LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kattenwegjaagspray

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
christina312
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 mei 2006 20:56

Re: kattenwegjaagspray

Ongelezen bericht door christina312 »

Wat is dat nu weer?Ten eerste is een kat een HUISDIER GEEN BUITENDIER!!!dan moet je maar geen kat/poes nemen.Je laat je kinderen toch ook niet de hele dag wachten buiten tot je thuis komt van je werk?Ja inderdaad mijn 4 katten zijn mijn kids en horen bij ons gezin!!!Ik zal jullie mensen een wegjaagspray op de kop sprayen.Dat is niet normaal zeg..........Het wordt met de dag gekker in dit land

normen en waarden gelden niet alleen binnen het gezin voor de mens.ook voor jou huisdieren En zo zit het!!!!!!!
stelletje barbaren zeg!!

Ichikoh
Berichten: 142
Lid geworden op: 23 aug 2004 13:04

Re: kattenwegjaagspray

Ongelezen bericht door Ichikoh »

Ook goedenmorgen,

Spuit elf geeft ook modder, de reactie is wel weer treffend.

Dit Forum was al bijna doodgebloed en nu wordt ze eindelijk wakker.

Jongens we kunnen weer!

Sjors_B
Berichten: 658
Lid geworden op: 22 jun 2005 20:45

Re: kattenwegjaagspray

Ongelezen bericht door Sjors_B »

Ik gebuik dit apparaat
http://homepages.ihug.co.nz/~momolloy/p ... soccer.jpg

werkt uistekend, wel een beetje duur door de benzine tegenwoordig. :twisted:

minimoke
Berichten: 22
Lid geworden op: 28 mar 2006 10:39

Re: kattenwegjaagspray

Ongelezen bericht door minimoke »

Sjors_B
Geplaatst op: 25 Mei 2006 09:41 Onderwerp:



Ik gebuik dit apparaat
http://homepages.ihug.co.nz/~momolloy/p ... soccer.jpg

werkt uistekend, wel een beetje duur door de benzine tegenwoordig.
He he wat flauw, ik ben dit topic gestart om NORMALE tips te krijgen en niet om manieren te verzinnen om dieren te mishandelen :x ik vind een hoop opmerkingen over dit onderwerp niet gepast en zeer kinderachtig.
Een tip voor de "kinderen" onder ons probeer eens volwassen te worden :idea:

christina312
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 mei 2006 20:56

Re: kattenwegjaagspray

Ongelezen bericht door christina312 »

Hoi ,Jij moet rekening dat er op deze wereld geen normale mensen rond lopen he'.Ik bedoel het goed en jij ook waarschijnlijk.Maar je moet altijd uitkijken voor de idioten. Dat is gewoon zo.Ik kan er ook niks aan doen.Als je Zoiets plaatst weet je gewoon dat er gekken zijn om misbruik te maken van deze middellen.Ik hoop alleen dat het in dit geval niet zo gaat!.TJA....

Ik bedoel het niet verkeerd maar ja.Ik hoop dat je mij begrijpt dat ik zo reageer,er zijn in mijn nabije omgeving zulke misse;maklende mensen die onze huisdieren op verschillende maniern ter gronde willen richten en ook doen.

Ichikoh
Berichten: 142
Lid geworden op: 23 aug 2004 13:04

Re: kattenwegjaagspray

Ongelezen bericht door Ichikoh »

Heerlijk al die serieuze mensen die 'veel' voor hun HUISDIEREN over hebben.

Je ziet deze reacties die komen omdat serieuze mensen ongeloofelijk saai zijn.

Het niet doorhebben van de 'niet volwassenen' en je daardoor op de kast gejaagd wordt is wederom treffend. Kunnen wij, de 'niet volwassenen' ook nog eens lachen.

Als we geen overlast van die HUISDIEREN zouden hebben, had dit onderwerp ook niet zoveel teweeggebracht.

Denk daar maar eerst over na, voordat je weer in de agressieve tegenaanval gaat. Trouwens het zijn ook wel de alternatieve geitenwollensokken die in de stress springen als het om HUISDIEREN gaat. Het zijn ook altijd de types die een ander hun mening opdringen wat goed is voor de wereld en vooral de eigen wereld, begin bij jezelf en laat vooral niet te veel zien dat je zo goed voor HUISDIEREN bent, dat weten we nu wel. Zorg er maar eerst eens voor dat de HUISDIEREN, HUISDIEREN blijven en vooral BINNEN blijven! Anders hadden ze wel BUITENDIEREN geheten, geiten, schapen, koeien en paarden lopen toch ook niet los over straat. Daar is geen spray voor nodig, die mensen hebben een verantwoordelijkheidsgevoel, kan ik van de meeste honden- en kattenbezitters niet zeggen. Let op de tegenreactie! Ik wacht weer af!

