LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nikken

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
mlmangel
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

Er is sprake van een magnetische spoel, wat totaal niet te vegelijken is met de magneetjes van Nikken.

antileugens

Ongelezen bericht door antileugens »

Waar staat er ergens dat het om krachtige magnetische resonantie gaat? Dat concludeer jij maar een spoel kan ook gewoon iets zijn dat heel veel op de sieraden lijkt alleen niet zo mooi.

Punt is dat magnetisme dus wel invloed heeft (tenminste, daar lijkt het op) en ze hebben er nog geen verklaring op.
Is er al onderzoek gedaan of er verschil zit tussen een krachtige dosis (al dat al zo zou zijn, wat je tot op nu nog niet hebt laten zien) in één keer of langdurige blootstelling aan een lichte dosis?

En wat is je probleem er sowieso mee. Ik heb op een site van Energetix gekeken en ik vind de sieraden behoorlijk mooi en ze zijn niet duur. Dus of het nu wel of niet werkt; ik denk dat er zat mensen zijn die ze alleen daarom al zouden willen kopen. Is daar iets mis mee?

Of is het gewoon een kwestie van "het is MLM dus ben ik er op tegen"?!

Laat voor de verandering eens bewijs zien van je stellingen die je vandaag hebt geplaatst.
40 jaar terug geloofde de medische wetenschap ook niet in accupuntuur. Dat is nu wel anders.

mlmangel
Contacteer:

Waar staat er ergens dat het om krachtige magnetische resonantie gaat?
Er is sprake van TMS. En dus van krachtige magnetische velden. Maar je hebt totaal geen idee wat TMS is. In plaats van wat opzoekwerk te verrichten verkies je jezelf te ontmaskeren als een onwetende op dit vlak. Vreemd voor iemand die Energetix sierraden verkoopt...
Dat concludeer jij maar een spoel kan ook gewoon iets zijn dat heel veel op de sieraden lijkt alleen niet zo mooi.
Grappig dat je dit zegt. Je laat hieruit wel heel duidelijk merken dat je absoluut geen idee hebt waar het hier over gaat. Een spoel is een stuk opgerold draad, dat magnetisch wordt als er stroom door loopt. Zoek maar eens wat foto's op via Google. Een spoel wil je echt niet als sierraad aan je lichaam hebben. Niet alleen is het lelijk, het is nog gevaarlijk ook.
Punt is dat magnetisme dus wel invloed heeft (tenminste, daar lijkt het op) en ze hebben er nog geen verklaring op.
Neen, punt is dat jij een artikel die absoluut niets te maken heeft met de magneetjes van Nikken en Energetix erbijhaalt. En dat is pure volksverlakkerij. Want hierdoor doe je uitschijnen dat de magneetjes van Nikken en Energetix wel enig effect zouden hebben. Een product verkopen aan de hand van beweringen die nergens op gebaseerd zijn en aan de hand van misleidende uitspraken of verwijzingen van irrelevante studies heeft een naam: oplichting.
Is er al onderzoek gedaan of er verschil zit tussen een krachtige dosis (al dat al zo zou zijn, wat je tot op nu nog niet hebt laten zien) in één keer of langdurige blootstelling aan een lichte dosis?
Ja, een aantal ervan heb ik gebundeld op de site http://mlmpage.blogspot.com/2007/09/magnetism_11.html
En wat is je probleem er sowieso mee. Ik heb op een site van Energetix gekeken en ik vind de sieraden behoorlijk mooi en ze zijn niet duur.
Waarom ben je niet op de site van Nikken gaan kijken? Waarom vermeld je plots Energetic? Ach ja, natuurlijk, jij bent mrtelecom en verkoopt Energetix prullen.
Dus of het nu wel of niet werkt; ik denk dat er zat mensen zijn die ze alleen daarom al zouden willen kopen. Is daar iets mis mee?
Mensen worden overtuigd dat ze enig effec t hebben. M.a.w., ze worden opgelicht. Nu, als ze die sierraden kopen omwillen van hun vermeende schoonheid, tja.
Of is het gewoon een kwestie van "het is MLM dus ben ik er op tegen"?!
Nee, het gaat erom dat je aan de hand van artikelen die absoluut niets te maken hebben met de magneetjes van Nikken en Energetix, goedgelovigen tracht te overtuigen dat die prullen wel een effect hebben. En dat maakt van jou een oplichter!

