Pagina 9 van 11

Re: Full Media Service

Geplaatst: 03 nov 2007 15:37
door peagreen
Volgende tekst op de fax gezet:

Heden ontvingen wij van u een schrijven met acceptgiro betreffende een door u vermeende betalingsachterstand op abonnement *******.

Wij hebben uw ongedateerde bevestigingsbrief nog liggen waarin u bevestigt dat het abonnement is opgezegd en per december 2007 afloopt. De door uw colporteur beloofde "specials" zijn nooit ontvangen en ik heb met google ook al het een en ander teruggevonden over uw manier van "zakendoen". U heeft dit jaar al twee keer EUR 21,90 geïncasseerd zonder dat daarbij vermeld wordt op welke periode die incasseringen betrekking hebben. Mocht u in de toekomst nog iets incasseren, dan wordt dat uiteraard direct gestorneerd en ik maak zeker niets meer over.

Geef gerust de vordering uit handen.

Wij zien uw verdere acties in deze met het volste vertrouwen tegemoet.

Gegroet.

Re: Full Media Service

Geplaatst: 26 nov 2007 12:34
door romunde
hallo beste mensen, wij zitten hier in het zelfde schuitje,wij zijn namelijk al vanaf maart jl bezig met deze oplichters zooi,wij hebben namelijk al 9 aangetekende brieven verstuurt zowel naar geleen als naar maastricht,je krijgt gewoon nul comma nul reactie terug,tevens hebben wij al meerdere malen deze laaienlichters per e-mail geschreven,ook daar krijg je gewoon geen antwoordt op terug,ze hebben tal van telefoonnummers maar er is niemandt thuis,het enige wat je hoort is een limburgse trut die zeker 7 x een bandje in spreekt,wat mijn idee is al de mensen die hun beklacht gedaan hebben via de tros radar of bij de kassa online van de vara,daar moet gewoon is een keer mee afgesprroken worden zodat we met zijn allen,dat oplichters bedrijf gaan op zoeken,daar in maastricht of geleen,verder snap ik niet dat de hogere hier niets aan doen,dit bedrijf moet op een een of andere manier gewoon naar de vervelend geholpen worden.

Re: Full Media Service

Geplaatst: 26 nov 2007 18:58
door Tantetellie
Ik krijg nog steeds de boekjezs toegestuurd van Full Media Service, maar een betalingsformulier krijg ik niet meer. In het begin had ik een domiciliëring, maar die heb ik nog voor de eerste betaling, stop gezet. Toen kreeg ik een overschrijving voor driemaandelijkse betaling en dat heb ik 1 keer betaald, want daarna zag ik niks meer van betalingen.
Ik heb al een paar keer gebeld naar Full Media Service in Maastricht en elke keer krijg ik daar dezelfde mevrouw aan de telefoon. Zij spreekt alleen maar dreigtaal en is zeer onvriendelijk. Als je haar een simpele vraag stelt, kan ze er zelfs niet op antwoorden.
Hen aangetekend een brief gestuurd om mijn abonnement op te zeggen en toen kreeg ik antwoord, dat ik 2 jaar abonnee moest blijven en dat als ik niet betaalde, dat ze een incassobureau gingen aanspreken. Nou, ik betaal dus echt niks meer.

Re: Full Media Service

Geplaatst: 29 jan 2008 16:15
door powergirl 2
Hallo mensen
We hebben het zelfde probleem als jullie we worden al maanden dood gegooit met brieven van JURA INCASSO BV dat we moeten betalen en als we contact willen opnemen met die personen dan wordt je helemaal niet netjes te woord gestaan ze snauwen je gewoon af en dreigen met deurwaarders.
Dus wij hebben uit goed fatsoen contact met hun opgenomen van dat we niks ontvangen hadden en ook niet snappen waarom we deze brieven kregen, toen werd er gezegd dat er voor getekend was nou we weten helemaal van niks we hebben nergens voor getekend. maar toen was onze vraag van wat is het rekeningnummer dan die jullie hebben nou toen kregen we een nummer te horen die niet van ons was maar ze beweren dus wel dat ze mijn man zin handtekening hebben dus we hebben gevraagd die eens op te sturen maar we krijgen geen reactie terug. Tot vandaag dat we weer 2 brieven van hun kregen dat we binnen 7 dagen betalen moeten en zo niet dat het naar de deurwaarder gaat en dat de kosten voor ons zijn die er dan gemaakt zouden worden en dat er beslag op ons loon en spullen werd gelegd.
Maar we betalen hellemaal niks maar hoe kunnen we hier van afkomen dit geouwehoer je wordt er niet goed van.[/b]

Re: Full Media Service

Geplaatst: 29 jan 2008 17:24
door kanovaarder
Deurwaarders,

Een deurwaarder kan pas aan de gang gaan als een rechter zich heeft bezig gehouden met de gemelde incasso en daar een uitspraak over heeft gedaan.

