LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Weet Hoe Je Eet (WHJE)

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
tas
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jul 2007 21:12

Re: Weet Hoe Je Eet (WHJE)

Ongelezen bericht door tas »

ik ben dus ook op zoek naar meer info over weet hoe je eet maar kom niet verder als de website waar je niet echt verder mee komt. Mijn huisarts heeft me geadviseerd om dit programma te volgen voordat ik de knoop definitief doorhak om eventueel een maagverkleining te laten doen! ik vind het jammer dat ik op internet weinig tegenkom over het whje-programma! iemand nog ideeen?

jodeluci
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 aug 2007 18:10

Re: Weet Hoe Je Eet (WHJE)

Ongelezen bericht door jodeluci »

Voor degene die geen naam of adres kunnen vinden voor een begeleidster van Whje! [email protected].
Ik heb al veel mensen gelukkig gemaakt met het programma van Weet Hoe Je Eet,maar ben zelf nog het gelukkigste veel kilo,s afgevallen en super vitaal en energiek geworden!

L.v.Opstal-Tilburg
Laatst gewijzigd door jodeluci op 05 aug 2007 22:30, 1 keer totaal gewijzigd.

jodeluci
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 aug 2007 18:10

Re: Weet Hoe Je Eet (WHJE)

Ongelezen bericht door jodeluci »

Hallo Tas, Ik heb een maagband...met vele complicaties en nooit slank mee geworden. Altijd moe kon vaak nauwelijks eten met alle gevolgen vandien.
Als ik toen Whje tegen gekomen was had ik heel die maagband niet nodig gehad.
Mijn huisarts laat mensen die een maagband willen contact met mij opnemen, ik heb ervaring met beide.
Dus als je informatie wil bel of mail me maar.
Groetjes, [email protected]
Laatst gewijzigd door jodeluci op 05 aug 2007 22:28, 1 keer totaal gewijzigd.

jodeluci
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 aug 2007 18:10

Re: Weet Hoe Je Eet (WHJE)

Ongelezen bericht door jodeluci »

Danu, De site van weet hoe je eet is...

www.weethoejeeet.nl

Geen wonder dat je niets kunt vinden, je mag ook contact met mij opnemen. [email protected]
Ik ben begeleidster van het "gezondheids" programma Whje.

Als je weet hoe je eet hoef je nooit meer op dieet!

angel1978
Berichten: 11140
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Weet Hoe Je Eet (WHJE)

Ongelezen bericht door angel1978 »

Hoeveel reclame voor jezelf kan je in 1 topic proppen :(

SPAM :evil:

marjantje1964
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 aug 2007 20:40

Re: Weet Hoe Je Eet (WHJE)

Ongelezen bericht door marjantje1964 »

hallo,'
Ook ik heb het whje gevolg. En alles met supplementen van het kruidvat.
Ik ben in 6 weken 8 kilo afgevallen en kon het de eerste tijd ook zo houden.
Na verloop van tijd verviel ik weer in mijn oude gewoontes wat eten betreft en ben weer aangekomen.
Maar vandaag weer begonnen want het is makkelijk vol te houden geen hongergevoel , vind het alleen een beetje saai maar misschien hebben jullie nog ideeen of suggesties?

dieet
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 aug 2007 15:38

Re: Weet Hoe Je Eet (WHJE)

Ongelezen bericht door dieet »

Hallo,

Zelf heb ik dit dieet ook gedaan.
Ging goed, 7 kg. in 6 weken en dan heb ik me niet helemaal aan de regels gehouden. De kilo's gingnen er een beetje te makkelijk af dus ben ik wat minder streng te werk gegaan.
Al bij al ben ik nu toch 12 kilo kwijt.

Mijn man , broer en zijn vriendin zijn nu begonnen. Ik hoop dat ik hen met mijn ervaring kan helpen.

marjantje1964
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 aug 2007 20:40

Re: Weet Hoe Je Eet (WHJE)

Ongelezen bericht door marjantje1964 »

Hallo dieet

Heb je ook nog lekkere recepten dan die makkelijk klaar te maken zijn.
Eet veel hetzelfde en wat variatie zou goed uitkomen

dieet
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 aug 2007 15:38

Re: Weet Hoe Je Eet (WHJE)

Ongelezen bericht door dieet »

Hallo,

Wij hadden gisteren bezoek en mijn man wou bbq-en, dus heb ik zalmmoten gemarineerd met olijfolie, knoflook en zout.
Kipfilet gemarineerd met olijfolie, knoflook, p&z en basilicum.
En op de markt om echte bbq- worsten gegaan maar dan van kip/kalkoen gemaakt.
Donker stokbroodje erbij, een salade gemaakt van sla,tomaat,fetta en ui. gevulde courgettes voor op de bbq met weinig khd natuurlijk.

