Nee, magnetisme ontstaat alleen bij STROOM. Niet bij lading.Juist , en wat is er ALTIJD aanwezig bij een elektische lading ?
Precies, MAGNETISME !
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] MLM-bedrijven
Re: MLM-bedrijven
OK, je hebt gelijk. Kun je mij dan één reden geven waarom ik dan voor veel geld een magneetje moet kopen (bij Blokker, 0,75 plakt zo leuk op de koelkast) bij jullie? Deze uitspraak is genoeg. Jullie claimen niets qua gezondheid. Geen uitspraken doen jullie... Dus het is nep. Het is een piramyde. Geld verdienen aan de inleggelden met een nietwerkend produkt.Medische claims!!! Waar????? Nergens gezien....!!! Echt niet!!!!
Je verraad jezelf hiermee, het werkt niet en het helpt voor niets. OK, het heeft invloed op je bankrekening. Je bent je geld kwijt. En met deze werking ben ik het volledig eens, daar hoeft niet een een blind/blind onderzoek op los gelaten te worden. Foetsie, poen kwijt.
@ Madeleine : Ik verdien over de omzet van mijn klanten niet aan vertegenwoordigers-gelden. Zet je oogkleppen eens af Madeleine ![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Madeleine,
Er staat op betreffende website geen medische claim(s) om de hele simpele reden: Magneten zijn geen .......Let op: MEDICIJNEN
het zijn produkten die de gezondheid, het welbevinden van de mens kunnen verbeteren. Het verhaal van het magnetisch veld van de aarde kun je volgens mij al. Toch?
De verklaringen van Teun heb je ook al gelezen? Ja?
Het gaat erom dat Soldaatje vertelt heeft dat er medische claims op de EnergetiX website staan en dat is gewoon een leugen! En dat is een feit!!
En over de welles - nietes discussie over de werking van magneten laat ik me niet eens over uit. die kan jaren duren!! En dat ondanks de verschillende bronvermeldingen hier op het forum. En natuurkundige verklaringen laat ik over aan de mensen die er verstand van hebben en niet mensen die ooit eens iets geleerd hebben. Heb er geen bewijs voor gezien dat Soldaatje gelijk heeft met zijn Verhaal betreffende die 2 vragen die hij aan E-nergetix heeft gesteld.
ik heb graag bronvermeldingen net als jullie!!
tot dan kletst hij gigantisch uit zijn nek, niet meer en niet minder!
En als jij magneetjes bij de Blokker of Kruidvat wilt kopen....Prima, ik houd je niet tegen. Je loopt alleen een beetje voorschut met zo'n magneetje om je nek!!
Vind ik toch die energetix sieraden met een wel of niet werkend magneetje veel mooier en qua prijs veel beter.
Het oog wilt ook wat
Zouden de magneten niet werken heb ik tenminste nog een sieraad die IK Mooi vindt.
En dat betreffende persoon - of het nu e-nergetiX is of niet - hier geldt aan verdient! So what! doet iedereen toch die iets verkoopt!
Gr. en een fijne Dag,
AVB![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Er staat op betreffende website geen medische claim(s) om de hele simpele reden: Magneten zijn geen .......Let op: MEDICIJNEN
het zijn produkten die de gezondheid, het welbevinden van de mens kunnen verbeteren. Het verhaal van het magnetisch veld van de aarde kun je volgens mij al. Toch?
De verklaringen van Teun heb je ook al gelezen? Ja?
Het gaat erom dat Soldaatje vertelt heeft dat er medische claims op de EnergetiX website staan en dat is gewoon een leugen! En dat is een feit!!
En over de welles - nietes discussie over de werking van magneten laat ik me niet eens over uit. die kan jaren duren!! En dat ondanks de verschillende bronvermeldingen hier op het forum. En natuurkundige verklaringen laat ik over aan de mensen die er verstand van hebben en niet mensen die ooit eens iets geleerd hebben. Heb er geen bewijs voor gezien dat Soldaatje gelijk heeft met zijn Verhaal betreffende die 2 vragen die hij aan E-nergetix heeft gesteld.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
En als jij magneetjes bij de Blokker of Kruidvat wilt kopen....Prima, ik houd je niet tegen. Je loopt alleen een beetje voorschut met zo'n magneetje om je nek!!
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Het oog wilt ook wat
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
En dat betreffende persoon - of het nu e-nergetiX is of niet - hier geldt aan verdient! So what! doet iedereen toch die iets verkoopt!
Gr. en een fijne Dag,
AVB
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Stroom ontstaat als electronen van een negatief geladen pool naar een positief geladen pool lopen, en is dus iets anders dan lading.Quote: Juist , en wat is er ALTIJD aanwezig bij een elektische lading ? Precies, MAGNETISME !
Nee, magnetisme ontstaat alleen bij STROOM. Niet bij lading.
En wat is stroom ??
