LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Global Collect BV en HOSHI NL

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Sannemien
Berichten: 17
Lid geworden op: 27 okt 2006 09:42

Re: Global Collect BV en HOSHI NL

Ongelezen bericht door Sannemien »

@ Belmeisje, er is geen irritant, vervelend bedrijf wat mij op deze manier gaan "verbieden" om een spelletje te spelen op het internet. Dat is waanzin......als ik een spel wil spelen, wil ik dat kunnen doen zonder dat JOUW bedrijf mij ermee gaat lastig vallen. Het zou toch van de zotte zijn of niet dan.

Yanell
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 feb 2008 18:40

Re: Global Collect BV en HOSHI NL

Ongelezen bericht door Yanell »

Ik ben ook zo dom geweest om erop in te gaan maar ik had eigenlijk een vraag voor mensen die hier mee in aanraking zijn gekomen!

Ik heb gister een e-mail gestuurd om het op te zeggen, met de vraag om bevestiging (nog niet gehad trouwens) en ik kreeg vandaag dan eindelijk iemand te pakken bij dat nummer: 040 - ....

Nou die vrouw zei dat het opgezegd was maar ik vroeg mij af, moet ik voor de zekerheid zo een blokkade op mijn rekening zetten??

Ik weet wel 1 ding als iemand ooit nog zegt dat ik iets gewonnen heb en dat ik dan vervolgens ook nog voor moet betalen dan hoef ik het al niet meer :?

graham27
Berichten: 48
Lid geworden op: 10 apr 2005 13:11

Re: Global Collect BV en HOSHI NL

Ongelezen bericht door graham27 »

in princiepe hoeft dat niet maar als het moeilijk is om betalingen terug te boeken dan is het wel handig

Sannemien
Berichten: 17
Lid geworden op: 27 okt 2006 09:42

Re: Global Collect BV en HOSHI NL

Ongelezen bericht door Sannemien »

Geachte heer/mevrouw,

Waarschijnlijk heeft u ooit iets via internet of telemarketing besteld.

Van welk bedrijf wij uw adres hebben ontvangen kunnen we niet achterhalen.

U kunt op www.infofilter.nl <http://www.infofilter.nl> uw adres laten verwijderen uit alle bestanden, uw adres mag dan niet meer gebruikt worden voor marketingactiviteiten.

Met vriendelijke groet,

Hoshi Sudoku

Klantenservice


Eindelijk eens resultaat geboekt. Wat gebeurt er als ik dit gebruik?
Misschien ook wat voor jullie, zijn jullie er ook vanaf.

hdelsasso
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 feb 2008 10:16

Re: Global Collect BV en HOSHI NL

Ongelezen bericht door hdelsasso »

Ook ik ben een aantal weken geleden gebeld met het verhaal dat ik een puzzelpakket t.w.v. 30 euro zou ontvangen voor maar 4,95 aanverzendkosten. Leek me leuk en ben daar mee akkoord gegaan. Was het eigenlijk helemaal vergeten totdat er gisteren een envelop met 1 puzzelboekje door de brievenbus kwam. Heb gelijk op mijn postbank gekeken en er was inderdaad 4,95 afgeschreven. heb vanmorgen meteen gebeld om mij voor alles af te melden. Duurde even voor ik iemand aan de lijn kreeg maar volgens die mevrouw ben ik nu afgemeld. Als ik zo alle verhalen lees krijg ik het wel een beetje benauwd. Ga ook mijn rekening maar in de gaten houden en voor de zekerheid ook nog een mailtje sturen. Weet wel dat ik vanaf nu nooit meer met zoiets in zee ga.