antileugens

Er is sprake van TMS. En dus van krachtige magnetische velden. Maar je hebt totaal geen idee wat TMS is. In plaats van wat opzoekwerk te verrichten verkies je jezelf te ontmaskeren als een onwetende op dit vlak. Vreemd voor iemand die Energetix sierraden verkoopt...
Nu verkoop ik ineens Energetix sieraden. LOL
Het is wel duidelijk dat jij de expert bent; ben je er iets te lang aan bloot gesteld.
Maar je hebt gelijk; het gaat om krachtige magnetische velden. Waarom moet je zo moeilijk doen over een simpele vraag?
Grappig dat je dit zegt. Je laat hieruit wel heel duidelijk merken dat je absoluut geen idee hebt waar het hier over gaat. Een spoel is een stuk opgerold draad, dat magnetisch wordt als er stroom door loopt. Zoek maar eens wat foto's op via Google. Een spoel wil je echt niet als sierraad aan je lichaam hebben. Niet alleen is het lelijk, het is nog gevaarlijk ook.
Omdat je het zelf hebt opgezocht hang je nu ineens de wijsneus uit. Veel sieraden worden gemaakt van een stuk opgerold draad en worden gemagnetiseerd door er een krachtige stroom door te laten lopen. Zo magnetiseer je namelijk dingen. Met mijn opmerking is dus niks mis.
Neen, punt is dat jij een artikel die absoluut niets te maken heeft met de magneetjes van Nikken en Energetix erbijhaalt. En dat is pure volksverlakkerij. Want hierdoor doe je uitschijnen dat de magneetjes van Nikken en Energetix wel enig effect zouden hebben. Een product verkopen aan de hand van beweringen die nergens op gebaseerd zijn en aan de hand van misleidende uitspraken of verwijzingen van irrelevante studies heeft een naam: oplichting.
Wie zegt dat er mensen zijn die op basis van dit artikel de magneten verkopen. Het kwam vandaag pas uit.
Wat wel duidelijk is dat magnetisme invloed lijkt te hebben; waarom is nog niet duidelijk. Er is dus niks misleidends aan. Bovendien zeggen veel mensen dat ze er baat bij hebben. Of dat werkelijk zo is of ingebeeld is nog niet door onderzoek verklaard.
Ja, een aantal ervan heb ik gebundeld op de site http://mlmpage.blogspot.com/2007/09/magnetism_11.html
Nee dus, er staan wel een aantal onderzoeken maar geen die mijn vraag beantwoord.
Waarom ben je niet op de site van Nikken gaan kijken? Waarom vermeld je plots Energetic? Ach ja, natuurlijk, jij bent mrtelecom en verkoopt Energetix prullen.
Ik ben jouw insinuaties meer dan beu. Ik ben mrtelecom niet en ik verkoop geen Energetix. Hou toch eens op vuile leugenaar. (en dat is een FEIT).
Ik ben even op magneetsieraden gaan kijken en zo kwam ik op een site van Energetix terecht. Niet meer en niet minder. Dat jij nu op een achterbakse manier probeert mij zwart te maken omdat je baalt als een stekker dat ik je keer op keer als leugenaar heb ontmaskerd is jouw probleem, rotzak.
Mensen worden overtuigd dat ze enig effec t hebben. M.a.w., ze worden opgelicht. Nu, als ze die sierraden kopen omwillen van hun vermeende schoonheid, tja.
En weer geef je geen bewijzen maar ben je enkel aan het insinueren.
Nee, het gaat erom dat je aan de hand van artikelen die absoluut niets te maken hebben met de magneetjes van Nikken en Energetix, goedgelovigen tracht te overtuigen dat die prullen wel een effect hebben. En dat maakt van jou een oplichter!
Nonsense, nogmaals, ik verkoop geen Energetix en ik heb geen belang in MLM. Dat jij mij uitmaakt voor een oplichter doet de deur dicht. Er gaat een klacht naar de moderator om je nu definitief een ban te geven. Niets gaat jou te ver. Ik laat me verdorie niet uitmaken voor oplichter door iemand van wie hier al meerdere malen is bewezen dat hij een leugenaar is!!

jor

Ongelezen bericht door jor »

Hou toch eens op vuile leugenaar. (en dat is een FEIT).

Dat jij nu op een achterbakse manier probeert mij zwart te maken omdat je baalt als een stekker dat ik je keer op keer als leugenaar heb ontmaskerd is jouw probleem, rotzak.
En opnieuw doe je datgene waar je de ander van beschuldigd!!!.En omdat je weer direct dreigt is er ook over deze reactie waarin je de ander uitscheld een abusemail naar de Tros-Mod onderweg.Doe geen moeite het te verwijderen, screenshot toegevoegd bij de email.Je speelt hier eigen rechter!!!

