Pagina 9 van 10
Re: Nuon (jaarafrekening)
Geplaatst: 28 feb 2006 01:00
door CCC-agent
dus, ik stel nogmaals voor
ga na die rechter en bewijs het
maar stop met de grote woorden want het klopt gewoon niet
p.s. ik ben incasso agent, ik maak de call wie wel en niet zijn kosten krijgt afgeboekt
p.s. p.s. heeft u voor mij een artikel uit het wetboek dat u zo goed heeft gelezen, onze betalingsvoorwaarde zijn nomelijk getoetst aan de wet
Re: Nuon (jaarafrekening)
Geplaatst: 28 feb 2006 01:06
door digiclown
p.s. p.s. heeft u voor mij een artiekel uit het wetboek dat u zo goed heeft gelezen, onze betalingsvoorwaarde zijn nomelijk getoetst aan de wet
Zo ben ik je loophondje, zoek dat zelf ff op zeg.
Zodra nuon de justitiële proceduren op start krijgen ze het van zelf we op hen bord.
Gr.Digiclown
Re: Nuon (jaarafrekening)
Geplaatst: 28 feb 2006 01:09
door CCC-agent
beste meneer hyuned
ik weet niet wat uw probleem met nuon was en dat staat natuurlijk los van digiclowns probleem
dit probleem betreft te late betaling en dat is iets dat alleen de klant fout kan doen
Re: Nuon (jaarafrekening)
Geplaatst: 28 feb 2006 01:13
door CCC-agent
En op de herinnering staat een iets vriendelijkere tekst dan op de aanmaning.
Kortom tel 1 en 1 bij elkaar op en we hebben 30 dagen
we hebben het hier niet over een extra betaal termijn al gebruiken veel mensen het wel op die manier
de herindering is bedoelt voor als er ergens iets misgaat
dan heeft u geen kosten als dit gebeurd (u, de bank, nuon)
maar als u hem ontvangt dan bent u dus feitelijk al te laat
dan heeft u nog een aantal weken om dit te corrigeren
het probleem is dat sommige mensen deze waarschuwing als extra betalingstermijn zien en op de allerlaatste dag betalen (dat mag toch)
dit mag inderdaad
alleen als het dan mis gaat dan gaat nuon (en nuon's medewerkers) " Daar hebben we nu 2 jaar waarschuwingen voor gestuurd, eigen schuld!!"
ligt dan aan nuon of aan de klant
p.s. meneer digiclown, volgens mij zuigt u het wets artikel uit uw duim, zoniek kom er dan mee over de brug, ik ga namelijk niet alle wetboeken voor u nalezen, het is UW arument, onderbouw het eens!
Re: Nuon (jaarafrekening)
Geplaatst: 28 feb 2006 01:15
door puma73
Beste CCC agent
ooit gehoord van gewoonterecht?
Re: Nuon (jaarafrekening)
Geplaatst: 28 feb 2006 01:19
door Hyuned
@CCC-agent
U begrijpt een ding niet in dit Theoretische verhaal..
En dat is dnat je hier met mensen te maken hebt en niet met dingen..
en mensen hebben in tegen stelling tot NUon medewerkers gevoelens en emoties...
Het gaat om het feit (zoals bij mij en vele met mij) dat er een rekening komt waar iemand in de verste verte niet op had gerekend en die je met goed fatsoen natuurlijk NOOOOOOOIIIIT in 14 dagen laat staan 30 dagen kan betalen MENEER.. Daar draait het om.. Vervolgens maken ze er zelf een potje van en gaan vervolgens ineens op hun strepen staan... En dan begint het gezeik en strijken jullie met dit beleid iedereen zo tegen de haren in dat dit onvermijdelijk tot wanbetalers gaat leiden...
Maar het probleem begint vaak bij NUON zelf dat loopt als een rode draad door alle klachten heen.
