LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] fiscalisering van de AOW'er
Re: fiscalisering van de AOW'er
Moet ik blij zijn dat ook de PvdA vergeet dat alles verandert wanneer vooral mensen uit Zuid- en Oosteuropa door hitte, droogte of wateroverlast (klimaatverandering) naar andere streken in de EU gaan trekken?
Dat zal het probleem van de komende jaren worden, maar welke partij zegt daarover wat in het verkiezingsprogramma?
Die steken liever hun kop in het zand en hebben het over makkelijker dingen die minder ter zake doen dan dit probleem dat heel veel items raakt zoals woningen, inkomen, verkeer, voedselverdeling, gezondheidszorg enz.
De verwachting is dat Nederland binnen enige jaren aanzienlijk voller zal zijn dan nu met alle gevolgen van dien!
Hartelijke groeten
Webmaat
Dat zal het probleem van de komende jaren worden, maar welke partij zegt daarover wat in het verkiezingsprogramma?
Die steken liever hun kop in het zand en hebben het over makkelijker dingen die minder ter zake doen dan dit probleem dat heel veel items raakt zoals woningen, inkomen, verkeer, voedselverdeling, gezondheidszorg enz.
De verwachting is dat Nederland binnen enige jaren aanzienlijk voller zal zijn dan nu met alle gevolgen van dien!
Hartelijke groeten
Webmaat
Dan zou ik de websites van de partijen maar eens opzoeken.webmaat,
Er word wel degenlijk wat over gezegd. (reclame maken mag niet, er zijn er die dat wel doen, maar ik vind daar dit forum niet voor).
-
Beste Webmaat.
Ik weet niet hoe oud je bent. Ik ben 60 jaar en ik kan me nog herinneren dat in mijn jeugd werd gesproken over de gevaren in Z-Afrika die we zelf aanrichtten. Door colonisatie en uitbuiting zouden we nog de vruchten hiervan plukken in de toekomst.
Dat was dusde VOC-mentaliteit van de westerse beschaving.
Nu plukken we dus de vruchten omdat de mensen uit die landen nu hun heil gaan zoeken bij ons. We zullen er dus voor moeten zorgen dat die mensen geen reden hbben om hierheen te komen.
Ik weet niet hoe oud je bent. Ik ben 60 jaar en ik kan me nog herinneren dat in mijn jeugd werd gesproken over de gevaren in Z-Afrika die we zelf aanrichtten. Door colonisatie en uitbuiting zouden we nog de vruchten hiervan plukken in de toekomst.
Dat was dusde VOC-mentaliteit van de westerse beschaving.
Nu plukken we dus de vruchten omdat de mensen uit die landen nu hun heil gaan zoeken bij ons. We zullen er dus voor moeten zorgen dat die mensen geen reden hbben om hierheen te komen.
Hierover is al een discussie gaande in het forum over overheid/regelgeving (en daar zou dit topic eigenlijk ook onder moeten staan)k mis in het frum "wil CDA minst verdieneden benadelen voor 2000 euro per jaar"het commentaar van Maxiem
Of durft hij hier niet zijn licht over te laten schijnen.
soms heb je niks te kiezen, en dan behoort er gewoon een sociaal vangnet te zijn.Als je ervoor kiest dat niemand gaat werken in een gezin krijg je ook geen uitkering.
Dat vangnet is er ook, maar niet voor mensen die er zelf voor KIEZEN niet te werken hoeft er geen uitkering te zijn.soms heb je niks te kiezen, en dan behoort er gewoon een sociaal vangnet te zijn.
Dit geld naturlijk voor een ieder neem ik aan, ook voor politici die nu genieten van hun wachtgeld?SJZ,
Dat vangnet is er ook, maar niet voor mensen die er zelf voor KIEZEN niet te werken hoeft er geen uitkering te zijn.
Wanneer is de sterkste stijging ook alweer?bot321
Geplaatst op 18 Sep 2006 20:18 door bot321
--------------------------------------------------------------------------------
Nou had ik toch wel gelijk dat het begin jaren
70 is begonnen onder Den Uyl PVDA.
Naar boven
Was dat niet halverwege het eerste kabinet Lubbers? En was dat niet het gevolg van het kabinet Van Agt-Wiegel eind jaren '70? CDA-VVD?
Er is volgens mij (op het laatste kabinet Lubbers na) slechts één partij die de laatste 30 jaar steeds in het kabinet zit. En dat is de VVD. En natuurlijk hebben zij nergens schuld aan. Altijd ligt de schuld bij de PvdA of CDA.