Voor die tijd moet men al debiteur wel bericht over hebben gehad waarbij het wel dringend noodzakelijk is om ook voor die rechtbank te verschijnen en uw brief met uw visie vooraf bij de griffie te hebben afgeleverd.
(griffiekosten).
Mocht het tot een rechtzaak komen dan kunt u ter zitting een tegenvordering indienen voor vergoeding voor de kosten die u moest maken (loonderving/reiskosten/griffiekosten/parkeerkosten/ en degelijke.

Maar...... in de regel komt het bij dubieuze vorderingen en incassobureau's nooit tot een rechtzaak.
Het dreigen met een deurwaarder en boedel- of loonbeslag is gewoon pure bluf dat nergens op gebaseerd is.

Grootvader

Re: Full Media Service

Geplaatst: 20 mar 2008 14:45
door pinky-5207
hallo mensen

Ik heb al heel wat gelezen over jullie problemen met full media service. :shock:
Ikzelf heb hetzelfde ongeveer meegemaakt als brunomaniquet.
Ik kom uit Beveren-Waas (België) en werd ook aangespoken, maar dan op de markt van Beveren-Waas en ook door een Nederlander, met veel blabla, beloftes, en complimlentjes. Dus zo dom als ik was trapte ik er in en tekende het piepkleine papiertje. Ik was dan ook maar juist 18 jaar geworden. bij mij duurt dit nu al 7 jaar. Ik heb gebeld, mails gestuurd en aangetekende brieven opgestuurd. Het stopt maar niet. Ik ben het echt beu :evil: Ik ben ten einde raad. Ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen want ik weet het echt niet meer. :cry:

Groetjes

Re: Full Media Service

Geplaatst: 20 mar 2008 20:38
door Tantetellie
Ik heb in november 2007 een mail gestuurd naar Full Media Service, met de vraag of ze wouden stoppen met mij die boekjes toe te sturen en de betreffende betalingen er van.
Ik heb in de mail duidelijk gezet, dat ze mij niet als hun abonnee konden beschouwen, door het feit dat ze het zogenaamde abonneenummer nooit doorgeven aan de Kamer van Koophandel.
Onderaan in de mail heb ik netjes gezet, dat indien ze me niet met rust laten, ik verdere stappen zou ondernemen.
Nou, ik kan jullie nu reeds vertellen, dat ik geen boekjes en geen rekeningen meer krijg en daar ben ik ontzettend blij om. Nu hoop ik maar dat het ook zo blijft.

Re: Full Media Service

Geplaatst: 16 apr 2008 09:34
door charly1985
Hallo allemaal,

Ik ben erg geschrokken van wat ik hier allemaal lees. Ik heb sinds twee jaar een abonnement op Knutselen met Kinderen en dit wordt aangeboden via full media service. De bon voor inschrijving zat in het tijdschrift zelf die ik bij Primera had gekocht. Mijn abonnementsgeld heb ik altijd via een acceptgiro betaald. Nou heb ik altijd netjes de boekjes ontvangen en inmiddels heb ik er genoeg dus wil ik mijn abonnement opzeggen. Mijn abonnement loopt nog tot augustus dit jaar. Ik heb een ondertekende brief gestuurd naar full media service. Ik ben benieuwd wat er komen gaat.

Is er iemand bekend met een abonnement op dit blad bij deze firma.

Groetjes charly

Re: Full Media Service

Geplaatst: 03 jun 2008 11:28
door baeu
Beste mensen,

Ik had een abonnement in 2005 gestart op knutselen met kinderen.
Na 2 jaar heb ik het bedrijf opgebeld en wilde ervan af. Dit was geen probleem werd toen gezegd en ik kreeg ook geen acceptgiro meer thuis. Dus ik dacht alles is geregeld. Nu krijg ik pas toch nog een acceptgiro thuis van hun met een abonnement voor juli 2008 t.m.juni 2009. Er staat ook op dat ik een betalingsachterstand heb. Hier ben ik dan ook niet van bewust en ben gaan zoeken op internet. Kom ik jullie forum tegen en schrok me wild. Ben nu bang dat ik er niet zo snel vanaf kom. Zelf heb ik gister en vandaag meteen naar full media service te geleen gebeld. Gister kreeg ik als advies om te mailen, zo kon ik ook opzeggen.
Dit is het telefoonnummer te geleen:046-4105864 en vandaag heb ik nog een keer naar dit nr. gebeld maar kreeg geen gehoor. toen gebeld naar maastricht op nr:043-3509805. Hier kreeg ik een mevrouw Jansen aan de lijn. Ik wilde graag een bevestiging van mijn mail, maar ze wilde de mail niet kijken en deed erg moeilijk.

