Pagina 9 van 12
Re: opzegging upc
Geplaatst: 29 mar 2007 20:04
door Beertje02
Henri,
je hebt dus inderdaad last van Altzheimer, mijn grieven heb ik al lang geventileerd op dit forum.
Miss Nicky,
trek je niets aan van de onzin die Henry schrijft, ook van o.a Grootvader, Agro en vele anderen zijn de grieven op de diverse fora na te lezen.
Re: opzegging upc
Geplaatst: 29 mar 2007 21:05
door Miss Nicky
Ik heb geen doel voor ogen op een forum, indien je doelstellingen via een forum wilt nakomen zou je onder je echte naam moeten opereren Miss Nicky en niet een nickname van een ander persoon gebruiken
Bij mij kom je over als iemand die aandacht zoek, al is het op een negatieve manier!! Wat is mijn echte naam dan? Aangezien je het allemaal zo goed weet?? Ach ja, je gebruikt zelf ook een nickname…
Mijn bezwaar is dat Beertje cs voortdurend ongefundeerd losse flonders afschiet op UPC zonder in detail te treden, zijn scheldpartijen en toewensingen tov mij kun jij dus ondersteunen???
Overdrijven is ook vak! Je vraagt er ook wel om hoor! kom nou
Laten we eerlijk zijn jij treed ook niet in details behalve dat je zo goed te spreken ben ook UPC! Ik ben blij voor UPC dat er nog mensen positief zijn te spreken over ze
Tot op het punt dat er iets mis gaat en dan gaat het goed mis
P.S. Henri42 Tip v.d. Dag speciaal voor jouw Lees een verhaal 3x dan begrijp je het ook waar het over gaat!
Beertje02
Laten we Henri42 lekker negeren dan gaat hij van zelf weg!!
Re: opzegging upc
Geplaatst: 29 mar 2007 21:21
door Henri42
Nickie valt buiten het poldermodel overleg.
Ik verdedig UPC niet met vuur en zwaard, hun gebreken memoreer ik regelmatig, het ongefundeerd inhakken op UPC heeft mijn aandacht getrokken vandaar mijn weerwerk.
Nicke, inderdaad ignoreer mij, ik vrees dat jij en de jouw bekende cs dat niet kunnen.
Combine vorming komt overal voor zelfs bij de 2* kamer.
Re: opzegging upc
Geplaatst: 02 apr 2007 17:36
door kimmie1973
Hallo mensen,
Ik ben hier dus net nieuw en heb ook enorme problemen gehad toen ik mijn abonnement bij UPC wilde beeindigen, heb wel 6 brieven geschreven en nog een 10-tal e-mails en geen reactie gehad. Ik heb uiteindelijk een zeer gepeperde brief online gezet bij deze site:
http://www.klachtencentrale.nl
Ik verwachtte er aanvankelijk niets van. Tot mijn stomme verbazing kwam er vrijwel direct bericht en werd het volledige bedrag kwijtgescholden, ik kreeg op alle vlakken gelijk en daar bovenop een excuus dit heeft mij uiteindelijk zo´n 160 euro opgeleverd (!) UPC en veel andere bedrijven zijn doodsbang voor dit soort online berichten en reageren daar vaak (maar niet altijd) goed op.
Re: opzegging upc
Geplaatst: 03 apr 2007 14:00
door Henri42
wil jij nu zeggen dat de spyware site jou geholpen heeft ?.
nee ga ervan uit dat elk bedrijf tracht zijn administratie af te werken, een stroom van brieven en mails helpt niet en komen op elkaar te liggen, na beeindiging van de zendingen werkt je de vermeende klacht af
Re: opzegging upc
Geplaatst: 03 apr 2007 14:10
door agro
nee ga ervan uit dat elk bedrijf tracht zijn administratie af te werken
Geldt voor elk bedrijf, maar uitzondringen bevestigen de regel en upc is zo een uitzondring bij uitstek.
Ook ik heb abo radio en tv opgezegd ennaar het zich laat aanzien ben ik voorlopig nog niet verlost van het gespuis dat upc heet.
Re: opzegging upc
Geplaatst: 03 apr 2007 14:13
door Ron58
ik voorlopig nog niet verlost van het gespuis dat upc heet.
Het is gewoon een heel aanhankelijk bedrijf, ze zijn zo aan je gehecht dat ze je met moeite laten gaan
Re: opzegging upc
Geplaatst: 03 apr 2007 14:25
door agro
Het is gewoon een heel aanhankelijk bedrijf, ze zijn zo aan je gehecht dat ze je met moeite laten gaan
Als ik het goed begrijp, is het zoiets als ongedierte dan, daar is ook moeilijk vanaf te komen.
Re: opzegging upc
Geplaatst: 04 apr 2007 16:31
door nietgeheelgek
nooit problemen gehad met UPC. technische storingen werden goed opgelost .
sleutelwoord is relaxed blijven aan de telefoon. ook al heeft de HD werker geen flauw benul van computers en internet, gewoon uitleggen en geduld hebben.
niets is leuker dan een hdwerker in de hoek lullen zonder hem kwaad te maken
dan wordt er een blik collega's opengetrokken die wel weten waarom ze bij upc werken.
