LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wat is mlm
-
Re: wat is mlm
Ja hoor rene. Het is goed met je. Ga maar fijn lopen leuren met euphony abbotjes.
Hahaha, alweer fout. Dat doen we dus juist niet. Maar als jij nog een keer snapt hoe MLM in elkaar zit wil je meteen beginnen. En met je koppige houding zul je alleen een slechte MLM sponsor kunnen vinden die je vervolgens niet begeleidt en dan zul je nog bewezen krijgen dat MLM niet werkt ook. Tenminste, in jouw gedachtegang.
Jammer, maar jij hebt wat jezelf betreft absoluut gelijk..je zult nooit voldoende verdienen met MLM naar verhouding tot de tijd die je er insteekt. Tenzij je ooit toch eens in de spiegel gaat kijken.
Jammer, maar jij hebt wat jezelf betreft absoluut gelijk..je zult nooit voldoende verdienen met MLM naar verhouding tot de tijd die je er insteekt. Tenzij je ooit toch eens in de spiegel gaat kijken.
-
Rene, afgezien van jij en je vriendje sobeit, zijn we er al lang van overtuigd dat jullie twee al jaren mislukken in de mlm.
Ad bevestigt dit ook regelmatig.
Wow, dat je Ad aanhaalt toont wel aan hoe wanhopig je bent geworden.
Ondanks alle bewijzen dat hij vrijwel geen zin zonder leugen kan schrijven....ik sta echt sprakeloos van je wanhoop.
Ondanks alle bewijzen dat hij vrijwel geen zin zonder leugen kan schrijven....ik sta echt sprakeloos van je wanhoop.
Tcoh wel, eentje die bij Nikken werkzaam is (was?) en er geen cent mee verdiende. En ook met iemand die enkele jaren bij Herbalife actief was, ze verkocht wel, maar niet voldoende om haar kosten te dekken.Het is duidelijk dat jij nog nooit op gesprek bent geweest bij een echte netwerker mlmangel. Je klets namelijk uit je nek.
Dus, weer een foute uitspraak van je. Waarom doe je dit toch? Waarom vraag je me niet eerst of ik ooit contact heb gehad met een mlm'er? Pas dan kan je met kennis van zaken reageren, i.p.v. van hier weer een uitspraak te plaatsen die kant noch wal raakt.
Hahaha, een foute uitspraak?! Je bevestigd juist wat ik altijd zeg. Die MLM'ers met grote blablaverhalen zie je na verloop van tijd niet meer terug. Het zijn juist de eerlijke mensen die er een succes van maken.
Snap je nou waarom ik NOOIT mensen van dit soort fora overhaal? Je ziet niks anders dan leugens voorbij komen, met name van de tegenstanders (of op zijn minst 'aangepaste waarheden'). Je zult vaker een MLM'er op een waarheid betrappen dan een tegenstander.
Daarom vond ik het ook zo grappig dat een paniekerige Maarschalk van alle mensen Ad als betrouwbaar aanhaalde. Die man is al zo vaak (en daar is Maarschalk zich zeer van bewust) ontmaskerd als een leugenaar dat we nu verbaasd staan als hij iets wat op waarheid berust verteld.
Snap je nou waarom ik NOOIT mensen van dit soort fora overhaal? Je ziet niks anders dan leugens voorbij komen, met name van de tegenstanders (of op zijn minst 'aangepaste waarheden'). Je zult vaker een MLM'er op een waarheid betrappen dan een tegenstander.
Daarom vond ik het ook zo grappig dat een paniekerige Maarschalk van alle mensen Ad als betrouwbaar aanhaalde. Die man is al zo vaak (en daar is Maarschalk zich zeer van bewust) ontmaskerd als een leugenaar dat we nu verbaasd staan als hij iets wat op waarheid berust verteld.
René, ze kwamen enkel vertellen wat ze van hun upline hadden gehoord, of gelezen in de desbetreffende info van en over de mlm waar ze bij betrokken waren, Nikken en Herbalife. Dus, als ze echt blabla vertelden, dan moest het toch ergens vandaag komen, niet?
En op wat baseer jij je om te stellen dat die kennisen van me oneerlijk zouden zijn en enkel met blabla verhalen afkwamen?
Uit je woorden leidt ik af dat jij stelt dat ik een van de leugenaars zou zijn. Kan je me concreet aangeven welke van mijn uitspraken een leugen zou zijn? En waarom?
Op deze wijze kunnen we er dan een zinnige discussie over voeren i.p.v. met vage uitspraken te komen.
En op wat baseer jij je om te stellen dat die kennisen van me oneerlijk zouden zijn en enkel met blabla verhalen afkwamen?
Uit je woorden leidt ik af dat jij stelt dat ik een van de leugenaars zou zijn. Kan je me concreet aangeven welke van mijn uitspraken een leugen zou zijn? En waarom?
Op deze wijze kunnen we er dan een zinnige discussie over voeren i.p.v. met vage uitspraken te komen.
En ik zie dat Mrtelecom daar al op reageerde....Die vage beloftes en zaken verborgen houden.