christina312
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 mei 2006 20:56

Re: kattenwegjaagspray

Ongelezen bericht door christina312 »

Rot toch op joh met je geitenwollensokken die heb je zelf zeker aan mafkees.Je weet niet eens wie jij voor hebt hebt joh achterlijk figuur Met je nederlandse rottaaltje.KAKKERT!!!Wie denk jij nou wie je voor je hebt?Een een of ander loser???Je moet gewoon niet te veel auwehoeren over mijn/en andermans huisdieren loser.En nog wat je vraagt gewoon om aandacht joh!!! Achterlijke iemand,Ben je nederlander?Of kom je ook ergens vandaan uit het buitenland.Blijf met je gore pen uit deze site dombo's.......

christina312
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 mei 2006 20:56

Re: kattenwegjaagspray

Ongelezen bericht door christina312 »

Doordat gedonder heeft nederland al zoveel zwerfdieren,iedereen gooit hun kat en ook al hun hond er gewoon uit. JAMMER!!!!!!!!!

Ichikoh
Berichten: 142
Lid geworden op: 23 aug 2004 13:04

Re: kattenwegjaagspray

Ongelezen bericht door Ichikoh »

Je ziet, de reactie is er binnen een half uur.

Zeker niets beters te doen. Ook zeer goed om te zien dat het beeld wat bij iemand gevormd wordt ook niet bij de waarheid staat.

Wat betreft het taalgebruik, kijk eerst eens naar jezelf en ga je dan te buiten aan dit soort opmerkingen, of liever laat maar, maar daar laat je ons als 'niet volwassenen' weer niet lachen met je opmerkingen.

En helaas ben ik Nederlander, al denk ik daar de laatste tijd steeds meer over om te emigreren, vooral om de types die hier vooral bepalen en de dienst hier denken uit te maken.

De volgende reactie zal wel weer van hetzelfde zijn! LOL! :D

krentebolletje
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 mei 2006 09:02

Re: kattenwegjaagspray

Ongelezen bericht door krentebolletje »

Hallo Allemaal.
Ik heb een heel goed en goedkoop middel tegen katten in je tuin.

Je koopt een bosje sateprikkers en steekt ze met de punt naar boven in de grond . Zoveel als mogelijk daar waar de katten binnen springen en komen in jouw tuin.Wel goed diep insteken en alleen het uiterste puntje laten uitsteken.
Het lijkt gemeen maar een kat weet snel genoeg dat het daar niet meer welkom is .Dus een tweede keer zal hij niet meer terug komen.
En na verloop van tijd zie je geen kat meer in je tuin.
Dadada... :lol:
Groet Krentebolletje

Ichikoh!
Berichten: 95
Lid geworden op: 01 mei 2006 14:23

Re: kattenwegjaagspray

Ongelezen bericht door Ichikoh! »

Hallo Allemaal.
Ik heb een heel goed en goedkoop middel tegen katten in je tuin.

Je koopt een bosje sateprikkers en steekt ze met de punt naar boven in de grond . Zoveel als mogelijk daar waar de katten binnen springen en komen in jouw tuin.Wel goed diep insteken en alleen het uiterste puntje laten uitsteken.
Het lijkt gemeen maar een kat weet snel genoeg dat het daar niet meer welkom is .Dus een tweede keer zal hij niet meer terug komen.
En na verloop van tijd zie je geen kat meer in je tuin.
Dadada...
Groet Krentebolletje
Deze oplossing staat geloof ik al 6x in deze 'post', oud nieuws dus.

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: kattenwegjaagspray

Ongelezen bericht door bot321 »

Wie de mens leert kennen gaat van de
dieren houden.
Ik zal een dier nooit bedonderen want dat
doet hij bij mij ook niet.Kunnen wij mensen
nog wat van leren. :oops:

chamook
Berichten: 31
Lid geworden op: 25 mei 2006 15:14

Re: kattenwegjaagspray

Ongelezen bericht door chamook »

Van oudsher komt het dier niet voor in onze natuur en de dieren in ons land zijn niet ingesteld op de aanwezigheid van een dergelijk vreemd roofdier.
Hierdoor raakt het natuurlijk evenwicht verstoort en krijg je zeer merkwaardige omstandigheden.
In omgevingen in Nederland met veel loslopende katten komen aanzienlijk minder kleine vogeltjes voor, kikkers, padden, hagedissen, muizen en andere kleine grondkruipers worden systematisch uitgeroeid.
Ratten, die ze zouden mogen opeten laten ze met rust, want die zijn te groot.
Gevolg van een en ander is dat na enige tijd een scheefgroei in het natuurlijk evenwicht is waar te nemen.
Altijd makkelijk, wijzen naar een ander :wink:
maar....
-hoeveel dieren zijn er al niet uitgestorven door MENSEN
-al die vogeltjes, kikkers, padden etc., hun leefgebied wordt steeds kleiner door... MENSEN
-de dieren en de natuur in de wereld zijn niet ingesteld op de aanwezigheid van...vreemde MENSEN
-de grootste scheefgroei in het natuurlijk evenwicht wordt veroorzaakt door...MENSEN :?