PS trouwens, zou dat gebeuren ben je de enige bezoeker kwijt die nog de moeite neemt op jou te reageren, de rest is allang afgehaakt door je gedreig en je pogingen hier de hulpmod uit te hangen.

antileugens

Ook dit is een leugen. Ik ben niet degene die te pas en te onpas met de moderator dreigt. De tegenstanders doen dat de hele tijd. Ik waarschuw dat jullie in overtreding van de forumregels zijn en als die waarschuwingen totaal genegeerd worden stap ik naar de mod.
En ik laat me niet voor oplichter uitmaken.
Waarom zou ik overigens mijn post moeten aanpassen? Er staat geen enkele onwaarheid in en ik wil van jou wel eens weten welke forumregel ik volgens jou heb overtreden. Als je bedoelt dat ik MLM Angel voor leugenaar uitmaak, dat is al voldoende bewezen: http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... &start=510

Dat jullie niet meer reageren is zeer veelzeggend: Jullie kunnen niet tegen feiten en zoals MLM Angel laat zien is hij bereid alle fatsoen te laten varen als er gewone vragen gesteld worden. Lees het nog maar eens terug; het zijn gewoon vragen. Alleen in zijn waandenkbeelden zijn het aanvallen en dus zet hij de aanval in met alle middelen die hij heeft, de belangrijkste waarvan is een persoonlijke aanval om iemand zwart te maken. Zonder ook maar een spatje bewijs. Wat logisch is want het is de zoveelste leugen van hem. Ziekelijk gewoon.

mlmangel
Contacteer:

Het is wat mij betreft overduidelijk dat antileugens = mrtelecom. Wat het is toch wel heel toevallig dat antileugens plots met een artikel op de proppen komt waarin magnetisme wordt vermeld?! In een topic dat al een tijdje stil lag.

In het artikel (gelijkaardige zijn trouwens reed eerder verschenens) is sprake van hoge magnetische velden die opgewekt worden en die absoluut niet te vergelijken zijn met de magneetjes van Nikken of Energetix.

Iemand die dergelijke artikelen aanhaalt om magneetjes waarvan de vermeende werking onbestaand is, te verkopen misleidt, en is dus een oplichter. Het argument dat het een mooi sierraad is, is slechts een drogreden, een manier om kritiek te weren.

Dat hij klaagt dat iedereen hier op het forum dreigt hem aan te klagen bij de mods is een pertinente leugen. Het omgekeerde is waar, mrtelecom dreigt voortdurend de mods aan te spreken en tracht zo zij die het niet met hem eens zijn de mond te snoeren.

jor

antileugens
Hou toch eens op vuile leugenaar. (en dat is een FEIT).

Ik ben even op magneetsieraden gaan kijken en zo kwam ik op een site van Energetix terecht. Niet meer en niet minder. Dat jij nu op een achterbakse manier probeert mij zwart te maken omdat je baalt als een stekker dat ik je keer op keer als leugenaar heb ontmaskerd is jouw probleem, rotzak.
Jij laat je niet voor leugenaar uitmaken maar maakt een ander uit voor Rotzak en vuile leugenaar! Mag dat dan ineens wel?
Geplaatst op 28 Okt 2008 07:42 door antileugens

--------------------------------------------------------------------------------

Ook dit is een leugen. Ik ben niet degene die te pas en te onpas met de moderator dreigt. De tegenstanders doen dat de hele tijd. Ik waarschuw dat jullie in overtreding van de forumregels zijn en als die waarschuwingen totaal genegeerd worden stap ik naar de mod.
Dat doe je aantoonbaar wel, in 23 verschillende stukjes zet je het letterlijk neer.( bewijsbaar ).

Je hebt helemaal niemand te waarschuwen.en gezien je laatste forumovertredingen ben je ( mensen voor rotzak/vuile leugenaar uitmaken ) echt niet degene die hier anderen kan waarschuwen voor wat dan ook.

jor

Geplaatst op 28 Okt 2008 07:42 door antileugens

Waarom zou ik overigens mijn post moeten aanpassen? Er staat geen enkele onwaarheid in en ik wil van jou wel eens weten welke forumregel ik volgens jou heb overtreden.
Misschien vind jij het normaal om anderen voor rotzak uit te maken en voor VUILE leugenaar uit te maken maar dat is het dus niet! En daar overtreed jij dus de forumregels waarvan jij vind dat de rest die moet naleven.Of het wel of geen overtreding is laat ik graag aan de mods over.

antileugens

Het is wat mij betreft overduidelijk dat antileugens = mrtelecom. Wat het is toch wel heel toevallig dat antileugens plots met een artikel op de proppen komt waarin magnetisme wordt vermeld?! In een topic dat al een tijdje stil lag.
Wederom kom je met geen spatje bewijs. De enige reden dat ik die post plaatste omdat het een nieuwsartikel was dat die dag uitkwam en over magnetisme ging. Wat is daar mis mee
In het artikel (gelijkaardige zijn trouwens reed eerder verschenens) is sprake van hoge magnetische velden die opgewekt worden en die absoluut niet te vergelijken zijn met de magneetjes van Nikken of Energetix.
In dat artikel is GEEN sprake van hoge magnetische velden. Lees het artiken nog maar eens na.
Iemand die dergelijke artikelen aanhaalt om magneetjes waarvan de vermeende werking onbestaand is, te verkopen misleidt, en is dus een oplichter. Het argument dat het een mooi sierraad is, is slechts een drogreden, een manier om kritiek te weren.