Heeft iemand al eens op kunnen zeggen bij dit bedrijf, dan zou ik graag weten hoe ik dat voor elkaar kan krijgen, want ik wil er zo snel mogelijk vanaf.

Groetjes Baeu

Re: Full Media Service

Geplaatst: 17 jun 2008 09:51
door Mabili29
gistermiddag stond er een meneer bij mij voor de deur en deze had een prachtige aanbieding. 12 x hart voor dieren, 12 x puzzelboek en 2x special. Ik zei tegen hem dat ik er over na wou denken. Waarop hij antwoordde dat ik dit briefje in kon vullen en als ik er vanaf wou zien dat ik dan binnen 8 dagen het op kon zeggen. Via de telefoon zei hij!
Ik met mijn stomme hoofd getekend!
Ik las gisteravond deze berichten en mijn maag draaide helemaal om ik ben al honderd keer naar de wc geweest over wat ik nu weer op mijn hoofd heb gehaald.
Ik heb vanmorgen DAS aan de telefoon gehad en die zeiden dat ik een aangetekende brief moet sturen met handtekening retour. Waarin staat dat ik gebruik maak van de wettelijke rechten om op te zeggen binnen 8 dagen. Als je dat doet dan sta je altijd sterk. Ook naar de bank gaan en de incasso laten intrekken.

Ook heb ik het bedrijf Full Media Service gebeld en ze zei dat ik het briefje (wat ik gisteren van die meneer heb gekregen) op moet sturen dat ik het wil opzeggen en dat ik dan een bevestiging van hun krijg en dan wordt het in orde gemaakt. Het mag ook een kopie zijn natuurlijk.
Ik vertrouw dat voor geen meter natuurlijk en ik doe het mooi aangetekend als bewijs met een kopie van het briefje erbij.

Die meneer gisteren vertelde mij dat je telefonisch op kunt zeggen maar dat is niet waar hoor! want ze hebben dat briefje nodig anders kunnen ze niet zien waar het om gaat. Het is gewoon een stom verkoperspraatje! en ik ben erin getrapt! stom stom stom

Wijze les voor de volgende keer.
Overigens die mevrouw op telefoonnummer 043-3509805 was tegen mij wel vriendelijk....

Gr,
Mabili

Re: Full Media Service

Geplaatst: 19 jun 2008 19:12
door bodejosm43
ik moet altijd vreselijk lachen om de mensen die hier steeds maar weer blijven vragen wat ze moeten doen.

Het is toch al tientallen keren gezegd? NIEMAND hier heeft een rechtsgeldige overeenkomst met full media service. De Kamer van Koophandel bevestigt dit. Dus die firma aan de Brusselweg 704 in Maastricht kan dreigen wat ze wil, maar ze hebben geen poot om op te staan.

Ze hebben een klein jaar geleden hier eens gereageerd met het verzoek conflicten met het bedrijf niet via dit forum te ´communiceren´, maar rechtstreeks contact met ze te zoeken, dan zou alles worden onderzocht.

Heeft iemand, die hier in het verleden ooit zijn of haar beklag deed, ooit een rechtszaak moeten ondergaan die fms tegen ze had aangespannen? Ik durf te stellen dat daar nooit sprake van is geweest.

Oh, die bluffers zitten echt niet voor niets op een lokatie vlak aan de grens met Belgie..........als het ze te heet onder de voeten wordt, rennen ze zo de grens over.

Re: Full Media Service

Geplaatst: 29 jul 2008 13:48
door engeltje25
Beste mensen,

ik ben jullie tegen gekomen daar ik op zoek was naar info van een bedrijf met name UCA GMBH. De situaties die ik gelezen heb hebben men maag doen draaien en was soms even slikken. Toch heb ik er veel aan gehad te weten dat wat wij nu voor hebben niet onze fout is maar dat wij als het ware slachtoffers zijn van praktijken die niet door de beugel kunnen.