En dat was toch echt wel overheerlijk.


Groetjes

P.S.: Hij is op dag 6 3,2 kilo kwijt. vandaag niet gewogen.

marjantje1964
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 aug 2007 20:40

Re: Weet Hoe Je Eet (WHJE)

Ongelezen bericht door marjantje1964 »

Hoi dieet

Hardstikke bedankt voor je ideeen.
Want vooral in de zomer is bbq natuurlijk wel heel erg lekker.
We hebben binnenkort een familie bbq dus heel erg bedankt.
Als je nog suggesties of ideeen hebt ze zijn van harte welkom.

dieet
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 aug 2007 15:38

Re: Weet Hoe Je Eet (WHJE)

Ongelezen bericht door dieet »

Geef je e-mail door dan stuur ik je tips door.
Dat gaat dan in één moeite door met de andere die ik steun.

marjantje1964
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 aug 2007 20:40

Re: Weet Hoe Je Eet (WHJE)

Ongelezen bericht door marjantje1964 »

Hoi dieet,
Mijn e-mail adres is
[email protected]
Alvast bedankt!

moniki
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 aug 2007 14:04

Re: Weet Hoe Je Eet (WHJE)

Ongelezen bericht door moniki »

Hoi Dieet,

Zojuist op Radar alle info gelezen over WHJE.
Mijn dochter en ik beginnen maandag aan dit avontuur.
Wil je mij ook op jouw lijstje zetten ???

Alvast hartstikke bedankt.

[email protected]

Rocee
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 mar 2007 14:59

Re: Weet Hoe Je Eet (WHJE)

Ongelezen bericht door Rocee »

Als ik het pakket morgen binnen krijg ga ik ook maandag beginnen. Anders wordt het de week daarop. Mag ik ook mee delen in de recepten en adviezen?
Mijn email is
[email protected]

Ik eet het liefst vegetarisch, vis eet ik wel graag.
Ook voor mij is het een spannend avontuur. Ik heb nl nog nooit een dieet gevolgd en ik koos voor WHJE omdat dit niet echt een dieet is.

Groetjes,
Rocee

P.Verdurmen
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 okt 2007 20:11

Re: Weet Hoe Je Eet (WHJE)

Ongelezen bericht door P.Verdurmen »

Zijn er ook mensen die het WHJE programma gevolgd hebben en gezondheidsklachten hebben gekregen? Of halverwege gestopt zijn en nog veel producten op de plank hebben staan?

dieetje
Berichten: 24
Lid geworden op: 17 sep 2006 14:25

Re: Weet Hoe Je Eet (WHJE)

Ongelezen bericht door dieetje »

hoi,
ik volg nu al bijna 2jaar whje en ik heb er alleen maar baat bij, geen gezondheidsklachten.
Ik ben er 33kg mee kwijtgeraakt!
Eigenlijk met vrij veel gemak moet ik zeggen.
Niet twijfelen, maar gewoon doen

ingrid81
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 nov 2007 17:06

Re: Weet Hoe Je Eet (WHJE)

Ongelezen bericht door ingrid81 »

Hallo allemaal,

Ik ben al enige tijd op zoek naar een forum dat ervaring uitwisseld van WHJE. Ik ben mei 2006 hieraan begonnen en totaal 20 kilo afgevallen. Ik ben toen even gestopt door omstandigheden en de kilo's zijn er bij mij wel afgebleven. Nu wil ik de overige 10 kilo's nog kwijt, maar ik vind het zeer moeilijk om weer een start te maken met het dieet.

Het obstipatieprobleem heb ik zeer snel verholpen door geen proteine meer te nemen. Teneerste vond ik het echt heel erg vies en ten tweede had ik het gevoel dat dit niet gezond was.

Daarnaast neem ik geen supplementen van AMWAY, maar gewoon van de drogist en hou ik mij aan de voorschriften wat op de verpakking staat. Zoals eerder beschreven over de visolie, staat er ook op deze verpakking dat je niet meer dan 1x op een dag moet nemen, dat doe ik dan ook niet!
De kosten zijn daardoor echt niet hoog!!!
Verder hou (hield) ik mij strikt aan het dieet en vlogen de kilo's eraf.

