergens iemand in elkaar slaan?
Of is maandag je proefverlof weer afgelopen?

Gast

Moet jij niet stoeptegels van een viaduct op auto's gooien of zo?
Of ergens iemand in elkaar slaan?
Moet jij niet even reageren op je stelling "bij ACN zit je wel ergens aan vast maar dat verzwijgen we maar...." lullo die je bent 8)

student26

Ongelezen bericht door student26 »

Ojee. Ik hou mijn hart vast. Nu gaat er nog meer bureaucratie bij de energiebedrijven komen.
Hahaha, juist niet, ik ben juist fel tegenstander van bureaucratie.
Parttime zei je.
Nee dat zei ik niet. Dat zei ik maanden geleden, over mijn vorige baan.
En natuurlijk geloven we je als je zegt dat je maarschalk of econometrist niet bent. We zijn toch goedgelovig zeg je zelf. En wat jij zegt is waar, dus...
Laatste keer: kom maar met een methode waarmee ik kan bewijzen dat ik hen niet ben. Als je nu NIET met een methode komt, moet je er ook NIET meer over z**ken.

Gast

't is wel opvallend dat maarschalk onmiddelijk opkomt voor zijn alter ego.

Gast

Dat partime was toch een keuze omdat je graag veel vrije tijd had? Waren de centjes toch niet genoeg of ga je nu weer een of andere rotsmoes neerzetten?!

Jan1964

Ongelezen bericht door Jan1964 »

Kom, kom, mensen. Ik dacht niet dat dit een forum was om elkaar verbaal de hersens in te slaan!
Blijf netjes en beschaafd je mening geven, want dit soort dingen leidt nergens toe.
Groeten, Jan

Zjeflegrande

Oh nee? Bij de reguliere markt schuift niet iedereen die al werkt aan bij de bestuurstafel, managementtafel of je dat ding ook noemt elke keer dat er een jongste bediende bijkomt.
En dat gebeurt bij de HMI organisatie dan wel, bedoel je ?????
Manneke, als je eerst nou eens zorgt dat je een beetje op de hoogte bent van de feiten, voor dat je weer begint te raaskallen, kom dan hier nog eens terug kijken, anders houdt gewoon je mond.

Gast

maarschalk reageert niet op zijn opmerking dat mensen vast zitten aan een contract bij acn.

En bij student26 komt ook de ware naar boven...zijn-haar taal gebruik wordt anders.

Gast

Maarschalk en studiebol26 zijn de dezelde mensen Zieke mensen juist vte verstaan.

Student 26 reageert altijd na 18.30 uur op de forum,dus niet

gasten

Ongelezen bericht door gasten »

He student26 hoeveel verdienen jou vriendjes met mlm dan?
Je bent toch goed mee bevriend? Dan weet je het globaal wel

Maarschalk

En dat gebeurt bij de HMI organisatie dan wel, bedoel je ?????
Manneke, als je eerst nou eens zorgt dat je een beetje op de hoogte bent van de feiten, voor dat je weer begint te raaskallen, kom dan hier nog eens terug kijken, anders houdt gewoon je mond.
Iedereen bij jullie wordt in principe manager, want verkoop wordt alleen door de adspiranten gedaan.Hoe verschilt dit dan van wat ik hier postte?

Zjeflegrande

Omdat er duidelijke criteria gesteld worden om door te kunnen groeien.
En het is dus niet zo dat je automatisch een positie omhoog gaat, zoals jij veronderstelt.

Gesloten