Neemt niet weg dat katten in je tuin vervelend zijn, maar om daar nou zo fanatiek op te reageren.
Wie weet wat al die dieren van jou/ons denken.
Ik denk dat zij meer te mopperen hebben.

Ik heb trouwens 10 katten, waar overigens niemand last van heeft.
Misschien veel, maar dat is te danken aan al die mensen die hun katten niet laten helpen of dumpen in het asiel. :(

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: kattenwegjaagspray

Ongelezen bericht door eeliane »

Kan wel zijn maar toch blijven katten enorme overlast bezorgen bij andere mensen. Houd ze dan toch maar in huis, kat is een huisdier en hoeft niet noodzakelijk naar buiten hoor. Natje en droogje staan in huis, zo ook zijn kattebak. Gaat ie maar lekker in de gordijnen hangen als ie last krijgt van speelsheid.

Ichikoh!
Berichten: 95
Lid geworden op: 01 mei 2006 14:23

Re: kattenwegjaagspray

Ongelezen bericht door Ichikoh! »

Kijk dat laatste is wederom een zinnige opmerking!

Als die gefrusteerde HUISDIEREN, eerst bij jezelf de boel verbouwen en vernielen, dan pas breng je ze naar het asiel of geef je ze een laatste rustplaats. Waarvoor denk je dat ze krabpalen hebben bedacht en waarvoor is het toch gek dat je behang er in vellen bijhangt.

Omdat die beesten gefrustreerd zijn en een vernielzuchtig gedrag vertonen. Ja en als je dat dan goed vindt prima, maar niet bij een ander, ook niet buiten bij een ander in de tuin.

:roll:

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: kattenwegjaagspray

Ongelezen bericht door eeliane »

is geen frustratie maar instinct, als je daar als katten liefhebber niet voor op wilt draaien moet je geen kat aanschaffen, wel de lusten niet de lasten? Dus lekker naar buiten hun zogenaamde frustraties bolwerken in tuinen van anderen. Zou lekker zijn als we alle dieren los gaan laten lopen, goh vervelend, slang gefrustreerd doe maar naar buiten, vogelsspinnen toch maar zielig in klein bakje, honden allemaal los... Mensen zijn soms niet wijs dat ze uberhaupt een dier nemen en er dan maar met de pet naar gooien! Lekker makkelijk zo'n kat, hup naar buiten, hapje , bakje en nergens omkijken naar...egoistisch noem ik dat tegenover de medemens!
Als je het zielig vindt dat een kat alleen maar zielig binnen moet zitten moet je m gaan uitlaten net als een hond. Doet ie weinig schade en al zeker niet aan andermans tuinen en kleine vogeltjes opvreten.
Als dieren-liefhebber zou je en kat al niet als huisdier moeten nemen...

Quellian
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 mei 2006 03:12

Re: kattenwegjaagspray

Ongelezen bericht door Quellian »

geiten, schapen, koeien en paarden lopen toch ook niet los over straat. Daar is geen spray voor nodig, die mensen hebben een verantwoordelijkheidsgevoel, kan ik van de meeste honden- en kattenbezitters niet zeggen.
Vind dit een ietswat onzinnige reactie, kan aan mij liggen ;)

Leer mij de mensen kennen die geiten, schapen, koeien en paarden hebben. Deze hebben zéker niet allemaal verantwoordelijkheidsgevoel.

Maar anderzijds mag ik me misschien wel gevleid voelen. Ik ben immers bazin van paarden, honden én katten. En nee... Ik geloof niet dat iemand last heeft van mijn dieren en anders ga ik er vanuit dat ze wel bij me aankloppen.

Ichikoh
Berichten: 142
Lid geworden op: 23 aug 2004 13:04

Re: kattenwegjaagspray

Ongelezen bericht door Ichikoh »

Zullen we het er gewoon over eens zijn, dat diegene die dieren hebben of er over nadenken om dieren te gaan houden, dat anderen er geen overlast van hebben. In de breedste zin des woords!

Dan is iedereen blij en hebben we ook geen kattenwegjaagspray nodig!

:?:

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: kattenwegjaagspray

Ongelezen bericht door Laurent »

wat is tegen spray op je eigen terrein ???

Ichikoh!
Berichten: 95
Lid geworden op: 01 mei 2006 14:23

Re: kattenwegjaagspray

Ongelezen bericht door Ichikoh! »

Van mij mag je!

Gesloten