Ongeacht of je het met hem eens bent of niet, dit soort zaken is nog steeds gebruikelijk in mlm.
Jijn zegt dat het "gebruikelijk" is... en je weet donders goed dat het NIET gebruikelijk is!!!
Nu geef je dat zélf al toe!!!!Wat mlmangel beschrijft mag jou en mij en anderen dan verafschuwen, maar het gebeurt wel degelijk. En deze mensen beschouwen zichzelf ook als netwerkmarketeers.
We komen nader tot elkaar. We zijn erover dat het gebeurt, deze mensen zichzelf ook als mlm-ers beschouwen en dit soort praktijken NIET wenselijk zijn.
Sterker nog..., wat je helaas natuurlijk niet gaat geloven..., het wordt zéér vaak AFGERADEN in de orgs!!!!!
Maar angst en onervarenheid verleidt mensen er regelmatig toe "vaag" te zijn....!
Als jullie stellen dat daar de nodige verbeteringen moeten komen....? Bravo!!! Realistisch....
(Al 2 ware dingen heb je nu verteld.....:
De gemiddelde omzet moet omhoog... en er moet gewerkt worden aan betere "opleiding", (men moet wel WILLEN, natuurlijk!!) ivm het contacteren van mensen....!!!)
Dát is wáár, Maarschalk!!!Jij bent degene die 'ons' allemaal in dezelfde hoek gooit!
Allereerst is "Rene" mijn vriendje niet... en ten tweede sta ik hoogst verbaasd over je verwijzing naar ene "Ad".....Rene, afgezien van jij en je vriendje sobeit, zijn we er al lang van overtuigd dat jullie twee al jaren mislukken in de mlm.
Ik heb de capriolen van dit heerschap eens bekeken op een ander mlm-forum.... en je zou je moeten schamen dat je ook maar IETS van waarheid ziet in zijn argumenten.......
Ik reageer niet meer op angeltje..., maar hij is nog een lievertje vergeleken met dit personage......
Ik vind dat je gigantisch aan het zeuren bent, af en toe..., maar mijn "b*k" viel ook open!!!!Wow, dat je Ad aanhaalt toont wel aan hoe wanhopig je bent geworden.
So be it
-
Het is wel degelijk gebruikelijk.Jijn zegt dat het "gebruikelijk" is... en je weet donders goed dat het NIET gebruikelijk is!!!
Jij verstaat in dat woord dat ik stel dat het schering en inslag is.
Ik versta erin dat het voorkomt en veel vaker dan jij wil geloven of ons wil doen geloven.
En weer snap je de tekst niet.Nu geef je dat zélf al toe!!!!
Beschouwen zichzelf OOK als netwerkmarketeers, net zoals jij en je vriendje rene zichzelf als netwerkmarketeers beschouwen.
Wat dat betekent is dat in de mlm wereld er dus geen overeenstemming is over wie wel en geen netwerkmarketeers zijn.
Ad, daar is ie weer, stelt dat mlm netwerkmarketing is, maar niet alle netwerkmarketing is mlm.
Verbazingwekkend.....!!!Wat dat betekent is dat in de mlm wereld er dus geen overeenstemming is over wie wel en geen netwerkmarketeers zijn.
Net zo als de grootste boeven kertsmis "vieren".....??
Oh...., heeft A. dat ontdekt???Ad, daar is ie weer, stelt dat mlm netwerkmarketing is, maar niet alle netwerkmarketing is mlm.
Zou hij daar een paar jaar over gestudeerd hebben?????
En wanneer je goed je onderzoek over deze persoon had gedaan, had je gezien wat hij allemaal onder mlm verstaat......
Inclusief de Mafia en serial killers......., inclusief zijn herrezen tante....!
SBI
En sorry dat ik wat geirriteerd klink, maar het lijkt er op dat je je in allerlei bochten aan het wringen bent om maar niet toe te hoeven geven dat er niet zoveel mis is met het principe van mlm.....
Ach, er zijn ook bepaalde mensen die zichzelf als bijvoorbeeld bedrijfskundige zien maar door echte bedrijfskundigen echt niet zo gezien worden.
Laten we nu proberen de felle kantjes weg te laten.....Ach, er zijn ook bepaalde mensen die zichzelf als bijvoorbeeld bedrijfskundige zien maar door echte bedrijfskundigen echt niet zo gezien worden.
(Ik weet het...., ik ben ook erg explosief!! )
SBI
Als je die opmerking fel vindt.....het is gewoon weer spiegeltje spiegeltje.
René, hou toch op met die persoonlijke aanvallen, het draagt niets bij tot de discussie. We zijn er allen soms wel eens schuldig aan, maar jij blijft maar doorgaan, en reageert nu weer heel fel en ongepast op een inhoudelijk bericht van Maarschalk.
jaja, een inhoudelijk bericht van Maarschalk waarin hij gewoon onzin loopt te verkopen. Als je een reactie daarop waarin ik die onzin aan de kaak stel wel, en zijn reacties op de anderen niet, persoonlijke aanvallen vindt, gebruiken jij en ik duidelijk een ander woordenboek.
