LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen met Speedlinq

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Smeezio
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 nov 2005 13:15

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door Smeezio »

hey lunapics,

sluit me ook volledig bij aan bij jou kijk op de zaak. dat mag en kan gewoon niet. ik ben inmiddels een stap hoger gegaan, wat jongens van een juridisch bureau zijn de zaak verder aan het bekijken. Er zijn een aantal mogelijkheden, vooral omtrent deze massa van negatieve berichten, vooral als er ook nog daadwerkelijk gegronde bewijzen zijn..

to be continued

lunapics
Berichten: 17
Lid geworden op: 09 nov 2005 21:33

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door lunapics »

Nu ja, dat is interessant, daar wil ik na 22 november misschien wel aan meedoen.
Het is even afwachten, maar het blijft een schande.
En al die verhalen... het is toch wat, en waar blijft de redactie van Radar?
Ik ben zelf lichtontwerper en bied ze aan dat programma (over Speedlinq) GRATIS voor ze uit te lichten, en dan krijgen ze echt geen rekening.
(ik heb 23 jaar ervaring met het uitlichten van televisieprogramma's, vandaar).

De redactie kan mij mailen op [email protected] :P

JasperDD
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 nov 2005 18:04

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door JasperDD »

Ook ik heb het aardig gehad met Speedlinq.

Ten eerste een defect modem gekregen. (een Sagem F@st). ding deed het prima tenzij je wilt uploaden. dan klapt na 5 minuten de verbinding weg. Na wat zoekwerk op internet kwam ik er al achter dat dit een bekent probleem was maar dat speedlinq het ontkent. Uiteraard. anders moesten ze alle modems terug roepen en dat kost hun te veel.
Nee, speedlinq beweert dat het aan het netwerk ligt. Toch vreem dat mijn 7 jaar oude Alcatel Speedtouch Home het prima deed op hun netwerk....

Dan me verhuizing. ten eerste een schofterig hoog verhuis bedrag a 149 euro en dan zijn ze ook nog eens een keer verschrikkelijk traag met het verhuizen van mijn internet. ik heb bijna 2 maanden moeten wachten voor ik eindelijk internet op mijn nieuwe adres had. Natuurlijk de helpdesk gebelt. Na 10 minuten eindelijk iemand aan de lijn die mij in gebrekkig nederlands doodleuk vertelde dat niks wist...

en nu dit. Laatst keek ik hun site en zag dat ze nu VEEL sneller internet aanbieden voor het zelfde bedrag.
En wat is dan de reden dat ik nog steeds de oude snelheid heb? Nou, diep verborgen in hun FAQ kwam ik dit tegen:

Ik wil overstappen op een andere snelheid of ander abonnement

Indien je wenst over te stappen op een andere snelheid of ander abonnement dan is dat onder bepaalde voorwaarden mogelijk. Er is daarbij een verschil tussen wijzigingen binnen twaalf maanden na aanvang van het abonnement en wijzigingen daarna. Wijzigingen vinden altijd plaats binnen jouw abonnementstype (All-in, X-tra, Comfort).

Wijzigingen binnen twaalf maanden
Binnen de eerste twaalf maanden zijn enkel wijzigingen mogelijk binnen het tariefplan van jouw abonnement. Dat betekent dat je kunt up- of downgraden naar abonnementen (bij hetzelfde netwerk) die ten tijde van het sluiten van jouw abonnement werden aangeboden. Upgraden is gratis, maar voor een downgrade worden kosten in rekening gebracht zoals vermeld bij de tarieven.

Een aanvraag tot wijziging kan worden gedaan via het snelheidwijzigingsformulier. Dit formulier is te vinden op onze website. Speedlinq kan de wijziging pas doorvoeren nadat tenminste eenmaal abonnementskosten zijn afgeschreven. Een dag nadat de wijzing is doorgevoerd kan je gebruik maken van de nieuwe snelheid. Het nieuwe tarief loopt ook vanaf dit moment, hetgeen te zien is op de op de factuur.

Wijziging na twaalf maanden
Na twaalf maanden is het mogelijk om over te stappen naar de meest actuele abonnementen met de daarbij horende scherpere tarieven.

Bij deze overstap gaat opnieuw een minimale contractsduur van twaalf maanden in, met daarna een opzegtermijn van een maand.

