Ik werk zelf bij Bart Smit. Onze garantieregels zijn gewoon duidelijk.
Speelgoed kan zonder problemen binnen 14 dagen geruild worden of men kan t geld terug krijgen.
Software kan binnen 24 uur eenmalig geruild worden voor andere software. We geven hierop dus geen geld terug en geen tegoedbonnen.
Alle verhalen die ik hier lees over nooit geld terug geven en binnen 8 dagen ruilen moeten jullie voor je houden, want het is gewoon de grootste onzin !!!!!!!!
Verder maken wij heus wel eens uitzonderingen op de regel in speciale gevallen en geven wij de klanten altijd het kaartje van de leverancier mee als het buiten de garantieperiode valt.
groeten van een medewerker
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] WAARDELOZE GARANTIE BIJ BART SMIT.....
Re: WAARDELOZE GARANTIE BIJ BART SMIT.....
Dat is waar, alleen heb je dan de algemene voorwaarden van het bedrijf nog niet veranderd. Een of meerdere bedingen zijn dan vernietigd voor jouw contact.Dit is onjuist. Je kunt als consument gewoon een beroep doen op de grijze of zwarte lijst (onredelijk of vermoedelijk onrededelijk bezwarende bedingen in de algemene voorwaarden).Een consument die naar de rechter stap om de voorwaarden van een bedrijf te veranderen wordt regel recht naar huis gestuurd.
Een belangen organisaties, zoals een stichting of vereniging, voor consumenten of personen die een beroep of bedrijf uitoefenen kunnen de algemene voorwaarden van een ander veranderen.
Re: WAARDELOZE GARANTIE BIJ BART SMIT.....
Dan ben jij een knappe jongen dat jij zomaar mijn AV zou kunnen veranderen of aanpassen.Een belangen organisaties, zoals een stichting of vereniging, voor consumenten of personen die een beroep of bedrijf uitoefenen kunnen de algemene voorwaarden van een ander veranderen.
Ik kan van mijn bedrijf alleen de AV aanpassen en niet jij.
Re: WAARDELOZE GARANTIE BIJ BART SMIT.....
HCC heeft dat bij Dell voor elkaar gekregen.
Re: WAARDELOZE GARANTIE BIJ BART SMIT.....
Dat kan alleen als Dell onder dwang de AV moet gaan aanpassen.HCC heeft dat bij Dell voor elkaar gekregen.
Maar jij kan niet zonder mijn medewerking mijn AV aanpassen.