Of heb jij er soms ook de pest aan dat ik het niet toesta dat jullie hier met onzintheorieen zonder een spatje bewijs lopen te kletsen.
Want helaas voor jou, maar dan is jouw reactie ook weinig inhoudelijk en zeer duidelijk persoonlijk.
Of heb jij er soms ook de pest aan dat ik het niet toesta dat jullie hier met onzintheorieen zonder een spatje bewijs lopen te kletsen.
Want helaas voor jou, maar dan is jouw reactie ook weinig inhoudelijk en zeer duidelijk persoonlijk.
Mijn voorgaande reactie was wel degelijk persoonlijk bedoeld, maar geen aanval op jou.
Juist, een inhoudelijke reactie van Maarschalk, geef dan ook een inhoudelijk antwoord.
De vraag van Maarschalk om aan te geven waar en wanneer hij jou belasterd zou hebben is terecht. Jouw opmerking betreffende een bedrijfskundige die al dan niet door anderen als bedrijfskundig wordt aanschouwd is wel degelijk een onnodige, persoonlijke aanval. Maar goed, dat is iets tussen jullie twee.
René, er staan nog twee vragen voor je open:
Op wat baseer jij je om te stellen dat die kennisen van me die een aantal jaren actief waren bij Nikken/Herbalife oneerlijk zouden zijn en enkel met blabla verhalen afkwamen?
Juist, een inhoudelijke reactie van Maarschalk, geef dan ook een inhoudelijk antwoord.
De vraag van Maarschalk om aan te geven waar en wanneer hij jou belasterd zou hebben is terecht. Jouw opmerking betreffende een bedrijfskundige die al dan niet door anderen als bedrijfskundig wordt aanschouwd is wel degelijk een onnodige, persoonlijke aanval. Maar goed, dat is iets tussen jullie twee.
René, er staan nog twee vragen voor je open:
Op wat baseer jij je om te stellen dat die kennisen van me die een aantal jaren actief waren bij Nikken/Herbalife oneerlijk zouden zijn en enkel met blabla verhalen afkwamen?
Laatst gewijzigd door mlmangel op 29 jun 2007 12:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Je staat achter jouw website.....Uit je woorden leidt ik af dat jij stelt dat ik een van de leugenaars zou zijn. Kan je me concreet aangeven welke van mijn uitspraken een leugen zou zijn? En waarom?
Jouw site is één grote leugen en één groot vóóroordeel..........
Wat maakt jou dat????
De verantwoordelijk om af te leiden dat ik gezegd zou hebben dat je een leugenaar bent ligt uiteraard volledig bij jezelf.
En die vraag over laster heb ik al beantwoord. Het is gewoon een strohalmpje voor Maarschalk dat hij gebruikt om keer op keer als hij geen antwoord heeft de discussie af te buigen.
Belasterend naar hem is het namelijk zeer zeker niet omdat hij anoniem is en dan geen sprake van laster kan zijn.
Wel heeft hij nog nooit afstand gedaan van de gedane uitspraken, sterker nog, hij komt nu aan met de man die mij een fors aantal malen belasterd heeft als een betrouwbaar iemand. Hij weet donders goed dat deze man een leugenaar en oplichter is (dat is keer op keer BEWEZEN) en toch stelt hij hem voor als een betrouwbaar persoon. Dat toont direkt aan tot wat voor dieptes hij wil gaan om te voorkomen dat hij inhoudelijk hoeft te reageren op de inhoudelijke reactie over zijn waanzin theorieen.
En die vraag over laster heb ik al beantwoord. Het is gewoon een strohalmpje voor Maarschalk dat hij gebruikt om keer op keer als hij geen antwoord heeft de discussie af te buigen.
Belasterend naar hem is het namelijk zeer zeker niet omdat hij anoniem is en dan geen sprake van laster kan zijn.
Wel heeft hij nog nooit afstand gedaan van de gedane uitspraken, sterker nog, hij komt nu aan met de man die mij een fors aantal malen belasterd heeft als een betrouwbaar iemand. Hij weet donders goed dat deze man een leugenaar en oplichter is (dat is keer op keer BEWEZEN) en toch stelt hij hem voor als een betrouwbaar persoon. Dat toont direkt aan tot wat voor dieptes hij wil gaan om te voorkomen dat hij inhoudelijk hoeft te reageren op de inhoudelijke reactie over zijn waanzin theorieen.
-
Blijkbaar ben jij de enige die jouw reacties normaal vindt rene.
Ik heb je al eerder de vraag gesteld wat een bedrijfskundige dan precies doet. Vertel het me maar.
Ik heb je al eerder de vraag gesteld wat een bedrijfskundige dan precies doet. Vertel het me maar.
Je hebt gesteld dat ik je belasterd heb. Maar je bewijst dit niet.En die vraag over laster heb ik al beantwoord.
En van welke uitspraken zou ik afstand moeten doen?Wel heeft hij nog nooit afstand gedaan van de gedane uitspraken