In theorie heeft u natuurlijk gelijk maar er is natuurlijk ook nog zoiets als menselijkheid en daar hebben ze bij NUON geen vertand van helaas.
En dit is de Bron van veel ellende en dat komt natuurlijk echt niet omdat iemand 1 dag te laat betaald
Steek uw hand in eigen Nuon boezem aub
Groeten Hyuned
Re: Nuon (jaarafrekening)
Geplaatst: 28 feb 2006 01:21
door CCC-agent
ja
dat is als we niets van ons laten horen
we laten elke maand van ons horen met de herindering
alleen betaald meneer dan elke keer dus heeft het verder geen gevolgen
meneer heeft nu terecht kosten gekregen(2 maanden te laat)
dit is dus niet alleen een herindering !!!!
we praten dus over coulance
ik pas alleen coulance toe als het een goed betaler is
dat is meneer niet
Re: Nuon (jaarafrekening)
Geplaatst: 28 feb 2006 01:22
door digiclown
Geplaatst op 28 Feb 2006 01:09 door CCC-agent
--------------------------------------------------------------------------------
beste meneer hyuned
ik weet niet wat uw probleem met nuon was en dat staat natuurlijk los van digiclowns probleem
dit probleem betreft te late betaling en dat is iets dat alleen de klant fout kan doen
Foute veronderstelling toon het aan of bewijs het dan dat ik te laat ben.
Geplaatst op: 28 Feb 2006 01:13
p.s. meneer digiclown, volgens mij zuigt u het wets artikel uit uw duim, zoniek kom er dan mee over de brug, ik ga namelijk niet alle wetboeken voor u nalezen, het is UW arument, onderbouw het eens!
Dat zeg ik als nuon de procedure op start krijgen ze het op hun bord
En nogmaals ik ben uw loophondje niet
Gr.Digiclown
Re: Nuon (jaarafrekening)
Geplaatst: 28 feb 2006 08:39
door angel1978
Goh, wat ben ik blij dat we inhoudelijk bezig zijn zeg
digiclown,
Uw verwijt was dat hier alleen maar onzin werd verteld en er niets inhoudelijk aan het topic werd toegevoegd. Terecht, echter helaas moet ik wel constateren dat Uzelf net zo hard meedoet met deze onzin en ook alleen maar met modder smijt.
Zo lang er geen rechtszaak van komt wordt het een wellus / nietus spelletje zonder inhoud.
Beide partijen zijn niet bereid om aan te tonen hoe het nu echt zit:
CCC-agent geeft de procedures aan bij NUON en de werkwijze daar. Discussie lijkt me zinloos hierover. Deze staan vast !
Digiclown beroept zich op het feit dat hij in zijn recht staat, maar is niet bereid hiervoor met bewijzen te komen.
Enige wat dus nog rest is een uitspraak van een rechter. Dat moddergooien daarna heeft geen enkele zin ( naast enkele compleet onzinnige uitspraken van derden ).
angel1978
Re: Nuon (jaarafrekening)
Geplaatst: 28 feb 2006 12:02
door De medewerker
Beste Digiclown,
Uit uw reactie op dit forum maak ik op dat er onvrede is ontstaan over een gemaakte afspraak omtrent een betaling.
Als u er geen bezwaar tegen heeft, zou ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op willen nemen om u deze toelichting te geven. Zou u mij hiertoe uw contractrekeningnummer kunnen geven, zodat ik op basis daarvan uw telefoonnummer kan achterhalen? Alvast bedankt voor de te nemen moeite.
Met vriendelijke groet,
De medewerker.
Re: Nuon (jaarafrekening)
Geplaatst: 28 feb 2006 12:42
door Mani Pu
Beste Digiclown,
Uit uw reactie op dit forum maak ik op dat er onvrede is ontstaan over een gemaakte afspraak omtrent een betaling.
Als u er geen bezwaar tegen heeft, zou ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op willen nemen om u deze toelichting te geven. Zou u mij hiertoe uw contractrekeningnummer kunnen geven, zodat ik op basis daarvan uw telefoonnummer kan achterhalen? Alvast bedankt voor de te nemen moeite.