Hoe ligt de situatie bij ons. Een goede 2maand geleden hadden wij plots een pakje tijdschriften in onze brievenbus steken. Een aantal boekjes samen in een plastiek omhulsel. Er stond geen toezender op en wij zijn niet geaboneerd op deze boekjes. We dachten dat dit een promotiestunt was. Het was het einde van het schooljaar en dachten dat men zo hun bekendheid wou opkrieken.

We hebben deze boekjes na enige tijd bij het oud papier gelegd. In het pakketje zat geen brief of info wat je moet doen als je deze niet wou. Enkel een papier waar enkele abonement mogelijkheden op stonden uitgelegd maar zoals ik al eerder zei gaat onze interrese daar niet naar uit.

Goed, een goede 2 maand gaat voorbij. Gisteren, ma 28/07, ligt er in onze postbus een brief van Krebes. Het incassobureau laat ons weten dat hun klant, met name UCA GMBH, ons nog 1 kans geeft om onze schuld te vereffenen. Dit vooraleer zij verdere gerechtelijke stappen gaan ondernemen. Dat het waarschijnlijk om een vergetelheid gaat, maar dat we met aandrang worden gevraagd het bedrag van 62.50€ te betalen naar .....

Twee verbaasde mensen in het kleine St-Niklaas, ik kan het u zeggen. Op hun document stond dat wij een abonement van een familiepakket dier/natuur. Er staat zelfs een abonementnummer en dergelije bij. Wij hebben echter nx getekend noch ik noch men partner. De dag dat wij dit in onze brievenbus hebben gevonden waren we elk op ons werk nota bene! Dus kan geen een van ons zoiets getekend hebben.

Ik neem de brief mee naar mijn werk met de bedoeling om info te nemen bij Krebes want wij hebben nx buiten hun schrijven. Nooit hebben wij een rekening gezien er zat er ook geen in dat pakket. We hebben nooit een herinnering gekregen of dergelijks meer.

Nu wat ik heel vreemd vond aan het schrijven was dat zij ons melde dat indien van info wij contact moeten opnemen met UCA zelf. In principe wanneer er een dossier bij een incaso word geopend moet je u richten naar het incaso en niet meer naar de eigenlijke schuldeiser.

Dus ik begon me daar bedenkingen bij te stellen. Vandaar dat ik het bedrijf opzocht op het internet. Wat ik daar te lezen kreeg sloeg even men wereld om. ik kon het bijna niet geloven wat daar stond. En nu nog heb ik er wat moeite mee. Oplichterij, malafide praktijken en dergelijke meer.. SLIK en meer dan één keer...

Ik heb dan de brief goed bestudeerd. Er is geen feitelijk adres alleen een postbus te Lanaken.

Ik heb me in contact gesteld met UCA want ik wou wel wat duidelijkheid. Ik bedoel ik ga niet betalen voor iets wat ik niet besteld heb dergelijks. De centen groeien niet aan de bomen ook niet voor mij.

Eerst was het nog niet open. Rond 9uur heb ik terug gebeld en ik kreeg gehoor. Ik heb hen de situatie uitgelegd. De vrouw (een nederlands) melde me dat ik de brief terug moest sturen en dat ik er mijn uitleg bij moest zetten. Zij zouden dan alles eens uit pluizen en indien ik gelijk had zou het volledige dossier verwijderd worden :?

Ik begreep het niet goed en vertrouwde het ook niet dat het zo simpel zou zijn. Zeker niet na alles wat ik hier en elders op het net gelezen had.

Bon wat later bel ik terug in de hoop wel iemand anders aan de lijn te hebben. Want ik was vergeten vragen naar een dubblicaat van het zogenaamd contract-abonement want ik heb nx in men handen. Enz zodat ik de situatie wat beter kon vatten. Heb toen dezelfde aan de lijn gehad een beetje minder vriendelijk dan daarnet en ik kreeg weer dezelfste uitleg wat korter en daar kon ik het mee doen.

Ik was niet tevreden met dit antwoord want ik vond dat dit geen antwoord is. Ik wou me verder informeren om te zien dat ik me 1 veilig kon stellen. En ten tweede dat ik kon onderhoren hoe dat ik juist de formulering kon doen voor deze zaak.

Daar ik ergens had gelezen dat je info kon nemen bij Kamer van Koophandel of dat u abonement-contract geregistreed (gedagtekend) is. Was dat mijn eerste stap. Heb net wat telefoontjes gepleegd tegen dat ik eindelijk iemand aan de lijn had die me verder kon helpen.