Re: opzegging upc
Geplaatst: 04 apr 2007 17:41
door Ron58
Als ik het goed begrijp, is het zoiets als ongedierte dan, daar is ook moeilijk vanaf te komen.
Zoiets, helaas is er geen spuitbus groot genoeg om ze plat te spuiten
Re: opzegging upc
Geplaatst: 03 aug 2007 15:42
door MartinW
De manier waarop UPC opzeggingen behandelt lijkt mij wettelijk niet toegestaan. UPC ligt op niets af dwars, bijvoorbeeld bij verhuizingen naar buiten het dekkingsgebied. Voor mensen sowieso een stressvole periode is om alles weer in het gareel te krijgen. Ik vraag me af in hoeverre UPC verantwoordelijk is te stellen voor psychische schade, telefoonkosten, internet kosten, teveel betaalde kosten, wachttijd, etc...
Een rechtszaak is eenvoudig op te bouwen door dummy klanten, gelijk soortgelijke procedures voor het opspeuren en strafrechtelijk vervolgen van internetfraude.
Gewoon bijhouden hoeveel kosten daar nu daadwerkelijk voor worden gemaakt op het moment dat je wilt opzeggen, en vooral goed volhouden. Continu bellen, brieven schrijven, en kijken waar de kosten op neer komen. Vervolgens een schadeclaim indienen, rechtszaak aanspannen. UPC houdt zich niet eens aan hun eigen regels voor zover ze die hebben gedefinieerd.
Waarom is er overigens nooit een rechtszaak aangespannen?
Just-for-the-fun kun je je op deze manier rijk bellen en schrjven want er zijn weinig bedrijven zo fout als UPC.
Re: opzegging upc
Geplaatst: 04 aug 2007 09:52
door Henri42
Beste Martin, jij hebt je hart gelucht over UPC, jouw tips zal ik niet overnemen.
Lees eens alle topics over de KPN en aanverwante providers door en je komt hetzelfde tegen, juist UPC is druk bezig hun service te verbeteren.
Je klachtje oeverloos blijven herhalen lost niets op, een tip:
Bel en stuur een aangetekende brief, dit geld voor alle firma,s waar je mogelijk ee probleem mee hebt.
Re: opzegging upc
Geplaatst: 04 aug 2007 10:31
door rene117
en jij denkt dat dit help een aangetekende brief naar upc bagger
daar geeft men toch geen andwoord op
en mensen ik zou henrie maar met een koreltje zout nemen
nog maals ga niet in zee met dit bedrijf
met het verbeteren van de diensten hahhahaha verslechteren zal je bedoelen
oja er zijn al weer 300000 klaten weg gelopen bij upc
Re: opzegging upc
Geplaatst: 04 aug 2007 12:00
door Henri42
Rene:
oja er zijn al weer 300000 klaten weg gelopen bij upc
klaten is zeker een nieuw dierensoort en die hebben geen internet nodig ?
Maar alle gekheid op een stokje, de klantenstroom bij de nieuwe en strek verbeterde UPC is niet te stuiten,UPC heeft inmiddels 675.000 leden, met name de telefonie stijgt enorm
Re: opzegging upc
Geplaatst: 04 aug 2007 12:10
door rene117
waar om staat er dan maar dat ze 500 duizend klanten
en geloof me nou maar meer als de helft is onteveredn
Re: opzegging upc
Geplaatst: 04 aug 2007 13:55
door Henri42
waar om staat er dan maar dat ze 500 duizend klanten
?????en geloof me nou maar meer als de helft is
onteveredn en de anderen 175.000 ook ? samen 675.000 klanten bij UPC, dit getal wordt komende week zeker 700.000 stuks
Re: opzegging upc
Geplaatst: 04 aug 2007 15:51
door rene117
droom lekker verder
Re: opzegging upc
Geplaatst: 05 aug 2007 08:24
door Beertje02
Ach,
Wederom de bekende onzin verhaaltjes van henri
Re: opzegging upc
Geplaatst: 05 aug 2007 09:29
door rene117
tja is over het algemeen bekent dat ie uit zijn nek lult
Re: opzegging upc
Geplaatst: 06 aug 2007 14:49
door Joyyyyy
ff inhoudelijk dan maar
aangetekend opzeggen, altijd!
of zij er wat mee doen is hun verantwoordelijkheid
aangetekend kan jij namelijk aantonen dat je de brief hebt gestuurd, je krijgt er immers een bewijs van, en zij moeten tekenen voor ontvangst
als zij de brief vervolgens niet behandlen of kwijtraken dan kun je de verantwoording van slechte afloop volledig afschuiven op hen
sowieso standaard doen bij upc, als je eenmaal hebt opgezegd, de automatische incasso door je bank laten stilleggen