LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sauna Belt van Telsell

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Tosbaga

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Tosbaga »

De laatste paar reacties bewijzen weer dat sommigen echt DOM zijn. Ik heb xpress het woord mensen weg gelaten bij sommige, want deze mongolen zijn een schande vor de mensheid. Gewoon heel koppig aan hun eigen denkbeelden vasthouden over de menselijke anatomie, terwijl er ontelbaar boeken zijn geschreven en wetenschappelijke onderzoeken zijn gedaan. In iedere bieb hebben ze wel een encyclopedie, ga die maar eens lezen in plaats van achter je pc domme uitspraken te doen op dit forum.

De enige manier om goed af te vallen is om je gehele eetpatroon te wijzigen. En regelmatig te bewegen...

<charlotte>

Ongelezen bericht door <charlotte> »

even voor de duidelijkheid... ik ben niet dom en geloof ook niet in de tell sell verhaaltjes... En je hebt gelijk vet gaat niet door het bloed, daar had ik even niet bij nagedacht.. Maar ik denk in ieder geval dat een betere doorbloeding niet slecht ervoor is... Maar okey je hebt misschien gelijk, maar ik heb ook nooit gezegt dat het zeker is dat het kan!!! ik heb gezegt dat ik het me kan voorstellen.

en verder wil ik even aan monoke vragen hoe jij erop komt dat vet niet goed doorbloed is.. "oh wat een giller" maar dat is het dus wel..!!! ik heb een halfjaar biologie gestudeerd en dit komt van de site van de RUG:
Vetweefsel
Karakteristieken:
-kippengaasstructuur: ronde/veelhoekige cellen (adipocyten)
-vet lost op bij routine histologische bewerkingen: speciale techniek noodzakelijk
-veel bloedvaten
dus er is er maar een hier een giller..!! :lol:

<charlotte>

Verder wil ik even zeggen dat het wel goed mogenlijk is dat door de hitte er een betere bloedsomloop komt waardoor het vet sneller afgebroken kan worden... Hoe ik dat weet??
verder heb ik dit anders bedoeld, ik lees het net terug.. ik snapte jullie reacties al niet... over vasodilatatie enzo.. dat had ik toch ook al gezegt!!
Maar met dat "hoe ik dat weet" bedoelde ik, hoe ik weet dat er een betere bloedsomloop door de hitte komt, niet hoe ik weet dat het vet wordt afgebroken...

Monoke

Ongelezen bericht door Monoke »

Inderdaad Charlotte, in VET zit geen enkel, maar dan ook GEEN ENKEL bloedvat!!!
Maak toch eens het onderscheid tussen VET en VETWEEFSEL.
Vet op zich is geen weefsel, je teveel opgestapelde vet is gewoon balast. Vetweefsel daarentegen is WEEFSEL, gooi het dus niet op één hoop want vetweefsel heb je nodig, vet op zich kan je missen.
Lees dus je eigen comment en die van mij nog eens heel goed en trek dan je conclusie.

En iemand die wil afvallen moet net dat VET kwijtgeraken, niet zijn VETWEEFSEL. Je lichaam zit immers vol weefsels.....

Geloof me vrij, moest VET net zo doorbloed zijn zouden de mensen niet zo'n problemen hebben met afvallen. Het teveel aan vet verbranden is het enige en dat doe je door enerzijds meer bewegen en anderzijds aangepaste voeding. Zo simpel is dat.

En kruip nu maar terug achter je boeken anatomie.

MNBB

Ongelezen bericht door MNBB »

Oke, mag ik even:
Ik vind dit echt heel erg zielig...... en dan bedoel ik dus die sukkels die zich hiermee gaan bemoeien en maar roepen dat het zo'n onzin is enzo. maar eh.... voor mensen die het allemaal maar onzin vinden weten jullie er wel erg veel over, maar jullie kijken natuurlijk nooit naar dat soort programma's he?? dusssssss. wat doen jullie in hemelsnaam op een forum als dit. als het je niet interesseerd ga dan lekker sporten ofzo. :lol: :lol: :lol:
Ikzelf ben ook wel geinteresseerd in de Sauna Belt. en ik hoef er geen kilo's van af te vallen maar die cm's zijn ook best hoor.
Voor de mensen die mijn mening wel willen weten:
Als je denk dat ie werkt, koop hem dan gewoon en laat je niet afzeiekn door die sukkels die denken dat ze expert zijn. voor iedereen zal het resultaat anders zijn, maar dat is met alles zo.
Dus als iemand ECHT ervaring ermee heeft, dan wil ik dat ook wel graag weten.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

jah hallo het vet wat je in je buik hebt omdat je te DIK bent is gewoon vetweefsel.. en "vet" is inderdaad een stof wat in je cellen kan zitten, en tuurlijk dat is zo klein dat er natuurlijk geen bloedvat in kan zitten...