De aanvraag tot wijziging kan worden gedaan via het snelheidwijzigingsformulier. Dit formulier is te vinden op onze website.

Modem geschikt voor de nieuwe snelheid?
Een USB modem is niet geschikt voor snelheden hoger dan 3072 K/bits. Indien je door een snelheidswijziging een nieuwe modem nodig hebt, dan doet Speedlinq jou hiervoor graag een extra voordelige aanbieding. Een verzoek hiertoe kan je doen via het snelheidwijzigingsformulier.


Met andere woorden. Na een jaar kan je de nieuwe snelheid krijgen maar dan zit je wel weer voor een jaar aan ons vast...

is dit soort chantage legaal in dit land? Bij planet verhogen ze gewoon automatisch de snelheid zonder dat je daar om hoeft te vragen zonder dat je nog een jaar aan ze vast zit...
En waar slaat het op? als je er niet om vraagt dan krijg je gewoon geen snelheid verhoging en betaal je gewoon te veel voor een te lage snelheid. Sterker dat doe ik nu al omdat nog geen jaar bij speedlinq zit.. Dit is gewoon meten met 2 maten.

Is er iemand die naar dit soort chantage praktijken kan kijken of dit uberhaubt MAG?

Ik zou graag willen dat Radar eens naar speelinq gaat kijken...

Ik weet in elk gevall dat ik morgen een brief ga schrijven om mijn abbonement bij die bloedzuigers op te zeggen want van chatage prijktijken ben ik niet gedient en ik laat me helemaal niet tillen met een lage snelheid terwijl ik ten volste recht heb een hogere snelheid voor het zelfde geld.[/i]

lunapics
Berichten: 17
Lid geworden op: 09 nov 2005 21:33

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door lunapics »

Ik ben gebeld door Speedlinq met de mededeling dat ze een mooi aanbod voor mij hadden:
Dezelfde snelheid voor € 30 in plaats van € 55.
Toen ik ze meldde dat ik daar (voor 10 euro's meer) ook telefonie krijg gaf de mijnheer toe dat ze daar niet tegen op kunnen.

rogier80
Berichten: 9
Lid geworden op: 05 nov 2005 11:58

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door rogier80 »

Vind meer info over een jurist hier:
http://juristen.goedbegin.nl/

Pak ze allemaal aan met een goede Jurist!

:twisted:

Joop_Aarnoutse
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 nov 2005 11:09

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door Joop_Aarnoutse »

Ik heb wel even een vraagje:

Ik lees heel erg veel slechte dingen over Speedlinq.
Nu wil ik graag even weten over welk netwerk dit is, er zijn er namelijk 3.
Kpn, BBned en Tiscali.
Heb zelf een 10 mbit lijn aangevraagd via BBned, en hoop toch maar dat het allemaal goed gaat komen :roll:

edv
Berichten: 84
Lid geworden op: 19 mei 2005 11:52

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door edv »

Zou het niet doen als je veel ellende wilt besparen :D

biglog
Berichten: 26
Lid geworden op: 01 okt 2005 17:07

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door biglog »

Zou het echt niet doen! Het zijn grote oplichters. Bij mij zit er nu een rechtszaak aan te komen, ze handelen tenslotte onverschrokken in strijd met de wet, maar daar trekken ze zich helemaal niets van aan. Niet in zee gaan met die gasten, je bespaart je veel ellende!

lunapics
Berichten: 17
Lid geworden op: 09 nov 2005 21:33

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door lunapics »

Ik ben sinds vandaag weg bij Speedlinq. Weggaan vergt een militaire operatie. Alles per aangetekende brief (opzeggen) en vergeet niet te melden dat je naar een andere provider gaat (met naamsvermelding en datum). Omdat je toch nooit antwoord krijgt van Speedlinq nogmaals (minimaal een maand van te voren) de opzegging bevestigen. Ik zit nu bij Tiscali en de snelheid is prima, de migratie ging naadloos en het was een kwartiertje werk om dat nieuwe modum aan de praat te krijgen. Even de helpdesk gebeld (op een gewoon telefoonnummer) en drie minuten later was ik geholpen. :wink:

Detlef
Berichten: 20
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:41

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door Detlef »

