LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
E-nergetix

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door E-nergetix »

@max,

ik voel me NOOIT aangevallen. Je kent me nl. niet persoonlijk en ik jou niet.

Ik vind het geblaat als mensen al een mening klaar hebben na 20 seconden of zelfs minder en beginnen met: ik geloof het niet, het kan niet, het is onmogelijk, reken maar eens na en ga maar door.

Misschien zal de uitkomst van betreffende filmpje je verrassen. Die mogelijkheid bestaat toch?

Greetz,

Alex van Breemen

MaxvdV

Ongelezen bericht door MaxvdV »

Waarom gebruik je dan vet gedrukte woorden en hoofdletters?
Ik heb die mening inderdaad na 20 seconden al klaar en waarom? Omdat ik er meer van af weet dan je denkt. En als ik dan zeg dat ik het niet geloof en het nooit zal geloven is voor mij daarmee de kous af.
Als je gaat solliciteren, wat is dan het allerbelangrijkste? De eerste indruk die je achter laat, mee eens of niet? Ik volg mijn intuitie.

Ik en blaten? Ik heb alleen het woord geloven gebruikt. Of het onmogelijk is? Dat heb ik niet gezegd. Alles is mogelijk toch? Rekenen, heb ik niet gebruikt, wel een van mijn sterkste punten. Dat het niet kan? Blijkbaar wel anders zou het niet bestaan.
Ik laat je na het weekend weten wat ik van het hele filmpje vind.
Dan heb ik ook geluid.

Groet,

Max

mij ken je echt niet

Ongelezen bericht door mij ken je echt niet »

Nou, dan stel ik eens de volgende vragen, hoewel ik geen antwoord verwacht......:

- Waarom is iedereen zo overdreven aardig??

- Waarom is er niet een gewone sollicitatie??

- waarom zag ik daar een paar niet zo knappe mensen zitten die warm gemaakt werden om cosmeticaclinics te gaan geven??

- Waarom is iedereen zo druk bezig met het berekenen van de winst die ze maken, terwijl ze van de andere kant steeds roepen dat ze niet om het geld daar zijn gaan werken??

MaxvdV

Ongelezen bericht door MaxvdV »

* Waarom is iedereen zo overdreven aardig?
--> Met een positieve vrolijke instelling kom je beter over op de groep.

* Waarom is er niet een gewone sollicitatie?
--> Omdat dan de kans nihil is dat mensen zich aansluiten. Met een bijeenkomst waar meer mensen op af komen kun je een psychologisch spel spelen omdat een groep makkelijker in te palmen is dan een individu. Tevens geven ze op websites en via mond op mond reclame niet al te veel informatie bloot over het hele hebben en houden omdat je er niet teveel vanaf mag weten, want dan komt het namelijk niet meer over in het groepsproces. Als je het einde van een film weet is het niet leuk om te beginnen met kijken, dat voorbeeld zullen ze dan bijv. aanhalen

* Waarom zag ik daar een paar niet zo knappe mensen zitten die warm gemaakt werden om cosmeticaclinics te gaan geven?
--> Omdat juist deze mensen sneller en makkelijker over te halen zijn (lees: pushen, brainwashen, op ze in praten, ze een goed gevoel geven etc)

* Waarom is iedereen zo druk bezig met het berekenen van de winst die ze maken, terwijl ze van de andere kant steeds roepen dat ze niet om het geld daar zijn gaan werken??
--> Daar kan ik geen antwoord op geven. Maar een pro-MLM er zal dat wel komen doen...

winkel

Ongelezen bericht door winkel »

MLM (****)

Srry dat ik het zeg maar ik heb er niks mee verdient maar alleen verloren.
NOU VAN MIJ MAG HET VERBODEN WORDEN!!!!!
Ik geloofde het iedere keer weer. MAAR nu niet meer!!!!
ik heb er veel voor gegeven en wat terug gekregen????
NEE HOOR!!!
ik was er bijna letterlijk dag en nacht mee bezig en in totaal van de 12 mlm progamma's 0,0000 wins gemaakt maar wel €1250 verlies.
DUS MENSEN GELOOF ECHT DIE PRAATJES OVER SLAPEND RIJK WORDEN NIET!!!!

JE WORD NIET RIJK!

je kent mij wel!

Ongelezen bericht door je kent mij wel! »

Ah, daar is weer een loser :lol:

ik was er bijna letterlijk dag en nacht mee bezig
Waar was je precies mee bezig?
in totaal van de 12 mlm progamma's
Had je na je tweede x nog niet in de gaten dat het voor jou misschien wel eens niets kon zijn?
12!! programma's! Nu wil ik heel graag weten welke bedrijven jij hebt geprobeert.
Een programma is iets anders als een bedrijf.
€1250 verlies.