Wie haalt die artikelen aan. Het was gewoon een artikel dat geplaatst werd omdat ik dacht dat het van toepassing is. Daar sta ik overigens nog steeds achter.
Dat hij klaagt dat iedereen hier op het forum dreigt hem aan te klagen bij de mods is een pertinente leugen. Het omgekeerde is waar, mrtelecom dreigt voortdurend de mods aan te spreken en tracht zo zij die het niet met hem eens zijn de mond te snoeren.
Ook dat is niet waar. Ik heb wel een aantal malen gewaarschuwd omdat de tegenstanders de neiging hebben op de persoon te spelen zonder dat daar een aanleiding voor is. En als die waarschuwing bewust in de wind worden geslagen stap ik pas naar de moderator. Jij daarentegen hebt net weer bewezen voor niks naar de moderator te stappen.
Jij laat je niet voor leugenaar uitmaken maar maakt een ander uit voor Rotzak en vuile leugenaar! Mag dat dan ineens wel?
Ik deed dat pas nadat ik zonder reden voor oplichter was uitgemaakt. Ik werd toen echt woedend en liet me even gaan. Ik denk dat dat begrijpelijk is, zeker als je ziet hoe vaak MLM Angel mij ten onrechte probeert zwart te maken.
Dat doe je aantoonbaar wel, in 23 verschillende stukjes zet je het letterlijk neer.( bewijsbaar ).

Je hebt helemaal niemand te waarschuwen.en gezien je laatste forumovertredingen ben je ( mensen voor rotzak/vuile leugenaar uitmaken ) echt niet degene die hier anderen kan waarschuwen voor wat dan ook.
Ik heb talloze malen gewaarschuwd dat de regels overtreden worden. Dat toont al aan hoeveel fatsoen de tegenstanders hebben.

Waarom geef je trouwens geen antwoord op mijn vraag op welke gronden je naar de moderator bent gestapt met een klacht over mij.
Zoals gebruikelijk insinueer je enkel en trek je stukken tekst uit hun context.

Ik zette een aantal hele normale vragen neer en MLM Angel reageerde daar haast psychotisch op terwijl hij de forumregels wederom aan zijn laars lapte. Ik laat mij niet voor oplichter uitmaken.

antileugens

Ik zal overigens even niet verder reageren tot de moderator zijn besluit heeft genomen of totdat er weer leugens geplaatst worden of persoonlijke aanvallen worden gedaan.

jor

Ook dat verhaal heb je reeds talloze malen geplaatst, maar je blijft gewoon reageren.

Of je nu even boos werd doet niet terzake. Jij mag dan net zo min mensen uitschelden.Omdat dit verder weer volledig offtopic gaat laat ik het hierbij. antileugens=
Ik werd toen echt woedend en liet me even gaan

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

Ik deed dat pas nadat ik zonder reden voor oplichter was uitgemaakt. Ik werd toen echt woedend en liet me even gaan. Ik denk dat dat begrijpelijk is, zeker als je ziet hoe vaak MLM Angel mij ten onrechte probeert zwart te maken.
Ja, ahum. Iedereen is jouw gedrag hier zat. Maarschalk heeft toen ook een term in de mond genomen en is gebanned en nu doe jij hetzelfde. Waarom zouden de regels nu anders gehanteerd moeten worden?

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

Aangaande dat artikel, mooi staaltje maar helaas.
Het verband met de sieraden wordt niet gelegd. Het enige wat ze delen is het woord magnetisme. Waar we nog steeds op wachten is een bewijs dat die sieraden werken, maar dat blijft uit.
Artikelen plaatsen waarin ook het woord magnetisme valt is geen bewijsvoering.
Dan kunnen we wel elk artikel waarin het woord bal wordt genoemd, zelfs al gaat het over een andere sport, linken aan voetbal.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Bij deze sluiten wij dit topic. Het mag duidelijk zijn dat de emoties iets te hoog zijn opgelopen. Ook willen wij er op wijzen dat beledigingen niet zijn toegestaan. Wij zullen hier nu niemand voor bannen, maar wij houden de overtredingen in de gaten.

Gesloten