Maar je gaat me nu terugpakken op kleine foutjes, maar het vetweefsel is wel wat je kwijt moet raken. Kijk maar eens in het lichaam van een mens of een dier... als iemand heel dik is zit er heel veel VETWEEFSEL op die plekken wat je dus kwijt moet raken. omdat at vetweefsel uit vetcellen bestaat die energie (voedsel) omzetten in vet. en dan moet je het niet vergelijken met ander weefsel want dat is niet te vergelijken...

verder ga ik er nou over ophouden want ik ben het met MNBB eens dat ze hier mensen zoeken die ERVARING hebben en niet mensen die alleen maar producten lopen af te zeuren...

<charlotte>

jah hallo het vet wat je in je buik hebt omdat je te DIK bent is gewoon vetweefsel.. en "vet" is inderdaad een stof wat in je cellen kan zitten, en tuurlijk dat is zo klein dat er natuurlijk geen bloedvat in kan zitten...

Maar je gaat me nu terugpakken op kleine foutjes, maar het vetweefsel is wel wat je kwijt moet raken. Kijk maar eens in het lichaam van een mens of een dier... als iemand heel dik is zit er heel veel VETWEEFSEL op die plekken wat je dus kwijt moet raken. omdat at vetweefsel uit vetcellen bestaat die energie (voedsel) omzetten in vet. en dan moet je het niet vergelijken met ander weefsel want dat is niet te vergelijken...

verder ga ik er nou over ophouden want ik ben het met MNBB eens dat ze hier mensen zoeken die ERVARING hebben en niet mensen die alleen maar producten lopen af te zeuren...

Gast

eeeh stelletje vetkleppen, centimeters wil niks zeggen!!!!!!!!!!
WEGEN!!!!!!!!!!!
Kilo's!!!!!!!!!!!!!
En niet zoveel freten.

Monoke

Blijf jij maar bij je gelijk Charlotte, je goed recht.
Ik weet wel beter. (en ja, mijn comment is wel degelijk op kennis gesteund) Ik zeg niet dat dat bij jou niet zo zou zijn, maar vraag gelijk welke diëtist(e) het verschil tussen vet en vetweefsel en vraag dan maar wat je moet zien te verbranden om gewicht te verliezen.
Succes.
Topic gesloten wat mij betreft en zonder rancunes hoor.

Monoke

En voor alle anderen die enkel mensen met ervaring zoeken nog dit: ervaring met de Sauna Belt alleen zou dit forum voor iemand die het wil aanschaffen maar weinig bruikbare feedback opleveren. Op den duur begon men hier zelfs het proces te maken van Tellsell, en daar gaat het zelfs helemaal niet over. Het gaat over het prinipe van de Sauna Belt. Daar heb ik al eerder bij gezegd dat het op zich niet ongezond is maar dat je niet moet verwachten dat die Belt ervoor gaat zorgen dat je zonder inspanning kan afslanken en gewicht verliezen. Ik mag toch aannemen dat je ook niet daarvoor naar een sauna gaat. Dus nogmaals: zweten is niet ongezond en de Sauna Belt zorgt ervoor. Maar vet verlies je er absoluut niet mee. Dan moet ieder maar voor zich uitmaken wat hij verwacht en of hij/zij al dan niet het produkt aanschaft. Ik heb nog gezegd: enkel meer bewegen en je eetpatroon wijzigen (of bijstellen) is de enige (ja lange termijn) manier om je overtollige kilo's (centimeters??) kwijt te spelen.
En daar kunnen zelf tien Sauna Belts niks aan veranderen.