Ik heb een interresant gesprek gehad met iemand van Kamer van Koophandel te Tongeren. Hij melde me dat wij geen enkel schuldbetreffen. Dat het beste zou zijn om het gewoon zo te laten. Want het schrijven terug sturen met een brief geeft hen de mogelijkheid om u handtekening te gaan kopieren enn manupileren op documenten die wij nooit gezien of vast gehad hebben. Zij moeten eerst bewijzen dat wij bij hen daadwerkelijk klant zijn. Ook indien het zover zou gaan als er een deurwaarde voor men neus zou kome te staan :oops: Ik kon zijn reden volgen, hij zij ookvan kijkik heb geen enkele binning met u of het bedrijf in kwestie. Dus ik volg de wet en wat u mijverteld is tegen de wet in zelfs waarschijnlijk etegen de europese wat. Wat later in het gesprek gaf ik hem het gehele naam van de zogezegde firma en toen hij GMBH hoorde onderbrak hij mij....
Dit was geen goed teken zei hij... Een klein momentje...
Nadien kwam hij met de melding dat zij NIET gekend zijn in de Kamer van Koophandel en dat er dus ook geen enkel contract geregistreerd of gedagtekend staat van hen. Ze hebben zelfs geen BTW-nummer of Erkenningsnummer... Dat wilt al serieus wat zeggen blijkbaar. Toen ik hem melde dat er geen feitelijk adres is alleen een postbus werd me uitgelegd dat weer een bewijs is van oplichterij.

Ik zou me geen zorgen mogen maken. Ik zou op zijn aanraden alles moeten laten gebeuren wat gebeurd. Andere brieven indien ze al komen laten komen en nadien de zoveelste hen contacteren dat dit niet meer kan dat ze moeten stoppen en klacht indienen bij de poliet ivm oplichterij - laster en eerroof.

Ik heb nu donderdagnammidag een afspraak bij een jurist voor info en dergelijke meer. Het idee om het zo te laten vind ik moeilijk maar hen de mogelijkheid geven om mijn of men partner zen handtekining te gaan misbruiken ben ik niet van plan....

Afwachten geblazen dus... Wordt vermoedelijk vervolgt....

Re: Full Media Service

Geplaatst: 15 okt 2008 12:33
door Ploek24
Ik schrok behoorlijk toen ik dit alles las! Ik ben al jaren lid van hun kinderpakket en ben altijd tevreden geweest. Er wordt per kwartaal een bedrag van €29,85 van mijn rekening afgeschreven.
Nu mijn kinderen te oud worden wil ik dit nu gaan opzeggen. Omdat ik het adres niet meer kon vinden heb ik dit opgezocht op internet en wat blijkt na enig zoeken dat ze weer van naam verandert zijn en ik kwam op dit forum terecht : het zijn oplichters!?!?
Ik ga ze een brieg sturen om mijn abonnement op te zeggen en wacht wel af wat er gebeurt. Ik hoop dat de vriendelijke mevrouw van A-Bode abonnemnet Service/ UCA Klantenservice/Full MediaServiceof of hoe ze zich nu ook noemen zich nog wel op aangegeven adres bevinden: Postbus 1091, 6160 BB Geleen. Het wordt wel moeilijk om een aangetekende brief naar een PB te sturen maar een huis adres is niet bekend.....?
I keep in touch..

Re: Full Media Service

Geplaatst: 06 nov 2008 13:02
door bodejosm43
full media service, of hoe dit zootje oplichters zich tegenwoordig ook noemt, zit nog steeds op de Brusselseweg 704 te Maastricht.

Waarom denken jullie dat ze hun kantoor hebben op het terrein van een steenfabriek? Heel eenvoudig, dat is omdat boze klanten hen dan niet makkelijk zouden kunnen vinden.


Ze handelen niet voor niets onder verschillende namen, zo denken ze juridisch sterker te staan. Gewoon het terrein op gaan van de steenfabriek, die daar trouwens volkomen los van staat, en links achter het trrapje op, daar zitten ze.