@Biglog

Hoelang zit je nu op de rechtzaak te wachten ?
Ik wacht nu sinds september.
Nadat edr 4 brieven had gestuurd en ik ook hun duidelijk had gemaakt dat ik niet ging betalen, vroegen ze mij of ik hun wilde bellen.
niet op ingegaan en naderhand niets meer gehoord.

nog geen speedlinq rechtzaken gezien wel vergelijkbare met upc en daar wordt met upc regelmatig de vloer aangeveegd.
(natuurlijk moet je wel in je recht staan maar dat lijkt me duidelijk)

biglog
Berichten: 26
Lid geworden op: 01 okt 2005 17:07

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door biglog »

Hai Detlef,

Mijn zaak loopt nu vanaf januari (aangaan overeenkomst), maar de laatste maanden is het wel intensiever geworden. Tot mijn grote spijt moet ik bekennen dat ik van deze ****-zaak nu eens af wil zijn en vandaag een betaling er uit gegooid heb. Absoluut tegen mijn principes in aangezien ik nog steeds denk dat ik in mijn gelijk sta, maar na een gesprek met mijn advocaat werd me wel duidelijk dat als er wel een rechtszaak komt -en ook al win ik die- dat ik dan alsnog veel meer geld kwijt ben dan dat het incassobedrag groot is. De kosten van je advocaat zijn namelijk niet terug te vorderen op de verliezende partij, dus je blijft ten alle tijden met een schadepost zitten. Het is een prestigekwestie. Ik baal er uiteraard enorm van maar ik ben het zat. Nu ik jouw verhaal lees denk ik ook wel 'misschien had ik het er ook wel op aan moeten laten komen'. Het incassobureau gaf aan dat ze nu een rechtszaak aan het voorbereiden waren en dat ik binnenkort de dagvaarding tegemoed kon zien. Ook heb ik die 4 brieven gehad van neem contact met ons op (niet dat je ze dan aan de lijn krijgt of dat ze terug bellen, maar dat terzijde). Ik heb het gewoon helemaal gehad met dat stelletje oplichters en wil van het gesodemieter af zijn. Misschien heb ik gegokt en verloren (en blijft het alleen bij een dreigement om een rechtszaak te beginnen).... misschien heb ik erger voorkomen en ontloop ik ongeacht de uitspraak van de rechter een nog grotere schadepost......wie zal het zeggen.

Ik wens jou en alle anderen in ieder geval heel veel sterkte en succes toe in je terechte strijd tegen de oplichters van Speedlinq. Zal deze site ook regelatig blijven checken om de stand van zaken te zien. Ik hoop voor je dat het bij een loos dreigement blijft, want een rechtszaak blijft ten alle tijden een dure aangelegenheid...of je nou je gelijk krijgt of niet.
Succes!

jl78
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 nov 2005 19:18

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door jl78 »

Eindelijk goed bericht :D! Kreeg zojuist onderstaand mailtje:

We zullen uw opzegging definitief doorvoeren en uw contract dan ook per
eind januari 2006 conform de algemene voorwaarden beëindigen. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Speedlinq Customer Care

Wendy


Heeft me wel een paar telefoontjes en 3 aangetekende (met handtekening retour uiteraard) brieven gekost, maar het lijkt nu toch echt eind goed, al goed te zijn! :D :D

frankdesmit
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 mei 2005 14:19

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door frankdesmit »

heb vanaf september mijn abo opgezegt 3 maal een aanvraag gedaan voor opzeggings brief en toen maar gebeld(dat is volgens mij ook helemaal de opzet dat je opdenduur gaat bellen met ze, KASSA á 0,70 cent per minut dus zo'n telefoontje kost je dan toch nog even bijna 10 euro) en als je dan zegt dat je al verschillende mails hebt versuurd naar ze en daar dan ook de bevesteging van hebt gehad, krijg je als antwoord dat er geen mails van mij zijn binnen gekomen ( vreemd ) heb gelukkig wel een bevesteging gehad dat ik vanaf 31 januarie van ze af ben (hoop ik)

ps heb je die nieuwe aktie gezien van ze, NIET DOEN
( 8mb down en 1mb up voor 19 euro) geen datalimiet zeggenze alleen faire use (haha) heb gebeld en na gevraagd je mag maar 200 mb perdag gebruiken, wat een aktie dus je bent gewaarschuwt NIET DOEN ook die van 9,95 euro dan mag je maar 150 mb gebruiken per dag[/b]

najtreeg
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 nov 2005 19:46

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door najtreeg »

bij mij dezelfde problemen:

5 x een nieuw modem gekregen. iedere keer liep het modem weer vast. Uiteindelijk een installatie cd gekregen, die kon het probleem ook niet verhelpen. Nu intussen alweer 3 weken niet meer kunnen internetten. Als je belt: goh, uw modem staat gewoon online..dan moet het aan uw netwerkkaart liggen. Als je de stekker uit het modem trekt: meneer, u bent nog steeds online, met een prima verbinding.