Hellen

graham27
Berichten: 48
Lid geworden op: 10 apr 2005 13:11

Re: Global Collect BV en HOSHI NL

Ongelezen bericht door graham27 »

ik heb het gelukkig niet op die manier gehad.
ik had iets ingevuld op het internet.
en ik kon een proef exemplaar krijgen voor € 4.95 aan verzendskosten.
ik ben accoord gegaan en heb meteen opgezegd om niet die €29.95 te hoeven te betalen beetje veel voor iets waar ik toch geen tijd voor heb.

wendyf
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 feb 2008 21:15

Re: Global Collect BV en HOSHI NL

Ongelezen bericht door wendyf »

Ja ook ik ben erin getuind vandaag. Ik vertrouwde het niet en heb toch ja gezegd. Stom, maar ja.
Na wat onderzoek van dit forum meteen mijn bank gebeld of ik alles nog kon laten blokkeren. Ze hadden wel het rekeningnummer van Global Collect nodig. Na onderzoek op de site heb ik het volgende gevonden:

Rekeningnr: 43.37.76.927
GLOBAL COLLECT SERVICES
0900-1030103 HOSHI NL

Kan iemand bevestigen of dit rekeningnummer van hun klopt?

Ik heb vanmorgen gebeld dat ik de order wil annuleren. Ik moest dit per email doen en om een bevestiging vragen. Deze zou ik binnen 2 a 3 werkdagen krijgen. Ben benieuwd!

Verder heb ik al het rekeningnummer voor de zekerheid laten blokkeren bij de bank. Voor degene die er ook ingetuind zijn zou ik dus meteen dit rekeningnummer laten blokkeren.

Hopelijk komt het nog goed.

Belmeisje
Berichten: 45
Lid geworden op: 16 jan 2008 12:28

Re: Global Collect BV en HOSHI NL

Ongelezen bericht door Belmeisje »

:arrow: Sannemien: MIJN bedrijf kan dat niet doen, dat moet je zelf doen bij infofilter.
En onthoud: doe dat om de 4 maanden want zo gauw je weer meedoet aan een internet enquette of spel waar je je gegevens moet achterlaten, ben je weer de l*l.....

En nee, ik heb geen plaat voor mn kop, jij misschien wel, omdat je zo dom bent om steeds maar opnieuw je telefoonnummer in te vullen bij je spelletjes die je speelt op internet. :roll:

Vee plezier met je Hoshi Sudoku! :lol: :lol: :lol:

Sannemien
Berichten: 17
Lid geworden op: 27 okt 2006 09:42

Re: Global Collect BV en HOSHI NL

Ongelezen bericht door Sannemien »

Lieve schat,

Dom ben ik niet, ben niet in jullie fabels getrapt. Wat dat betreft ben jij zo dom om voor oplichters te gaan werken. Meid, doe jezelf een plezier en zoek een echte baan. Je praat het hier van je hele leven toch niet recht. Mensen blijven komen met het feit dat jullie oplichters zijn. Je draagt water naar de zee. En zolang jullie doorgaan, ga ik ook door.

Mijn telefoonnummer laat ik nooit of te nimmer achter. Wat denk je dat ik zit te wachten op hersenloze gasten die zonodig hun puzzleboekjes kwijt moeten voor een behoorlijk onredelijk bedrag? Dus, mop, dat achterlijke puzzelboekje heb ik niet eens. En jullie mijn telefoonnummer en rekeningnummer niet, jammer he, dacht je nou werkelijk dat ik jouw bankrekening ga spekken?

Domme domme meid. Maar ach, kan jij ook niets aandoen.

Belmeisje
Berichten: 45
Lid geworden op: 16 jan 2008 12:28

Re: Global Collect BV en HOSHI NL

Ongelezen bericht door Belmeisje »

Ik zou niet weten waarom ik naar een andere baan moet zoeken, ik heb een goede baan.
Ik werk dan wel niet voor Hoshi Sudoku, is maar een opdrachtje snapte???
En eigelijk interesseert het me niet of ik het recht kan praten, ik geef alleen mijn mening over hoe de zaken gaan bij Hoshi.
Dat de meeste hier de kleine lettertjes niet lezen, kunnen wij geen verantwoording voor nemen wel?

Ik begrijp eigelijk ook niet waarom je mij persoonlijk zit af te zeuren?
Je noemt mij (en mijn collega's) hersenloze personen, maar neem ons niet kwalijk, zonder hersens hebben wij wel degelijk een vaste baan!