Ik denk dat je het dieet een beetje eigen moet maken. kijk waar je goed bij voelt. Ik voelde mij niet goed bij de proteine, dus die heb ik eruit gehouden.
Ik had het geluk dat ik een vriendin had die mij begeleidde. Ook zij was heel veel kilo's kwijt geraakt door WHJE.

Ik zou het leuk vinden om in contact te komen met mensen die ook WHJE volgen om zo ervaringen uit te wisselen. Ook elkaar een hart onder de riem te steken als het even moeilijk gaat.

Ik heb een bericht gestuurd naar de redactie van WHJE om te vragen of zij een forum willen opzetten, want dat is er helemaal niet. Het zou leuk zijn als ze daar aan voldoen, maar tot die tijd, vind ik het prima om het via deze site te doen!

Ik zeg, schrijven maar!!

groeten Ingrid

dieetje
Berichten: 24
Lid geworden op: 17 sep 2006 14:25

Re: Weet Hoe Je Eet (WHJE)

Ongelezen bericht door dieetje »

hoi,
ik kijk niet zo heel vaak op dit forum, maar af en toe is het wel leuk hoor.
Op Libelle en Margriet was er ook een whje forum, maar het zakt een beetje in overal.
Ik ben nu ook 2 jaar bezig en het gaat goed, al ben ik wel wat kilootjes aangekomen de laatste tijd (speculaas, pepernoten etc), maar door de opruimdagen er in te houden, lukt het me aardig om bij mijn goede gewicht te blijven.
Ik was 33 kg kwijt en eigenlijk was dat zelfs teveel (nooit gedacht dat ik dat zou zeggen!!!).
Nu lekker in maatje 40-42 ipv 52-54~~~
Laat af en toe wat horen, kunnen we elkaar steunen, want deze maanden is een crime om te starten met het dieet.

Gr Dieetje

ingrid81
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 nov 2007 17:06

Re: Weet Hoe Je Eet (WHJE)

Ongelezen bericht door ingrid81 »

He dieetje,

wat leuk dat ik een reactie heb!

Het is inderdaad niet de gemakkelijkste maand om weer te starten. Maar aan de andere kant denk ik ook, tja wanneer wel... januari: veel verjaardagen, februari: een weekend weg en 2 bruiloften, maart: etc etc.
Als ik eenmaal begonnen ben, dan gaat het wel weer goed hoor, maar even dat begin...
Ik moet eigenlijk voor mezelf een keer op papier een weekschema neerzetten, misschien is dat wel een ondersteuning voor mij.

Wel super zeg dat je zoveel bent afgevallen. Maar dus eigenlijk iets teveel? Vind je het erg dat je nu weer iets bent aangekomen, of vind je het nu wel prima zo?

gr Ingrid

dieetje
Berichten: 24
Lid geworden op: 17 sep 2006 14:25

Re: Weet Hoe Je Eet (WHJE)

Ongelezen bericht door dieetje »

Hoi Ingrid,

ja, eigenlijk komt het nooit uit om met een dieet te beginnen natuurlijk.
Ik was inderdaad iets teveel afgevallen...dat hoor ik nu van iedereen (toen zei niemand iets hoor). Ik heb ook foto's v/e bruiloft waarop ik echt een heel vermoeid uiterlijk heb...heeft daar ook mee te maken. En mijn haar viel enorm uit en was dun/vlassig. Terwijl ik altijd een hele volle bos had. Dat is nu wel weer terug gelukkig. Je lichaam moet ook eraan wennen natuurlijk.
Nu ben ik wel op een punt dat ik zeg 'ho, tot hier en niet verder'...anders val ik weer terug ben ik bang.
Veel feestjes gehad, weekendje Rome, en a.s woensdag is mijn zoontje nog jarig. Dan even 2 weken heel streng tot aan de kerst...
in januari ga ik weer even in fase 1 beginnen.
Ik hou voor mezelf dan een daglijst bij (vind je op de whje site, als je bent ingelogd). Daarop kan je makkelijk je maaltijden bij houden incl de waarden. Is heel overzichtelijk en ik vind het erg handig.
Zet 'm op in ieder geval !!!!
gr Dieetje

Gesloten