Als ik dan nog wel verbinding had, dan 1 minuut en vervolgens weer 2 minuten niet, 1 minuut wel, 2 minuten niet.... je krijgt er een punthoofd van!

Vorige week nog een speedtouch 516 modem gekregen(ipv copperjet 810, het grootste *** modem wat er op de adsl markt is...): kloppen in gegevens niet die op de cd staan. Dus een firmware update gedaan met de helpdesk aan de lijn.... gevolg --> modem kapot

vandaag een ingebreke stelling naar hun toe gestuurd en 5 dagen te tijd gegeven om de problemen op te lossen. Als ze dan niet zijn opgelost kan het contract gewoon ontbonden worden (dus niet opgezegd, maar ontbonden)

ik hou jullie op de hoogte...

Sjaak35
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 nov 2005 21:05

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door Sjaak35 »

The story continues...

Ik kreeg een incasso van zo'n €350,- op mijn oude adres, voor een rekening sinds april 2005, terwijl speedlinq bekent dat ze mijn afmelding hebben ontvangen. Deze is echter al die tijd niet verwerkt omdat ik nog een rekening open heb staan, zie hieronder mijn verhaal...

Als ik jullie verhalen zo lees heb ik niet veel hoop...

Ik zit in het buitenland, dus zit er aan te denken niet te betalen, maar heb ook geen zin een schuld op te bouwen, die behoorlijk uit de klauwen kan lopen...

Zelfs als ik wil betalen voor de helpdesk kan ik ze niet bereiken (0900 werkt niet vanuit het buitenland)

Om moedeloos van te worden... Zie hieronder de e-mail waar ze natuurlijk niet op reageren.

--------------------------------------------------------------------
Aan
Speedlinq incasso
Speedlinq BV
Postbus 60163
1320 AE Almere


Geachte speedlinq-incasso,

Ik heb u op 21 november onderstaande brief per e-mail verstuurd en deze op 29 november ter herinnering opnieuw per e-mail toegezonden (e-mail adres '[email protected]'.) Helaas heb ik tot op hede niets van u vernomen. Bij deze reken ik op een snelle reaktie.

Mijns inziens is de opzegging rechtsgeldig en is mijn abonnement beëindigd. U kunt de maanden april tot en met november niet meer in rekening brengen.

Met enige verbazing vernam ik dat er een incassorekening openstaat voor een abonnement op Speedlinq op het volgende adres:

--------adres gewist----------------------------

Ik ben per 1 maart 2005 naar Engeland ge-emigreerd en heb daarom per 1 april mijn telefoonrekening op bovenstaand adres afgemeld. In eerste instantie verkeerde ik in de veronderstelling dat mijn toenmalige 6-maanden abonnement op Speedlinq ADSL automatisch af zou lopen in de maand maart van dit jaar, daar het abonnement in Oktober 2004 is afgesloten.

Toen ik zag dat het abonnementsgeld toch nog werd afgescheven van mijn rekeneing heb ik een ondertekende afmeldings brief gestuurd (die me door u is opgestuurd). Daar heb ik geen reaktie op gehoord en de abonnementskosten werden gewoon verder afgeschreven van mijn rekening.

Ik heb speedlinq proberen te bellen en e-mailen, maar dat bleek niet mogelijk; uw betaalnummer werkt niet vanuit het buitenland en u heeft geen klanten-email adres meer.