Re: Full Media Service

Geplaatst: 08 dec 2008 11:42
door jikske
Heeft er iemand nog een recent emaiadres om ze te bereiken?
Want telefonisch geraak je er gewoon niet in?

alvast bedankt,

groetjes jikske

Re: Full Media Service

Geplaatst: 29 jul 2009 17:47
door michaelp1
wij zijn nu ook al enige tijd de dupe van full media deze sturen ons een incasso buro op ons net omdat wij boekjes van hun zouden ontvangen maar helaas mijn vrouw heeft niks te lezen...

nou blijven ze wel strooien met incasso buro's maar niet met boekjes we vragen ons inmiddels af wat we hier nu nog aan kunnen doen.
ik vind het niet op zijn plaats dat wij moeten betalen voor iets dat ons niet geleverd wordt...

wat kunnen we hier aan doen?

groeties michael

Re: Full Media Service

Geplaatst: 18 okt 2009 18:38
door marathonremco
Zelf heb ik ook last van incasso bureau jura onderwerp FullmediaService rekening van 98 en van week 25 euro betaal ik niet binnen 7 dagen een fieldcollector aan deur. Terwijl ik nooit post heb gezien of een acceptgiro van fullmedia service. Heb wel tijdschriften maar die bedrijven sturen rechtstreeks een acceptgiro naar mijn adres. A.s dinsdag afspraak met juridisch lokete en spreek uur. moet niks betalen aan incasso bureau jura en als fieldcollector komt hoef ik niet open te doen.

Ze zijn niet bereiken sterken nog kreeg eerst in gesprek later nummer onbekend dus lijkt mijn wel duidelijk en zekers naar klachten via radar is incasso jura wel bekend maar worden zij ook opgelicht door fullmedia service.

Vraag is niet verstandig om ook aangifte te doen bij politie over fullmediaservice ?

hoor graag reacties

Re: Full Media Service

Geplaatst: 20 okt 2009 09:58
door deborahguzy
Geachte,
Ik heb ondertussen een site gevonden waar nog meer mensen zijn opgelicht door deze firma!!! Ik ben dus echt niet de enige en ik geef u deze site nu door en wil met rust gelaten worden ivm deze zaak .
mvg Guzy Deborah
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 99999-----
Ik zet er nog wat uitspraken bij van mensen die ook beticht zijn geweest en als het tot een rechtzaak komt neem ik al deze mailen mee!!!

1ste
hallo mensen

Ik heb al heel wat gelezen over jullie problemen met full media service.
Ikzelf heb hetzelfde ongeveer meegemaakt als brunomaniquet.
Ik kom uit Beveren-Waas (België) en werd ook aangespoken, maar dan op de markt van Beveren-Waas en ook door een Nederlander, met veel blabla, beloftes, en complimlentjes. Dus zo dom als ik was trapte ik er in en tekende het piepkleine papiertje. Ik was dan ook maar juist 18 jaar geworden. bij mij duurt dit nu al 7 jaar. Ik heb gebeld, mails gestuurd en aangetekende brieven opgestuurd. Het stopt maar niet. Ik ben het echt beu Ik ben ten einde raad. Ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen want ik weet het echt niet meer.

Groetjes

2de
Deurwaarders,

Een deurwaarder kan pas aan de gang gaan als een rechter zich heeft bezig gehouden met de gemelde incasso en daar een uitspraak over heeft gedaan.

Voor die tijd moet men al debiteur wel bericht over hebben gehad waarbij het wel dringend noodzakelijk is om ook voor die rechtbank te verschijnen en uw brief met uw visie vooraf bij de griffie te hebben afgeleverd.
(griffiekosten).
Mocht het tot een rechtzaak komen dan kunt u ter zitting een tegenvordering indienen voor vergoeding voor de kosten die u moest maken (loonderving/reiskosten/griffiekosten/parkeerkosten/ en degelijke.

Maar...... in de regel komt het bij dubieuze vorderingen en incassobureau's nooit tot een rechtzaak.
Het dreigen met een deurwaarder en boedel- of loonbeslag is gewoon pure bluf dat nergens op gebaseerd is.

Grootvader
3de
Beste mensen,

Ik had een abonnement in 2005 gestart op knutselen met kinderen.
Na 2 jaar heb ik het bedrijf opgebeld en wilde ervan af. Dit was geen probleem werd toen gezegd en ik kreeg ook geen acceptgiro meer thuis. Dus ik dacht alles is geregeld. Nu krijg ik pas toch nog een acceptgiro thuis van hun met een abonnement voor juli 2008 t.m.juni 2009. Er staat ook op dat ik een betalingsachterstand heb. Hier ben ik dan ook niet van bewust en ben gaan zoeken op internet. Kom ik jullie forum tegen en schrok me wild. Ben nu bang dat ik er niet zo snel vanaf kom. Zelf heb ik gister en vandaag meteen naar full media service te geleen gebeld. Gister kreeg ik als advies om te mailen, zo kon ik ook opzeggen.
Dit is het telefoonnummer te geleen:046-4105864 en vandaag heb ik nog een keer naar dit nr. gebeld maar kreeg geen gehoor. toen gebeld naar maastricht op nr:043-3509805. Hier kreeg ik een mevrouw Jansen aan de lijn. Ik wilde graag een bevestiging van mijn mail, maar ze wilde de mail niet kijken en deed erg moeilijk.