miauw

Ongelezen bericht door miauw »

jah haloo, wie in de saunabelt gelooft, is super hopeloos "kansloos"
srry hoor, maarik was er ook ingetrapt eerst moet ik toegeven :oops:
maar al die magere kippetjes die zeggen dat ze olifanten waren, is gelul, ze zijn dun geboren, eten niks, en kanbbellen alleen aan een stukje sla, meer doen ze niet, jah sporten jaren lang, en daarna mochen ze meedoen aan de recame, kom op zeg! en dan ff misvormen op de computer dat ze er eerst zeker zo uitzachen? jah daaag!
stom gedoe! allemaal! het hele tellsell gedoe![/b]

Gast

Nee hoor, die knabbelen echt niet vanf de geboorte aan een blaadje sla, dat is net zo dom, als te denken dat die belt werkt.
Die eten gewoon "normaal".
Dan gaat het nog om aanleg om dik te worden, ziekte, medicijnen, enz.
Maar wanneer je zelf goed weet waar het hem in zit, moet je er iets aan doen!
En dat is een dietiste.
En verwacht niet dat je ooit zo slank wordt, of dat je binnen een maand slank bent, ben een beetje realistisch en begin gewoon met normaal te ontbijten enz.
Dan wordt je in ieder geval "normaal', na verloop van tijd.!!

Kaya

Ongelezen bericht door Kaya »

Ik denk dat niemand het verder aanschaft, omdat alles waar de naam Tell sell op staat van je vraagt om zo ver mogelijk weg te blijven.
Ik hoop iig voor de genen di ehet kopen at het werkt.

grts

dumdum

Ongelezen bericht door dumdum »

:oops: ja oke....ik moet iets toegeven ik heb inderdaad die sauna belt van tell sell gekocht.....WHAT WAS I THINKING?? ik dacht werkelijk dat ik die centimeters (die ik zo vreselijk) zou verliezen...ik dacht ook als ik sport (ik doe wel weer aan sporten tegenwoordig) dan gebruik die sauan belt daarna als effectief hulpmiddeltje...maar mijn conclusie: ondanks dat er een stemmetje in mijn hoofd zei: niet doen!!!deed ik het toch!!!achterlijk *** programma het maakt mensen blut en verdrietig!!!

de zielige groeten van Dumdum (letterlijk) :evil: :cry:

Monoke

Dumdum, dit heeft niets met "dom" te maken. Eerder het profiteren van iemands wil om er terug gezonder bij te lopen en zich beter te kunnen voelen. Ze weten (en "ze" zijn dan alle verkopers van toestellen, pillen, etc...om af te slanken) dat het enorm moeilijk is om gewicht te verliezen. Het IS ook moeilijk. En dat ondervindt iedereen die dat wil bereiken. Het is echter op lange termijn een andere leefwijze die je moet aannemen. En zelfs al ben je daarvan overtuigd en daarmee bezig, verschijnt er plots toch wel net het (zoveelste) wondermiddel zeker.?... Dààr speculeren "ze" op. En dat heeft niets met "dom" te maken maar met de "drang" om eindelijk eens komaf te kunnen maken met iets wat je storend vindt.

<charlotte>

okey je hebt gelijk het gaat om het vet IN het vetweefsel...

(betekent niet dat de bloedvaten daar dan ook wel een beetje langs komen...)

okey ik hou mijn mond wel... ik ga hardlopen :D

bella_arama

Ongelezen bericht door bella_arama »

Wow zeg in 45 minuten een paar centimeters afvallen.. :roll: Denk je we zijn zoooooo dom om dat te geloven...

Zitten op je luie kont en BURN IT BABY!!
Wat een onzin.!!!

Gast

Als je frituurt zie het frituurvet verdampen dus waarom zou het vet niet het lichaam uit zweten met de fantastische saunabelt ??? :?: :idea:

Sniikk

Ongelezen bericht door Sniikk »

't werkt echt wel en de helft van de mensen hier kan niet eens een foutloze zin typen dus laat maar lullen :| :D

betsie turf

Ongelezen bericht door betsie turf »

hahahahahaha het werkt echt wel......echt nie!!!!!!!!!!!!!!!!
wie wil er nou centimeters afvallen???????
Goh wat zie je er goed uit.
Ja ik ben zes centimeter afgevallen...............
oftewel ik houd de centimeter nu iets strakker.
Maar ik zou in de sauna gaan zitten, dan valt je kop ook af...........

Gesloten