Je kent het verschijnsel wel: je loopt door je huis en raakt op een gegeven moment een verwarming o.i.d. aan, waarbij je geknetter hoort. Je was op dat moment statisch geladen (je droeg een lading), en op het moment dat je de verwarming aanraakte ging er stroom lopen. Of onweer: geladen wolken die bij voldoende spanning (verschil tussen negatief en positief) plots ontladen dus stroom laten lopen.
Ergo: een lading is een statisch verschijnsel. Kenmerkend is dat magnetisme pas ontstaat als er stroom is (het betreft namelijk een poging om het ontstaan van deze stroom tegen te werken, vandaar dat je met een simpele vuistregel (letterlijk) altijd kunt bepalen wat de richting van het magnetisme is).
Wat wilde je nu eigenlijk aantonen?
Om hier nog even op in te haken:Het verhaal van het magnetisch veld van de aarde kun je volgens mij al. Toch?
Je weet ook dat het magnetisch veld van de aarde verschuift en dat er een switch aan zit te komen (waarbij de polen dus omwisselen)?
Je weet ook dat in de aanloop daartoe het magnetisch veld momenteel aan het verzwakken is?
Je weet ook dat dat al miljoenen jaren eens in de zoveel jaar gebeurt?
Je weet ook dat dat kennelijk geen enkele invloed op het leven op aarde heeft gehad?
Jullie zullen nogal wat van die magneetkettinkjes moeten verkopen zeg met dit allemaal, je weet wel, om de "negatieve effecten" daarvan op te heffen...
Ja, teun, en? Precies zoals ik het al zei he:
Elektrische ladingen veroorzaken elektrische velden. Bewegende elektrische ladingen daarnaast ook magnetische velden
Dus? Wat wilde je nou zeggen? Je snapt toch hoop ik wel dat ze met bewegende elektrische ladingen gewoon stroom bedoelen he?
Elektrische ladingen veroorzaken elektrische velden. Bewegende elektrische ladingen daarnaast ook magnetische velden
Dus? Wat wilde je nou zeggen? Je snapt toch hoop ik wel dat ze met bewegende elektrische ladingen gewoon stroom bedoelen he?
Teun, jij bent wel een man van de quotes, hè? Maar als je dan toch anderen na-papagaait, zorg dan dat je het ook snapt. Mensen die anderen als woordvoerder nodig hebben zijn door de bank genomen de slimsten niet, en daar ben jij geen uitzondering op. In jouw geval is daarom je mond houden maar het beste. Eén ding heb je wel duidelijk gemaakt zonder dit waarschijnlijk zelf te beseffen, en dat is waarom nou juist JIJ als uitverkorene bent aangewezen voor iemands mlm-activiteiten. Je hebt zeker al een mooie onafhankelijke eigen onderneming opgebouwd?
FF een tipie!!
Teun is geen MLM-er!! ALs je al zijn postings had gelezen waas je daar allang achter gekomen.
Gr,
Teun is geen MLM-er!! ALs je al zijn postings had gelezen waas je daar allang achter gekomen.
Gr,
Ik heb zijn bijdragen gelezen. En blijkbaar zijn mijn conclusies anders dan die van jou. Over goedgelovigheid verschillen we ook van opvatting.Teun is geen MLM-er!! ALs je al zijn postings had gelezen waas je daar allang achter gekomen.
Dan ben je niet één van de slimste en trek je de verkeerde conclusies.
Ik ben namenlijk helemaal geen MLM-er.
Ik ben namenlijk helemaal geen MLM-er.
Juist, dat is precies wat ik bedoel !!Dus? Wat wilde je nou zeggen? Je snapt toch hoop ik wel dat ze met bewegende elektrische ladingen gewoon stroom bedoelen he?
Bingo, en wederom gaan de tegenstanders onderuit met hun conclusies.
De enige goede conclusie die je trekken kunt is dat de meesten veelplegende antiMLM'ers hier mannetjes en vrouwtjes zijn die thuis hun gelijk niet krijgen en het daarom hier maar zoeken. En waarempel; een doodsenkele keer gebeurt dat ook nog en op die manier rechtvaardigen ze vervolgens hun aanwezigheid hier op dit forum. Peutjes met een grote Zet.![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
De enige goede conclusie die je trekken kunt is dat de meesten veelplegende antiMLM'ers hier mannetjes en vrouwtjes zijn die thuis hun gelijk niet krijgen en het daarom hier maar zoeken. En waarempel; een doodsenkele keer gebeurt dat ook nog en op die manier rechtvaardigen ze vervolgens hun aanwezigheid hier op dit forum. Peutjes met een grote Zet.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ik denk dat jij maar eens een cursus Natuurkunde of zo moet gaan doen, want je snapt het echt totaal niet. Wat jij nu bedoelt is dat bijvoorbeeld een bewegend atoom (opgebouwd uit geladen deeltjes: elektronen en protonen) dus hetzelfde is als stroom. Dat is dus niet het geval.Quote: Dus? Wat wilde je nou zeggen? Je snapt toch hoop ik wel dat ze met bewegende elektrische ladingen gewoon stroom bedoelen he?