Heeft iemand al eens op kunnen zeggen bij dit bedrijf, dan zou ik graag weten hoe ik dat voor elkaar kan krijgen, want ik wil er zo snel mogelijk vanaf.

Groetjes Baeu

Re: Full Media Service

Geplaatst: 20 okt 2009 10:04
door deborahguzy
4de
Schuld hebben en niet weten waarom of waardoor
Beste mensen,

ik ben jullie tegen gekomen daar ik op zoek was naar info van een bedrijf met name UCA GMBH. De situaties die ik gelezen heb hebben men maag doen draaien en was soms even slikken. Toch heb ik er veel aan gehad te weten dat wat wij nu voor hebben niet onze fout is maar dat wij als het ware slachtoffers zijn van praktijken die niet door de beugel kunnen.

Hoe ligt de situatie bij ons. Een goede 2maand geleden hadden wij plots een pakje tijdschriften in onze brievenbus steken. Een aantal boekjes samen in een plastiek omhulsel. Er stond geen toezender op en wij zijn niet geaboneerd op deze boekjes. We dachten dat dit een promotiestunt was. Het was het einde van het schooljaar en dachten dat men zo hun bekendheid wou opkrieken.

We hebben deze boekjes na enige tijd bij het oud papier gelegd. In het pakketje zat geen brief of info wat je moet doen als je deze niet wou. Enkel een papier waar enkele abonement mogelijkheden op stonden uitgelegd maar zoals ik al eerder zei gaat onze interrese daar niet naar uit.

Goed, een goede 2 maand gaat voorbij. Gisteren, ma 28/07, ligt er in onze postbus een brief van Krebes. Het incassobureau laat ons weten dat hun klant, met name UCA GMBH, ons nog 1 kans geeft om onze schuld te vereffenen. Dit vooraleer zij verdere gerechtelijke stappen gaan ondernemen. Dat het waarschijnlijk om een vergetelheid gaat, maar dat we met aandrang worden gevraagd het bedrag van 62.50€ te betalen naar .....

Twee verbaasde mensen in het kleine St-Niklaas, ik kan het u zeggen. Op hun document stond dat wij een abonement van een familiepakket dier/natuur. Er staat zelfs een abonementnummer en dergelije bij. Wij hebben echter nx getekend noch ik noch men partner. De dag dat wij dit in onze brievenbus hebben gevonden waren we elk op ons werk nota bene! Dus kan geen een van ons zoiets getekend hebben.

Ik neem de brief mee naar mijn werk met de bedoeling om info te nemen bij Krebes want wij hebben nx buiten hun schrijven. Nooit hebben wij een rekening gezien er zat er ook geen in dat pakket. We hebben nooit een herinnering gekregen of dergelijks meer.

Nu wat ik heel vreemd vond aan het schrijven was dat zij ons melde dat indien van info wij contact moeten opnemen met UCA zelf. In principe wanneer er een dossier bij een incaso word geopend moet je u richten naar het incaso en niet meer naar de eigenlijke schuldeiser.

Dus ik begon me daar bedenkingen bij te stellen. Vandaar dat ik het bedrijf opzocht op het internet. Wat ik daar te lezen kreeg sloeg even men wereld om. ik kon het bijna niet geloven wat daar stond. En nu nog heb ik er wat moeite mee. Oplichterij, malafide praktijken en dergelijke meer.. SLIK en meer dan één keer...

Ik heb dan de brief goed bestudeerd. Er is geen feitelijk adres alleen een postbus te Lanaken.

Ik heb me in contact gesteld met UCA want ik wou wel wat duidelijkheid. Ik bedoel ik ga niet betalen voor iets wat ik niet besteld heb dergelijks. De centen groeien niet aan de bomen ook niet voor mij.