Ik vind het niet netjes van je om ons te benadelen terwijl wij hier niet degene zijn die fout zijn en alleen maar ons werk doen, zoals ik hier in mn allereerste berichtje heb gezet; dat de beldames er niet voor op aan gekeken moeten worden, maar dat doe jij dus wel hoor ik.

Domme meid? Gossie zeg, je hebt wel lef om mij voor domme meid uit te maken, kijk liever naar jezelf, IK ben tenminste niet degene die een hoop ellende op dr nek heeft, omdat ze zo vaak spelletjes speelt of enquette's invult, om dingen te winnen (hebben hebben hebben!!)


Dus; wie is er hier nou dom? :roll: :lol:

Sannemien
Berichten: 17
Lid geworden op: 27 okt 2006 09:42

Re: Global Collect BV en HOSHI NL

Ongelezen bericht door Sannemien »

Scheld lekker door, ziet heel Nederland gelijk de stand van zaken......

Goede reclame zo!!!!! toppie, hoefde ik weinig aan te doen.

Belmeisje
Berichten: 45
Lid geworden op: 16 jan 2008 12:28

Re: Global Collect BV en HOSHI NL

Ongelezen bericht door Belmeisje »

Schelden?
Zie jij hier iemand schelden???
Je wilt me niet horen ALS ik zou schelden, dus dit is niets hoor!!!!

Ikke niet hoor :roll:

En wat nou reclame.....
Maak ik reclame voor Hoshi dan?
Nope, in geen één enkel opzicht maak ik reclame.....

Dat doen jullie.

Sannemien
Berichten: 17
Lid geworden op: 27 okt 2006 09:42

Re: Global Collect BV en HOSHI NL

Ongelezen bericht door Sannemien »

- Wij zijn dom
- Wij zijn hebberig
- Wij kunnen niet lezen

Maar meid, ga verder de discussie niet meer aan. Door deze negatieve reclame, is je "opdrachtje" zo weer voorbij.

Als je een opdracht van iemand krijgt, dan werkt je dus voor die persoon. Wees nou eens eerlijk

Is die mini cooper uitgedeeld?
Is die Lcd tv door iemand gewonnen?

Denk het niet, allemaal grapjes om mensen geld af te troggelen.

er staat niet voor niets Global COLLECT

ellechim
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 feb 2008 09:49

Re: Global Collect BV en HOSHI NL

Ongelezen bericht door ellechim »

Ja hoor... Ik ben er ook in getrapt!! Niet te geloven zeg!

Eerst 4,95 van m'n rekening gehaald, maar geen puzzelboek. Naïef als ik ben denk ik dat 't nog wel komt!
Vanochtend zie ik ineens dat er 19,95 van m'n rekening is gehaald!!! BAH!! Verschrikkelijk toch, zulke bedrijven!

Ik ga maar meteen naar m'n bank en hoop dat 't geld terug gestort kan worden en dat ik 't kan blokkeren!

Mariello
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 feb 2008 11:44

Re: Global Collect BV en HOSHI NL

Ongelezen bericht door Mariello »

Hallo,

ik heb 17 dagen geleden een telefoontje gehad om voor 4,95 een sudoku te ontvangen. Ik heb hiermee ingestemd en kon 10 dagen na ontvangst nog afmelden om een verder abonnement te voorkomen. Ik heb vandaag dus eindelijk na 17 dagen (dus niet binnen 2 weken) dat boekje gekregen. het boekje is de verdere ongeveer 25 euro echt niet waard. Natuurlijk stond in de brief wat bij het boekje hoorde dat je binnen 10 dagen kon opzeggen. Natuurlijk stond er niet HOE je dat moet doen. Tijdens het telefoon gesprek op 10 februari is mij verteld dat ik een persoonlijk emailadres en wachtwoord zou krijgen EN een persoonlijke code om af te melden. Deze zaten er echter niet bij.
Nog niks aan de hand.
Ben uit gaan zoeken op internet hoe en op welk nummer ik mij kan afmelden. Ik kwam op deze site terecht en ben zo aan het telefoonnummer gekomen. Er was gelukkig geen wachtende voor me en was binnen 3 minuten aan de lijn. Heb het opgezegd en gevraagd om een bevestiging. Deze moest ik zelf aanvragen via de email (wat ik wel een beetje vreemd vond). heb inmiddels een email gestuurd en wacht nu op de bevestiging. Dus als ik inderdaad die bevestiging krijg en er verder geen kosten van me rekening worden afgehaald dan is er verder niets aan de hand en vind ik dat de telefoniste prima en vriendelijk heeft gehandeld. Nu maar afwachten of ik ook daadwerkelijk die bevestiging krijg.