Juist, dat is precies wat ik bedoel !!
Stromend water bestaat uit bewegende molekulen, opgebouwd uit atomen, dus uit de genoemde geladen deeltjes. Maar stromend water is geen stroom (in de zin van elektriciteit). Pas op het moment dat er losse elektronen door een geleider bewegen is er sprake van stroom.
Welke conclusies bedoel je nu?Bingo, en wederom gaan de tegenstanders onderuit met hun conclusies.
En dat is nu juist weer wel een mooi voorbeeld van verkeerde conclusies trekken. Maar goed, dat zijn de tegenstanders inmiddels wel al van de dames en heren MLM'ers gewend; die laatsten weten de zaak altijd zo te draaien dat het net lijkt of ze gelijk hebben.De enige goede conclusie die je trekken kunt is dat de meesten veelplegende antiMLM'ers hier mannetjes en vrouwtjes zijn die thuis hun gelijk niet krijgen en het daarom hier maar zoeken. En waarempel; een doodsenkele keer gebeurt dat ook nog en op die manier rechtvaardigen ze vervolgens hun aanwezigheid hier op dit forum.
Nee, Als ik jou was, zou ik die LOI cursus maar overdoen.Ik denk dat jij maar eens een cursus Natuurkunde of zo moet gaan doen, want je snapt het echt totaal niet.
Fout, jij denkt dat ik dat bedoel, helaas heb je dit ook niet goed.Wat jij nu bedoelt is dat bijvoorbeeld een bewegend atoom (opgebouwd uit geladen deeltjes: elektronen en protonen) dus hetzelfde is als stroom. Dat is dus niet het geval.
Prima, vertel mij maar wat er natuurkundig niet klopt aan wat ik gezegd heb.Nee, Als ik jou was, zou ik die LOI cursus maar overdoen.
Denk nou eens na... Je had nu toch wel kunnen bedenken dat mijn vraag nu meteen is: wat bedoel je dan? Beetje anticiperen hoor...Fout, jij denkt dat ik dat bedoel, helaas heb je dit ook niet goed.
Maar vertel, wat bedoel je nou precies? Om het je wat makkelijker te maken, dit was het stukje waar dit gesprek uit voortkwam:
Waarna ik mij op het standpunt stelde dat dit natuurkundig incorrect is: alleen lading is niet voldoende, er moet sprake zijn van stroom om magnetisme te veroorzaken. Daarna dacht jij kennelijk dat een bewegend geladen deeltje voldoende is om van stroom te kunnen spreken, wat wederom natuurkundig incorrect is (er moet namelijk sprake zijn van losse elektronen die door een geleider bewegen). Dus? wat bedoelde je nou?Quote: Juist , en wat is er ALTIJD aanwezig bij een elektische lading ? Precies, MAGNETISME !
Goh, op de juiste momenten even dom gaan spelen student? Het zal toch wel duidelijk zijn voor iemand met een gemiddeld of bovengemiddeld IQ dat de conclusies waarop gewezen word de conclusie is dat Teun een MLM'er is?! Of wil je die niet geloven, want Teun gaat tegen jullie in en dat kan niet, want dat doet een tegenstander niet?! (oftewel; we stapelen de ene aanname op de andere)
De spelletjes die je speelt zijn wel erg doorzichtig hoor.
De spelletjes die je speelt zijn wel erg doorzichtig hoor.
Laat ik deze discussie even vroegtijdig platslaan. Letterlijk heb ik niet gezegd dat Teun een mlm-er is, slechts dat hij de verstandelijke vermogens heeft op basis waarvan hij door menig mlm-er als de perfecte subject voor uitbreiding van een netwerk zal worden gezien. Niets meer of minder. En dat baseer ik weer op zijn wijze van deelneming aan deze discussie waar hij blijk geeft niet het flauwste begrip te hebben van de inhoud van de lacunes in zijn denkwijze die hem worden aangerekend.dat de conclusies waarop gewezen word de conclusie is dat Teun een MLM'er is?! Of wil je die niet geloven, want Teun gaat tegen jullie in en dat kan niet, want dat doet een tegenstander niet?!
En hoewel ik het nog niet letterlijk had gezegd spreek ik nu rechtstreeks het vermoeden uit dat hij wél zich bezig houdt met activiteiten aangaande mlm. Wees blij met deze strohalm die ik je hier aanreik. Maar ook indien hij dit niet doet, en slechts een trouw aanhanger is van jullie produkten, is het mij om het even. Laat het zijn feest zijn. Het belang dat je eraan hecht ontgaat me ook volkomen. Kan je verduidelijken wat je aantoonbaar hebt gemaakt indien teun al dan niet een mlm-er zou zijn?