Eerst was het nog niet open. Rond 9uur heb ik terug gebeld en ik kreeg gehoor. Ik heb hen de situatie uitgelegd. De vrouw (een nederlands) melde me dat ik de brief terug moest sturen en dat ik er mijn uitleg bij moest zetten. Zij zouden dan alles eens uit pluizen en indien ik gelijk had zou het volledige dossier verwijderd worden

Ik begreep het niet goed en vertrouwde het ook niet dat het zo simpel zou zijn. Zeker niet na alles wat ik hier en elders op het net gelezen had.

Bon wat later bel ik terug in de hoop wel iemand anders aan de lijn te hebben. Want ik was vergeten vragen naar een dubblicaat van het zogenaamd contract-abonement want ik heb nx in men handen. Enz zodat ik de situatie wat beter kon vatten. Heb toen dezelfde aan de lijn gehad een beetje minder vriendelijk dan daarnet en ik kreeg weer dezelfste uitleg wat korter en daar kon ik het mee doen.

Ik was niet tevreden met dit antwoord want ik vond dat dit geen antwoord is. Ik wou me verder informeren om te zien dat ik me 1 veilig kon stellen. En ten tweede dat ik kon onderhoren hoe dat ik juist de formulering kon doen voor deze zaak.

Daar ik ergens had gelezen dat je info kon nemen bij Kamer van Koophandel of dat u abonement-contract geregistreed (gedagtekend) is. Was dat mijn eerste stap. Heb net wat telefoontjes gepleegd tegen dat ik eindelijk iemand aan de lijn had die me verder kon helpen.
.

Re: Full Media Service

Geplaatst: 20 okt 2009 10:11
door deborahguzy
Ik zou me geen zorgen mogen maken. Ik zou op zijn aanraden alles moeten laten gebeuren wat gebeurd. Andere brieven indien ze al komen laten komen en nadien de zoveelste hen contacteren dat dit niet meer kan dat ze moeten stoppen en klacht indienen bij de poliet ivm oplichterij - laster en eerroof.

Ik heb nu donderdagnammidag een afspraak bij een jurist voor info en dergelijke meer. Het idee om het zo te laten vind ik moeilijk maar hen de mogelijkheid geven om mijn of men partner zen handtekining te gaan misbruiken ben ik niet van plan....

Afwachten geblazen dus... Wordt vermoedelijk vervolgt....

DUS GEACHTE?
DEZE FIRMA IS NIET GEKEND IN DE KAMER VAN KOOPHANDEL EN ZIJN OPLICHTERS;
hOPELIJK IS DIT OOK GENOEG EN HEB JIJ NU GENOEG OM MIJ MET RUST TE LATEN EN ANDERE MENSEN OOK;
ZORG ER MSS EERST VOOR DAT DIE MENSEN STOPPEN MET MENSEN OP TE LICHTEN DAN HEBT U EEN ECHTE ZAAK WAAR JE GELD KAN UIT SLAAN .
MAAR LAAT MENSEN ZOALS MIJ MET RUST EN CONTROLEER EERST OOK OF DIE ZAAK WERKELIJK BESTAAT VOOR U VERDER DOET MET DERGELIJKE PRAKTIJKEN .VOOR JOU IS DIT OOK GELDVERLIES EN TIJDVERLIES OM ONSCHULDIGE MENSEN LASTIG TE VALLEN;
dIT ZET IK DUS OOK BIJ AL DIE MAILEN OP DE SITE VAN HET ZOGEZEGDE BEDRIJF UCA GMBH
dank!!!
Original Message -----
From: Backoffice Department Intrum Be
To: debo guzy
Sent: Monday, October 19, 2009 9:17 AM
Subject: RE: DOSSIER NR TL/61822304 EN TL/61822305


Beste

Het feit dat u geen boekjes meer heeft gekregen , is omdat U achterstallige betalingen heeft, en dan wacht UCA met het versturen van uw boekjes.
Zonder uw bewijs van retour, kunnen wij niets navragen bij onze opdrachtgever.

Hopend U voldoende te hebben geinformeerd.


Backoffice Department Belgium


Geachte mensen ,ik ben dus ook het slachtoffer van die oplichting en heb ook al brieven gekregen van een incassobedrijf!!!Mochten er nog problemen zijn zouden we beter een petitie laten tekenen zodat we met zijn allen niet meer moeten boeten voor zo een dergelijke praktijken.
Ik geef hierbij mijn emailadres en als er nog dergelijke klachten zijn stuur die maar gerust door.
Het incassobdrijf zou hen bezig bezig houden met het onderzoeken of deze firma wel dergelijk bestaat voor ze onschuldige mensen betichen.
[email protected] VOOR ALLE KLACHTEN VAN HET UCA GMBH