LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] At Home Klachten

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
pvd
Berichten: 394
Lid geworden op: 18 mar 2006 18:35

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door pvd »

@Trommelaar: Ik ben benieuwd of het probleem al verholpen is (dat anderen je niet kunnen horen door de foon), zoja dan ben ik ook benieuwd naar de oplossing.

Alvast bedankt voor de reactie!

pvd

eduardjan
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 okt 2006 21:57

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door eduardjan »

Ook ik heb nu problemen met telefonie van athome.Ben niet te bereiken omdat ons telefoonnummer ineens niet meer bestaat.
Mijn dochter stond op het punt te bevallen,afgesproken was dat mijn vrouw daar bij aanwezig zou zijn .We zouden gebeld worden. Nou mooi niet dus want we zijn telefonisch niet te bereiken.Bij navraag bleek het zo te zijn dat dit al een week lang niet mogelijk was.
Ik werk als free-lancer voor een bedrijf die mijn telefonisch opdrachten geeft om uit te voeren. Heb dus verschillende opdachten gemist.Dank u wel mijnheer athome.Internetten,telefonie en televisie zoals het hoort is geloof ik de nieuwe slogan van athome.Bij athome kon men mij niet eens vertellen wie nu verantwoordelijk is voor telefonie,en juist deze verantwoordelijke mevrouw of mijnheer wil ik graag even spreken. :lol:
Wat men bij athome doet is gewoon te gek voor woorden.

Schade aan klanten toegebracht moet gewoon weg vergoed worden !!
Zoals het hoort.

Groetjes aan alle medewerkers van athome die zelf ook met deze toestanden zich niet prettig voelen.

Natas
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 mar 2006 18:27

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door Natas »

Ook wij hebben problemen, met grote regelmaat, en toenemend in de regelmaat. Dat wil zeggen, van eens per maand, een dag of wat, naar twee keer per maand, tenminste een halve week. Doodziek wordt je ervan. Ik deed ook een beroep op artikel 21.2h, en krijg er de mail op terug dat we minstens een jaar geen opzegging kunnen doen.

Ik heb ze de mail verstuurd, weer, met aanpassingen tav. de opzeggingen, daar ik alles, tot aan het cai signaal eruit ga gooien. Ik weiger ook vanaf de eerste volgende maand. Dan maar naar de rechter.

@home?? UIT HOME dus!!

vTx_
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 okt 2006 16:28

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door vTx_ »

Ik had hetzelfde probleem wat betreft het geen telefoonverbinding hebben. Ik heb hier meteen over gemailed en had binnen 2 uur een reactie met de oplossing erin. Mij werd geadviseerd alle kabeltjes uit het modem te halen en vervolgens deze te resetten. Dit heb ik gedaan en het werkte ineens weer prima!

zwollywoods
Berichten: 17
Lid geworden op: 27 sep 2006 21:32
Locatie: zwolle

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door zwollywoods »

Ik heb toendertijd dat ik ook telefonie wou hebben via internet besloten om dit niet via @home te doen. Dit omdat ik dat bedrijf niet vertrouw en ze de klanten niet serieus nemen. Ik had tijden last van capaciteits problemen en ik moest maar geduld hebben nou dat hebben ze geweten. Ik heb de zaak opgezegd en heb nu al bijna een jaar Tiscali met telefonie en mensen dit is echt een verademing!! heerlijk zeer snel internet en telefonie werkt tot nu toe altijd!!! en het bespaard me ook nog 550 euro per jaar, nu vooral ze 10 euro per maand goedkoper zijn geworden. Ik ben absoluut geen medewerker maar mensen heb geen hoop dat het goed komt. zeg gewoon de handel op en neem een andere provider. Ben jaren klant van ze geweest bij @home maar wat ik nu heb gaat echt vele malen beter.

Ik wens toch alle mensen, die nog niet weg kunnen bij @home, (wat me wel mogelijk moet zijn als ze wanprestatie leveren) veel geluk toe!

Groeten van Zwollywoods

geahl
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 sep 2006 09:19

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door geahl »

Nog steeds geen telefoon...... :evil:

robbrug
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 okt 2006 14:46

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door robbrug »

zoals al eerder door iemand gezegt, het is per persoon weer verschillend. De 1 heeft goede ervaringen en de ander heeft nooit slechter meegemaakt.
Probleem zit in een aantal zaken. Reeel is om na te gaan dat kpn jarenlang dominant is geweest in deze markt en jaren de tijd heeft gehad om het telefoonnetwerk betrouwbaar te maken. Internet telefonie is een relatief nieuwe techniek en als ik een jaar terug kijk zijn er een hoop kinderziektes verdwenen bij @home.
zaken als in gesprekstoon behoren nog tot de problemen, maar deze meldingen werden op het laatst opmerkelijk minder.