Wat heb je voor die 1250 gekregen eigenlijk? Bij een goed mlm-bedrijf kun je hooguit tijd verliezen! Of heb je voor 1250 diesel weggereden? :?
DIE PRAATJES OVER SLAPEND RIJK WORDEN
Iemand die een heel klein beetje verstand heeft weet dat je slapend nooit rijk zal worden.
Een beetje mlm-er zal dat ook nooit zeggen. Dat er van die dwazen rondlopen...tja....DAT ZOU VERBODEN MOETEN WORDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!Zo...ff gillen.
JE WORD NIET RIJK!
Ikke wel 8) . Is het de mazzel of werk ik misschien met een ECHT mlm-bedrijf i.p.v. een een of ander wazig piramide-programma :lol:

student26

Ongelezen bericht door student26 »

Zeg, waar blijven de foto's van je jacht van 35 meter eigenlijk?

je kent mij wel!

Zeg, waar blijven de foto's van je jacht van 35 meter eigenlijk?
Heb ik je gemaild. Klopt je adres nog wel?
Maar hoe weet ik zeker dat je geloofd dat het MIJN jacht is?
Ik denk dat een persoonlijke ontmoeting beter is, vind je niet?

Ik ben binnenkort in Zeeland, dus....
In welke haven past dat slagschip van mij denk je?

student26

Heb ik je gemaild. Klopt je adres nog wel?
Hahaha wat een mop weer. Ja hoor, dat emailadres werkt perfect. Doe nog maar een poging dus. Of plaats ze even op een website bijvoorbeeld, kan iedereen er eens naar kijken.
Maar hoe weet ik zeker dat je geloofd dat het MIJN jacht is?
Eigendomsbewijs?
Ik denk dat een persoonlijke ontmoeting beter is, vind je niet?
Prima hoor, ontmoet ik econometrist ook meteen, want die was ook geinteresseerd. Kun jij meteen getuigen dat wij inderdaad 2 personen zijn.
Ik ben binnenkort in Zeeland, dus....
In welke haven past dat slagschip van mij denk je?
Ik denk in geen enkele eerlijk gezegd, maar de beste kans biedt dan wellicht Port Zelande.

je kent mij wel!

Eigendomsbewijs?
En als die nou van mijn buurman is?
Hahaha wat een mop weer.
Jaja, ik ben een geboren grapjas :lol:
Prima hoor, ontmoet ik econometrist ook meteen, want die was ook geinteresseerd.
Dus ik moet 2x zoveel bier inslaan? Of drink jij wijn of ben jij een geheelonthouder?
Sinassie?
Ik denk in geen enkele eerlijk gezegd, maar de beste kans biedt dan wellicht Port Zelande.
Okey. Desnoods neem ik een vork mee om hem erin te prakken :P

student26

Quote: Eigendomsbewijs?
En als die nou van mijn buurman is?
Dan is ie niet van jou he...
Quote: Prima hoor, ontmoet ik econometrist ook meteen, want die was ook geinteresseerd.

Dus ik moet 2x zoveel bier inslaan? Of drink jij wijn of ben jij een geheelonthouder? Sinassie?
Ik drink inderdaad geen alcohol. Colaatje is prima. Red Bull is beter.
Quote: Ik denk in geen enkele eerlijk gezegd, maar de beste kans biedt dan wellicht Port Zelande.

Okey. Desnoods neem ik een vork mee om hem erin te prakken
Port Zelande is wel wat gewend, ligt wel meer dat flink aan de maat is. 35 meter heb ik er nog nooit gezien trouwens (terwijl het toch het St. Tropez van Nederland wordt genoemd).

Wat is de normale ligplaats als ik vragen mag?

Econometrist

Ongelezen bericht door Econometrist »

Dus ik moet 2x zoveel bier inslaan?
Maak je geen zorgen. Ten eerste neem ik zelf ook wel een mooi flesje mee, en ten tweede zal je personeel de koelkast toch wel gevuld houden?
Er zullen weinig 35 meter-jachten op de wereld zijn waar niet voor meerdere mensen een hapje en een drankje aan boord zijn. Een ligplaats is inderdaad een grotere zorg. Als bezitter van zo'n ding moet je toch wel van de schaarse afmeer mogelijkheden op de hoogte zijn neem ik aan?
Bekommer je niet over eigendomsbewijzen of wat dan ook. Alleen een uitje met dat ding is voor mij al voldoende. Achteraf heb ik dan wel voldoende ingangen om aan de hand van de registratie te achterhalen wie er voor vermogensbelasting voor dat ding wordt aangeslagen.
Nog 5 nachtjes slapen, ik ga mijn zwemvliezen alvast opzoeken.