Er bleek een misverstande te zijn. Omdat ik u zelf niet kan bellen/e-mailen heb Ik ...., een advocate te Utrecht gevraagd u te bellen. Na wat discussie leek alles in orde te zijn. Door een misverstand bleek dat u dacht dat ik een jaar abonnement had. Echter, nadat ik een kopie van e-mails had opgestuurd waaruit bleek dat 1 van uw medewerkers inderdaad aangaf dat het een 6-maanden abonnement betrof, ging u daarmee accoord. Voor de zekerheid heb ik nogmaals een afmeldingsbrief opgestuurd om er zeker van te zijn dat u mijn afmelding ontvangen heeft. Sindsdien heb ik helemaal niets meer van u gehoord, en gezien ik u vanuit Engeland niet kan bereiken, heb ik aangenomen dat alles in orde is.

Ik hoef mijn verbazing dan ook niet te schetsen dat er nu een incasso rekening openstaat. Wat ik van ... begrijp (zij heeft u vorige week weer gebeld) heeft u inderdaad mijn afmelding ontvangen, maar omdat er nog een rekening openstond is die niet in behandeling genomen. Dit vind ik als gewone burger wel erg vreemd. Ik verwacht dat als er nog een rekening openstaat, dat ik dat dan verneem per post of e-mail (mijn nieuwe e-mail, want speedlinq e-mail is niet meer toegankelijk voor mij) . Ik heb immers mijn nieuwe e-mail adres aan u doorgegeven bij mijn laatste afmeldingsbrief.

Zoals ik het begrijp heb ik vanaf maart geen gebruik meer gemaakt van uw service (ik woon sindsdien in Engeland, en mijn telefoonlijn is sinds 1 april 2005 afgesloten), heb ik netjes tot twee keer toe een afmelding gestuurd., heb ik u niet kunnen bereiken en heb ik ook nooit meer iets van u gehoord of gelezen. Ik kan me voorstellen dat u wilt voorkomen dat mensen overstappen naar ander providers, maar dit vind ik toch wel erg bont. Ik ga er dus ook nu vanuit dat alles op een misverstand berust. Ik vind dit een erg vervelende situatie en voel me gedupeerd. Deze situatie had verkomen kunnen worden als uw klantenservice beter bereikbaar zou zijn. Zonder e-mail of telefoon mogelijkheden vanuit het buitenland is het erg moeilijk contact met u op te nemen. Daarom ben ik blij dat ik nu dan toch uiteindelijk een e-mail adres heb gekregen via ....

Ik zie uit naar uw reaktie, en hoop dat we er samen uit kunnen komen,

Met vriendelijke groet,


Sjaak35
......

basbas
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 dec 2005 09:39

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door basbas »

Wat een problemen allemaal met dat Speedlinq!
Ik heb mij twee maal aangesloten bij Speedlinq. Na het eerste contract van een jaar heb ik het contract opgezegd, ben verhuisd, en heb het opnieuw aangevraagd. Dit was op HUN advies, omdat dat goedkoper is dan verhuiskosten te betalen.
Dat argument dat zij alles doen voor geld lijkt mij dus overdreven, hoewel ik hun algemene voorwaarden, en contracttermijn (ongeveer 14 maanden ipv 12 maanden abonnementstermijn) ook dubieus vind.

Ook begrijp ik waarom zij een dure helpdesk hebben: zij zijn (waren) de goedkoopste wat betreft abonnementen, en dan kun je niet even een helpdesk betalen. Dat moet de klant dan doen als-ie problemen heeft.

Bij mijn eerste aansluiting had ik inderdaad problemen de verbinding werkend te krijgen (USB-modem). Gelukkig werd ik door een kundige helpdeskmedewerker geholpen, waardoor de verbinding binnen 10 minuten werkend was.

Bij mijn tweede aansluiting was er iets misgegaan met het afsluiten van de eerste verbinding. Daar bleek ik nog voor te betalen. Een telefoontje en vijf minuten later was dit opgelost, en kreeg ik mijn teveel betaalde geld terug.

De tweemaal dat ik een kortingvoucher heb opgestuurd (ik vind dit een erg onprofessionele manier van korting geven, maar goed) is dat beide keren goedgegaan. Niets kwijtgeraakt, prima op tijd betaald.

Ik denk dat dat veel problemen met hardware en de aansluiting zelf niet aan Speedlinq liggen, maar aan de gebruiker die denkt dat ie ergens verstand van heeft.