Met vriendelijke groet,
De medewerker.
Medewerker back in town?
Naam aangemaakt 7-2-2006 met 10 (bijna standaard) berichten.
Precies wat De Medewerker schrijft: Nuon kan d.m.v. bijv. een contractnummer uw identiteit achterhalen.
Dat is erg prettig, dan weten ze gelijk uit welke hoek de wind waait.
Efin, zie zelf maar.
Re: Nuon (jaarafrekening)
Geplaatst: 28 feb 2006 13:49
door Chanmaster
En zo hoord dat ook! De medewerker vraagt om het kontraktnummer.
Geen persoonlijke gegevens, niets mis mee, alleen hij/zijn kan de persoonlijke gegevens aan de hand van het kontraktnummer erbij halen.
Chanmaster.
Re: Nuon (jaarafrekening)
Geplaatst: 28 feb 2006 23:58
door digiclown
Geplaatst op 28 Feb 2006 12:02 door De medewerker
----------------------------------------------------------------------
Beste Digiclown,
Uit uw reactie op dit forum maak ik op dat er onvrede is ontstaan over een gemaakte afspraak omtrent een betaling.
Als u er geen bezwaar tegen heeft, zou ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op willen nemen om u deze toelichting te geven. Zou u mij hiertoe uw contractrekeningnummer kunnen geven, zodat ik op basis daarvan uw telefoonnummer kan achterhalen? Alvast bedankt voor de te nemen moeite.
Met vriendelijke groet,
De medewerker.
Beste Medewerker,
Het is aardig van u te horen dat u mij wil toelichten hoe de procedure zijn bij uw werkgever nuon.
Ik kan u vertellen dat ik geheel op de hoogte ben van de procedure die in de mappen staan bij nuon omdat deze ook in mijn bezit zijn ook kan ik u mededelen dat ik in het bezit ben van kopieën van de coulanse regelingen die nuon de afgelopen maanden gedaan heeft daarbij is er ook kopieën van schulden van minstens paar honderd mensen.
Wat ik daarin heb gelezen is mij met stomheid en verbasing tot mij opgenomen.
Ook het geschil van nuon en mijn persoon zit daarbij.
En kan zien dat er groffe fouten zijn gemaakt door nuon.
Ook kan ik u mededelen dat een Werknemer van nuon die zich Agent-CCC noemt niet aan de edikette van nuon houd.
De uitlatingen die bijvoorbaat al vast staat dat ik een wanbetaler zou zij zonder dat er ook maar één ding is uitgezocht is dan ook uit ten bozen.
Wettelijk gezien is iemand is pas iemand schuldig als het bewezen is.
Dit is niet het beleid die nuon heeft uitgestippeld ik kan het niet in de proceduren mappen die call medewerkers hoort te volgen vinden.
Het zou voor u en voor alle medewerkers van het call-centrum en nuon beter zijn dat de persoon die zich Agent-CCC noemt een beetje terughoudender opsteld.
Wat mijn klantnummer of het CR nummer betreft wil ik die best aan u geven mits het kan leiden tot oplossing van het geschil die nuon en mij zelf hebben.
Hoop u de informatie gegeven te hebben.
Met vriendelijke groet,
Digiclown
Re: Nuon (jaarafrekening)
Geplaatst: 01 mar 2006 15:08
door De medewerker
Beste Digiclown,
Indien u mij uw contractrekeningnummer verstrekt, kan ik in onze administratie uw gegevens en ook meer informatie omtrent uw klacht opzoeken. Met deze gegevens zal ik u persoonlijk benaderen om deze kwestie inhoudelijk te bespreken en om in overleg met u te bepalen of wij hierin tot een oplossing kunnen komen.
Wederom alvast bedankt voor de te nemen moeite.
