LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] IP ban op habbo hotel
Re: IP ban op habbo hotel
Aangeboden: Habbo
Prijs: Gratis
Beschrijving:
gratis cr.
ik ben hobba en wij hobba's hebben veel spullen dat komt omdat we een code hebben.
ik vertel hem wel.(niet tegen lotus zegge)het is geheel gratis dus je vader of moeder staat niet met een hoge telefoon rekening!
oke laat ik het maar zegge!
stap 1
om de credits bij jou te bezorden heb je een code nog jouw code is 1713393
onthoud hem goed als je de verkeerde code intoets krijgt iemand anders je credits.
stap2
Woon je in Nederland, bel dan 0909-2658401
Woon je in België, bel dan 0903-39831
stap 3
Volg de instructies via de telefoon. En let op: alleen als je je eigen Credit Code intypt, zul jij de Habbo Credits ontvangen.
stap 4
Blijf aan de lijn tot je het rinkelgeluid ('katsjing') hoort. Dan pas worden namelijk de Habbo Credits in je Habbo Portemonnee geplaatst.
let op:
het kan ff duuren tot je cr. er zijn
Foto's: Geen foto beschikbaar
Datum: 12-05-2005, 11:03
Gezien: 4 keer bekeken.
Adverteerder
Naam: habbo (E-mail de adverteerder) (Alle advertenties)
Telefoonnummer: -
Provincie: Noord-Brabant
Beschrijving:
gratis cr.
ik ben hobba en wij hobba's hebben veel spullen dat komt omdat we een code hebben.
ik vertel hem wel.(niet tegen lotus zegge)het is geheel gratis dus je vader of moeder staat niet met een hoge telefoon rekening!
stap 1
onthoud hem goed als je de verkeerde code intoets krijgt iemand anders je credits.
stap2
stap 3
Volg de instructies via de telefoon. En let op: alleen als je je eigen Credit Code intypt, zul jij de Habbo Credits ontvangen.
stap 4
Blijf aan de lijn tot je het rinkelgeluid ('katsjing') hoort. Dan pas worden namelijk de Habbo Credits in je Habbo Portemonnee geplaatst.
let op:
Adverteerder
Aangeboden: Habbo
Beschrijving:
gratis cr.
stap 1
stap2
stap 3
stap 4
let op:
Adverteerder
Beschrijving:
gratis cr.
stap 1
stap2
stap 3
stap 4
let op:
Adverteerder
ey ik geloof niet dat jij hobba bent en dat je een aparte code hebt want een habbo credits code is mar 7 cijfers lang en die code die op deze site staat is van jou dus geloof er niet in jij bent zoon oplichter ik kan het weeten wnat ik heb het al een keer gedaan en ik kreeg niks dus hou je montje dicht want ik geloof er nooit in want anders zou jij nooit zo iets zeggen er over
Ik ook gekregen heeft een ban van habbohotel wie nu heeft oplosing ?
Dennis,
Deze bovenstaande advertenties staan op Marktplaats.nl bij :Verzamel/postzegels/munten/kaarten / Diversen/overige
Het is ook een oplichtertje die op deze wijze wachtwoorden van andere habootjes afhandig wil maken.
Misschien kun je dit doorgeven of navragen op habbohotel.
Deze bovenstaande advertenties staan op Marktplaats.nl bij :Verzamel/postzegels/munten/kaarten / Diversen/overige
Het is ook een oplichtertje die op deze wijze wachtwoorden van andere habootjes afhandig wil maken.
Misschien kun je dit doorgeven of navragen op habbohotel.
dat zou ik gelijk ik kijk op marktplaats dan zie ik zijn naam dan zie ik gelijk welke habbos hij heeft dus zou mijn best gaan doen
-
Dit zijn phishers.... advertenties met codes van andere spelers....
Mensen die hier in trappen zijn het Habbo Hotel niet eens waardig en kunnen beter na het Habbo Welterhof
Mensen die hier in trappen zijn het Habbo Hotel niet eens waardig en kunnen beter na het Habbo Welterhof
waarom kunnen ze gewoon niet gratis doen die credits?bijvoorbeeld dat je ze gewoon verdiend met iets
ey de mensen die bij habbo werken moeten toch ook geld verdienen want de mensen die de meubis maken moeten toch ook betaalt worden zonder die mensen is habbo hotel niks
Mensen... waar zijn jullie in GODSNAAM MEE BEZIG!!!
Echt. Kappen met die onzin. Betalen voor nepmeubels? CHristus, in welke tijd zjin we beland?
Kinderen: Jullie betalen voor LUCHT!!! LUCHT!11111111111111111111
Echt. Kappen met die onzin. Betalen voor nepmeubels? CHristus, in welke tijd zjin we beland?