Succes ermee, ik ga weer even surfen met mijn snelle Speedlinqverbinding.

jurjendt
Berichten: 17
Lid geworden op: 02 nov 2005 00:27

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door jurjendt »

Ja, en dat geld moet de gebruiker zeker ook zelf van speedlinq naar zichzelf overmaken :S.
Speedlinq is gewoon een barslechte provider qua service (de verbinding was bij mij wel altijd goed via babyxl).
Dat een medewerker zelf toegeeft aan mij dat hun service zeer slecht is zegt al genoeg neem ik aan.

hjvl
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 dec 2005 20:50

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door hjvl »

Op 27 oktober 2004 is mijn contract met speedlinq helaas ingegaan.
20 September2005, lekker vroeg dacht ik, vraag ik via hun website een opzeg formulier aan. Nog een tweede, derde, vierde, vijfde keer aangevraagd, maar niets ontvangen.

Gebeld, nog geen formulier.
Nog een keer gebeld, jawel formulier per e-mail ontvangen.
Formulier ingevuld ondertekend en aangetekend verstuurd op 24 oktober.
Dom dom, geen handtekening retour gevraagd.
Volgens tpg post op 26 oktober door speedlinq in ontvangst genomen.
Even snel uitgerekend, eind oktober 2004 ingegaan, minimaal 12 maanden looptijd + 1 maand opzegtermijn, contract loopt af op 30 november 2005.

In de maand november, geen reactie van speedlinq.
Op 20 november voel ik nattigheid en geef ik mijn bank opdracht om mijn rekening te blokkeren voor automatische incasso's van speedlinq.
En jawel op 25 november, via e-mail, aanmaning van speedlinq dat de incasso is mislukt en dat ik het per direct dien te voldoen.

Zelfde dag helpdesk gebeld:
Ja meneer wij hebben uw formulier niet ontvangen....
Grrrr, de lieftallige dame aan de andere kant van de telefoon uitgelegd wat aangetekend inhoud.
Oh ja eh meneer maakt u zich verder geen zorgen, alles word geregeld.

Niets verder gehoord tot vandaag.( 9 december)
Wederom via e-mail: zij stellen mij in gebrekke, als ik niet snel betaal geven ze het uit handen aan een incasso bureau....
Weer gebeld, weer volgens hun nooit ontvangen, weer moeten uitleggen wat aangetekend inhoud.

Gelijk met tpg post gebeld of ik alsnog de handtekening met naam kan krijgen. Geen probleem meneer, we sturen u een formulier, als u daarop aangeeft dat u de handtekening zo duidelijk mogelijk wilt hebben dan word dat verder geregeld...(goeie ouwe ex ambtenaren, alles wordt bewaard)

16:38 e-mail:
Wij hebben uw formulier niet ontvangen bla bla bla hierbij aanbieding voor gereduceerd tarief.

Wat spreek ik zwahilisch of zo?
Gelijk klachtenformulier op hun site ingevuld met wederom uitleg. (aangetekend dus jullie wel ontvangen)

Ben benieuwd hoe ze zullen reageren, maar het ziet er steeds meer naar uit dat ik naar een advocaat toe moet.

Ik hou jullie op de hoogte.

edv
Berichten: 84
Lid geworden op: 19 mei 2005 11:52

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door edv »

Das mooi bellen maar weer dan met ze allen 8)

carleen
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 jan 2006 14:13

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door carleen »

Absoluut niet mee eens wat jij schrijft. Jij hebt de mazzel dat het bij jou goed is gegaan. ik heb de pech dat het bij mij niet goed is gegaan.
En dat ligt niet aan mijn eigen onkunde dat ligt aan die oplichters van speedlinq, wel geld afschrijven van mijn rekening maar geen service leveren.

Nogmaals als ze dreigen met een incassobureau niet betalen !!!!
Als er een deurwaarder komt niet op ingaan !!!
Als ze dreigen met een dagvaarding laat maar komen !!
Als er een rechtszaak dreigt speedlinq laat het nooit zover komen.
Heb er zelf ervaring mee, heb al die tijd mijn poot stijf gehouden en een dag voor dat ik voor de rechter moest komen heeft speedlinq de boel ingetrokken, ze zagen de bui al hangen..
Kan me voorstellen dat je geen zin hebt in die rompslomp, het heeft mij ook erg veel stress gekost maar betaal nooit want je ziet je geld nooit en te never meer terug....

Gesloten