Oja, en ik ben ook zeer benieuwd naar de thuishaven van je jacht.

Diederik Hoog

Ongelezen bericht door Diederik Hoog »

MLM lijkt mij toch gewoon een dekmatel voor een ouderwets en Verboden pyramidespel?

Wie trapt daar nog in?

Dan ben je toch niet heel slim bezig!!!!!

student26

@ je kent mij wel!
Geplaatst op 11 Aug 2005 10:43 door je kent mij wel!
--------------------------------------------------------------------------------
Quote: wanneer had je dat sapje bij de jacuzzi op je zonnedek gepland?

27-8
Biertje ook goed? Kan de BoB het sapje nuttigen.
Zeg, waar was je nou?? Ik maar wachten, maar geen jacht van 35 meter te zien :-( Leg eens uit...?

je kent mij wel!

Zeg, waar was je nou?? Ik maar wachten, maar geen jacht van 35 meter te zien Leg eens uit...?
Om het simpele feit dat ik de haven niet in kon komen. Te lang bootje.
Ik heb daarom een van mijn medewerkers met een speedboot naar de wal laten gaan op jou/jullie op te pi*kken.
Na een uur kwamen ze terug met de mededeling : niets, noppes, nada wat op student leek. Alle personen gevraagd, maar niemand wist iets.
Misschien ben je wel aangesproken, maar durfde je op het laatste moment niet mee te gaan.
Ik heb je mob. nummer ook niet, dus je begrijpt dat het een lastige klus voor mij was.

Volgende week lig ik in Saint Tropez. Misschien een eind fietsen voor je, maar daar pas ik wél in.
Naam van de boot? ...FREEDOM!

student26

Om het simpele feit dat ik de haven niet in kon komen. Te lang bootje.
En dat heb je niet even vantevoren gechecked? Niet zo slim he...
Ik heb daarom een van mijn medewerkers met een speedboot naar de wal laten gaan op jou/jullie op te pi*kken. Na een uur kwamen ze terug met de mededeling : niets, noppes, nada wat op student leek. Alle personen gevraagd, maar niemand wist iets.
Gek he? Dat wildvreemden niet weten dat ik student26 ben en hoe ik er uitzie e.d... Heel vreemd ja.
Misschien ben je wel aangesproken, maar durfde je op het laatste moment niet mee te gaan.
Het spijt me voor je, maar ik laat me niet zo kennen.
Volgende week lig ik in Saint Tropez. Misschien een eind fietsen voor je, maar daar pas ik wél in. Naam van de boot? ...FREEDOM!
Whahahaha, ja hoor. Ga je nog eens foto's plaatsen ook? + een eigendomsbewijsje???

Ennuh, aangezien je "mensen" wel in de haven zijn geweest (op welke steiger trouwens?) en rond zijn gaan vragen, weten ze vast ook wel de code van het hekwerk daar he? Die weet ik namelijk ook. Dus dat is een prima controle-middeltje. Dus kom maar op met die code...

Kimmy8

Ongelezen bericht door Kimmy8 »

Ik dacht dat deze site over MLM ging?

Is er ook nog iemand die heel positief tegen over MLM staat?
Graag alleen positieve reacties!

Maarschalk

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Als je alleen positieve reacties wil moet je bij andere sites kijken.
Hier worden ook kritische vragen gesteld.

jurrien

Ongelezen bericht door jurrien »

Hoe meer ik hier lees, hoe meer raak ik ervan overtuigt dat
die hele mln zooi gewoon prietpraat is . Als student26 vraagt
waar, je kent me wel ,gebleven is met zijn schip? krijg je weer een
onzinnig verhaal dat hij de haven niet in kon! En dat hij de volgende
week wel weer in Zuid frankrijk is. Nu sorry maar dit is allemaal
zo ongeloofwaardig dat ik en met mij gelukkig vele anderen er nog
geen 1 enkele euro in willen steken .
jurrien
Laatst gewijzigd door jurrien op 02 sep 2005 17:48, 1 keer totaal gewijzigd.

student26

En wat jurrien daar verwoordt is natuurlijk ook precies hoe ik erover denk. Meneer "je kent mij wel" heeft namelijk helemaal geen boot. Das toch wel duidelijk dacht ik.

Gesloten