Met vriendelijke groet,
De medewerker
Re: Nuon (jaarafrekening)
Geplaatst: 01 mar 2006 17:35
door Mani Pu
Is 'De Medewerker' dezelfde als de vroegere 'Medewerker'?
Of is 'De Medewerker' het slappe aftreksel van 'Medewerker'?
Re: Nuon (jaarafrekening)
Geplaatst: 02 mar 2006 00:54
door digiclown
Beste Medewerker,
Ter uwe informatie.
CR3000495350
Uitsluitend te gebruiken tot het oplossen van het geschil.
Met vriendelijke groet,
Digiclown
Re: Nuon (jaarafrekening)
Geplaatst: 02 mar 2006 12:11
door digiclown
Na van ochtend een telefoontje te mogen hebben ontvangen van Medewerker en dit gesprek in alle vriendelijkheid te hebben gevoerd Gaat mijn complumenten naar deze medewerker en is het geschil in alle te vredenheid in bijde partijen opgelost.
Nogmaals dank ik u Medewerker.
En vriendelijk bedankt voor de attentie.
Met vriendelijke groet,
Digiclown
Re: Nuon (jaarafrekening)
Geplaatst: 06 mar 2006 12:35
door elsie
Het heeft wat moeite gekost, maar ik heb me door dit hele forum heengeworsteld
Ik zou ook graag in contact komen met "medewerker" die "wonderen" verricht voor gedupeerde NUONklanten
Over herinneringen en aanmaningen kan ik niet meepraten, want ik heb altijd alles op tijd betaald. Maar nu kreeg ik een jaarafrekening waar Jan Modaal niet tegenop kan werken, omdat de administratie (
knoeikamer??) de afgelopen 6 jaar "vergeten" is de laatste 3 cijfers van mn gasmeter in hun administratie op te nemen. Na veel heen en weer schrijven en bellen is dit wettelijk nog naar 2 jaar teruggebracht, maar toch praten we over 3800 euro!!!! Ik heb werkelijk geen idee waar ik dat vandaan moet halen, en bovendien voelt het als ontzettend oneerlijk. Ik heb tenslotte iedere maand gewoon betaald. Als je het call-centre belt krijg je in eerste instantie allemaal mensen die mij gelijk geven. Er werd dus aangeraden naar de geschillencommissie te stappen. Maar nu heb ik dat even doorgelezen. Ik moet voordat de klacht in behandeling wordt genomen eerst het bedrag op een depotrekening storten.
Het schiet dus niet op, en deze rekening hangt als een soort zwaard van Damocles boven ons gezin.....
Wie heeft er nog goeie tips of ideeen voor me, ik ben zo langzamerhand wanhopig aan het worden
Re: Nuon (jaarafrekening)
Geplaatst: 06 mar 2006 12:43
door puma73
Heel simpel, doe datgene wat digiclown ook heeft gedaan, als medewerker daarom vraagt.
Re: Nuon (jaarafrekening)
Geplaatst: 06 mar 2006 13:24
door elsie
tja, ik kan het nog heel even afwachten, maar als ik naar de geschillencommissie wil stappen, moet ik dat op korte termijn doen (en ergens het geld vandaan "toveren" om op de depot rekening te storten)
Ik heb nog 1 of 2 adressen waar ik misschien nog iets wijzer kan worden...
Maar is er hier iemand die ervaring heeft met die geschillencommissie of klantenman van NUON? Of kan ik beter naar de rechter gaan???
Want ik had in die jaren moeten zien op mijn afrekening dat het gasverbruik niet klopte...maar ik moet eerlijk zeggen dat ik pas nu het mis is gegaan wat meer op de hoogte ben van wat normaal verbruik is (en waar de gasmeter zit ) ik ben echt een jaarafrekening analfabeet, ik kijk naar het eindbedrag en het zal wel goed zijn.... Erg dom van me, maar aan de andere kant vind ik dat ik niet overal verstand van hoef te hebben!