jopiekopie
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mar 2006 10:38

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door jopiekopie »

Ik heb ook een storing: Mijn nummer wordt namelijk niet meegezonden. Ik zie dus wel wie mij belt, maar degene die ik bel ziet mijn nummer niet. Ga ik bellen met @home, proberen ze me duidelijk te maken dat ik dat via internet kan instellen... Duuhhh. Als het zo simpel was... Maar goed. ze zagen zelf ook al dat het wel goed ingesteld is. Ze zullen er achteraan gaan. update sturen etc. etc.. Nu heb ik echter ook al 2 maanden een factuur gehad waar geen belkosten op staan! Kan ook geen gespecificeerde rekening opvragen via internet. (wat zelfs volgens de helpdesk zou moeten kunnen). Zolang ik nog kan bellen ga ik lekker de hele wereld rondbellen, want ze sturen toch geen rekening! haha. sukkels. Dus eigenlijk een storing waar je nog niet eens zo heel boos op hoeft te zijn.

mafra
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 jun 2005 16:40

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door mafra »

nou wij zijn van twinner overgestapt naar athome, nooit in mijn leven heb ik zoveel spijt gehad als van deze overstap!!!!
ik kon niet kiezen uit een pakket, maar wel zo gauw als we dan konden bellen een wijziging doorvoeren naar volop bellen, en dat werd dan direct geregeld werd er vermeld, NIET DUS!!!!
ik ben al vanaf 24 oktober bezig om dit erdoor te krijgen en uren bellen met de helpdesk want daar zetten ze je graag in de wacht met een muziekje dat je later denkt "ik had voor dit geld de hele cd kunnen kopen", stelletje idioten, en dan maar beloven "mevr ik zorg er persoonlijk voor dat de wijziging erdoor komt" NOU MOOI NIET DUS!!!
twinner gaat over op athome en dat is balen dus we kunnen ook niet terug! maar twinner geeft ons wel gelijk dat het een slechte zaak is van athome, dus ik heb nu dan ook restitutie aangevraagd voor alle dagen dat ik niet op volop bellen zit, en net een hele kwade mail gestuurd daar naar toe!! mijn zoveelste trouwens, INDERDAAD IS HET ZO HET LEED DAT ATHOME HEET!!! dat slaat de spijker op de kop, nou ik hoop dat er een hele uitzending aan word besteed, dit is echt niet meer normaal!!! ben me kwaad!!!
:x :x :x :x :x

djeez
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 sep 2005 16:11

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door djeez »

We gebruiken sinds twee jaar Telefonie van @Home. in ons vorige huis werkte het nagenoeg perfect. We hadden weinig storingen en daarom ook geen klachten. Sinds mei 2006 zijn we naar een andere woning verhuisd, wel in dezelfde stad, Assen. Alleen nu hebben we constant problemen. De verbinding kraakt en valt geregeld weg, soms krijgen we geen kiestoon en zijn we helemaal niet te bereiken. Soms duurt die storing een paar minuten, maar vaak ook een hele dag. We zijn verhuisd van een vergrijsde wijk naar een wijk met veel jonge gezinnen. Ik denk dat daar het probleem ligt. We krijgen nu echt spijt van @Home en we willen er zsm vanaf!

mafra
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 jun 2005 16:40

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door mafra »

ik geef je groot gelijk gisteren hadden we ook de hele dag geen telefoon, echt balen is dat, ik heb mijn zus laten bellen en ze kreeg direct ervoor dat er een grote storing was, die was dus vannacht pas opgelost! schandalig allemaal! maar volgens mij kun je op grond van al die storingen zo van de telefonie af want ze houden zich niet aan de afspraak en dat is dat je gewoon constant telefoon moet hebben en bereikbaar moet kunnen zijn!
dat is het probleem ze staan nog in de kinderschoenen!!!

pvd
Berichten: 394
Lid geworden op: 18 mar 2006 18:35

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door pvd »

Ik heb gisteren ook last gehad van de telefoniestoring, maar op het gratis storingsnummer werd dit keurig gemeld. Om ongeveer 21:30 uur was het opgelost.

VOIP is een redelijk nieuwe techniek, dat nog te kampen heeft met een aantal kinderziektes. Wil je een hoge betrouwbaarheid, dan moet je ouderwets (analoog) via de koperen telefoonlijn bellen.

Wil je een lagere prijs en is een wat mindere betrouwbaarheid niet zo erg dan is VOIP aan te raden.