Wel nog een vraag: As ik beide rekeningnummers (235548600 en 43376927) laat blokkeren om geen verdere bedragen van mijn rekening af te laten halen, krijg ik dan een automatische incasso thuis als HOSHI toch weer geld van mijn rekening probeert af te halen terwijl ik binnen de termijn heb opgezegd?

btw. het emailadres op de site klopt niet, het moet dus geen [email protected] zijn maar [email protected]

sammyoomen
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 feb 2008 14:13

Re: Global Collect BV en HOSHI NL

Ongelezen bericht door sammyoomen »

ja ook ik ben erin getrapt..
ik ben via de telefoon benaderd voor een proefpakket en ik zou er niet aan vast zitten werd mij vertelt want ik kon ten alle tijde opzeggen werd er via de telefoon vermeld. ik dacht dat ik gewoon een sudokuboekje binnen zou krijgen met leuke puzzels. toen ik zag dat er prijzen aan verbonden zaten heb ik het meteen weggegooid en ben gaan bellen naar hoshi. 3 weken lang heb ik moeten bellen iedere dag op een ander tijdstip omdat ik steeds te horen kreeg dat het bezet was en dat het zo druk was dat ik beter op een ander tijdstip terug kon bellen.. en ja hoor ik keek vandaag op mijn rekening 19.95 euro en vanaf geschreven.. ik bellen naar hoshi weer 10 minuten aan de lijn gehangen a 20 cent en eindelijk kreeg ik iemand te spreken... ze vertelde mij dat ik er nu 3 maanden aan vast zat :shock: terwijl ze eerst zeiden van niet.. dus meteen bank gebeld en rode kaart aangevraagd deze ga ik nu opsturen en ik heb ook meteen een mailtje gestuurd naar deze mensen zodat ik het ook zwart op wit heb staan dat ik geen geld meer wil storten op hun rekening.. en nu maar afwachten
groetjes samantha oomen

Mariello
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 feb 2008 11:44

Re: Global Collect BV en HOSHI NL

Ongelezen bericht door Mariello »

Weet iemand hoelang het duurt voordat je zo'n bevestiging krijgt via de mail?

graham27
Berichten: 48
Lid geworden op: 10 apr 2005 13:11

Re: Global Collect BV en HOSHI NL

Ongelezen bericht door graham27 »

emailadres klopt niet postbus adres klopt niet wat klopt er wel eigenlijk
het is ook geen potbus 124 maar postbus 214

Mariello
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 feb 2008 11:44

Re: Global Collect BV en HOSHI NL

Ongelezen bericht door Mariello »

Ik vind het ook vreemd dat je een bevestiging via de email moet aanvragen voor het opzeggen via de telefoon :?

leatitia
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 jan 2008 14:23

Re: Global Collect BV en HOSHI NL

Ongelezen bericht door leatitia »

Contact gehad met Intrium en een advocaat, wat blijkt er zijn geen bewijzen dat ik toestemming heb gegeven voor een abonoment en voor het eraf halen van een geldbedrag van mijn rekening.
Dus Intrium heeft de rekening die ik had gekregen van hoshi vanwege achterstallig betalen terug gestuurd naar Hoshi...
Dus let op niet gelijk betalen, maar contact zoeken met Intrium vragen om deze rekening te bevriezen (vanwege openstaande rekening)
vragen als hun het uitzoeken omdat je geen toestemming heb gegeven, vraag om bandopname, zeg dat je geen bevestiging heb gekregen van niet betalen en/of abonoment.

Oja ik was zeker niet de eerste en de laatste volgens Intrium en mijn advocaat, nergens aan mee doen of telefonisch te woord staan vraag om een brief
en check heel goed je rekening...
Suc6

Gesloten