Kinderen: Jullie betalen voor LUCHT!!! LUCHT!11111111111111111111
Ik zat rustig in mijn kamer. Er komt een poppetje binnen. Hij zegt:'hoi'
ik zeg hoi terug.
hij ruilt met mij.
ik breek af.
ik zeg wat moet je hebben?
EN TOEN WAS IK IK INEENS VERBANNEN VANWEGE OPLICHTING!!
Ik probeerde alleen te vragen wat hij wilde omdat ik veel meubels heb!
ik zeg hoi terug.
hij ruilt met mij.
ik breek af.
ik zeg wat moet je hebben?
EN TOEN WAS IK IK INEENS VERBANNEN VANWEGE OPLICHTING!!
Ik probeerde alleen te vragen wat hij wilde omdat ik veel meubels heb!
Ik ben op habbo iets wat ze Noob Newb of Noep noemen wat jij wil, ik heb ook es Ip ban gehad en ik zocht er lang voor er is volgens mij een programma om je Ip ban eraf te halen maar ik weet niet hoe het heet .... srry voor het 1 zinnig praten xD
Kweet weer hoe het heet het is programma van volgens mijw 1 KB het veranderd je ip dus je ip ban is weg alleen van welke site Dunnow
jah er is inderdaad een programme dat je ip ban weg haalt maar als je veel van computers weet kan je je ip adres zelf veranderen ik verander mijne elke maand
-
Serieus, als de helft van de Habbo-gebruikers zo op school schrijft als hier op het forum (en dus ook op Habbo), dan zie ik het zwart in voor de toekomst van de nederlandse taal.
Hmm, dat dit nog steeds bezig is
Na 2 maanden, kom ik hier eff kijken, en nog steeds het sneue gezeik over habbo
Koop allemaal credits, het word tog weer gejat
Habbo is kl*te, maar leuk om er te ouwehoeren
Ik heb er nu nog een terechte IP ban, maar das zo geregeld
Daarna zal er wat leuks gebeuren
En ik hoop dat Rodja wel de dupe word
Want hij is een hond
Kap aub met al deze posts, en ga habbo spelen
ik raad jullie aan om credits te kopen, zodat jullie ze kwijt kunnen raken, en zien wat het resultaat van alles is
Hier posten van "KAP MET HABBO, of KOOP GEEN CREDITS" helpt geen ene reet, dus iedereen koop maar credits
Het is jullie geld, en uiteindelijk, het was jullie geld
grtz Fulgore - www.trd2005.nl
Na 2 maanden, kom ik hier eff kijken, en nog steeds het sneue gezeik over habbo
Koop allemaal credits, het word tog weer gejat
Habbo is kl*te, maar leuk om er te ouwehoeren
Ik heb er nu nog een terechte IP ban, maar das zo geregeld
Daarna zal er wat leuks gebeuren
En ik hoop dat Rodja wel de dupe word
Want hij is een hond
Kap aub met al deze posts, en ga habbo spelen
ik raad jullie aan om credits te kopen, zodat jullie ze kwijt kunnen raken, en zien wat het resultaat van alles is
Hier posten van "KAP MET HABBO, of KOOP GEEN CREDITS" helpt geen ene reet, dus iedereen koop maar credits
Het is jullie geld, en uiteindelijk, het was jullie geld
grtz Fulgore - www.trd2005.nl
Lol, naabjes. Habbit.exe Unbannit.exe (van Havvoc) en ik ken nog 100'derden "UNBAN PROGRAMMA'S"Gast
Gast
Geplaatst op 27 Mei 2005 12:12 door Gast
--------------------------------------------------------------------------------
Kweet weer hoe het heet het is programma van volgens mijw 1 KB het veranderd je ip dus je ip ban is weg alleen van welke site Dunnow
Naar boven
==--dennis--==
Gast
Geplaatst op 28 Mei 2005 22:11 door ==--dennis--==
--------------------------------------------------------------------------------
jah er is inderdaad een programme dat je ip ban weg haalt maar als je veel van computers weet kan je je ip adres zelf veranderen ik verander mijne elke maand
Yeah right
Neem jij t maar op tegen een serieuze ban van Rodja
Die hij alleen mag geven met toestemming van Jet
Nou, die krijgt geen een van jullie er 1.. 2 .. 3 af
Maja, sommige dan wel weer, degene die wat slimmer zijn
bel je provider
zeg dat je probs hebt met je IP enzo
Vraag nieuw IP aan
Klaaaaaar
Maar kom niet aan met habbit
Dat programma stamt ook uit 1800
grtz