Ik vind wel dat @home zijn product in vergelijking met analoog bellen wat te rooskleurig weergeeft. Ze melden namelijk dat de kwaliteit en betrouwbaarheid net zo groot is als bij analoog bellen. Dat is gewoon niet zo.....

pvd

Beertje02
Berichten: 377
Lid geworden op: 09 dec 2006 15:52

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door Beertje02 »

Dat doet niet alleen @home maar alle aanbieders van VOIP.

BG
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 mar 2006 21:25

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door BG »

Dit gelooft niemand:

Per 1-3-06 zou ik telefoon moeten hebben van @Home. Maar na minstens (en ik overdrijf niet) 50 (mobiele!) telefoontjes van mijn kant, en evenzovele loze beloften van @Home, heb ik nog NOOIT een telefoonlijn gehad! Inmiddels heb ik het jaarcontract per 1-3-07 kunnen beeindigen.
Nu ben ik (na de enorme reeks aan telefoon-frustratie waarbij ik, gedurende 11 maanden, van het kastje naar de muur ben gestuurd) inmiddels verwikkeld in een emailcontact met de klachtenservice van @Home betreffende een vergoeding wegens in gebreke blijven van @Home. Van de een krijg ik te horen ik recht heb op een vergoeding van EUR 1 per dag, van de ander dat ik recht heb op teruggave van de abonnementskosten van EUR 5.95 per maand. En weer een ander zegt dat ik helemaal nergens recht op heb omdat de diensten van @Home een 'best effort' produkt zijn waarbij niet wordt beloofd dat de toegezegde telefoonlijn ook daadwerkelijk wordt bewerkstelligd ...

Na 11 maanden van pure frustratie zit ik inmiddels vreselijk met mijn handen in het haar en sta ik op het punt om het bijltje er bij neer te gooien zodat ik eindelijk verlost zal zijn van de onophoudelijke ellende. Maar dat voelt vreselijk slecht en onrechtvaardig. Ik ben immers nergens schuldig aan, sterker nog, het heeft mij handen vol geld gekost om steeds maar weer die service lijn te bellen en aan het eind van de rit probeert @Home zelfs nog onder zijn eigen voorwaarden uit te komen, en daar sta ik dan met lege handen en een goed gedrag .....

Het klopt allemaal voor geen meter.
@Home levert de allerslechtste service die ik ook heb opgedaan, en ik gun niemand hetgeen mij een jaar lang tot het uiterste heeft gedreven.
NOOIT MEER At Home.

pvd
Berichten: 394
Lid geworden op: 18 mar 2006 18:35

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door pvd »

Stuur je probleem naar Kassa. Zij behandelen binnenkort de @home problemen.

p.s. Naar mijn weten (mits de telefoonverbinding aaneengesloten niet werkt) hebt u recht op €1,- per dag.

www.kassa.vara.nl

pvd

Aktu
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 feb 2007 15:27

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door Aktu »

Wij bij de Aktueel Sportief zijn bezig met een artikel over de klachten van telefonie.

Hiervoor zijn wij opzoek naar verhalen van mensen met problemen. Mocht jij je verhaal graag willen vertellen aan de Aktueel.

Mail dan naar: [email protected]

fransreuvers
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 feb 2007 18:47

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door fransreuvers »

Mijn aansluiting via at home op 5-2-2007 is ook goed mis
na 2 keer gebeld te hebben ,word je het bos ingestuurd.
Via de winkelier waar het pakket is aangekocht hoop ik contact te krijgen met de oplichters.
De rekening ligt al wel binnen.
IK HEB ER WEL VEEL SPIJT VAN DE OVERSTAP.

fransreuvers
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 feb 2007 18:47

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door fransreuvers »

Mijn aansluiting via at home op 5-2-2007 is ook goed mis
na 2 keer gebeld te hebben ,word je het bos ingestuurd.
Via de winkelier waar het pakket is aangekocht hoop ik contact te krijgen met de oplichters.
De rekening ligt al wel binnen.
IK HEB ER WEL VEEL SPIJT VAN DE OVERSTAP.

fransreuvers
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 feb 2007 18:47

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door fransreuvers »

Mijn aansluiting via at home op 5-2-2007 is ook goed mis
na 2 keer gebeld te hebben ,word je het bos ingestuurd.
Via de winkelier waar het pakket is aangekocht hoop ik contact te krijgen met de oplichters.
De rekening ligt al wel binnen.
IK HEB ER WEL VEEL SPIJT VAN DE OVERSTAP.

Beertje02
Berichten: 377
Lid geworden op: 09 dec 2006 15:52

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door Beertje02 »

Nu heb je dus 3x spijt van je overstap gezien 3x dezelfde posting.

Gesloten